Fredriktc Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Jeg lurer på hva dere her inne mener Arsenals best spillere er. Det er bare og skrive det opp her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfan87 Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 I Hvilken posisjon da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted March 16, 2009 Author Report Share Posted March 16, 2009 Du kan skrive opp de du syns er de beste spillerne i Arsenal. Har ikke noe med posisjonen å gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legend14 Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Min favoritt 11`er pluss innbyttere over min tid som supporter er som følger: (Da fra 1989 og frem til idag) Keeper: David Seaman, Sub: Jens Lehmann HB: Lee Dixon, Sub: Lauren VB: Desverre Ashley Cole, Sub: Gael Clichy Stopper: Tony Adams, Sub: Martin Keown Stopper: Sol Campbell, Sub: Steve Bould Venstre Kant: Robert Pires, Sub: Anders Limpar Høyre Kant: Ray Parlour, Sub: Fredrik Ljungberg Mid Sentral: Patrick Vieira, Sub: Emmanuel Petit (såvidt foran Paul Merson som var min første favorittspiller) Mid Sentral: Cesc Fabregas, Sub: David Rocastle Angrep: Thierry Henry, Sub: Ian Wright Angrep: Dennis Bergkamp, Sub: Alan Smith Manager: Arsene Wenger, Sub: George Graham Mye Wenger spillere her, men er vel ganske naturlig med tanke på hvordan vi har spilt under han kontra Graham og Bruce Rioch. Ellers så hadde det vært veldig gøy og hatt denne gjengen på sitt peak på likt, da tror jeg vi hadde vært tilnærmet uslålig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Min favoritt 11`er pluss innbyttere over min tid som supporter er som følger: (Da fra 1970 og frem til idag) Keeper: Pat Jennings, Sub: David Seaman HB: Lee Dixon, Sub: Pat Rice VB: Kenny Sansom, Sub: Ashley Cole Stopper: David O'Leary, Sub: Sol Campbell Kaptein: Tony Adams (under tvil), Sub: Frank McLintock Venstre Kant: Robert Pires, Sub: Marc Overmars Høyre Kant: David Rocastle, Sub: George Armstrong (selv om han mest opererte på venstre) Mid Sentral: Patrick Vieira, Sub: Ray Parlour Mid Sentral: Liam Brady, Sub: Cesc Fabregas Angrep: Thierry Henry, Sub: Ian Wright (knepent foran Alan Smith) Angrep: Dennis Bergkamp (the best ever), Sub: Paul Merson Kultspiller: Peter Marinello, Sub: Willie Young Manager: Arsene Wenger, Sub: George Graham Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Adams, Henry, Bergkamp, Pires og Vieira er 5 spillere som stikker seg ut for meg. Men er så mange å ta av at dette nesten blir litt håpløst! Den top50 kåringa som var på Arsenal.com i sommer sier egentlig sitt. Eller hva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Jeg ble Arsenalfan i 1996, som seks-åring, men fikk grunnet foreldre uten fotballinteresse aldri fulgt ordentlig med før 2001/02 sesongen, da via resultater og målscorere på internett. Slik ble det helt til våren 2003 da jeg begynte å se kamper hos min onkel som hadde canal+. Samme høst skaffet vi oss Canal+ også. (Etter massivt press fra meg) . Og først da skaffet jeg meg grunnlag til å kunne uttale meg om hvilke spillere jeg syntes var best. Pires og Henry var i den perioden noe av det sykeste jeg har sett. Det var jo sensasjon om Arsenal scorte og ingen av dem hadde noe med angrepet å gjøre. Om det så var igangsetting, lekker dragning, assist eller en fin skru i lengste. Bergkamp var en jeg og kameraten hadde som favoritt for lenge siden. Du trengte ikke canal+ for å skjønne at han var en helvettes god spiller. Og i unbeaten-sesongen var han klasse. Selv om han de neste sesongene ble tregere og tregere og fikk mindre og mindre spilletid, ble man aldri frustrert når Bergkamp hadde ballen. Etter min mening kanskje verdens klokeste fotballhode. Pires, Henry, Bergkamp ligger i en egen sky, høyt over alle andre offensive spillere. Cesc kan nå den skyen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Dagens stall: Fabregas Gjennom min tid som supporter (97/98-09): Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Min favoritt 11`er pluss innbyttere over min tid som supporter er som følger: (Da fra 1976 og frem til idag) Keeper: Pat Jennings, Sub: David Seaman HB: Lee Dixon, Sub:Lauren VB: Kenny Sansom, Sub: Clichy Stopper: Steve Bould, Sub: Martin Keown Kaptein: Tony Adams Sub: David O'Leary Venstre Kant: Robert Pires, Sub: Marc Overmars Høyre Kant: David Rocastle, Sub: Ray Parlour Mid Sentral: Patrick Vieira, Sub: Paul Davis Mid Sentral: Liam Brady, Sub: Cesc Fabregas Angrep: Thierry Henry, Sub: Ian Wright Angrep: Dennis Bergkamp Sub: Paul Merson Manager: Arsene Wenger, Sub: George Graham Favorittspillere opp igjennom er: Brady,Merson,Davis,Adams,Bergkamp,Vieira og Henry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Henry, Vieira og Bergkamp er mine topp 3 spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 K: Lehmann F: Campbell M: Vieira og Pires A: Henry Det beste Arsenalaget i "min tid": Lehmann Lauren - Campbell - Toure - A Cole Ljungberg - Vieira - Fabregas - Pires Bergkamp - Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Jeg ble Arsenalfan i 1996, som seks-åring, men fikk grunnet foreldre uten fotballinteresse aldri fulgt ordentlig med før 2001/02 sesongen, da via resultater og målscorere på internett. Hindra foreldra dine deg på noko vis?? Foreldra mine har heller ikkje noko interesse av fotball, men det har då aldri hindra meg i å følge med på Arsenal! OT: Keeper: Seaman Høgre back: Dixon Stoppar: Adams Stoppar: Keown Venstre back: Cole Høgre kant: Merson Sentral: Vieira Sentral: Fabregas Venstre: Pires Spiss: Bergkamp Spiss: Henry Sub: Lehmann, Campbell, Petit, Overmars, Wright, Parlour, Ljungberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Der har du nok elleveren, Snekkeren! Lett å føle et visst savn om man sammenligner med dagen mannskap... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Adams, Henry, Bergkamp, Pires og Vieira er 5 spillere som stikker seg ut for meg. Men er så mange å ta av at dette nesten blir litt håpløst! Den top50 kåringa som var på Arsenal.com i sommer sier egentlig sitt. Eller hva? Helt enig med deg, men også Wright, Seaman og etterhvert kanskje Fabregas aspirerer av spillere i nyere tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Keeper: Seaman - Jens Lehmann Høgre back: Dixon - Lauren Stoppar: Adams C - Toure Stoppar: Keown - Campbell Venstre back: Cole - Winterbrun Høgre kant: Parlour - Ljunberg Sentral: Vieira - Sentral: Fabregas - Flamini Venstre: Pires - Overmars Spiss: Bergkamp - Wright Spiss: Henry - Bendtner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Keeper: Seaman - Jens Lehmann Høgre back: Dixon - Lauren Stoppar: Adams C - Toure Stoppar: Keown - Campbell Venstre back: Cole - Winterbrun Høgre kant: Parlour - Ljunberg Sentral: Vieira - Sentral: Fabregas - Flamini Venstre: Pires - Overmars Spiss: Bergkamp - Wright Spiss: Henry - Bendtner Finn én feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 --> QUOTE(Stefan B @ Apr 13 2009, 08:24 AM) 164969[/snapback] Keeper: Seaman - Jens Lehmann Høgre back: Dixon - Lauren Stoppar: Adams C - Toure Stoppar: Keown - Campbell Venstre back: Cole - Winterbrun Høgre kant: Parlour - Ljunberg Sentral: Vieira - Sentral: Fabregas - Flamini Venstre: Pires - Overmars Spiss: Bergkamp - Wright Spiss: Henry - Bendtner Finn én feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Seaman Dixon - Keown - Adams - Winterburn Parlour - Rocastle - Merson - Overmars Bergkamp - Wright Lehmann Lauren - Toure - Campbell - Cole Arshavin - Fabregas - Vieira - Rosicky Henry - Van Persie 2 ganske forskjellige lag.. men dog veldig bra ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Ville nå ha plassert Pires foran Rosicky, og kanskje Bould foran enten Toure eller Keown... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Ville nå ha plassert Pires foran Rosicky, og kanskje Bould foran enten Toure eller Keown... Hver sin smak. Bould hører ikke hjemme på lag nr 2, siden det er av nyere dato. Og jeg har personlig alltid hatt mer sansen for Keown. Samme om Pires/Rosicky. Liker simpelthen Rosicky bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted April 13, 2009 Report Share Posted April 13, 2009 Jeg kan faktisk datofeste når jeg ble Arsenal supporter. Det skjedde lørdag 22/11-1975. Tippekampekampen var Arsenal - Manchester Utd og VI vant 3-1. Jeg var solgt... Mitt lag i min tid som gooner: Keeper: David Seaman Høyre back: Lee Dixon Venstre back: Kenny Sansom Stopper: Tony Adams Stopper: Steve Bould Høyre kant: David Rocastle Ventre kant: Robert Pires Sentralt: Liam Brady Sentralt: Patrick Vieira Angrep: Thierry Henry Angrep: Dennis Bergkamp Manager: Arsene Wenger Sub: Jennings, Winterburn, Bould, Overmars, Ljunberg, Wright Favorittspillere: Ikke mange. Har som regel vært laget framfor enkeltspillere men jeg gråt den dagen Liam Brady ble solgt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.