Jump to content

Håvard Nordveit på lån til Nürnberg


zaY-

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply
Jeg synes Nordtveit burde bli i Arsenal og heller få en sjanse på førstelaget.

Tror ikke Nordtveit er klar til å prøve på førstelaget men jeg er enig at han ikke bør bli lånt til Brann hadde

vært bedre vist han ble lånt ut til en Engelsk klubb eller en Spansk.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ganske useriøst rykte dette her. Er nok ikke den riktige veien for Håvard sin utvikling å gå til Brann. En spansk klubb eller en engelsk klubb hadde nok vært bedre. Tviler egentlig på at han kommer på lån til Brann, men et lite lån til sommeren hadde vært spenndes for Brann!

Link to comment
Share on other sites

er vel mye bedre at han spiller fast på brann en sesong en at han får 4 kamper for salamanca

 

Ja, så klart! Men, etterpåklokskap kan vel det kalles. Poenget var jo at han skulle fast på Salamanca også, men at det ble det dessverre ikke noe av.

Jeg vil definitivt ikke ha Håvard på lån til Brann, og hvis dette skjer, så begynner jeg å lure på hvor stort talent han egentlig er i forhold til det Wenger har uttalt tidligere.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det store spørsmålet er: Hvorfor skulle han det?

han kan spille på reserve laget som er bedre enn brann eller få god erfaring i championship!

 

DETTE SKJER IKKE UANSETT!!!

 

Her viser du jo stor fotballkunnskap!

 

Jeg er 100% sikker på at Brann holder et høyere nivå enn vårt reservelag, og Tippeligaen holder et høyere nivå enn reserveligaen i England. Men det faktum at Nordtveit nå trenger matching på det fysiske så er ikke den norske serien den rette. Det gjør at Nordtveit vil tjene på å bli i Arsenal, eller lånes ut til en Championship klubb!

 

Personlig håper jeg å på et utlån, til en klubb som Birmingham eller West Brom. Det er ingen tvil om at Håvard er et mulig a-lagsobjekt innen de neste 2-3årene. Men han er enda ikke klar til å kjempe om stopperplassene med Gallas, Djourou, Silvestre og Toure. Han er da i beste fall 5 valg på stopperplass, det gjør at et utlån vil være naturlig.

 

Men Brann er ikke et alternativ, at Brann ønsker Nordtveit er en helt annen ting!

Link to comment
Share on other sites

Det store spørsmålet er: Hvorfor skulle han det?

han kan spille på reserve laget som er bedre enn brann eller få god erfaring i championship!

 

DETTE SKJER IKKE UANSETT!!!

 

Her viser du jo stor fotballkunnskap!

 

Jeg er 100% sikker på at Brann holder et høyere nivå enn vårt reservelag, og Tippeligaen holder et høyere nivå enn reserveligaen i England. Men det faktum at Nordtveit nå trenger matching på det fysiske så er ikke den norske serien den rette. Det gjør at Nordtveit vil tjene på å bli i Arsenal, eller lånes ut til en Championship klubb!

 

Personlig håper jeg å på et utlån, til en klubb som Birmingham eller West Brom. Det er ingen tvil om at Håvard er et mulig a-lagsobjekt innen de neste 2-3årene. Men han er enda ikke klar til å kjempe om stopperplassene med Gallas, Djourou, Silvestre og Toure. Han er da i beste fall 5 valg på stopperplass, det gjør at et utlån vil være naturlig.

 

Men Brann er ikke et alternativ, at Brann ønsker Nordtveit er en helt annen ting!

 

 

Håper på utlån til Wolves jeg, de trenger defensive krefter for å rykke opp.

Link to comment
Share on other sites

Den norske ligaen er en av de mest fysiske i europa, så sånn sett er det fint. Vider er brann et spillende lag, så det er positivt at han ikke bare skal mæle ballen oppover. tempoet i tippeligaen er derimot alt for lavt i forhold til det som kreves av han. Kanskje han lånes ut etter at sesongen er ferdig? Tippeligaen holder jo tross alt på en god stund etter mai. Så lenge et championship-lag viser interesse ser jeg på dette som et positivt utlån. Vi får jo tross alt sett mye til han og hvordan framgangen hans er :)

Link to comment
Share on other sites

Enig i at nivået kanskje ikke er det beste, men i en tippeligaklubb er det kanskje større sannsynlighet for at han kan få tillit? En sesong fast i midtforsvaret i f.eks LSK tror jeg ikke han ville tatt skade av!

Link to comment
Share on other sites

Siste nytt er at LSK ligger først i køen..

 

Dette iflg BA

Bor i Lillestrøm, og ser de fleste kampene til Lillestrøm ;) Hvis Nordveit kommer hit så er karrieren hans ferdig :(

 

Nordveit burde bli i England og spille litt Liga Cup. Drar han til Norge kan han like gjerne flytte his :S

Link to comment
Share on other sites

Iflg Bergensavisen som har snakket med Wenger så vil det stilles krav om spilletid, og at Nordtveit selv skal være med å bestemme hvor han evt skal spille.

 

Les artikkelen i BA her

 

Hvordan kvaliteten på Tippeligaen er kontra de andre divisjonene i europa blir alltid en diskusjonssak, vil tro at topplagene i tippeligaen har en høyere kvalitet enn de aller fleste lagene i nivå 3 i England.

 

Har forstått det slik at det er førstelagsfotball Wenger mener at Nordtvedt har bruk for og da vil jeg tro at det veier tungt at den norske sesongen starter nå, mens de fleste europiske ligaene er i ferd med å avslutte sesongene sine etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Skal bli spennende å se hvordan dette ender. Om valget står mellom Brann og LSK, så går jeg for LSK. For det første så har jeg mer tro på Henning Berg og LSK enn jeg har med Roger Nilsen og Brann. Henning Berg har gjort mye bra med ungdommen i Lyn. For det andre så er det kort vei fra Kløfta til Lillestrøm. :)

Link to comment
Share on other sites

Skal bli spennende å se hvordan dette ender. Om valget står mellom Brann og LSK, så går jeg for LSK. For det første så har jeg mer tro på Henning Berg og LSK enn jeg har med Roger Nilsen og Brann. Henning Berg har gjort mye bra med ungdommen i Lyn. For det andre så er det kort vei fra Kløfta til Lillestrøm. :)

 

Mener vel heller Steinar Nilsen kanskje ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...