The Gunner Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Nå var det på tide at vårt unge supertalent Benik Afobe fikk sin egen tråd. Etter å ha storspilt på U16-laget vårt er han nå forfremmet til U18-spiller i en alder av 16 år. Han har også spilt for Englands U17-landslag. Les mer om Afobe her. Edit: Han fylte faktisk 16 for bare noen få dager siden. Han er jo på min alder, gitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Nytt namn for meg faktisk.. Takk for info Gunner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted February 18, 2009 Author Report Share Posted February 18, 2009 Bare hyggelig, Balsnes The Sun har også skrevet en artikkel om han. Blir virkelig spennende å følge han fremover! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted February 22, 2009 Author Report Share Posted February 22, 2009 Benik Afobe Signs Scholarship Forms With Arsenal Benik fikk forøvrig sin debut for reservelaget for noen dager siden da de møtte Aston Villa, og han spilte nok en kamp for Englands U17-landslag. Meget spennende spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted February 28, 2009 Author Report Share Posted February 28, 2009 Afobe scoret mot Pompeys U18 i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted March 7, 2009 Author Report Share Posted March 7, 2009 Og i dag scorte han to mål til mot Chelseas U18. Utrolig spennende spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Og i dag scorte han to mål til mot Chelseas U18. Utrolig spennende spiller. Scorte vel 1 mål? Uansett, veldig spennende spiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revelur Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Og i dag scorte han to mål til mot Chelseas U18. Utrolig spennende spiller. Scorte vel 1 mål? Uansett, veldig spennende spiller to mål! younguns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Ok, da sover i hvertfall Arsenal.com. Der er det 4 forskjellige målscorere :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted March 28, 2009 Author Report Share Posted March 28, 2009 Afobe og Freeman scorte hvert sitt mål i U17-landskampen mot Serbia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Mushi, mushi Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 1, 2009 Author Report Share Posted April 1, 2009 Afobe scorte ett mål og fikk en assist for U17-landslaget til England før han brakk foten i samme stil som Eduardo. Det forventes at han kommer til å være ute i minst et år Utrolig trist for et så stort talent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Regner med at dette er aprilsnarr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Regner med at dette er aprilsnarr? I så fall er det en jævlig dårlig spøk, er faen ingenting å spøke med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 1, 2009 Author Report Share Posted April 1, 2009 Selvsagt er det ikke tull! Link Forresten utrolig at folk tar det så seriøst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Selvsagt er det ikke tull! Link Forresten utrolig at folk tar det så seriøst Si det til han som prøvde en slik ved å si at han skulle slakte skolen han gikk på. Enkelte ting kødder man ikke med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Så du syntes det er like alvorlig å si at en spiller er skadet som å si at du skal drepe flere hundre ungdommer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Like alvorlig har jeg ikke sagt det er.. langt ifra. Men enkelte ting treffer folk på en uheldig måte. Ikke mange her som ser det som en god spøk å påstå at ett av klubbens største talenter har brukket benet. Tipper du skal lete lenge etter noen som finner den spøken morsom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Orakelet bommet litt på den sammenligningen der, men de fleste er vel enig i at man ikke skal spøke med slikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Er det virkelig nødvendig å ta så hardt i for en harmløs aprilsspøk? Poenget med aprilsnarr-konseptet er jo at du skal sette en støkk i noen, for så å lette dem ved å si at det var en spøk. Hvis jeg for eksempel heller hadde sagt at Afobe hadde scort hattrick og fått førstelagskontrakt, og så sagt at det var en spøk så hadde dere garantert blitt skuffet. Da syntes jeg heller det er bedre å si noe som får dere til å bekymre dere, så dere heller blir lettet når sannheten kommer frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Er det virkelig nødvendig å ta så hardt i for en harmløs aprilsspøk? Poenget med aprilsnarr-konseptet er jo at du skal sette en støkk i noen, for så å lette dem ved å si at det var en spøk. Hvis jeg for eksempel heller hadde sagt at Afobe hadde scort hattrick og fått førstelagskontrakt, og så sagt at det var en spøk så hadde dere garantert blitt skuffet. Da syntes jeg heller det er bedre å si noe som får dere til å bekymre dere, så dere heller blir lettet når sannheten kommer frem. Det er der hele feilen ligger. Den første du sier er ganske grei, dog ingen god aprilsnarr heller, men den andre er faktisk ganske uakseptabel spør du meg. Vi husker ALLE sammen hvordan vi reagerte etter å se Eduardo bli meid ned, deretter se Cesc og de andre snu seg vekk når de ser beinet til Eduardo. Man kødder ikke med liv og helse i en aprilsnarr. Hadde jo ikke vært så tøft om mamma hadde ringt meg og fortalt meg at broren min akkurat hadde vært i en trafikkulykke og fikk rivd av seg beinet, og deretter fortalt at det hele er en spøk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 4, 2009 Author Report Share Posted April 4, 2009 Det er STOR forskjell på din egen bror og en som spiller på U17-laget til favorittlaget ditt, men jeg skjønner poenget ditt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Forstår ikke helt kritikken her, 1 April er en dag for spøker, store og små. Har da helt klart opplevd verre spøker enn at en relativt ukjent spiller på favorittlaget sitt blir skadet. Det er jo nettopp dette som er så spesielt med 1 April, det er en dag man faktisk kan spøke med alt. Hentet fra Wikipedia, eksempel på hvor langt en aprilsnarr faktisk kan gå: "I 1988 rapporterte de lokale radiovertene Opie og Anthony at borgemesteren i Boston, Thomas Menino, hadde blitt drept i en bilulykke. Menino satt på dette tidspunktet om bord i et fly, noe som førte til at flere trodde at dette stemte siden han ikke kunne nås." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Forstår ikke helt kritikken her, 1 April er en dag for spøker, store og små. Har da helt klart opplevd verre spøker enn at en relativt ukjent spiller på favorittlaget sitt blir skadet. Det er jo nettopp dette som er så spesielt med 1 April, det er en dag man faktisk kan spøke med alt. Hentet fra Wikipedia, eksempel på hvor langt en aprilsnarr faktisk kan gå: "I 1988 rapporterte de lokale radiovertene Opie og Anthony at borgemesteren i Boston, Thomas Menino, hadde blitt drept i en bilulykke. Menino satt på dette tidspunktet om bord i et fly, noe som førte til at flere trodde at dette stemte siden han ikke kunne nås." Det var sikkert en ufattelig populær spøk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 5, 2009 Author Report Share Posted April 5, 2009 Forstår ikke helt kritikken her, 1 April er en dag for spøker, store og små. Har da helt klart opplevd verre spøker enn at en relativt ukjent spiller på favorittlaget sitt blir skadet. Det er jo nettopp dette som er så spesielt med 1 April, det er en dag man faktisk kan spøke med alt. Veldig enig. Men la oss droppe off topicen og heller gå over til noe positivt: Afobe scorte to av målene i 5-0 seieren mot Pompeys U17 i går Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.