Jump to content

2009.01.03 Plymouth H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

De sier at stemningen på Emirates idag er bedre enn på en vanlig Premier League kamp.

 

Stream som virker, men er helt elendig

 

 

han sitter jo faktisk å filmer fra egen TV :)

 

 

http://espns-live.com/

 

Prøv denne.

 

"Sidelastningsfeil" :(

 

Kom inn på sida nå, men den er suspended..

 

The domain you are trying to reach has been suspended.

 

The reason for this may vary and we will only discuss this with the website owner!

 

If you are the website owner we would like for you to contact us ASAP!

Please check your inbox or submit a ticket to us.

Link to comment
Share on other sites

Virker jo som om Wenger gjør det for å være jæ*lig mot supporterne, jeg hater å se Nicklas Bendtner spille fotball, noe mer begredelig skal du lete lenge etter!

 

 

Vet du hva jeg hater som er værre enn at Bendtner starter? Jo, det er de som kaller seg "supportere" som rakker ned på spillere før de har spilt kampen!!

Link to comment
Share on other sites

wenger er rett og slett rar:S! Hvorfor i H setter han inn bendtner istedenfor vela?

Dansken prøver på så jævlig mye rart, og får ikke til noen som helst ting! SELG!!

 

Virker jo som om Wenger gjør det for å være jæ*lig mot supporterne, jeg hater å se Nicklas Bendtner spille fotball, noe mer begredelig skal du lete lenge etter!

 

 

Vet du hva jeg hater som er værre enn at Bendtner starter? Jo, det er de som kaller seg "supportere" som rakker ned på spillere før de har spilt kampen!!

 

han har spilt maaange kamper uten å ha fått til noe!!! SÅ HAN HAR NOK SPILT EN DEL KAMPER;)

Link to comment
Share on other sites

Virker jo som om Wenger gjør det for å være jæ*lig mot supporterne, jeg hater å se Nicklas Bendtner spille fotball, noe mer begredelig skal du lete lenge etter!

 

 

Vet du hva jeg hater som er værre enn at Bendtner starter? Jo, det er de som kaller seg "supportere" som rakker ned på spillere før de har spilt kampen!!

Er vel mer det at han IKKE gir Vela sjansen enn at han GIR Bendtner sjansen. Vertfall er det slik fra min side

 

Nå burde vi ha leda...

Link to comment
Share on other sites

Virker jo som om Wenger gjør det for å være jæ*lig mot supporterne, jeg hater å se Nicklas Bendtner spille fotball, noe mer begredelig skal du lete lenge etter!

 

 

Vet du hva jeg hater som er værre enn at Bendtner starter? Jo, det er de som kaller seg "supportere" som rakker ned på spillere før de har spilt kampen!!

 

Jeg rakker ikke ned på Bendtner før han har spilt kampen, men er lei av å se han spille, og tenkte at det kanskje er lurt at noen andre før prøve seg. Dessuten har jeg aldri sett Bendtner spille noen god og underholdende kamp, dermed = begredelig.

Link to comment
Share on other sites

Virker jo som om Wenger gjør det for å være jæ*lig mot supporterne, jeg hater å se Nicklas Bendtner spille fotball, noe mer begredelig skal du lete lenge etter!

 

 

Vet du hva jeg hater som er værre enn at Bendtner starter? Jo, det er de som kaller seg "supportere" som rakker ned på spillere før de har spilt kampen!!

Er vel mer det at han IKKE gir Vela sjansen enn at han GIR Bendtner sjansen. Vertfall er det slik fra min side

 

Nå burde vi ha leda...

min å.. men for meg kunne vi heller gitt Gallas sjangsen på topp enn Bendtner gang på gang..

 

Gibbs kan bli gøy :D

Link to comment
Share on other sites

Det som er verst er at Bendtner knapt får til noen ting mot et middels championship forsvar og det sier sitt.. Jeg begynner å lure på hva vi skal med han. Det at Vela ikke får sjansen er merkelig, Vela har fått mye mindre spilletid en dansken, men han har jo nesten alltid vist seg fra en bedre side.. Håper at Vela snart havner foran bedntner i spisskøen for det fortjener han ..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...