Jump to content

2008.08.30 Newcastle H


hermz

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Jeg ser at Wenger satser på Denilson som defensiv midtbanespiller ved siden av Fabregas. Laget begynner å sette seg og jeg håper vi får like mye å glede oss over som vi gjorde i fjor! Da mener jeg flott spill og mange mål!

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Denilson - Nasri

Adebayor - Van Persie

 

Sub: En helg gjeng!

 

håper på ditt lag jeg!!

 

bytter: song-denilson, djourou-toure, RVP-vela

Link to comment
Share on other sites

Da er det snart klart for ny kamp, og jeg gleder meg virkelig til å se gutta på hjemmebane. Har ingen tro på plankekjøring, vi møter et godt organisert og hardtarbeidende Newcastle-lag med gode individualister, og er vi ikke 110% skjerpet fra start, så kan vi komme til å få det tøft. Vi har presset på oss, og skal vi hevde oss i toppen, er det KUN seier som er godt nok for oss. Newcastle kommer til Emirates med et håp om å ta poeng.

Tror faktisk Van Persie åpner målkontoen hvis han får starte idag. Han har hatt en grusom sesongstart, men håper dette er kampen hvor ting snur for han.

 

Laget:

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Walcott-Denilson-Cesc-Nasri

Ade-Van Persie

 

Muligens tar Djourou plassen til Toure, og kanskje Bendtner plassen til Van Persie, men det får tiden vise.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på følgende lag:

 

Almunia

Sagna-DJ-Gallas-Clichy

Eboue-Denilson-Cesc-Nasri

VP-Bendtner

 

Tipper vi vinner med 1 mål

 

BE

Kvifor vil du ha med Eboue istadenfor Walcott..?

 

Fordi jeg mener han er en bedre spiller.

Han gir mye mer defensiv trygghet, enn Walcott. Walcott fungerer bare mot ekstremt dårlig motstand eller slitne motspillere. Jeg mener han kan være fin å sitte på mot slutten av kampen.

 

BE

 

Eboue har vel vært vår beste spiller så langt i sesongen. I den andre enden av skalaen finner vi Walcott som til tider har vist seg fra sin absolutt verste side.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på følgende lag:

 

Almunia

Sagna-DJ-Gallas-Clichy

Eboue-Denilson-Cesc-Nasri

VP-Bendtner

 

Tipper vi vinner med 1 mål

 

BE

Kvifor vil du ha med Eboue istadenfor Walcott..?

 

Fordi jeg mener han er en bedre spiller.

Han gir mye mer defensiv trygghet, enn Walcott. Walcott fungerer bare mot ekstremt dårlig motstand eller slitne motspillere. Jeg mener han kan være fin å sitte på mot slutten av kampen.

 

BE

 

Eboue har vel vært vår beste spiller så langt i sesongen. I den andre enden av skalaen finner vi Walcott som til tider har vist seg fra sin absolutt verste side.

 

Nei, Ebouè har langt i fra vært vår beste spiller, det har nemlig Nasri vært ! :)

Walcott glimter til tidvis, men han er fortsatt ung og vil fortsette å utvikle seg positivt i mange år fremover

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skal vi vinne rimelig greit..

Selv om Newcastle har fått en fin start så syns jeg fortsatt at de til tider er håpløse i forsvaret.

Dårlig organisert, og har ikke så veldig mye å by på fremover.. Jonas var veldig god mot Man U, men ser for meg at Sagna tar seg av han lett.

Med andre ord har jeg store forventninger i dag, fallhøyden min er stor i dag ;)

Håper/tror på dette laget;

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Walcott-Denilson-Fabregas-Nasri

Ade-Van Persie

 

Håper at Denilson leverer mye bedre enn han har gjort så langt.. Tror han blir mye bedre med Cesc som makker!

Ser for meg at vi får et tidlig mål, og at det til slutt ender 4-0 :P

 

Lykke til alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Denne kampen skal vi vinne rimelig greit..

Selv om Newcastle har fått en fin start så syns jeg fortsatt at de til tider er håpløse i forsvaret.

Dårlig organisert, og har ikke så veldig mye å by på fremover.. Jonas var veldig god mot Man U, men ser for meg at Sagna tar seg av han lett.

Med andre ord har jeg store forventninger i dag, fallhøyden min er stor i dag ;)

Håper/tror på dette laget;

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Walcott-Denilson-Fabregas-Nasri

Ade-Van Persie

 

Håper at Denilson leverer mye bedre enn han har gjort så langt.. Tror han blir mye bedre med Cesc som makker!

Ser for meg at vi får et tidlig mål, og at det til slutt ender 4-0 :P

 

Lykke til alle sammen!

 

Det blir nok laget som du har satt opp. Selv skulle jeg likt å se:

 

-------------Almunia----------------

Sagna - Djourou - Gallas - Clichy

 

Walcott - Song - Fabregas - Nasri

 

--------Adebayor - Vela-----------

 

Har en følelse av 2-2 men helst 2-1 til oss. Gleder meg ti å se Nasri igjen ;)

Link to comment
Share on other sites

Idag blir det seier. Garantert :P Nå starter formoppstigningen!

 

3-0. Eboue med sitt første PL mål og Robin*2!

 

Haha, den var god. Eboue scorer mål??? wtf ;)

Hver gang Eboue prøver seg går jo ballen til innkast. Han er jo 10 ganger verre enn Hleb i sine avslutninger. Han burde jo få forbud mot å skyte, og heller legge inn til de som står bedre plassert.

Link to comment
Share on other sites

Idag blir det seier. Garantert :P Nå starter formoppstigningen!

 

3-0. Eboue med sitt første PL mål og Robin*2!

 

Haha, den var god. Eboue scorer mål??? wtf ;)

Hver gang Eboue prøver seg går jo ballen til innkast. Han er jo 10 ganger verre enn Hleb i sine avslutninger. Han burde jo få forbud mot å skyte, og heller legge inn til de som står bedre plassert.

 

Helt enig, men en gang må han score sitt første PL mål ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...