Jump to content

2008.08.30 Newcastle H


hermz

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Synes gutta spiller bra og artig fotball nå,deilig å se på:)

Ellers så synes jeg denilson viser at han foreløpig ikke holder det nivået som trengs på midten hos oss,blir litt for mange tullete feilpassninger.

Ade trenger fortsatt for mange sjangser før han putter ballen,,håper han klarer å bli litt mere effektiv i framtiden.

Ebou har gjort en brukbar kamp så langt,men synes personlig ikke han er løsningen på vingen eller sentralt,men han er grei å ha som backup.

Link to comment
Share on other sites

Herligt, herligt og HERLIGT!

Dette har jeg savnet. Fantastiske spillet vårt.

Har kost meg i 45 minutter nå. Nei, dette liker vi! :)

Bra at persie fikk seg to mål også. Adebayor spiller positivt også.

Men er litt redd når Newcastle kontrer. Ikke at de gjorde det så mye, men de kommer litt enkelt fremover når det skjer. Kanskje for forsvaret får litt sjokk når de er vandt til å spille på Newcastles bane halv del? uansett, flott omgang :D

Link to comment
Share on other sites

Oh yeah!!! :) For en fantastisk omgang! Newcastle er sjanseløse 95% av tiden, har utrolig lite å stille med, og har bare kommet til en sjanse, hvis man tenker at Almunias herlige redning var offside. Dette er deilig, måtte 2.omgang fortsette i samme spor! Og det blir da fort en stor-seier. Vi overkjører dem en nesten en hel omgang, slik vi gjorde i det første 10 mot Albion. Dette er Arsenal-fotball og jeg har lite å klage på. Eboue er forandret, og Persie mot storformen. Dette er svaret jeg ville ha! Ashburton Grove begynner også å bli det Highbury en gang var, det mangler bare noen trofeer nå :D Spiller vi noenlunde slik på bortebane også er det ingen tvil om at vi kjemper om seriegullet i mai...

 

COME ON ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Der ska det være mål! vi har hatt flere målsjanser nå som vi bommer på.. sykt irriterende, selv om spille i forkant er vakke¨rt

 

Er Van Persie skada?

 

Morsom kamp å se, mye fart hele tiden. :D

 

Det virka som om RvP ble skada i situasjonen han traff tverliggeren fra nesten dø vinkel.. Han haltet og ble bytta ut :)

 

Det ble 3-0 seier! en av de beste kampene vi har spilt i år!

Link to comment
Share on other sites

Slutt!

 

For en kamp! Utrolig deilig fotball så og si hele kampen og ble meget imponert av alle. Eneste som bekymrer meg er at vi trenger mange sjanser for å score.

 

Vi får håpe Rvp ikke er alvorlig skadet og er tilbake til neste kamp(slipper landslagskampen:p)

 

 

Herlig kveld!

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp og herlig at vi YDMYKER den lille dritten Joey Barton i sluttminuttene. Første han gjør er å takle (vet han tok ballen, men unødvendig å feie med seg Nasri i etterkant), deretter spenner Nasri bein på Barton igjen, noe som var digg, og ikke minst slår Clichy en tunnel på Barton.

 

Og dessuten ble jeg kvalm av å se den stygge hårsveisen Barton har fått seg. Han har blitt enda kvalmere enn før. Kanskje for å unngå fengsel?

 

Uansett kan man vel oppsummere med at kampen bestod av glitrende angrepsfotball og flotte kombinasjoner. Eneste gangen Newcastle virkelig hang med var da Nicky Butt (av alle på banen), headet i tverrliggeren.

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg i godt humør! :D

3-0 mot Newcastle er sterkt. Kunne fort blitt et par mål til, men det er vi dessverre for lite effektive til.

Ellers er jeg veldig fornøyd. Men hadde likt å se Adebayor putte. Håper virkelig han kommer i samme formen som han var på samme tid som i fjor. Synd Van Persie gikk ut med skade. Håper ikke dette var en alvorlig skade. Med tideligere skade situasjoner angående Van Persie frykter jeg det værste, men er selfølgelig optimist helt til vi får et endelig svar på dette.

Uansett en bra gjenomført kamp!

 

Super Arsenal! :D :)

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett fantastisk idag :) Vi slipper oss ned litt etter det første målet, men før og etter dette er det ren plankekjøring. Jeg blir rørt av måten vi spiller på og måten vi kommer oss til sjanser. For en herlig kveld!

Jeg sa Van Persie kom til å åpne målkontoen idag, og jeg er veldig glad på hans vegne, håper ikke skaden er alvorlig...

 

Og for sikkerhetsskyld:

SE HVEM SOM FOR TIDEN LIGGER SIST I PL :D Og det blir neppe bedre etter at de er ferdig mot de motbydelige serielederne...

Link to comment
Share on other sites

Årets første herlige seier. Første gang i år jeg virkelig sitter igjen med godfølelsen, og la oss håpe det blir flere :)

Syns alle var gode idag, til og med Eboue! For en assist! RvP var stor, Ade kanskje ikke i toppform men gjorde mye bra, NASRI blir årets hit! Clichy var jo forøvrig og fantastisk. Nei nesten helt perfekt gjennomført kamp, og det eneste som kunne forbedret dette var om Theo satte sjangsen sin. Syns forøvrig han gjorde det helt greit i sitt lille innhopp, bortsett fra den spolerte sjangsen da selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Dette er det Arsenal jeg elsker!!! Drømmefotball hverken United eller Chelsea kan måle seg med! Må si jeg også er nokså utslitt etter denne fartsfylte kampen... Herlig å holde nullen, og samtidig kunne vi scoret enda flere. Ser ut som Denilson har fått tilbake selvtilliten etter Fulham-kampen og Vela viser stor storhet enkelte ganger. En gutt vi kommer til å få mye glede av framover! Synes nesten synd på Newcastle etter denne kampen, overkjørt totalt og skapte lite. Alle Arsenalspillerne bør få honnør etter denne kampen, en skikkelig lagseier! Og moro å virkelig fått gi signal til de andre lagene at vi kommer til å kjempe om seriegull, på samme måte som ifjor, om dette fortsetter.

 

Stabilitet er nøkkelen, sa Wenger, så får håpe vi holder oss stabile, og får brukt Fabregas i hver eneste kamp. Arsenal med og uten ham er to forskjellige lag, dessverre. Adebayor ser forhåpentligvis ut til å vinne tilbake fansen, så nå mangler bare målene. Og det er bare å be om at Robin ikke er skada igjen! Dette lover bra når alt kommer til alt, og ser ikke ut til at Wenger henter en ny DM etter denne lovende kampen, men det kan være vi ikke trenger det heller...

 

Gøy å se på tribunen også i dag. Eduardo var nok en gang å se. Vieira ser heller på Arsenal enn Inter, der han satt med Silvestre. Og stemninga var så og si fantastisk til hva vi er vant med... Joey Barton - Cunt! Cunt! Cunt!

 

PROUD TO BE A GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Tilbake på vårt aller beste i dag. Første omgangen var strålende. Andre omgangen startet litt svakt fra vår side og vi lot Newcastle komme seg inn i kampen, men når vi fikk 3-0 så var alt kjørt.

 

Syns alle spillerne gjør en solid innsats i dag. Bra jobbing, mange bra kombinasjoner og angrepsspillet er tilbake i særklasse. Når vi har flyt offensivt så finnes det ikke noe penere fotball. :)

 

Vela syns jeg gjorde et positivt innhopp. Virket som han prøvde litt for hardt å vise seg frem i dag, men det er jo ikke så rart akkurat. :D Man ser allikevel at vi har en stor fremtidig stjerne i han også. :D

 

En annen ting. Var det ikke Vieira som satt ved siden av Silvestre? I London når Inter spiller kamp - kommer Vieira tilbake kanskje? hehe. :P Skal vedde for at The Sun drar frem den i såfall ;)

Link to comment
Share on other sites

Veldig deilig å spille arsenal fotball på sitt beste igjen. Men vi er ikke effektive nok, men det kommer sikkert i storkampene når vi ikke produserer så masse.

 

Får bare håpe Robins skade ikke var alvorlig.

 

Noen som har måla?

Link to comment
Share on other sites

Tilbake på vårt aller beste i dag. Første omgangen var strålende. Andre omgangen startet litt svakt fra vår side og vi lot Newcastle komme seg inn i kampen, men når vi fikk 3-0 så var alt kjørt.

 

Syns alle spillerne gjør en solid innsats i dag. Bra jobbing, mange bra kombinasjoner og angrepsspillet er tilbake i særklasse. Når vi har flyt offensivt så finnes det ikke noe penere fotball. :)

 

Vela syns jeg gjorde et positivt innhopp. Virket som han prøvde litt for hardt å vise seg frem i dag, men det er jo ikke så rart akkurat. :D Man ser allikevel at vi har en stor fremtidig stjerne i han også. :D

 

En annen ting. Var det ikke Vieira som satt ved siden av Silvestre? I London når Inter spiller kamp - kommer Vieira tilbake kanskje? hehe. :P Skal vedde for at The Sun drar frem den i såfall ;)

 

Håper Wenger signerer Vieira. Det hadde vært fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

Tror egentlig at å hente tilbake igjen Vieira ville vært et sjakktrekk. Selv om han kanskje ikke hadde klart å holde et like høyt nivå som tidligere, så ville han uansett helt klart vært en solid forsterkning, både på og utenfor banen.

Link to comment
Share on other sites

Tror egentlig at å hente tilbake igjen Vieira ville vært et sjakktrekk. Selv om han kanskje ikke hadde klart å holde et like høyt nivå som tidligere, så ville han uansett helt klart vært en solid forsterkning, både på og utenfor banen.

 

Vieira er ikke det han engang var, og jeg mener han ikke er god nok til å forsterke det laget vi idag har. At vi trenger en kriger på midten kan eg være enig i, men trur ikke Vieira er rette mannen.

Link to comment
Share on other sites

Tror egentlig at å hente tilbake igjen Vieira ville vært et sjakktrekk. Selv om han kanskje ikke hadde klart å holde et like høyt nivå som tidligere, så ville han uansett helt klart vært en solid forsterkning, både på og utenfor banen.

 

Vieira er ikke det han engang var, og jeg mener han ikke er god nok til å forsterke det laget vi idag har. At vi trenger en kriger på midten kan eg være enig i, men trur ikke Vieira er rette mannen.

 

Det er stor forskjell på Inter og Arsenal vet du. Hadde han kommet tilbake til Arsenal og Wenger sin spillestil og til klubben han elsker, så kunne han fort funnet igjen deler av formen fra tidligere. Ikke godt å vite, men hvis Wenger sliter med å finne en yngre midtbanekriger som han kan hente inn, så er det ikke sikkert det hadde vært så dumt å hentet inn en billig (vil jeg tro) Vieira frem til evt neste sommer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...