Mr Chapman Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 PREMIER LEAGUE 2008/09 1. runde - lørdag 16. august: Arsenal - West Brom Aston Villa - Man City Bolton - Stoke Chelsea - Portsmouth Everton - Blackburn Hull - Fulham Man Utd - Newcastle Middlesbrough - Tottenham Sunderland - Liverpool West Ham - Wigan 2. runde - lørdag 23. august: Blackburn - Hull Fulham - Arsenal Liverpool - Middlesbrough Man City - West Ham Newcastle - Bolton Portsmouth - Man Utd Stoke - Aston Villa Tottenham - Sunderland West Brom - Everton Wigan - Chelsea 3. runde - lørdag 30. august Arsenal - Newcastle Aston Villa - Liverpool Bolton - West Brom Chelsea - Tottenham Everton - Portsmouth Hull - Wigan Man Utd - Fulham Middlesbrough - Stoke Sunderland - Man City West Ham - Blackburn 4. runde - lørdag 13. september Blackburn - Arsenal Fulham - Bolton Liverpool - Man Utd Man City - Chelsea Newcastle - Hull Portsmouth - Middlesbrough Stoke - Everton Tottenham - Aston Villa West Brom - West Ham Wigan - Sunderland 5. runde - lørdag 20. september Blackburn - Fulham Bolton - Arsenal Chelsea - Man Utd Hull - Everton Liverpool - Stoke Man City - Portsmouth Sunderland - Middlesbrough Tottenham - Wigan West Brom - Aston Villa West Ham - Newcastle 6. runde - lørdag 27. september Arsenal - Hull Aston Villa - Sunderland Everton - Liverpool Fulham - West Ham Man Utd - Bolton Middlesbrough - West Brom Newcastle - Blackburn Portsmouth - Tottenham Stoke - Chelsea Wigan - Man City 7. runde - lørdag 4. oktober Blackburn - Man Utd Chelsea - Aston Villa Everton - Newcastle Man City - Liverpool Portsmouth - Stoke Sunderland - Arsenal Tottenham - Hull West Brom - Fulham West Ham - Bolton Wigan - Middlesbrough 8. runde - lørdag 18. oktober Arsenal - Everton Aston Villa - Portsmouth Bolton - Blackburn Fulham - Sunderland Hull - West Ham Liverpool - Wigan Man Utd - West Brom Middlesbrough - Chelsea Newcastle - Man City Stoke - Tottenham 9. runde - lørdag 25. oktober Blackburn - Middlesbrough Chelsea - Liverpool Everton - Man Utd Man City - Stoke Portsmouth - Fulham Sunderland - Newcastle Tottenham - Bolton West Brom - Hull West Ham - Arsenal Wigan - Aston Villa 10. runde - onsdag 28. oktober Arsenal - Tottenham Bolton - Everton Hull - Chelsea Man Utd - West Ham Middlesbrough - Man City Stoke - Sunderland 10. runde - torsdag 29. oktober Aston Villa - Blackburn Fulham - Wigan Liverpool - Portsmouth Newcastle - West Brom 11. runde - lørdag 1. november Bolton - Man City Chelsea - Sunderland Everton - Fulham Man Utd - Hull Middlesbrough - West Ham Newcastle - Aston Villa Portsmouth - Wigan Stoke - Arsenal Tottenham - Liverpool West Brom - Blackburn 12. runde - lørdag 8. november Arsenal - Man Utd Aston Villa - Middlesbrough Blackburn - Chelsea Fulham - Newcastle Hull - Bolton Liverpool - West Brom Man City - Tottenham Sunderland - Portsmouth West Ham - Everton Wigan - Stoke 13. runde - lørdag 15. november Arsenal - Aston Villa Blackburn - Sunderland Bolton - Liverpool Everton - Middlesbrough Fulham - Tottenham Hull - Man City Man Utd - Stoke Newcastle - Wigan West Brom - Chelsea West Ham - Portsmouth 14. runde - lørdag 22. november Aston Villa - Man Utd Chelsea - Newcastle Liverpool - Fulham Man City - Arsenal Middlesbrough - Bolton Portsmouth - Hull Stoke - West Brom Sunderland - West Ham Tottenham - Blackburn Wigan - Everton 15. runde - lørdag 29. november Aston Villa - Fulham Chelsea - Arsenal Liverpool - West Ham Man City - Man Utd Middlesbrough - Newcastle Portsmouth - Blackburn Stoke - Hull Sunderland - Bolton Tottenham - Everton Wigan - West Brom 16. runde - lørdag 6. desember Arsenal - Wigan Blackburn - Liverpool Bolton - Chelsea Everton - Aston Villa Fulham - Man City Hull - Middlesbrough Man Utd - Sunderland Newcastle - Stoke West Brom - Portsmouth West Ham - Tottenham 17. runde - lørdag 13. desember Aston Villa - Bolton Chelsea - West Ham Liverpool - Hull Man City - Everton Middlesbrough - Arsenal Portsmouth - Newcastle Stoke - Fulham Sunderland - West Brom Tottenham - Man Utd Wigan - Blackburn 18. runde - lørdag 20. desember Arsenal - Liverpool Blackburn - Stoke Bolton - Portsmouth Everton - Chelsea Fulham - Middlesbrough Hull - Sunderland Man Utd - Wigan Newcastle - Tottenham West Brom - Man City West Ham - Aston Villa 19. runde - fredag 26. desember Aston Villa - Arsenal Chelsea - West Brom Liverpool - Bolton Man City - Hull Middlesbrough - Everton Portsmouth - West Ham Stoke - Man Utd Sunderland - Blackburn Tottenham - Fulham Wigan - Newcastle 20. runde - søndag 28. desember Arsenal - Portsmouth Blackburn - Man City Bolton - Wigan Everton - Sunderland Fulham - Chelsea Hull - Aston Villa Man Utd - Middlesbrough Newcastle - Liverpool West Brom - Tottenham West Ham - Stoke 21. runde - lørdag 10. januar Arsenal - Bolton Aston Villa - West Brom Everton - Hull Fulham - Blackburn Man Utd - Chelsea Middlesbrough - Sunderland Newcastle - West Ham Portsmouth - Man City Stoke - Liverpool Wigan - Tottenham 22. runde - lørdag 17. januar Blackburn - Newcastle Bolton - Man Utd Chelsea - Stoke Hull - Arsenal Liverpool - Everton Man City - Wigan Sunderland - Aston Villa Tottenham - Portsmouth West Brom - Middlesbrough West Ham - Fulham 23. runde - tirsdag 27. januar Portsmouth - Aston Villa Sunderland - Fulham Tottenham - Stoke West Brom - Man Utd West Ham - Hull Wigan - Liverpool 23. runde - onsdag 28. januar Blackburn - Bolton Chelsea - Middlesbrough Everton - Arsenal Man City - Newcastle 24. runde - lørdag 31. januar Arsenal - West Ham Aston Villa - Wigan Bolton - Tottenham Fulham - Portsmouth Hull - West Brom Liverpool - Chelsea Man Utd - Everton Middlesbrough - Blackburn Newcastle - Sunderland Stoke - Man City 25. runde - lørdag 7. februar Blackburn - Aston Villa Chelsea - Hull Everton - Bolton Man City - Middlesbrough Portsmouth - Liverpool Sunderland - Stoke Tottenham - Arsenal West Brom - Newcastle West Ham - Man Utd Wigan - Fulham 26. runde - 21 februar Arsenal - Sunderland Aston Villa - Chelsea Bolton - West Ham Fulham - West Brom Hull - Tottenham Liverpool - Man City Man Utd - Blackburn Middlesbrough - Wigan Newcastle - Everton Stoke - Portsmouth 27. runde - lørdag 28. februar Arsenal - Fulham Aston Villa - Stoke Bolton - Newcastle Chelsea - Wigan Everton - West Brom Hull - Blackburn Man Utd - Portsmouth Middlesbrough - Liverpool Sunderland - Tottenham West Ham - Man City 28. runde - tirsdag 3. mars Portsmouth - Chelsea Stoke - Bolton Tottenham - Middlesbrough West Brom - Arsenal Wigan - West Ham 28. runde - onsdag 4. mars Blackburn - Everton Fulham - Hull Liverpool - Sunderland Man City - Aston Villa Newcastle - Man Utd 29. runde - 14. mars Arsenal - Blackburn Aston Villa - Tottenham Bolton - Fulham Chelsea - Man City Everton - Stoke Hull - Newcastle Man Utd - Liverpool Middlesbrough - Portsmouth Sunderland - Wigan West Ham - West Brom 30. runde - lørdag 21. mars Blackburn - West Ham Fulham - Man Utd Liverpool - Aston Villa Man City - Sunderland Newcastle - Arsenal Portsmouth - Everton Stoke - Middlesbrough Tottenham - Chelsea West Brom - Bolton Wigan - Hull 31. runde - lørdag 4. april Arsenal - Man City Blackburn - Tottenham Bolton - Middlesbrough Everton - Wigan Fulham - Liverpool Hull - Portsmouth Man Utd - Aston Villa Newcastle - Chelsea West Brom - Stoke West Ham - Sunderland 32. runde - 11. april Aston Villa - Everton Chelsea - Bolton Liverpool - Blackburn Man City - Fulham Middlesbrough - Hull Portsmouth - West Brom Stoke - Newcastle Sunderland - Man Utd Tottenham - West Ham Wigan - Arsenal 33. runde - lørdag 18. april Aston Villa - West Ham Chelsea - Everton Liverpool - Arsenal Man City - West Brom Middlesbrough - Fulham Portsmouth - Bolton Stoke - Blackburn Sunderland - Hull Tottenham - Newcastle Wigan - Man Utd 34. runde - lørdag 25. april Arsenal - Middlesbrough Blackburn - Wigan Bolton - Aston Villa Everton - Man City Fulham - Stoke Hull - Liverpool Man Utd - Tottenham Newcastle - Portsmouth West Brom - Sunderland West Ham - Chelsea 35. runde - lørdag 2. mai Aston Villa - Hull Chelsea - Fulham Liverpool - Newcastle Man City - Blackburn Middlesbrough - Man Utd Portsmouth - Arsenal Stoke - West Ham Sunderland - Everton Tottenham - West Brom Wigan - Bolton 36. runde - lørdag 9. mai Arsenal - Chelsea Blackburn - Portsmouth Bolton - Sunderland Everton - Tottenham Fulham - Aston Villa Hull - Stoke Man Utd - Man City Newcastle - Middlesbrough West Brom - Wigan West Ham - Liverpool 37. runde - lørdag 16. mai Bolton - Hull Chelsea - Blackburn Everton - West Ham Man Utd - Arsenal Middlesbrough - Aston Villa Newcastle - Fulham Portsmouth - Sunderland Stoke - Wigan Tottenham - Man City West Brom - Liverpool 38. runde - lørdag 24. mai Arsenal - Stoke Aston Villa - Newcastle Blackburn - West Brom Fulham - Everton Hull - Man Utd Liverpool - Tottenham Man City - Bolton Sunderland - Chelsea West Ham - Middlesbrough Wigan - Portsmouth DISKUTER DEN NYE PREMIER LEAGUE-SESONGEN HER! Her er de foreløpige TV-kampene fra Sky Sports og Setanta: Sat Aug 16 12.45pm Sky – Arsenal v West Brom Sat Aug 16 5.15pm Setanta – Sunderland v Liverpool Sun Aug 17 1.30pm Sky – Chelsea v Portsmouth Sun Aug 17 4.00pm Sky – Man Utd v Newcastle Sat Aug 23 12.45pm Sky – Man City v West Ham Sat Aug 23 5.15pm Setanta – Fulham v Arsenal (Liverpool v Middlesbrough if blocked by police) Sun Aug 24 1.30pm Sky – Wigan v Chelsea Sun Aug 24 4.00pm Sky – Portsmouth v Man Utd Sat Aug 30 12.45pm Sky – West Ham v Blackburn Sat Aug 30 5.15pm Setanta – Everton v Portsmouth Sun Aug 31 1.30pm Setanta – Aston Villa v Liverpool Sun Aug 31 4.00pm Sky – Chelsea v Tottenham Sat Sep 13 12.45 Sky – Liverpool v Man Utd Sat Sep 13 5.15 Setanta – Man City v Chelsea Sun Sep 14 4.00pm Sky – Tottenham v Aston Villa Mon Sep 15 8.00pm Setanta – West Brom v West Ham Sat Sep 20 12.45pm Sky – Bolton v Arsenal Sat Sep 20 5.15pm Setanta – Sunderland v Middlesbrough (West Ham v Newcastle if blocked by police) Sun Sep 21 1.30pm Sky – West Brom v Aston Villa Sun Sep 21 4.00pm Sky – Chelsea v Man Utd Sat Sep 27 12.45pm Sky – Everton v Liverpool Sat Sep 27 5.15pm Setanta – Stoke v Chelsea Sun Sep 28 4.00pm Sky – Portsmouth v Tottenham Mon Sep 29 8.00pm Setanta – Fulham v West Ham Sat Oct 4 12.45pm Sky – West Ham v Bolton Sat Oct 4 5.15pm Setanta – Blackburn v Man Utd Sun Oct 5 1.30pm Sky – Everton v Newcastle Sun Oct 5 4.00pm Sky – Man City v Liverpool Sat Oct 18 12.45pm Sky – Arsenal v Everton Sat Oct 18 5.15pm Setanta – Middlesbrough v Chelsea Sun Oct 19 4.00pm Sky – Aston Villa v Portsmouth Mon Oct 20 8.00pm Setanta – Hull v West Ham Sat Oct 25 12.45pm Sky – Sunderland v Newcastle Sun Oct 26 12.00pm Setanta – Portsmouth v Fulham (Sunday as after UEFA cup game) Sun Oct 26 2.00pm Sky – Everton v Man Utd (West Ham v Arsenal if blocked by police) Sun Oct 26 4.10pm Sky – Chelsea v Liverpool Tue Oct 28 8.00pm Sky – Newcastle v West Brom Wed Oct 29 8.00pm Sky – Arsenal v Tottenham Sat Nov 1 12.45pm Sky – Tottenham v Liverpool Sat Nov 1 5.15pm Setanta – Stoke v Arsenal Sun Nov 2 4.00pm Sky – Newcastle v Aston Villa Mon Nov 3 8.00pm Setanta – Bolton v Man City Sat Nov 8 12.45pm Sky – Blackburn v Chelsea Sat Nov 8 5.15pm Setanta – Man City v Tottenham Sun Nov 9 1.30pm Sky – Sunderland v Portsmouth Sun Nov 9 4.00pm Sky – Arsenal v Man Utd Sat Nov 15 12.45pm Sky – Hull v Man City Sat Nov 15 5.15pm Setanta – Arsenal v Aston Villa Sun Nov 16 1.30pm Sky – Fulham v Tottenham Sun Nov 16 4.00pm Sky – West Brom v Chelsea Sat Nov 22 12.45pm Sky – Man City v Arsenal Sat Nov 22 5.15pm Setanta – Aston Villa v Man Utd Sun Nov 23 4.00pm Sky – Tottenham v Blackburn Mon Nov 24 8.00pm Setanta – Sunderland v West Ham Sat Nov 29 12.45pm Sky – Middlesbrough v Newcastle Sun Nov 30 1.30pm Setanta – Man City v Man Utd Sun Nov 30 4.00pm Sky – Chelsea v Arsenal Mon Dec 1 8.00pm Setanta – Tottenham v Everton Det betyr da at årets første kamp går på Emirates Stadium, mellom Arsenal og WBA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Ååååå, så jeg gleder meg Vi har fått en genial serieåpning som bidrar til at vi går gjennom hele sesongen på topp! Legger til at jeg stemte med hjertet(litt hodet og kanskje) i voten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 13, 2008 Author Report Share Posted July 13, 2008 Selv om det er litt tidlig, så kom gjerne med tabelltips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Strålende initiativ, unitedfan...NOT! Hvem vinner PL 08/09? Manchester United Hvem rykker ned i PL 08/09? Stoke City Føler meg veldig sikker på disse to. United vil ha, med eller uten Ronaldo, en like god sesong som i fjor, og kommer sannsynligvis til å vinne Premier League også 08/09. I bunnen spår jeg at Stoke blir neste sesong's Derby og de to nyopprykkede WBA og Hull faktisk kan klare seg, spesielt førstnevnte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugo Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Tror med både hjertet og hodet at vi tar tittelen i år jeg! Ellers så rykker Stoke og forhåpentligvis hottentottene ned + et annet random lag Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Håper virkli vi vinner serien i år! -Nå har det våre 2,3 til og med 4. plass de siste årene. Begynner å bli rimeli lei. I år må vi vinne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gullik Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Det skal bli godt med en ny sesong av Premier League. Gleder meg virkelig til alle ryktene og spekulasjonene blir lagt på is for denne gang og fokuset kan rettes mot det som skjer på den grønne matta. Det er jo tross alt det som er mest interssant. For Arsenals del er jeg veldig spent på hva 08/09 vil bringe. Slik situasjonen er i dag er jeg litt skeptisk, jeg tror ikke det holder å gå inn i en sesong uten et skikkelig førstevalg som defensiv midtbane. Vi har litt for mange spillere på vei ut. Vi har mista Flamini, vi mister nok Hleb, og Gilberto ser ut til å forlate portene på Emirates. Adebayorsagaen er vanskelig å forutse resultatet av, men om også han pakker sakene sine og forsvinner til en annen klubb tror jeg vi vil være satt tilbake. Hleb, Flamini og Adebayor var tre av våre aller beste spillere forrige sesong, og den trioen klarer ikke Ramsey og Nasri å erstatte. Jeg tror dog situasjonen er en annen den 16 august. Jeg føler meg sikker på at den siste overgangen som involverer klubben ikke er sluttført. Laget er nok styrket i den forstand at gutta er enda ett år eldre. Jeg tror fremdeles det har stor betydning for laget, spesielt spillere som Walcott og Bendtner forventer jeg er en del bedre enn i fjor, men også Cesc, Clichy, van Persie og Adebayor kan fort gjøre det bedre. Og ikke mist, vi vokser som lag. Våre største konkurrenter, type United, Chelsea og Liverpool, vil nok knive i toppen alle tre. Liverpool er nok fremdeles for svake til å vinne serien, men jeg tørr ikke å avskrive dem helt enda. Dossena erstatter Riise og Degen erstatter kanskje Finnan. Nå har jeg ikke stålkontroll på de nye signeringene, men jeg tror ikke at det er de nye backene som i så fall blir avgjørende for om Anfieldklubben tar guller ller ikke. De sikler på Barry, men jeg setter et spørsmålstegn rundt prioriteringen hos Liverpool. Greit at Barry er en kjempespiller, men ved å i stede beholde Alonso vil de i mine øyne fortsatt ha en midtbane som er på nivå med Chelseas og Uniteds, om ikke enda bedre. Det de derimot trenger er noe nytt på topp, kvalitetsvinger, og kanskje enda en kvalitetsspiss. Hos Chelsea er situasjonen litt annerledes. De har alle de økonomiske ressursene de kan ønske seg og kan plukke spillere fra øverste hylle. Har dog ikke hentet inn all verdens til nå i sommer. Bosigwa forsterker dem i en posisjon de har slitt litt med, men på den andre siden riskerer de å miste Lampard. De har dessuten en ny manager som til tross for en flott merittliste og et stort navn ikke har vært borti klubbfotball på en del år, og har heller aldri trent en europeisk klubb, så det blir spennende å se hvordan Scolari gjør det med de blå. I Manchester stjeler Ronaldosaken alle overskrifter. De har ikke forsterket laget enda, og det spørs hvordan Ferguson takler å miste sin høyre hånd. Om Ronaldo blir eller ei er ikke godt å si, så akkurat nå ser de ikke like skumle ut som i fjor, men signeringen kommer nok. Jeg tror United har noen store navn på blokka, det har de hver sommer, og seiler nok opp som den største favoritten til å vinne PL også denne sesongen, uansett om Ronaldo blir eller ei. For klubbene som kjemper rett under topp 4 kvartetten er det mye spennene som skjer. Everton er foreløpig ikke styrket, Carsley er borte, i tillegg er Andy Johnson på vei vekk. De har et sterkt lag fra før, men trenger kanskje noen nye spillere for å ta det neste steget. Blackburn er jeg heller ikke helt sikker på, Ince har fremdeles noe å bevise, Bentley spiller neppe på Ewodd denne sesongen, og ryktene om at Friedel er på vei ut dørene har begynt å blusse opp. At toppklubber som United og Arsenal er ute etter Santa Cruz er heller ingen hemmelighet, selv om jeg tror det hele ender med at hvertfall han spiller mist en sesong til i Blackburntrøya. Fowler inn, ser ikke på det som noen stor signering for å være ærlig. Alt i alt ser ikke Blackburn så skremmende ut som de gjørde for et år siden, men hey, mye kan fortsatt skje. Går vi videre til Villa ser det heller ikke så veldig bra ut for dem. De mister nok sin kaptein og beste spiller i Barry, og selv om Sidwell er en meget god spiller klarer han ikke å fylle tomrommet etter Barry. Dessuten har Melberg dratt til Torino og Juve, Carson er erstattet av Guzan, jeg er usikker på hvor bra Guzan er, men jeg har hørt mye lovende om amerikaneren, så det kan fort bli et godt kjøp. Likevel, de har en slank stall, bør ha inn minst et par mann til før sesongstart. I den blå delen av Manchester har det vært aktivitet, i år som i fjor. Ny manager på plass, igjen, men jeg tror Huges har det som skal til for å ta City nok et steg videre. Jo er hentet inn for en solid sum, og Richards ser ut til å bli på City of Manchester Stadium, Dunne har signert ny kontrakt og mange av unggutta har enda mer kjøtt på beina. Det er aldri lett å forutse hvor Ciry havner, men jeg tror de kan gjøre det sterkt i år. Fjorårets FA Cupvinner Portsmouth blir også å regne med. Harry Redknapp har sveisa sammen et sterkt mannskap nede ved sørkysten; de har rutine i de bakre ledd med spillere som James, Campbell og Distin, og et spisspar i Defoe og Crouch som garantert vil nette en god del ganger denne sesongen. De må bli bedre hjemme, mens de var et av de bedr ebortelage forrige sesong. Klarer de å holde på borteformen, i tillegg til at de vinner noen av uavgjortkampene sine hjemme på Fratton, da blir Pompey skumle. Ellers kan Newcastle bli sterke, de ser alltid sterke ut på forhånd, men underpresterer alltid. Jeg tror dessverre for Toongutta ikke denne sesongen blir noe unntak. Mye kan sies om Tottenham, men de har faktisk en knallsterk spillertropp. Nok en gang kjøper de dyrt, og det er vel bare Chelsea ig United som har brukt mer penger enn scum de siste 5 åra? De har igjen noen nye fjes som alle virker spennende, Gomes, Modric og Dos Santos har alle store navn. I tillegg til at Bentley og Luis Garcia er på vei inn, om de ikke bare tilføyer seg i den uendleig lange lista over nestensigneringer da Mye av tottenes sesong avhenger av at de klarer å beholde spissparet sitt, som forøvrig er en kanonbra spisspar, det skal jeg ærlig inrømme, og at deres kaptein King spiller litt fler enn 5-6 seriekamper. Klarer de det, i tillegg til at de nye signeringen slår til kan de bli gode denne sesongen. Jeg er litt spent på hvordan Ramos gjør det i sin første hele sesong med spurs, frykter at han kan ta dem et steg videre, men satser seff på flere komikvelder på whl i årene som kommer Dette blir et langt innlegg, men jeg får nesten ta med bunnlaga og middelhavsfarerne også, nå som jeg er så godt igang. Jeg synes det er en del lag som skiller seg ut litt negativt i år. Det blir sikkert noen overraskelser, men på forhånd så tror jeg både Hull og Stoke kan bli kasteballer a la Derby. Jeg ser rett og slett ikke på dem som sterke nok til å overleve i verdens kanskej tøffeste liga. West Brom har en ganske fair sjans til å overlve slik jeg ser det, lag som Wigan, Fulham og kankskje Sunderland vil nok slite i bunn. Bolton har mista et par mann og skal spille en hel sesong uten Anelka, men jeg tror likevel de vil kjempe litt over bunnlaga. Boro er styrket, West Ham kan også havne et sted midt på tabellen. En ting er i hvert fall sikkert, det er en spennende sesong vi har foran oss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Kan ikke ferien bli ferdig , Så Pl BEGYNNER!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Gleder meg vanvittig til seriestart nå. Men om vi tar 1,2 eller 3 plassen er jeg ikke sikker på. Magefølelsen sier 1. Plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 skuffende at noen på forumet her fakstisk stemmer på Manu eller Chelski som serievinner Føler meg sikker på gull i år!! Men det gjør jeg vel egentlig hvert år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 HÅPER SYKT PÅ AT VI VINNER PREMIER LEAGUE I ÅR!! nå begynner det å bli lenge siden vi vant noe stort, så i år er det på tide å vise hvem som er Englands beste fotball lag, og forsovet EUROPAs beste fotballag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cescwalcott Posted July 14, 2008 Report Share Posted July 14, 2008 Er litt bekymret for de 6 siste kampene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 14, 2008 Author Report Share Posted July 14, 2008 Ikke rart det, 4 av de 6 tilsvarende oppgjørene i fjor endte med poengtap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 Fin tråd, unitedfan...NOT! Tror dessverre United vinner i år også, blir veldig vanskelig å slå dem. Men om vi spiller en god sesong kan vi jo alltids ta dem. Andreplassen tror jeg i hvert fall vi klarer. Lag som West Brom, Wigan og Sunderland kan klare seg, mens Hull og Stoke skal få slite. Gleder meg noe sykt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfan22 Posted July 15, 2008 Report Share Posted July 15, 2008 Stoke går ned Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 Enig i mye av det du skriver Gullik. Frykter Chelsea på linje med United. Selv med en ukjent israelitt bak roret og mye skadeplag på usannsynlig viktige Terry gjorde Brobandittene isolert sett en god sesong 07/08. Hva nå med VM-gullmedaljant Scolari som røsker med seg Deco og Bosingwa... En avgang på enten Lampard eller Drogba er drømmen nå. Har desverre liten tro på at det skjer. Bittelille lysglimtet for meg må bli at ikke Scolari ikke har trenererfaring fra klubbnivå i Europa. Magert, jeg vet... United beholder alle sine spillere og vil i tillegg trolig "adde" på med en spiss. Og de er ikke redde for å bruke penger der oppe heller. Etter gull 06/07 kjøpte de likesågodt Tevez, Hargreaves, Nani, Anderson for hva kan bli 6-7-800 mill, litt vanskelig å anslå. Hold pundsedlene tilbake i år da!! Jeg er, som alle, veldig spent på oss i år. Jeg er forbanna og skuffa over at vi ikke klarer å holde på stammen vår, som de andre topplagene uproblematisk gjør hvert år. Flamini & Hleb var halve midtbanen vår så og si hver eneste kamp. Nå må vi erstatte dem Jeg klarer ikke være forbanna på Wenger, jeg er bare forbanna på situasjonen. Hadde vi kunne holdt på disse to og fått inn typ 2 nye fes hadde jeg hatt veldig stor tro på gull. Men men, hjelper ekstremt lite å tenke på dette. Inn har, surprise surprise!!, to ungutter kommet Nasri tror jeg på sikt kan bli en bedre bidragsyter enn hva Hleb har vært. Youtube filmene er imponerende og han fikk til og med to innhopp i hva var Frankrike Old-boys i EM. Altså en meget meget spennende tilvekst. Men Nasri trenger naturligvis sin tilpasningstid og det er ikke det vi trenger i år for å si det litt strengt. Han skal erstattte Hleb som har vært innvolvert i det meste offensivt. Alex besitter en genial særegen nærteknikk og selv om han har hatt veldig dårlig scoring og assist rate i løpet av sine år har han ofte stått for en pasning eller dribling som har åpnet et forsvar. Det skal ikke ses bort fra. Nasri selv har langt fra vært noen hyppig målgjører. 11 på 145 iflg arsenal.com. Måtte han forvandles til en ny Bobby!! Det var veldig veldig gledelig å høre Wenger nærmest tilstå at 1-2 nye spillere vil ankomme. Gareth Barry er ønskesigneringa + en robust stopper. Desverre må jeg nesten si. Litt synd med Big Phil,Song og Djorou. Vela er også endelig tilgjengelig. Vi har en stall med EKSTREMT mye talent,fart,teknikk så dette blir kolosssalt morsomt å følge. Klarer vi å skape "consistency" med alle ungguttene plus forhåpentligvis litt rutine og muskler i de bakre ledd kan dette gå rett så bra. Com on you Migty Reds! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 1.Arsenal 2.Hull 3.WBA 4.Stoke Ned Man utd Liverpool Chelsea Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 1.Arsenal 2.Hull 3.WBA 4.Stoke Ned Man utd Liverpool Chelsea HAHA! Det hadde vært noe. Tipper: Arsenal Chelsea Man Utd LFC 13. Tottenham Skal bli VELDIG interessant og se Man Utd klare seg uten ronaldo fram til han blir spilleklar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 22, 2008 Report Share Posted July 22, 2008 1.Arsenal 2.Hull 3.WBA 4.Stoke Ned Man utd Liverpool Chelsea Veldig feil! Slik kommer de tre nederste plassene til å bli Man utd Chelsea Tottenham Liverpool kommer til å gå konk å måtte selge alle spillerne sine, glad vi ikke har de eierene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 22, 2008 Author Report Share Posted July 22, 2008 - Follow the Top 4 - ARSENAL Transfers: Samir Nasri (Marseille) Aaron Ramsey (Cardiff) Carlos Vela (Osasuna) Loan expired Kieran Gibbs (Norwich City) Loan expired Aliaksandr Hleb (FC Barcelona) Jens Lehmann (Stuttgart) Matheiu Flamini (AC Milan) Gilberto (Panathinaikos) Matthew Connolly (QPR) Kerrea Gilbert (Leicester) Loan First team Manuel ALMUNIA Bacary SAGNA - Kolo TOURE - William GALLAS - Gäel CLICHY Samir NASRI - Cesc FABREGAS - DENILSON Nevez - Tomas ROSICKY Robin VAN PERSIE - Emmanuel ADEBAYOR CHELSEA Transfers: Deco (FC Barcelona) Jose Bosingwa (FC Porto) Michael Mancienne (QPR) Loan expired James Simmonds (Cardiff City) Loan expired Slobodan Rajkovic (PSV) Loan expired Adrian Pettigrew (Brentford) Loan expired Claude Makelele (PSG) Khalid Boulahrouz (Stuttgart) Steve Sidwell (Aston Villa) Slobodan Rajkovic (Twente) Ben Sahar (Portsmouth) Loan Ryan Bertrand (Norwich) Loan First team Petr CECH Jose BOSINGWA - John TERRY - Ricardo CARVALHO - Ashely COLE DECO - Frank LAMPARD - Michael BALLACK Joe COLE - Didier DROGBA - Florent MALOUDA LIVERPOOL Transfers: Andrea Dossena (Udinese) Philipp Degen (Dorntmund) Diego Cavalieri (Palmeiras) Peter Crouch (Portsmouth) John Arne Riise (AS Roma) Harry Kewell (Galatasaray) Anthony Le Tallec (Le Mans) Scott Carson (West Bromwich Albion) Danny Guthrie (Newcastle United) Adam Hammill (Blackpool) Loan Robbie Threlfall (Hereford) Loan Paul Anderson (Nottingham Forest) Loan Besian Idriza (Cancelled Contract) First team Jose REINA Andrea DOSSENA - Jamie CARRAGHER - Daniel AGGER - Fabio AURELIO LUCAS Leiva - Javier MASCHERANO Steven GERRARD Dirk KUYT - Fernando TORRES - Ryan BABEL MANCHESTER UNITED Transfer: Fraizer Campbell (Hull City) Loan expired Gerard Pique (FC Barcelona) Tom Heaton (Cardiff City) Loan First team Edwin VAN DER SAR Wesley BROWN - Rio FERDINAND - Nemanja VIDIC - Patrice EVRA Cristiano RONALDO - Paul SCHOLES - Michael CARRICK - NANI Carlos TEVEZ - Wayne ROONEY The Premier League tip: (Ranked after the quality of the first teams) 1. Manchester United 2. Chelsea FC 3. Arsenal 4. Liverpool FC PRODUCER: unitedfan...NOT Thanks to: Sky Sports Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Trodde Conolly var solgt? Mener han ble det i januar uten å være 100 % Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 23, 2008 Author Report Share Posted July 23, 2008 Vel, ifølge Sky Sports er han ikke det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 23, 2008 Report Share Posted July 23, 2008 Vel, ifølge Sky Sports er han ikke det. Jeg er rimelig sikker på at han ble solgt til QPR, uten at jeg gidder å leter opp dette nå. EDIT:Det stemmer at han er solgt til QPR, ble solgt 2. januar dette år. http://en.wikipedia.org/wiki/Matthew_Connolly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 23, 2008 Author Report Share Posted July 23, 2008 Ok, ser nå at han ikke står oppført på hverken A-lag eller Resvervelag på Arsenal.com. Dårlig av SS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Tiper vi blir 3-5 i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.