Jump to content

Arsenal kamper på internett?


Verminator5

Recommended Posts

Til høsten begynner jeg på folkehøgskole, langt hjemme fra, og langt fra nærmeste fotball pub. Derfor lurte jeg på om det er noen som vet om det går ann å se kampene live på internett, eventuelt hvor jeg kan se de og hvor mye de koster. Alle tips belønnes med takk :(

Link to comment
Share on other sites

Har selv drivd med Stream gjennom denne sesongen..

Grei måte å se kamp på, men mine erfaringer tilsier at det er svært ustabilt. Kviliteten er altfor ofte dårlig, og kampene er ofte også "forsinket" eller "delayed".. Det kan til tider også være vansklig å finne stream som fungerer..

Har derfor valgt å gå over til en internett side hvor du betaler 3 euro i mnd, og du får da tilgang på La Liga, Bundesliga, Premier League og Tippeligaen..

Har ikke testet det enda, men vet om mange som har brukt det og er svært fornøyd..

 

http://livesport247.com/

 

Lag en bruker, og du er i gang :(

 

PS: Du kjøper en mnd. tilgang, MEN det trekkes automatisk hver mnd. helt til du selv stopper det!

Link to comment
Share on other sites

Har selv drivd med Stream gjennom denne sesongen..

Grei måte å se kamp på, men mine erfaringer tilsier at det er svært ustabilt. Kviliteten er altfor ofte dårlig, og kampene er ofte også "forsinket" eller "delayed".. Det kan til tider også være vansklig å finne stream som fungerer..

Har derfor valgt å gå over til en internett side hvor du betaler 3 euro i mnd, og du får da tilgang på La Liga, Bundesliga, Premier League og Tippeligaen..

Har ikke testet det enda, men vet om mange som har brukt det og er svært fornøyd..

 

http://livesport247.com/

 

Lag en bruker, og du er i gang :(

 

PS: Du kjøper en mnd. tilgang, MEN det trekkes automatisk hver mnd. helt til du selv stopper det!

Når jeg gikk inn på siden sto det 24 kr i uka?

Link to comment
Share on other sites

Har selv drivd med Stream gjennom denne sesongen..

Grei måte å se kamp på, men mine erfaringer tilsier at det er svært ustabilt. Kviliteten er altfor ofte dårlig, og kampene er ofte også "forsinket" eller "delayed".. Det kan til tider også være vansklig å finne stream som fungerer..

Har derfor valgt å gå over til en internett side hvor du betaler 3 euro i mnd, og du får da tilgang på La Liga, Bundesliga, Premier League og Tippeligaen..

Har ikke testet det enda, men vet om mange som har brukt det og er svært fornøyd..

 

http://livesport247.com/

 

Lag en bruker, og du er i gang ;)

 

PS: Du kjøper en mnd. tilgang, MEN det trekkes automatisk hver mnd. helt til du selv stopper det!

Når jeg gikk inn på siden sto det 24 kr i uka?

 

24 kroner i uke er vel ca 3 euro :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Har selv drivd med Stream gjennom denne sesongen..

Grei måte å se kamp på, men mine erfaringer tilsier at det er svært ustabilt. Kviliteten er altfor ofte dårlig, og kampene er ofte også "forsinket" eller "delayed".. Det kan til tider også være vansklig å finne stream som fungerer..

Har derfor valgt å gå over til en internett side hvor du betaler 3 euro i mnd, og du får da tilgang på La Liga, Bundesliga, Premier League og Tippeligaen..

Har ikke testet det enda, men vet om mange som har brukt det og er svært fornøyd..

 

http://livesport247.com/

 

Lag en bruker, og du er i gang ;)

 

PS: Du kjøper en mnd. tilgang, MEN det trekkes automatisk hver mnd. helt til du selv stopper det!

Når jeg gikk inn på siden sto det 24 kr i uka?

 

24 kroner i uke er vel ca 3 euro :rolleyes:

 

24 kroner i uka er ikke 3 euro i måneden

 

BE

Link to comment
Share on other sites

24 kroner i uka er ikke 3 euro i måneden

BE

Har ikke testet dette enda, så er usikker på prisen..

Jeg gjenforteller kun fra ting jeg har fått per mail og blitt fortalt..

Er prisen feil, da beklager jeg på det dypeste at jeg informerte feil.........................

Link to comment
Share on other sites

Eg brukte det heile forrige sesong, og det fungerer strålande! Myyyykje betre kvalitet enn P2P, og viktigast av alt; stabilt og til å stole på..

 

Det koster 24 kr/veka, men er etter mi meining absolutt verdt det..!!

 

(Berre å spørre meg om det er noko de lurer på..)

Link to comment
Share on other sites

Eg brukte det heile forrige sesong, og det fungerer strålande! Myyyykje betre kvalitet enn P2P, og viktigast av alt; stabilt og til å stole på..

 

Det koster 24 kr/veka, men er etter mi meining absolutt verdt det..!!

 

(Berre å spørre meg om det er noko de lurer på..)

 

Flott at noen deler erfaringer. Høres bra ut!

 

- Hvordan er det med kommentering? Språk og hvor proffe er de?

 

- Hvordan velger man "kanaler"? Kan man velge hvilken som helst kamp i en runde?

 

- Går det an å ta opp kamper?

 

- Vises Fransk, Tysk og Spansk fotball bare av og til, eller alltid? (altså hver runde)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Flott at noen deler erfaringer. Høres bra ut!

 

- Hvordan er det med kommentering? Språk og hvor proffe er de?

 

- Hvordan velger man "kanaler"? Kan man velge hvilken som helst kamp i en runde?

 

- Går det an å ta opp kamper?

 

- Vises Fransk, Tysk og Spansk fotball bare av og til, eller alltid? (altså hver runde)

 

Beklager at dette har tatt så lang tid Helmik`n, har ikkje fått med meg at du spurte.. :D

 

 

- Kampane streamast frå eksempelvis Setanta Sports, Skysports, TV2, Canal+ alt ettersom kva kamp det er snakk om.. Korleis dette er lov, aner eg ikkje, men funker iallfall strålande..!! Kommenteringa og profesjonaliteten er med andre ord ikkje eit problem.. :)

 

- Kvar kamp i kvar runde har sin stream.. Linkane ligg på eit "sendeskjema" som du kan velge fritt frå.. Mi erfaring er at alle kampane som dei offisielle TV-kanalane sender, òg blir sendt på LiveSport 24/7. Du har altså eit bra utval å velge mellom!!

 

- Såvidt eg veit går det ikkje an å ta opp, men det er mulig det fins eigne program for å ta opp frå stream. Eg har brukt WinAmp til å sjå kampane så langt, og det funkar veldig bra! Veit òg at VLC er eit alternativ, dette har eg ikkje prøvd ut endå.. :P

 

- Fransk og tysk fotball hugsar eg faktisk ikkje kor mykje det blir sendt av, men spansk fotball blir det streama frå kvar runde!

 

Her er sendeskjemaet for resten av denne veka ++ (Merk at alle Arsenal sine oppkøyringskampar er med.. ;) :

 

 

Fri 18th kl 20.45 Southhampton v Celtic LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Sat 19th kl 15.15 Kaizer Chiefs v Man.United LIVE! (stream 1/6) Preaseson

Sat 19th kl 16.00 Barnet v Arsenal LIVE! (stream 2/7) Preaseson

Sat 19th kl 18.00 Wisla Krakow v Liverpool LIVE! (stream 1/6) Preseason

 

 

Sun 20th kl TBA Sporting Lisbon v Sunderland LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Mon 21st kl TBA Orlando Pirates v Man.United LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Tue 22nd kl TBA M`Boro v Celtic LIVE! (stream 1) Preaseson

Tue 22nd kl TBA Szombathelyi v Arsenal LIVE! (stream 2) Preaseson

Tue 22nd kl 20.45 Hertha Berlin v Liverpool LIVE! (stream 1) Preseason

 

Wed 23rd kl TBA Vitorie De Setubal v Sunderland LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Thu 24th kl TBA Hibernian v Barcelona LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Sat 26th kl TBA Dundee Utd v Barcelona LIVE! (stream 1) Preaseson

Sat 26th kl TBA Man.United v Kaizer or Orlando LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Mon 28th kl TBA Cobh Ramblers v Sunderland LIVE! (stream 1) Preaseson

Mon 28th kl TBA Norwich v Tottenham Hotspur LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Wed 30th kl TBA Nottingham Forest v Sunderland LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Fri 1st kl 18.30 Celtic v Tottenham LIVE! (stream 1) Preaseson

Fri 1st kl 20.45 Feyenoord v Borussia LIVE! (stream 1) Preaseson

Fri 1st kl TBA Hertha Berlin v Newcastle LIVE! (stream 2) Preseason

 

Sat 2nd kl 20.45 Real Madrid v Hamburg LIVE! (stream 1) Preaseson

Sat 2nd kl 17.30 Arsenal v Juventus LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Sun 3rd kl TBA Mallorca v Newcastle LIVE! (stream 2) Preseason

Sun 3rd kl 15.00 Juventus v Hamburg LIVE! (stream 1) Preaseson

Sun 3rd kl 17.30 Arsenal v Real Madrid LIVE! (stream 1) Preaseson

Sun 3rd kl 17.45 Tottenham v Borussia LIVE! (stream 1) Preaseson

Sun 3rd kl 20.00 Feyenoord v Celtic LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Fri 8th kl 19.00 Inter Milan v Sevilla LIVE! (stream 1) Preaseson

Fri 8th kl 21.15 Ajax v Arsenal LIVE! (stream 1) Preaseson

 

Sat 9th kl 19.00 Arsenal v Sevilla LIVE! (stream 1) Preaseson

Sat 9th kl 21.15 Ajax v Inter Milan LIVE! (stream 1) Preaseson

Sat 9th kl TBA Shamrock Rovers v Sunderland LIVE! (stream 1) Preaseson

Link to comment
Share on other sites

Det er nok ikke lov hvis det er de kanalene du snakker om. De kan da umulig ha gitt web rettigheter til denne siden? Men det virker jo seriøst, men siden kan vel bli stengt?

 

Selv har jeg nå flyttet fra bakkenett til digital kabel, så nå blir det endelig canal pluss på meg. Gleder meg til PL i HD etter å ha sett den fantastiske bildekvaliteten under EM og også under Tour De France!

Link to comment
Share on other sites

LiveSport247.com fungerer som et elektronisk programblad.

Vi hverken overfører eller videredistribuerer programinnhold og heller ikke satelitt signaler.

 

LiveSport247.com er et registrert selskap i Costa Rica.

Nettsiden tar betalt for å vise kunder hvor en kan finne ulike tvkanaler. Lenkene en finner på LiveSport247.com er utenfor vår kontroll, det samme gjelder innholdet på lenkene.

Vi er ikke ansvarlig for innholdet i eksterne lenker.

Link to comment
Share on other sites

Takk for rapport, Balsnes. Jeg har faktisk kjøpt tilgang til siden allerede, så jeg har sett hvordan det fungerte. Var ikke slik jeg hadde trodd - faktisk bedre. :)

 

Og ja, Daggy, siden kan nok stenges når som helst, men det er ikke noe problem (bortsett fra at man ikke får se kampene lengre) da man betaler pr uke, og ikke pr måned eller år, så man taper eventuelt ikke særlig med penger på en eventuell stengning.

Link to comment
Share on other sites

Spørsmål om Livesport247, Hvilket program er best å åpne det heile i ?

 

 

VLC!

 

takker :)

 

EDIT: Et spørsmål til om livesport247, Er d bare når kampen/sportsaktiviteten pågår at "streamen" funka?

 

Nei. Etter mine erfaringer så fungerer streamene hele tiden. Altså selv om det ikke er en aktuell "happening" så kan du for eksempel se på Sky Sports når du vil.

Link to comment
Share on other sites

Det er nok ikke lov hvis det er de kanalene du snakker om. De kan da umulig ha gitt web rettigheter til denne siden? Men det virker jo seriøst, men siden kan vel bli stengt?

 

Selv har jeg nå flyttet fra bakkenett til digital kabel, så nå blir det endelig canal pluss på meg. Gleder meg til PL i HD etter å ha sett den fantastiske bildekvaliteten under EM og også under Tour De France!

Fikk skaffet meg akkurat det samme like før tredje siste runde i forrige PL sesong. DET ER KONGE! Det som er litt dumt er at det skjeldent er norsk kommentering, men svensk og engelsk er ganske så kurrant det og ;) En annen ting er at bildet, hvis du har HD-tv og HDMI-kabel, blir nesten for skarpt :lol: :blink: :huh:

Link to comment
Share on other sites

..Det som er litt dumt er at det skjeldent er norsk kommentering, men svensk og engelsk er ganske så kurrant det og :lol:

 

Feil! Engelske kommentatorar er hundre gongar bedre enn norske! Takk og lov for at det er Skysports som vert prioritert!!!

Link to comment
Share on other sites

Spørsmål om Livesport247, Hvilket program er best å åpne det heile i ?

 

 

VLC!

 

takker :blink:

 

EDIT: Et spørsmål til om livesport247, Er d bare når kampen/sportsaktiviteten pågår at "streamen" funka?

 

Nei. Etter mine erfaringer så fungerer streamene hele tiden. Altså selv om det ikke er en aktuell "happening" så kan du for eksempel se på Sky Sports når du vil.

 

Ok. Men eg kjeme bare til "please enter a valid login and password". Rekna med at det er samme som eg brukar til å logge meg inn som medlem ? Når eg har gjort d, så stoppa alt ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...