Jump to content

Peter Crouch


vegfos

Recommended Posts

I dag melder skysports at Crouch blir tatt til betraktning når det gjelder å erstatte Adebayor. http://www.skysports.com/story/0,19528,11854_3738398,00.html. I følge avisen så har agenten gått ut og sagt dette.

 

Men for guds skyld, la da ikke crouch gå til arsenal. Han eier jo ikke fotballferdigheter for å spille i arsenal. Og er du ikke god nok for liverpool, hvordan er du god nok for arsenal da. Huff, dette er et rykte som gjør at jeg føler meg dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Ingen trodde da at Adebayor skulle bli noen særlig suksess i Arsenal og man ser da hvordan det gikk. Hvorfor skulle ikke noe lignende kunne skje med Crouch? Det er stor forskjell på Liverpool og Arsenal. Liverpool gjør spillere dårligere, mens vi får frem det beste i dem.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det sies at Crouch bare var en av tre spillere som var nevnt i denne uttalelsen. Roque Santa Cruz og Mario Gomez var også hete kandidater. Syns vi kan gå for Santa Cruz siden han har PL erfaring, men håper for guds skyld at Adebayor blir!

Link to comment
Share on other sites

det ville vel ha vært et kjøp i diawara klassen;-(

 

Dette er bullshit fra ende til annen. Diawara scoret ikke ett eneste mål for klubben. Crouch har levert ett brukbart antall mål for de klubbene han har spillt for i Premier Leauge. Han er Liverpools nest beste spiss, og scorte nesten hver gang han var på banen for Liverpool forrige sesong. Hvorfor han ikke fikk mer spilletid for Liverpool forrige sesong er ett under, når man ser på hva de andre "spissene" i klubben presterte av mål (inkluderer ikke Torres her).

 

Crouch er engelsk, og i motsetning til andre engelske spillere, har han en meget fornuftig prislapp. Kunne fort være ett lurt kjøp

Link to comment
Share on other sites

Crouch: Nei aldri i verden om eg vil ha han! Dette blir i såfall en like "god" spiller som Jeffers var og han var ikke god i Arsenal!

Pavlyuchenko: Nei takk

Santa Cruz: Nei takk

Huntelaar: Tja, hvorfor ikke?

Villa: Ja takk!

Link to comment
Share on other sites

Vi skal ikke ha Crouch, hva ska vi med han??? En middelmodig spiller, bra oppspillspunkt og god i boksen, men det er det. Det er en grunn til at han ikke spiller for loserpool, det er det eneste jeg er enig med Benitez i

Link to comment
Share on other sites

En grei spiller som glimter med jevne mellomrom. Putter bra med mål med tanke på antall spilte minutter. Pluss for at gutten er engelsk. Om han er den rette mannen for Arsenal er jeg dog ikke helt overbevist om. Skulle Adebayor forsvinne, så er håpet at Wenger finner andre alternativer.

 

Hva ligger Crouch på i pris. Mener at Liverpool tidligere i sommer priset han svært høyt.

 

Disse spekulasjonen gjør sommeren til et helvete for oss Arsenal-supportere. Ser helt at Adebayor får et år til. Hvis han fortsetter fremgangen, så blir han enda råere!

Link to comment
Share on other sites

David Villa hadde passet perfekt. Hent han sammen med Arshavin, Van Der Vaart og Yaya Toure. Da har vi bortimot et komplett lag. Og en stopper aom kan gå rett inn på laget om det skulle være nødvendig.

Nå må vi være litt realistiske her da ;)

Link to comment
Share on other sites

David Villa hadde passet perfekt. Hent han sammen med Arshavin, Van Der Vaart og Yaya Toure. Da har vi bortimot et komplett lag. Og en stopper aom kan gå rett inn på laget om det skulle være nødvendig.

 

 

For å si det sånn så har ikke arsenal budsjett til å kjøpe alt det der ;) Maks 1 kanskje 2 av de :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...