Jump to content

Terminliste 09/10


zaldor

Recommended Posts

Den er snart klar, og vil legges ut her. :( Like spennende som alltid.. Av en eller annen grunn. Tipper vi starter på Reebok.

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...t+at+10am+today

 

EDIT: Da var det klart!

 

AUGUST

12/13 UEFA Champions League Qualifier - 1st Leg

Sat 16 West Bromwich Albion (H)

Sat 23 Fulham (A)

26/27 UEFA Champions League Qualifier - 2nd Leg

Sat 30 Newcastle United (H)

 

SEPTEMBER

Sat 13 Blackburn Rovers (A)

16/17 UEFA Champions League Group Stage - Matchday 1

Sat 20 Bolton Wanderers (A)

23/24 Carling Cup Third Round

Sat 27 Hull City (H)

 

OCTOBER

30/1 UEFA Champions League Group Stage - Matchday 2 (played on 30th Sep or 1st Oct)

Sat 4 Sunderland (A)

Sat 18 Everton (H)

21/22 UEFA Champions League Group Stage - Matchday 3

Sat 25 West Ham United (A)

Tue 28 Tottenham Hotspur (H)

 

NOVEMBER

Sat 1 Stoke City (A)

4/5 UEFA Champions League Group Stage - Matchday 4

Sat 8 Manchester United (H)

11/12 Carling Cup Fourth Round

Sat 15 Aston Villa (H)

Sat 22 Manchester City (A)

25/26 UEFA Champions League Group Stage - Matchday 5

Sat 29 Chelsea (A)

DECEMBER

2/3 Carling Cup Fifth Round

Sat 6 Wigan Athletic (H)

9/10 UEFA Champions League Group Stage - Matchday 6

Sat 13 Middlesbrough (A)

Sat 20 Liverpool (H)

Fri 26 Aston Villa (A)

Sun 28 Portsmouth (H)

JANUARY

Sat 3 FA Cup Third Round

6/7 Carling Cup Semi-Final - 1st leg

Sat 10 Bolton Wanderers (H)

Sat 17 Hull City (A)

20/21 Carling Cup Semi-Final - 2nd leg

Sat 24 FA Cup Fourth Round

Wed 28 Everton (A)

Sat 31 West Ham United (H)

 

FEBRUARY

Sat 7 Tottenham Hotspur (A)

Sat 14 FA Cup Fifth Round

Sat 21 Sunderland (H)

24/25 UEFA Champions League Last 16 - 1st leg

Sat 28 Fulham (H)

 

MARCH

Sun 1 Carling Cup Final

Tue 3 West Bromwich Albion (A)

Sat 7 FA Cup Quater-Finals

10/11 UEFA Champions League Last 16 - 2nd leg

Sat 14 Blackburn Rovers (H)

Sat 21 Newcastle United (A)

 

APRIL

Sat 4 Manchester City (H)

7/8 UEFA Champions League Quarter-Final - 1st leg

Sat 11 Wigan Athletic (A)

14/15 UEFA Champions League Quarter-Final - 2nd leg

Sat 18 Liverpool (A)

Sat 18 FA Cup Semi-Finals

Sat 25 Middlesbrough (H)

28/29 UEFA Champions League Semi-Final - 1st leg

 

MAY

Sat 2 Portsmouth (A)

5/6 UEFA Champions League Semi-Finals - 2nd leg

Sat 9 Chelsea (H)

Sat 16 Manchester United (A)

Sun 24 Stoke City (H)

Wed 27 UEFA Champions League Final

Sat 30 FA Cup Final

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Neppe tilfeldig kampene mot Chelsea (H) og Manure (A) kommer etter hverandre og midt i mai. :(

De aner nok en jevn avslutning..

 

Jaja, da får vi vinne ligagullet mot Chelsea eller på Old Shitford da :P

 

Bør kunne gruse West Brom. og Fulham i sesongåpningen og få en bra start på sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er verdt å merke seg avslutningen. Serien kan avgjøres innbyrdes, og det er nok lagt opp slik med hensikt, ja. Har vi muligheten til å lede serien alt etter første runde? Hadde vært moro. :(

 

Mens vi er inne på det.. Har det noen gang skjedd i England at et lag har leda fra og med første runde og ikke gitt slipp på denne plassen i løpet av sesongen? Enten i PL (eller før) eller lavere. Litt off-topic, men.

Link to comment
Share on other sites

Artig at Chelsea og United må hylle seriemesterne. Rekner med at vi har avgjort det lenge før vi møter dem i mai måned :(

 

Jeg har alltid ment at det er ekstremt viktig å få en god start på sesongen, og det har vi virkelig mulighet til med dette oppsettet!

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg en Englands-tur til høsten for å kombinere en Leeds og en Arsenal-kamp. Da må jeg legge opp til å gå på en søndagskamp med Arsenal.

 

Når pleier en å få på plass søndags- og mandagskampene? Må jeg vente lenge på dette? ;)

 

Torsdag 3.juli blir de første tv-kampene bekreftet!

Link to comment
Share on other sites

Aha! WBA hjemme burde bli en grei tre poenger. Fornøyd med at vi fikk et "dårlig" lag i den første kampen, slik at vi kan vinne å spille på oss litt selvtillit. Men motstanderen skal jo aldri undervurderes. Gleder meg til neste sesong! Håper det blir en tur på Emirates, kanskje Arsenal - Hull? ;)

 

Arsenal og Tottene møtes på min bursdag forresten!

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært morro med CL kamp på bursdagen min-17 september. Men har vel mer eller mindre pekt meg ut et par andre kamper. Prøve å skaffe billetter til bortekampen mot West Ham og hjemmekampen mot Spudz i Oktober.. Hvordan er mulighetene for å skaffe seg billetter til den kampen via Red Membership? Bare å være pålogget med en gang salget startet og håpe på det beste, eller er sjansen omtrent lik 0?

 

Setter pris på svar.. ;)

 

ingen som veit?

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som at det fort kan bli nok en Black November :s. Det hadde vært herlig om vi hadde vunnet ligaen tidligst mulig, slik at Chelsea og Man U må stå æresvakt for oss :D. Det er viktig med en god start, noe denne termlnista gir godt grunnlag for. Gleder meg ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal definitift på kamp denne sessongen ;) :D Var på arsenal - united i fjor , Vannvittig bra kamp. :P Da Fabregas utlikned rett etter pause tok publikum av , mens alle som satt ved oss skreik og kranglet med united supporterene ( eg satt oover united sup). Men da Ronaldo skoret i de 81 minut tok utd supportterene helt av, de

skreik og trudde de var best ... akkurat da var eg så laaaaaaaaangt nede e har alri har vert før, Så det blei overtid å meg å far gjikk i gangen ( eller va nå de kaller de ) å sto der bare får å se 1 siste sjangse ,,,, TROR DU IKKJE WILLIAM GALLAS SKORET, eller far min forstod ikkje de var mål , halve arsenal supporterene trodde de ikkje var blest mål, men dommeren hadde dømt mål.P.P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P Beste øyeblikket i mitt liv , garantert !!!!!!!!!!! :P United supporterene grein vi jublet, vi hadde vunnet 2-2 det følte i alle fall slik :D

Link to comment
Share on other sites

Skal definitift på kamp denne sessongen ;) :D Var på arsenal - united i fjor , Vannvittig bra kamp. :P Da Fabregas utlikned rett etter pause tok publikum av , mens alle som satt ved oss skreik og kranglet med united supporterene ( eg satt oover united sup). Men da Ronaldo skoret i de 81 minut tok utd supportterene helt av, de

skreik og trudde de var best ... akkurat da var eg så laaaaaaaaangt nede e har alri har vert før, Så det blei overtid å meg å far gjikk i gangen ( eller va nå de kaller de ) å sto der bare får å se 1 siste sjangse ,,,, TROR DU IKKJE WILLIAM GALLAS SKORET, eller far min forstod ikkje de var mål , halve arsenal supporterene trodde de ikkje var blest mål, men dommeren hadde dømt mål.P.P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P Beste øyeblikket i mitt liv , garantert !!!!!!!!!!! :P United supporterene grein vi jublet, vi hadde vunnet 2-2 det følte i alle fall slik :P

Så i kamp-programmet som var på Arsenal-Everton kampen, siste hjemmekampen for sesongen. Der sto det at dersom du skulle gått 10 minutter før slutt på hver eneste kamp (alle 760 kamper i løpet av en sesong) i Premier League så ville du gått glipp av nesten 180 mål. ALDRI forlat stadion før dommeren har blåst av for full tid er mitt tips! :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som har svar på om muligheter ang å skaffe seg billetter til hjemmekampen mot Spudz via Red membership? Er det rimelig håpløst eller en fair mulighet for å klare det?

 

 

Det tror jeg nok du bare kan glemme ;)

 

Kan vel ikke regne med å få, men dersom man virkelig har lyst, så er det jo det rette å prøve å skaffe billetter. Folk tipper jo Lotto med forhåpninger, og oddsen er garantert dårligere der. ;-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...