Jump to content

Terminliste 09/10


zaldor

Recommended Posts

En god start er ikke å forakte, og det tror jeg virkelig vi kan oppnå i år! Vi kjører på hele veien utover februar/mars og derfra skal det bare bli plankekjøring inn med det opparbeidete forspranget ;) .

Som ganske hull tilhenger, i snart fire år, tror jeg Arsenal-Hull blir kampen jeg må få med meg live i år ja :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Noen som har svar på om muligheter ang å skaffe seg billetter til hjemmekampen mot Spudz via Red membership? Er det rimelig håpløst eller en fair mulighet for å klare det?

 

 

Det tror jeg nok du bare kan glemme ;)

 

Kan vel ikke regne med å få, men dersom man virkelig har lyst, så er det jo det rette å prøve å skaffe billetter. Folk tipper jo Lotto med forhåpninger, og oddsen er garantert dårligere der. ;-)

 

 

Du har selvfølgelig muligheten på Ticket Exchange. Der legger sesongkort-innehavere ut plassen sin hvis de ikke skal på kampen. Du betaler face value med et gebyr på £1-£2.

Da må du regne med å sitte noen timer foran pc'n men hva gjør en ikke for å få billett til en slik kamp

Link to comment
Share on other sites

Noen som har svar på om muligheter ang å skaffe seg billetter til hjemmekampen mot Spudz via Red membership? Er det rimelig håpløst eller en fair mulighet for å klare det?

 

 

Det tror jeg nok du bare kan glemme :(

 

Kan vel ikke regne med å få, men dersom man virkelig har lyst, så er det jo det rette å prøve å skaffe billetter. Folk tipper jo Lotto med forhåpninger, og oddsen er garantert dårligere der. ;-)

 

 

Du har selvfølgelig muligheten på Ticket Exchange. Der legger sesongkort-innehavere ut plassen sin hvis de ikke skal på kampen. Du betaler face value med et gebyr på £1-£2.

Da må du regne med å sitte noen timer foran pc'n men hva gjør en ikke for å få billett til en slik kamp

 

Okey.. ;) Men det står jo i det red membership brevet man får hjem at det blir lagt ut billetter til alle kamper.. Muligheten er sikkert ørliten,men håper ticket exchange ikke er eneste mulighet.. :) For er vel få som ikke vil på den kampen.. :)

Link to comment
Share on other sites

Skal definitift på kamp denne sessongen :) :) Var på arsenal - united i fjor , Vannvittig bra kamp. :P Da Fabregas utlikned rett etter pause tok publikum av , mens alle som satt ved oss skreik og kranglet med united supporterene ( eg satt oover united sup). Men da Ronaldo skoret i de 81 minut tok utd supportterene helt av, de

skreik og trudde de var best ... akkurat da var eg så laaaaaaaaangt nede e har alri har vert før, Så det blei overtid å meg å far gjikk i gangen ( eller va nå de kaller de ) å sto der bare får å se 1 siste sjangse ,,,, TROR DU IKKJE WILLIAM GALLAS SKORET, eller far min forstod ikkje de var mål , halve arsenal supporterene trodde de ikkje var blest mål, men dommeren hadde dømt mål.P.P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P Beste øyeblikket i mitt liv , garantert !!!!!!!!!!! :P United supporterene grein vi jublet, vi hadde vunnet 2-2 det følte i alle fall slik ;)

Så i kamp-programmet som var på Arsenal-Everton kampen, siste hjemmekampen for sesongen. Der sto det at dersom du skulle gått 10 minutter før slutt på hver eneste kamp (alle 760 kamper i løpet av en sesong) i Premier League så ville du gått glipp av nesten 180 mål. ALDRI forlat stadion før dommeren har blåst av for full tid er mitt tips! :(

Hvem i all verden er det som går før en kamp er slutt?

Link to comment
Share on other sites

Skal definitift på kamp denne sessongen :) :( Var på arsenal - united i fjor , Vannvittig bra kamp. :P Da Fabregas utlikned rett etter pause tok publikum av , mens alle som satt ved oss skreik og kranglet med united supporterene ( eg satt oover united sup). Men da Ronaldo skoret i de 81 minut tok utd supportterene helt av, de

skreik og trudde de var best ... akkurat da var eg så laaaaaaaaangt nede e har alri har vert før, Så det blei overtid å meg å far gjikk i gangen ( eller va nå de kaller de ) å sto der bare får å se 1 siste sjangse ,,,, TROR DU IKKJE WILLIAM GALLAS SKORET, eller far min forstod ikkje de var mål , halve arsenal supporterene trodde de ikkje var blest mål, men dommeren hadde dømt mål.P.P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beste øyeblikket i mitt liv , garantert !!!!!!!!!!! :P United supporterene grein vi jublet, vi hadde vunnet 2-2 det følte i alle fall slik :P

Så i kamp-programmet som var på Arsenal-Everton kampen, siste hjemmekampen for sesongen. Der sto det at dersom du skulle gått 10 minutter før slutt på hver eneste kamp (alle 760 kamper i løpet av en sesong) i Premier League så ville du gått glipp av nesten 180 mål. ALDRI forlat stadion før dommeren har blåst av for full tid er mitt tips! ;)

Hvem i all verden er det som går før en kamp er slutt?

Halvparten av publikumet på Emirates...

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har svar på om muligheter ang å skaffe seg billetter til hjemmekampen mot Spudz via Red membership? Er det rimelig håpløst eller en fair mulighet for å klare det?

 

 

Det tror jeg nok du bare kan glemme :(

 

Kan vel ikke regne med å få, men dersom man virkelig har lyst, så er det jo det rette å prøve å skaffe billetter. Folk tipper jo Lotto med forhåpninger, og oddsen er garantert dårligere der. ;-)

 

 

Du har selvfølgelig muligheten på Ticket Exchange. Der legger sesongkort-innehavere ut plassen sin hvis de ikke skal på kampen. Du betaler face value med et gebyr på £1-£2.

Da må du regne med å sitte noen timer foran pc'n men hva gjør en ikke for å få billett til en slik kamp

 

Okey.. ;) Men det står jo i det red membership brevet man får hjem at det blir lagt ut billetter til alle kamper.. Muligheten er sikkert ørliten,men håper ticket exchange ikke er eneste mulighet.. :) For er vel få som ikke vil på den kampen.. :)

 

Joda, muligheten er på alle kampene men "problemet" er at Gold, Silver Members og Junior Gunners har muligheten til å kjøpe før Red Member og demed er det utsolg før Red Members får muligheten. (det er stort sett på toppkampene Liverpool, ManU, Chelsea og Tottenham.) På CL og de andre Premier League kommer det billetter også ut til Red Members.

 

Men mot Spurs tror jeg ikke det kommer til å skje.

Link to comment
Share on other sites

Ser at Ferguson, Wenger mfl er sinte på kampoppsettet, med tanke på at lagene deres får mange bortekamper etter CL-kamper. Retorikken er at FA burde hjelpe engelske lag med engasjement i Europa, og spesielt at man bør hjelpe ManU slik at de har mulighet til å forsvare sine titler. En helt håpløs tilnærming mener nå jeg! Naturligvis har rekkefølgen kampene spilles på en betydning for utfallet. Psykologi er en MYE viktigere faktor i fotball enn mange er klar over. Og hvor stor sjanser man har i en kamp er jo avhengig av form, skader etc. Men det må da aldri være FAs oppgave å hjelpe noen som helst til å vinne noe som helst. FA bør være mest mulig nøytrale de. Og aller helst burde ligaoppsettet trekkes FULLSTENDIG tilfeldig, slik at ALLE lag behandles mest mulig likt. At man da ender opp med seks bortekamper etter gruppespill i CL er da naturligvis noe som KAN skje, selv om sannsynligheten ikke er SÅ stor. Det er jo egentlig ikke noe verre enn at man trekker kun bortekamper i FAcupen, noe engelske lag har levd med i 136 år...! :)

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med det villeste kamp-programmet før seriestart? 7 kamper fra 30 juli til 12 aug :)

 

Ikke at jeg er bekymra, men kan ikke huske det har vært SÅ tett før.

 

Men bare deilig det. AOTV blir et must. Blir å banke seg ned på stolen med AOTV og følge Ramsey,Wilshere,Barazite,Nordtveit,Randall når Bigboyz hviler ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med det villeste kamp-programmet før seriestart? 7 kamper fra 30 juli til 12 aug :)

 

Ikke at jeg er bekymra, men kan ikke huske det har vært SÅ tett før.

 

Men bare deilig det. AOTV blir et must. Blir å banke seg ned på stolen med AOTV og følge Ramsey,Wilshere,Barazite,Nordtveit,Randall når Bigboyz hviler ;)

 

 

Veldig få kamper blir direktesendt der.. Var hvertfall sånn i fjor. Det eneste man får der som regel er ''radio-oppdatering'' Husker at Barnet kampen ble direktesendt hvertfall, men blir nok ikke mange man får bilder fra...

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer med det villeste kamp-programmet før seriestart? 7 kamper fra 30 juli til 12 aug :)

 

Ikke at jeg er bekymra, men kan ikke huske det har vært SÅ tett før.

 

Men bare deilig det. AOTV blir et must. Blir å banke seg ned på stolen med AOTV og følge Ramsey,Wilshere,Barazite,Nordtveit,Randall når Bigboyz hviler ;)

 

 

Veldig få kamper blir direktesendt der.. Var hvertfall sånn i fjor. Det eneste man får der som regel er ''radio-oppdatering'' Husker at Barnet kampen ble direktesendt hvertfall, men blir nok ikke mange man får bilder fra...

 

Hmm.. det er synd. Husker jeg så mot Lazio i Emirates cup på AOTV. Kanskje de sender Amsterdam Cup på Eurosport

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som at det fort kan bli nok en Black November :s. Det hadde vært herlig om vi hadde vunnet ligaen tidligst mulig, slik at Chelsea og Man U må stå æresvakt for oss ;). Det er viktig med en god start, noe denne termlnista gir godt grunnlag for. Gleder meg :)

Hehe, det beste hadde vært:

- Vinne ligaen på Stamford Bridge.

- I neste runde blir vi klappet ut på Old Trafford. (Ser for meg Sir Sur)

- Feire ligatittelen hjemme mot Stoke i siste runde.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Arsenal’s First 6 Fixtures

 

August:

 

West Ham United v Arsenal – Aug 15th

Arsenal v Burnley – Aug 22nd

Arsenal v Chelsea – Aug 29th

 

September:

 

Bolton Wanderers v Arsenal – Sept 12th

Liverpool v Arsenal – Sept 19th

Arsenal v Manchester City – Sept 26th

 

SSN.jpg

 

Noen som kan få skiftet navn på topic'en? :(

Link to comment
Share on other sites

Noen som har svar på om muligheter ang å skaffe seg billetter til hjemmekampen mot Spudz via Red membership? Er det rimelig håpløst eller en fair mulighet for å klare det?

 

 

Det tror jeg nok du bare kan glemme ;)

 

Kan vel ikke regne med å få, men dersom man virkelig har lyst, så er det jo det rette å prøve å skaffe billetter. Folk tipper jo Lotto med forhåpninger, og oddsen er garantert dårligere der. ;-)

 

 

Du har selvfølgelig muligheten på Ticket Exchange. Der legger sesongkort-innehavere ut plassen sin hvis de ikke skal på kampen. Du betaler face value med et gebyr på £1-£2.

Da må du regne med å sitte noen timer foran pc'n men hva gjør en ikke for å få billett til en slik kamp

 

Okey.. ;) Men det står jo i det red membership brevet man får hjem at det blir lagt ut billetter til alle kamper.. Muligheten er sikkert ørliten,men håper ticket exchange ikke er eneste mulighet.. :( For er vel få som ikke vil på den kampen.. :D

 

Joda, muligheten er på alle kampene men "problemet" er at Gold, Silver Members og Junior Gunners har muligheten til å kjøpe før Red Member og demed er det utsolg før Red Members får muligheten. (det er stort sett på toppkampene Liverpool, ManU, Chelsea og Tottenham.) På CL og de andre Premier League kommer det billetter også ut til Red Members.

 

Men mot Spurs tror jeg ikke det kommer til å skje.

Nei, red members får noen billetter uansett..

We guarantee a minimum allocation of 1500 tickets to Red level members for all Premier League matches at Emirates Stadium.

Men blir disse billettene rimelig fort utsolgt? Vi er 3 stykker som har tenkt oss på Chelsea kampen, tror dere vi har noen sjanse?

Link to comment
Share on other sites

Ingen enkel start på sesongen dette, West Ham borte er alltid tøft, Burnley har friske krefter og chelsea kommer til å være oppi der....

 

 

Uansett hvilke lag man møter så vil det være tøft. Det er verdens hardeste liga, og alle lag som er det fortjener det. Ingen kamper kan tas lett på, og man kan ikke slurve med sjansene. Det erfarte vel vi til de grader i år.

 

 

Men jeg gleder meg allerede.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...