Jump to content

Torsten Frings


engenman

Recommended Posts

I følge denne artikkelen fra nettavisen aka the sun spekuleres det i at vi skal være interisert i å hente Frings fra Werder Bremen, til en pris av 40 mill. Etter min mening hadde det vært en knall signering..Han har de kvaliteter som skal til for å erstatte Flamini i den defensive rollen..Vi får en spiller med masse av erfaring, og som etter min mening også er god framover, i allefall bedre enn hva Flamini var..Prisen er det heller ingen ting å si på..Løp og kjøp Wenger :D

 

Jeg vil samtifig si at det er vel ganske så tvilsomt at det er noe i dette, i så fall hadde jeg blitt veldig overrasket..Ikke akkurat et typisk Wengerkjøp i tilfellet.

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1976601.ece

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Frings hadde tilpasset seg Premier League rimelig fort.

 

Men det er ikke typisk av Wenger å hente en på 31 år så jeg har ikke særlig tro på dette.

Men en god spiller og arbeidshest som er viktig for ethvert lag.

Link to comment
Share on other sites

Tilfeldig kilde --> The Sun --> Nettavisen

 

Glem han...

 

Er det mulig? Hater når alle går og gnåler på dette med useriøse rykter osv.. Et rykte er et rykte, ferdig med det. La folk diskutere rykter uten at alt skal fokuseres på hvor seriøst ryktet er.

Link to comment
Share on other sites

Frings er perfekt for arsenal. Er bare en alder av 31 som ødelegger dette. Hadde vært deilig å hatt litt god gammal rutine og kraft utpå banen igjen. Ja takk. Som andre sier, når han legger opp er diaby og denilson klare

 

Ja Frings er etter min mening klasse! Han er en sterk defensiv bauta på midten med stor løpskapasitet. I tillegg er han god i lufta, og er også ganske kreativ med sin glimrende pasningsfot. Etter min mening mer komplett enn Flamini! Et kjempekjøp for £4m.

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet er det ikke noe i. Det var en tilfeldig arsenal supporter på øya som sa han kunne tenke seg Frings i et intervju på BBc. Dette hadde the sun snappet opp. Så ryktet på tribalfootball også, noe som betyr at det er useriøst! Står ryktene på the sun, goal, daily mail, tribalfootball eller nettavisen er det som regel bare oppspinn. For seriøse transfer nyheter: skysports.com eller teamtalk.com

Men Frings hadde gjort susen:) er vant til rollen som arbeidsjern og "beskytter" av en kreativ midtbanemakker. Hadde en stor del av æren for Tysklands suksess i VM 06 i mine øyne. Lot Ballack briljere.

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet er det ikke noe i. Det var en tilfeldig arsenal supporter på øya som sa han kunne tenke seg Frings i et intervju på BBc. Dette hadde the sun snappet opp. Så ryktet på tribalfootball også, noe som betyr at det er useriøst! Står ryktene på the sun, goal, daily mail, tribalfootball eller nettavisen er det som regel bare oppspinn. For seriøse transfer nyheter: skysports.com eller teamtalk.com

Men Frings hadde gjort susen:) er vant til rollen som arbeidsjern og "beskytter" av en kreativ midtbanemakker. Hadde en stor del av æren for Tysklands suksess i VM 06 i mine øyne. Lot Ballack briljere.

Ikke vm 2002 du mener da? For da slo Balack igjenom mens jeg følte at Frings var en bedre spiller, men han har ikke overbevist meg veldig i d siste!

Link to comment
Share on other sites

hvis gilberto stikker sier jeg ja, men som flamini erstatter synes jeg vi skulle hatt en annen.

 

god spiller, som jeg tor ville tilpasset seg fort, men skulle gjerne sett at spiller vi hentet på denne plassen var liut yngre og mer profilert

Link to comment
Share on other sites

Greit nok. Men ber folk om ikke å få for store forhåpninger når kilden er så useriøs.

Enig..

 

Har ikke noe lyst på frings uansett. Synes han drit god.. men aldri i livet om jeg vila ha han til arsenal.. En spiller jeg ikke kunne sett for meg i arsenal trøye engang!

Link to comment
Share on other sites

Kjempespiller, men Wenger henter ikke nødløsninger. En 31-åring til klubben, er ikke vår politikk. Men etter å ha forstått at Liverpool ikke har fått napp på Barry, har jeg et håp om at vi er inne i bildet. Det hadde vært utrolig godt med en sånn type på laget.

 

Vi får se...

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kaste vekk 40 Mill på Frings når vi har Gilberto Silva? :angry:

 

Gilberto eier jo ikke tempo i kroppen, og har et stort antall feilpasninger, samtidig som skuddet hans ikke er noe å skryte av.. Frings har iallfall tempo i kroppen selv om han er nesten like gammel som Gilberto, pasningene hans virker som om de sitter i større grad enn det Gilberto sine gjør, og til slutt så har han et skudd som gjør at vi kan få viktige mål fra den posisjonen..

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet er det ikke noe i. Det var en tilfeldig arsenal supporter på øya som sa han kunne tenke seg Frings i et intervju på BBc. Dette hadde the sun snappet opp. Så ryktet på tribalfootball også, noe som betyr at det er useriøst! Står ryktene på the sun, goal, daily mail, tribalfootball eller nettavisen er det som regel bare oppspinn. For seriøse transfer nyheter: skysports.com eller teamtalk.com

Men Frings hadde gjort susen:) er vant til rollen som arbeidsjern og "beskytter" av en kreativ midtbanemakker. Hadde en stor del av æren for Tysklands suksess i VM 06 i mine øyne. Lot Ballack briljere.

Ikke vm 2002 du mener da? For da slo Balack igjenom mens jeg følte at Frings var en bedre spiller, men han har ikke overbevist meg veldig i d siste!

VM i 2002 fikk jeg ikke fulgt så mye med på, så det kan jeg ikke si noe om. Men syns at han var stor i 06 på hjemebane.

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet er det ikke noe i. Det var en tilfeldig arsenal supporter på øya som sa han kunne tenke seg Frings i et intervju på BBc. Dette hadde the sun snappet opp. Så ryktet på tribalfootball også, noe som betyr at det er useriøst! Står ryktene på the sun, goal, daily mail, tribalfootball eller nettavisen er det som regel bare oppspinn. For seriøse transfer nyheter: skysports.com eller teamtalk.com

Men Frings hadde gjort susen:) er vant til rollen som arbeidsjern og "beskytter" av en kreativ midtbanemakker. Hadde en stor del av æren for Tysklands suksess i VM 06 i mine øyne. Lot Ballack briljere.

Ikke vm 2002 du mener da? For da slo Balack igjenom mens jeg følte at Frings var en bedre spiller, men han har ikke overbevist meg veldig i d siste!

VM i 2002 fikk jeg ikke fulgt så mye med på, så det kan jeg ikke si noe om. Men syns at han var stor i 06 på hjemebane.

Mener bare at jeg ikke synes Ballack brillierte da ;)

Link to comment
Share on other sites

Frings er egentlig den spilleren jeg har mest lyst til å se i den defensive midtbanerollen til neste år. Han gjør en utrolig jobb for laget, ikke den spilleren som markerer seg mest i løpet av en kamp, men hans store egenskap er vell å gjøre andre god. Med Frings på midtbanen vil det gi mer rom for Fabregas framover på banen, og det er jo der vi trenger kreativiteten til Cesc. I tilegg har han lang og god erfaring fra toppfotballen, noe som Arsenal virkelig trenger på midtbanen.

 

EDIT: Der fikk han seg pinadø en assist og.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Frings er egentlig den spilleren jeg har mest lyst til å se i den defensive midtbanerollen til neste år. Han gjør en utrolig jobb for laget, ikke den spilleren som markerer seg mest i løpet av en kamp, men hans store egenskap er vell å gjøre andre god. Med Frings på midtbanen vil det gi mer rom for Fabregas framover på banen, og det er jo der vi trenger kreativiteten til Cesc. I tilegg har han lang og god erfaring fra toppfotballen, noe som Arsenal virkelig trenger på midtbanen.

han har ikke imponert i dag i alle fall. håper på en yngre spiller som kan være med noen år til. men skulle frings komme, er han ikke noe dårlig valg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...