Jump to content

Eren Derdiyok


Runcie McAdams

Recommended Posts

Hva med å kun lage nye topicer om spillere som er ryktet til oss fra flere, eller i det minste mer seriøse kilder? Da holder det ikke med tribal, eller nettavisen, men de mer seriøse avsiene. Spillere som Ben Arfa og Samir Nasri har jo lenge vært linket til Arsenal og da fra flere seriøse kilder. Disse spillerne synes jeg det er greit å lage en topic til. Men spillere som denne Derdiyok kunne heller gått inn på useriøse rykter eller silly season.

Link to comment
Share on other sites

Hva med å lage en ryktetråd(hvis det ikke finnes fra før) der man legger alle ryktene i?

 

no heiter faktisk dette underforumet kort og godt "Rykter", der takhøgda er stor. Plant rykter so lenge der er ein link til ryktet! :)

Det er selvfølgelig gøy å lese diverse rykter om spillere som skal til Arsenal, men ikke alle er det like nødvendig å lage en helt ny topic til. Hvis du går inn på første side i topicen silly season så ser du at hele 39 spillere (pluss - minus) har vært linket til Arsenal de siste ukene. Vet ikke om du føler det er nødvendig å starte en egen topic for hver og en av disse spillerne? Jeg mener hvertfall at det er unødvendig hvis man kun har en eneste kilde å vise til. Men for all del, bare å gjøre som man vil.

Link to comment
Share on other sites

Hva er vitsen med en rykte-del visst vi ikke kan skrive om spillere som er linket til oss?

 

Forumet blir rotete å fælt!

 

Dette er da like mye et rykte som alle andre! Har sett flere sider med dette ryktet sånn som Caught Offside og Young Guns.

 

Hadde jo vært et typisk Wengerkjøp, eller? Dere kan ikke klage på tråden bare fordi dere ikke ønsker spilleren!!

Link to comment
Share on other sites

Ryktedelen av forumet kan like godt gjenspeile silly season - fantastisk uoversiktelig og flust av skriveri om rykter det aldri blir noe av.. Min erfaring er at det ikke er lett å spå hvilket rykte som slår til. De sterkeste ryktene dabber av, og plutselig skjer det noe etter et spakt obskurt rykte.

 

Lenge leve virvar i ryktelandet, men pinlig orden alle andre steder!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det var ikke han som hadde den fine assisten nå? i såfall en god spiller som takler regnet i england(I motseting til resten av Sveits og Tyrkia)

 

Jo, det var det! Fin assist! Hehe.. Viktig at man takler været ja, REYES!! :D

Link to comment
Share on other sites

Ops! Sorry

Hvorfor sier du sorry?? Jeg fant ikke et eneste innlegg her fra deg!! :lol:

Tipper det er pga at han lagte en post som han egentlig ikke hadde tenkt å poste her, f.eks, noe i den duren tipper jeg. Det går jo ikke an å slette poster selv på dette forumet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...