Jump to content

I dusjen


Runcie McAdams

Recommended Posts

Jeg føler det er på tide å ta opp igjen denne tråden som hadde en kort levetid på det gamle forumet, av forståelige grunner, da den er helt off topic og ganske idiotisk.

 

Spørsmålet er:

 

Du står alene i dusjen, muligens er det hjemme hos deg selv, eller kanskje er det på det lokale treningssenteret. Dersom en Arsenalspiller da kom inn for å dusje sammen med deg; hvem ville du helst det skulle vært? Hvem vil du for all del ikke at det skal være?

 

Selv tror jeg at jeg ville valgt å få Gilberto inn i dusjen, da han sikkert hadde vært høflig og latt meg være i fred. Marerittet hadde vært Toure (med sitt varemerke: klaske vilt rundt seg med våte håndklær mens han ler høyt og sier ting jeg forstår, men ikke skjønner). Lehmann hadde heller ikke vært noen drøm, av åpenbare årsaker......

 

Kjør debatt - eller steng tråden fortere enn svint, slik som sist......

Link to comment
Share on other sites

tror kanskje jeg ville foretrukket å dusje aleine, men om jeg absolutt var tvunget til å dusje med en hadde det nok som Runcie valgt Gilberto av samme grunner :(

hadde nok helst holdt meg unna Almunia :blink: veit ikke helt hvorfor, men ville nok ungått han

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om dere "kjører litt på den andre siden" gutter. Selv hadde jeg valgt Emma Byrne tror jeg :)

 

He, he. For så vidt enig, men det er ikke mange som scorer på henne. I alle fall ikke jenter, noe som i og for seg er en fordel når jeg tenker meg om. Traff forresten på frøkna for noen år siden, på The Gunners. Emma it is then .............!!

 

Lurer på om dere "kjører litt på den andre siden" gutter. Selv hadde jeg valgt Emma Byrne tror jeg ;)

 

Ah! Kreativ problemløsning :P Burde kanskje avgrenset det til mandige spillere for å ikke gjøre tråden alt for åpenbart secksuell...

 

To late ....... ;)

Link to comment
Share on other sites

Haha, merkelig tråd.. :P For å si det sånn; jeg ville nok ha dusjet med hvem som helst på Arsenal, ikke fordi jeg er homofil eller noe sånt, men jeg kunne jo gjordt hva som helst for å være i nærheten av de. Men jeg kunne helst møtt de på et annet sted enn i dusjen for å si det sånn.

 

Men om jeg skulle valgt, ville det nok ha blitt Gilberto, Walcott eller Clichy.. Helst ikke Toure, Gallas og Eboue.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad ikke Ronaldo er Arsenalspiller. Alle duftene fra hår-/hud-/tannpleieproduktene... Han liker nok best å lufttørke kroppen også.. Og så faller han så lett..

 

lol

Flere andre jeg ville unngått i United, Neville, Rooney, Saha, Tevez, Ferdinand og ronaldo er bare noen av dem

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad ikke Ronaldo er Arsenalspiller. Alle duftene fra hår-/hud-/tannpleieproduktene... Han liker nok best å lufttørke kroppen også.. Og så faller han så lett..

 

lol

Flere andre jeg ville unngått i United, Saha, Tevez, Ferdinand og ronaldo er bare noen av dem

Ville helst ha unngått dem alle....

Link to comment
Share on other sites

Haha, for en diskusjon :P

 

I alle fall ikke Eboue. Frykter han ville "dettet" like lett i dusjen som på banen :). Lille sjenerte Theo hadde jo vært best. Han ville nok bare gått inn i et lite hjørne og gjort seg fort ferdig, som en annen påpekte her.

 

Hvorfor ville ingen dusje med Ronaldo? Han har jo t.o.m. med seg et eget speil på hver eneste kamp (helt sant!), så hvis det er noe kosmetikk du har glemt, er det bare å låne av han ;).

Link to comment
Share on other sites

Ville hvertfall ikke bøyd meg etter såpa om Almunia var i nærheten. Han er vell uten særlig tvil den som er

nærmest i å kjøre "på andre sida av veien" i stallen .... :P

Tidspunktet den mistede såpen ble tatt opp er tidspunktet denne tråden har blitt for seskuell :P :) ;) ;)

Nei hadde henta håndkleet fort som fy hvis Almunia eller kanskje også Lehmann kom. Lehmann som den store rage tyskern han er ekke helt til å stole på :P . Men litt venskaplig spanking har jeg ikke no imot :P så Toure is my man on this one ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...