Jump to content

I dusjen


Runcie McAdams

Recommended Posts

Sjønner ikke at dere som ikke ville møtt Arsenal spiller i dusjen, Once in a lifetime mulighet. Selv kunne jeg tenkt meg Nordtveit, han snakker norsk og kommer fra nabo kommunen min. Ville ikke møtt Bendtner i dusjen, han virker så stuck up.

 

Synd at Henry ikke lengre er i klubben, han hadde jo vert en innvistering å sett i dusjen, etter at Ian Wright gjekk ut på tv og sa at han hadde en enorm en. Og med å møtt Henry kunne eg sikkert fått selgt historien til The Sun for å bekrefte/avkrefte ryktet for en god slump penger.:P

Link to comment
Share on other sites

Jeg merker meg at mange frykter å møte noen av Arsenals "mørke menn" i dusjen.. Er det fremmedfrykt eller frykt for å bli overskygget i underetasjen?

 

Tror det heller er frykt for at de er mer lekne, eller ville. :) Det har vi jo fått rapporter om fra diverse kilder før om Kolo og Manu. Resten kan du vel tenke deg selv.... :)

 

Selv velger jeg å ikke svare på spørsmålet dersom man ikke kan ta med spillere fra damelaget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg merker meg at mange frykter å møte noen av Arsenals "mørke menn" i dusjen.. Er det fremmedfrykt eller frykt for å bli overskygget i underetasjen?

 

Tror det heller er frykt for at de er mer lekne, eller ville. :P Det har vi jo fått rapporter om fra diverse kilder før om Kolo og Manu. Resten kan du vel tenke deg selv.... :D

 

Selv velger jeg å ikke svare på spørsmålet dersom man ikke kan ta med spillere fra damelaget.

hahaha, eller fra dame junior :) neida :P :P Jeg tror Toure hadde vært ypperlig i dusjen jeg! Blir nok overskygget i de fleste etasjer av "de mørke" uansett :P :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, mange morsomme svar her gitt :D

 

Jeg ville ihvertfall ungått Almunia, Lehmann og Eboue.. Hvis jeg skulle valgt en (mannlig) ville det nok blitt Adebayor.. Ser ut som en morsom type :)

Hadde jeg derimot fått velge en kvinnelig hadde det uten tvil blitt Emma :) Hun er snacks! Hadde ikke vært meg i mot om hele kvinnelaget var der heller :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad ikke Ronaldo er Arsenalspiller. Alle duftene fra hår-/hud-/tannpleieproduktene... Han liker nok best å lufttørke kroppen også.. Og så faller han så lett..

hehe, vil vel tro at han mister såpa relativt lett og :) Riioooo, kom og plukk opp :)

Link to comment
Share on other sites

Greia med å dusje med andre gutter er jo ikke om man snakker eller ikke. Når alt kommer til alt så er det størrelsen det kommer an på. Selv om det i grunn uvesentlig i slapp tilstand, så er det ikke kødd at det er førsteinntrykket. Bare man føler seg vel på denne måten går praten lett etter dette..

 

Alle vet at det ikke er en myte at mørke menn har et større kaliber enn hvite.. Altså ønskelig å unngå de i dusjen (ikke rasistisk anlagt:). Et annet moment er at kroppen forfaller med årene.

 

Mitt førstevalg er Lehmann.

Han er nok stor i kjeften for å veie opp for noe annet :)

Link to comment
Share on other sites

Såfremt forhenværende spillere kan tas med i vurderingen, så er valget enkelt; David Seaman.

 

For det første: Safe Hands ville aldri droppet et sepestykke. Ergo er dusjen trygg!

 

For det andre: Med den rekkevidden David hadde (forhåpentligvis har), så slipper jeg å sende ham shampoen, balsamen, intimsåpen mv. Han rekker den fint sjæl. Dessuten kan håndkledene, av samme grunn, henges opp i god avstand fra den våte dusjen. Viktig!

 

Og for det tredje, og kanskje viktigst: David har den groveste og mest brutale røsten av alle Arsenal-spillere jeg har sett og hørt. Og for en som elsker å synge i dusjen, så er det å ta Arne Bendiksens "Jeg vil ha en blå ballong" (eller noe annet hvis David ikke kan denne) i tospann med Seaman, bokstavelig talt en våt drøm...

 

 

You know it makes sense.

Link to comment
Share on other sites

Morsom topic. Hadde ikke sett den før nå, og måtte le litt av både topicen og svarene. :)

 

Hadde nok helst foretrukket å dusje for meg selv jeg og, men så klart. Dette ville jo vært en once in a liftetime til å møte en Arsenal spiller og det i dusjen! Ikke mange som kan skilte med noe sånt gitt! Valget mitt ville nok falt på Djourou, Senderos eller Eduardo. De tre virker som ganske jordnære og ordentlige gutter, så tror det ville blitt få problemer da. hehe. :)

 

Mange som har nevnt Walcott, men han tror jeg er en liten luring faktisk. Virker veldig snill og uskyldig, men tror han har mer innabords. Ser det på smilet hans til tider.

Link to comment
Share on other sites

glad ikke rooney er arsenalspiller, da ville jeg vært livredd for å miste såpestykket! :P

 

ville nok dusjet med de fleste på arsenal, ikke av seksuelle grunner men det har vært kult å møte dem

 

helst ikke toure kanskje :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...