Jump to content

2008.04.08 Manchester United B


hermz

  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Evra er til tider bedre bakover på banen det som teller syvenest og sist på et utak på Lanslaget.

 

Evra har vær kanon bra i hele år noe ikke Clichy har vært.

 

Kan ikke si Evra har hatt de store tabbene som Clichy har hatt som mot B.Ham og City for å nevne noen :lol:

 

For å nevne noen?! Det er de eneste skal jeg si deg :)

Hørte jo united fans på puben igår skrøt av at Evra er verdens beste venstre back.

Det er jo fint at de tror det, så kan vi ha vår juvel for oss selv!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Årets kamp uten tvil.

Og hadde ikke Van Der Sar spilt ypperlig hadde vi vunnet denne kampen. Dette er keeperspill på den øverste hyllen. En matchvinner og

etter min mening banens beste sammen med vår egen Clichy.

 

Lehmann gjorde også en bra kamp. Men typen Lehmann har jeg mista all respekt for etter Thor Eggen sa at Jens håpet Almunia ble skada. Noe er seriøst galt med den mannen. Håper dette er hans siste sesong i Arsenaltrøya. Slike holdninger ønsker jeg ikke en Arsenalspiller skal ha.

 

Arsenal spilte meget bra igår og sammen med United lagde de den beste fotballkampen sesongen 07/08.

 

Begge lagene oser av kvalitet og igår beviste ihvertfall spillere som Gilberto og Eboue at de holder mål i massevis.

Begge har en sinnsyk arbeidsmoral.

 

Tross tap var dette 90 minutter med en herlig fotball.

thor eggen prater bare piss! jens er en mye bedre keeper enn manuel

Link to comment
Share on other sites

Var Dag Solheim og ikke Haugen som sa det..sorry.

 

Nå var det ikke ferdighetene til keeprene han uttalte seg om bare at han syns det var rart at Jens stod i mål etter hans oppsiktsvekkende uttalelser at han håpet Almunia ble skadet.

 

Mulig kjærlighet gjør blind B&M men så udugelige som du mener spissene er mener ikke jeg. Men at både Ade,Bendtner og ikke minst Rooney burde scort igår hersker det liten tvil om.

 

Adebayor og Rooney er veldig involvert i det oppbyggende spillet og er dyktige på det. Det Ade savner er den berømmelige fox in the box som f.eks Eduardo var.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok ikke valgt å bruke Thor Eggen som kilde i en diskusjon nei, men nok om det.

Mmaelan ønsker ikke Lehmann greit nok, jeg ønsker å stille med det beste laget og da kommer man ikke utenom Lehmann.

 

Gi Lehmann en sesong til. La Fabianski være læregutt så tar Fabianski over etter neste sesong.

 

BE

 

Edit: Se bort fra første setning grunnet Mmaelan sitt siste innlegg.

Men hvor har Solheim det fra? En slik uttalelse ville ha vært klistret ut i alle aviser i den vestlige verden. Jeg har ikke sett det og derfor tror jeg heller ikke dette er sant

Link to comment
Share on other sites

 

Begge lagene oser av kvalitet og igår beviste ihvertfall spillere som Gilberto og Eboue at de holder mål i massevis.

Begge har en sinnsyk arbeidsmoral.

 

Tross tap var dette 90 minutter med en herlig fotball.

 

 

Kjærlighet gjør blind.

 

Arsenal oste ikke av kvalitet. Kvaliteten hos Arsenal var utenfor begge 16-metrene.

 

Spissene til Arsenal oser av manglende kvalitet. Spisser på dette nivået scorer på noen av sjansene de får.

Adebayor var helt på tryne. Van Persie har mer enn nok med å holde balansen, og Bendtner (som var vår beste spiss) pingler med avslutningene. Hadde det vært kvalitet så hadde vi vunnet kampen etter alle disse scoringsmulighetene.

 

Og i forsvaret humper det videre. Elementære feil; tversoverpasninger, manglende avklaringer og liten besluttsomhet. Og på toppen av det hele handser kapteinen akkurat slik man kan finne på i småguttekamper.

 

Men forøvrig var det en god forestilling, men det blir så lite av poeng av det at det er syltynn trøst.

 

Du smører med bred pensel her, men jeg er for det meste enig. Bortsett fra at det sannsynligvis hviler en forbannelse over oss (vi har ikke akkurat hatt mye marginer i det siste), så vil jeg anbefale god gammeldags skuddtrening i stedet for å terpe på dette finspillet dag ut og dag inn.

 

Dessuten går det vel an å dundre løs på kassa på fritiden. Mange har hatt suksess med det før. Beckham, Solskjær f.eks, men det er det vil ingen som gidder nå for tiden....?

 

Vi er også helt blottet for distanseskyttere. Jada, jeg vet at Ros har et tungt og godt skudd, men det er ikke mye hjelp i det akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens kamp var underholdning av det sjeldene slaget. Hele laget presterte bra. Eneste unntak er når det skal scores. Ade sitt mål skulle ha vært annulert, dermed hadde vi stått igjen med 0 i protokollen. Bortsett fra det gikk dommeravgjørelsene selsagt i mot oss igjen, men noe annet hadde jeg ikke regnet med.

 

Vi kan takke Lehmann for at han holdt oss inne i matchen så godt han kunne. Desverre oser det usikkerhet og ubesluttsomhet av spillerene når de skal sette ballen forbi motstanderens keeper. Dette har blitt vår bane i sessongavsluttningen. Vi vinner ikke kamper uten å score mål.

Link to comment
Share on other sites

bra kamp!

men vi er nå heeeelt ute av gull-kampen

 

Ja det håret vi hang etter røyk igår.. Men all ære til gutta for innsatsen. Sånne kamper avgjøres av marginer, og marginer går til lag i medgang. Vi får komme tilbake sterkere til neste år.

Link to comment
Share on other sites

CLICHY. Han kan springe! helt fantastisk å se på at når han løper og løper og finter seg forbi mange spillere. Fantastisk spiller(Bedre enn Evra :-P)

Nei, MYE bedre enn Evra.

 

Evra er til tider bedre bakover på banen det som teller syvenest og sist på et utak på Lanslaget.

 

Evra har vær kanon bra i hele år noe ikke Clichy har vært.

 

Kan ikke si Evra har hatt de store tabbene som Clichy har hatt som mot B.Ham og City for å nevne noen :D

 

For å nevne noen? Vær så snill å nevn en til? Clichy er virkelig en strålende spiller, ble virkelig rørt da han sprang ifra Torres! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det går rykter om at Senderos har har fått "psykiske problemer" etter Liverpool kampen.

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1036779.ece

 

Det er selvsagt The Sun som melder dette så det skal jo ikke tas helt seriøst men er det noen som vet helt sikkert hvorfor han ikke spilte mot Man Utd?

 

the Sun er no like truverdig som se&hør, so den saka venter eg og ser an til eventuelt andre media kommenterer.

Link to comment
Share on other sites

Det går rykter om at Senderos har har fått "psykiske problemer" etter Liverpool kampen.

 

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...icle1036779.ece

 

Det er selvsagt The Sun som melder dette så det skal jo ikke tas helt seriøst men er det noen som vet helt sikkert hvorfor han ikke spilte mot Man Utd?

 

the Sun er no like truverdig som se&hør, so den saka venter eg og ser an til eventuelt andre media kommenterer.

 

Greit ikke en avis å stole på....

 

Men de tabbene han gjore tar på i en så viktig CL kamp....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...