Jump to content

2008.04.08 Manchester United B


hermz

  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Noen som har Sopcast link/kanal som fungerer ???

 

Finner ingen, og denne er livsviktig for meg å få sett...

 

 

Edit: Fant en =)

 

 

 

Hvem har vært best? Noen sjangser?

 

Hvilke sopcast link er det? Eg får ingen til å virke :huh:

 

Hvorfor starter ikke Djourou isteden for Song?

Link to comment
Share on other sites

Noen som har Sopcast link/kanal som fungerer ???

 

Finner ingen, og denne er livsviktig for meg å få sett...

 

 

Edit: Fant en =)

 

 

 

Hvem har vært best? Noen sjangser?

 

Hvilke sopcast link er det? Eg får ingen til å virke :huh:

 

Hvorfor starter ikke Djourou isteden for Song?

 

 

Fordi Song har vært bedre enn Djourou på reservelaget...

Link to comment
Share on other sites

synes det er rett av wenger å starte med eboue idag,vi spiller tross alt borte mot united så det kan være greit med en spiller som gjør litt mere grovjobb bakover på banen.

Tror det blir bra vist walcott kommer inn rundt 60 min,united kommer til å presse for seier og arsenal kan få muligheter til å slå kontra.

Ellers så sitter jeg med den samme følelsen som jeg har gjort siden 2-2 kampen mot birmingham,,innefektiviteten til adebayor på tampen av sesongen koster oss ligagullet.

Link to comment
Share on other sites

En meget oppmuntrende første omgang. Vi skaper mange sjangser, og dette gjennom Hleb og Eboue som har utpekt seg som første omgangs beste spillere. Clichy har nok en gang kontroll over Ronaldo, lurer ofte på hvor det har blitt av venstrebacken vår, men sannelig er han ikke å jager Ronaldo overalt på venstrekanten.

 

Song har slitt litt med å komme inn i spillet og gjort noen få feil, men følte han kom seg mot slutten av omgangen. Dog er det veldig skummelt når det kommer langpasninger da han ikke er særlig høy i hodeduellene.

 

Ade har ikke hatt god foten foran mål i dag, men det skal sies at han er mye med i forarbeidet til de fleste angrepene.

 

Håper egentlig det står 0-0 en god stund ut i andreomgangen og at vi får inn ett sent mål vi kan leve på frem til kampslutt.

 

Syns det er mye pessimissme her, veldig unødvendig, gutta trenger all støtte de kan få nå!

Link to comment
Share on other sites

Herlig førsteomgang. Spiller til tider ut et United uten defensiv sikring på kantene. Slapt av Ronaldo og Park å gi oss så mye rom. Utrolig imponert av Adebayor. Hva for en slags fyr er det? Verdens dårligste og lateste mot L'pool og så fantastisk idag. Hleb viser at vi MÅ beholde'n. Synes Eboue er god, særlig defensivt. Han har stoppet et par United-kontringer.

 

Imponerende av Arsenal (dessverre føler jeg at United har enda mer å spille på, frykter en tøff andreomgang).

 

Uansett hvordan det ender i dag har vi vist at vi virkelig kan spille fotball og at det ikke finnes et lag som kan følge oss når vi er på vårt beste. Lover godt for fremtiden, dette!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen viser hvoror vi vi har dårlig grunn til å ikke ha troa - men.. Avslutninger er en fin ting. Eduardo hadde vært fin å ha utpå i dag. :(

 

 

Ett godt poeng. Jeg tror Eduardos fravær har vært særs uheldig for Arsenal`s utvikling i vår.. men come on you GUNNERS..... Her har vi sjanser for tre poeng og ett ørlitegrann større håp om sølvtøy...

Link to comment
Share on other sites

En meget oppmuntrende første omgang. Vi skaper mange sjangser, og dette gjennom Hleb og Eboue som har utpekt seg som første omgangs beste spillere. Clichy har nok en gang kontroll over Ronaldo, lurer ofte på hvor det har blitt av venstrebacken vår, men sannelig er han ikke å jager Ronaldo overalt på venstrekanten.

 

Song har slitt litt med å komme inn i spillet og gjort noen få feil, men følte han kom seg mot slutten av omgangen. Dog er det veldig skummelt når det kommer langpasninger da han ikke er særlig høy i hodeduellene.

 

Ade har ikke hatt god foten foran mål i dag, men det skal sies at han er mye med i forarbeidet til de fleste angrepene.

 

Håper egentlig det står 0-0 en god stund ut i andreomgangen og at vi får inn ett sent mål vi kan leve på frem til kampslutt.

 

Syns det er mye pessimissme her, veldig unødvendig, gutta trenger all støtte de kan få nå!

Haha... Merker spillerne veldig til det om vi støtter de her fra Gunners forumet? :(

Mange av spillerne som er brukere her eller?

 

De tilreisende fra London som har noe å som helst å si idag, og de støtter nok laget som vanlig! :)

Link to comment
Share on other sites

Gilberto har for meg fremstått som en åpenbaring i dag. Hvor har denne spilleren vært resten av sesongen? Tackler, slår pasninger og er svært delaktig i spillet. Skal han bli nøkkelen vår til en god sesongavslutning?

 

Og Persie også kan bli viktig fremover. Han har vist mye bra i dag, og holder han seg skadefri så blir dette svært bra.

 

Alt i alt en svært, svært god førsteomgang av gutta. Lehman viser at han vil satse på det sportslige og er veldig på i kampen. HERLIG!!!

Link to comment
Share on other sites

Syns Gilberto var god i første omgong, men både han og Fab slit litt mot dei tre som ligg sentralt hos United..

 

Lehmann har også hatt eit par bra redningar..

 

KOM IGJEN GUNNERS!!!!

 

 

Gilberto har for meg fremstått som en åpenbaring i dag. Hvor har denne spilleren vært resten av sesongen? Tackler, slår pasninger og er svært delaktig i spillet. Skal han bli nøkkelen vår til en god sesongavslutning?

 

Og Persie også kan bli viktig fremover. Han har vist mye bra i dag, og holder han seg skadefri så blir dette svært bra.

 

Alt i alt en svært, svært god førsteomgang av gutta. Lehman viser at han vil satse på det sportslige og er veldig på i kampen. HERLIG!!!

 

Her tenkte vi likt gitt.. :(

Link to comment
Share on other sites

Førsteomgangs beste: Gilberto Silva!

 

Alt i alt en velspillt omgang mellom to lag som egentlig begge vinne. Vi har klart flest muligheter, Rooney de to kanskje aller største. Sånn sett er uavgjort til pause ganske greit.

 

Helt umulig å spå hvilken vei dette tipper. Merker meg dog at Gilberto óg Eboue har gjort gode omganger!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...