Jump to content

2008.04.08 Manchester United B


hermz

  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Om Wenger er så latterlig feig at han setter inn Gilberto i staden for Song, så kjem me til å få grisebank

Støtter deg med hensyn til Song. En av de beste i Afrikamesterskapet og klart innovativ og full av spilleglede. Håper vi velger de raskeste i midtforsvaret. Tror vi trenger det.

 

Almunia

Eboue - Gallas - Toure - Clichy

Wallcott - Fabregas - Song- Hleb

Adebayor - Van Persie

 

Dette laget ville vunnet. Det er nok fart, tacklingsstyrke og fremdrift.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Denne våren har gått styggfort...Tenk, vi har bare 5 kamper igjen før en dørgende kjedelig sommer som i tillegg har laaaang tippeligapause. Dog, vi har jo EM selv om det personlig ikke er så veldig interessant mtp mangel på norsk deltakelse.

 

Men over til kampen. Håper som de fleste andre at vi på død og liv ikke spiller Eboue og Gilberto. Iallefall ikke Eboue på flanken, der MÅ Theo få sjangsen. RVP & Ade på topp hadde vært flott.

 

Dessverre tipper jeg Wenger kjører samme lagoppstilling som mot Luckypool, bare Gilberto inn for Flamini. Eventuelt Song, for han MÅ jo se at Gilberto rett og slett ikke holder mål. Trist..men sant..

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger er så latterlig feig at han setter inn Gilberto i staden for Song, så kjem me til å få grisebank

 

Dette blir useriøst. Latterlig feigt å bruke Gilberto fremfor Song? ;) Han ser vell på trening hvem som egner seg for kamp? Og med tanke på at Song omtrent ikke har fått spilletid i Premier League, sier vell det litt... Selv om han hadde et godt Afrika-mesterskap betyr ikke det at han er Premier League materiale.

F.eks; En god turnering hadde også Agogo på Nottingham Forrest...

 

Selve kampen. Trodde du fleipa med det forslaget ditt om de startende 11, oedegaard! ;) Vinner vi denne er vi plutselig med igjen! Tror dog ManU tar gullet selvom det skulle bli tap mot oss, men du vet aldri... Kanskje skulle til og med United være uheldig med dommeren? Nei, nå dro jeg det for langt...

 

Håper på

 

Lehmann

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Hleb Gilberto Fabregas Diaby

 

Walcott Ade

 

- RVP er tydelig ikke i form. Krevde ikke storform etter han kom tilbake selvfølgelig, men har knapt lagt merke til Robin..!

RVP inn som sub. Hamrer inn en ball i bøyla på overtid;) 0-1

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Eboue Toure Gallas Clichy

Walcott Gilberto Fabregas Hleb

RvP Ade

 

Dette laget jeg har lyst til å se. Håper for guds skyld Wenger tar med Walcott fra start nå, og håper Rvp ikke har gjort annet enn å trene på skudd de siste dagene. Er skummelt med Eboue i Ronaldos posisjon, men er jo muligheter for å oppnå lit grining fra Ronaldo noe som pleier å gjøre ham dårligere.

Gilberto har spilt seg litt opp i det siste, får håpe han er god nok for Anderson, Scholes rollen. Eller skal vi være gode nok til å by ManU på en skikkelig match.

 

Er fornøyd så lenge vi viser ManU og resten av fotballverden at vi faktisk er gode nok for PL tittelen, hvis ikke i år men til neste år. Er også veldig fornøyd så lenge ikke Ronaldo, Anderson eller Nani scorer:)

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger er så latterlig feig at han setter inn Gilberto i staden for Song, så kjem me til å få grisebank

 

Dette blir useriøst. Latterlig feigt å bruke Gilberto fremfor Song? :rolleyes: Han ser vell på trening hvem som egner seg for kamp? Og med tanke på at Song omtrent ikke har fått spilletid i Premier League, sier vell det litt... Selv om han hadde et godt Afrika-mesterskap betyr ikke det at han er Premier League materiale.

F.eks; En god turnering hadde også Agogo på Nottingham Forrest...

Jepp, det blir latterleg feigt. Song har slete med skader etter Afrika mesterskapet og eg trur han hadde fått ein del speletid i vår om han ikkje hadde vore det.

 

Me ser det i alle kampar der Gilberto speler at midtbanen blir for treig. Fabregas er faktisk alt anna enn eit hurtitog og Gilberto/Cesc sentralt blir nok sjølvmord mot United. Gilberto har vore ein flott spelar for klubben, og ein av mine favorittar, men hans tid er desverre forbi. Me treng fysikken til Song. Han er rask, taklingssterk og god i lufta, samt at han klarer seg brukbart med ballen. Med Gilberto fra start tapar me, med Song trur eg me kan vinne

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i at Song bør få noen sjanser nå på slutten av sesongen, men føler ikke at dette er kampen hvor det er riktig å sette han inn.

 

Vi må huske på at selv om han gjorde det bra i Afrika-mesterskapet så er det litt forskjell på å spille kamper der og å spille på Old Trafford mot Man Utd. En rusten Song som ikke har fått noe spilletid i PL i år kan fort bli for usikker i en slik kamp og gjøre vondt værre. Jeg er ikke akkurat imponert over Gilberto denne sesongen og absolutt ikke trygg på han heller, men han har i hvertfall erfaringen som trengs i en slik kamp.

 

Når man møter et såpass godt og rutinert lag som Man Utd så trengs det litt erfaring.

 

Tror dette blir laget i dag:

 

Almunia

Eboue, Toure, Gallas, Clichy

Walcott, Gilberto, Fabregas, Hleb

Adebayor, RVP (hvis han er klar til å spille hele kampen)

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi i dag, vinner vi ligaen!

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg en rar følelse. En følelse jeg aldri før har hatt i mitt liv som Arsenalsupporter! Jeg har rett og slett ingen tanker eller forventninger rundt kampen i dag. Jeg vet ikke helt hvorfor. Kanskje fordi jeg allerede ser frem mot neste år???

 

Leste forresten at Wenger sa at Arsenal ble tippet på 10-15 plass før sesongen. DET er vel å ta litt vel hardt i!!

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger er så latterlig feig at han setter inn Gilberto i staden for Song, så kjem me til å få grisebank

 

Dette blir useriøst. Latterlig feigt å bruke Gilberto fremfor Song? :huh: Han ser vell på trening hvem som egner seg for kamp? Og med tanke på at Song omtrent ikke har fått spilletid i Premier League, sier vell det litt... Selv om han hadde et godt Afrika-mesterskap betyr ikke det at han er Premier League materiale.

F.eks; En god turnering hadde også Agogo på Nottingham Forrest...

Jepp, det blir latterleg feigt. Song har slete med skader etter Afrika mesterskapet og eg trur han hadde fått ein del speletid i vår om han ikkje hadde vore det.

 

Me ser det i alle kampar der Gilberto speler at midtbanen blir for treig. Fabregas er faktisk alt anna enn eit hurtitog og Gilberto/Cesc sentralt blir nok sjølvmord mot United. Gilberto har vore ein flott spelar for klubben, og ein av mine favorittar, men hans tid er desverre forbi. Me treng fysikken til Song. Han er rask, taklingssterk og god i lufta, samt at han klarer seg brukbart med ballen. Med Gilberto fra start tapar me, med Song trur eg me kan vinne

 

Men da er det jo HVERTFALL ikke latterlig feigt å bruke Gilberto fremfor Song? Når Song har vært skada så og si siden afrika-mesterskapet! Jeg så han i Afrika-mesterskapet og han var veldig god der, så godt mulig han hadde fått mer spilletid, men langt fra sikkert utifra at han nesten ikke har spilt PL-fotball for Arsenal fra start! Song spilte omtrent ingenting ifjor. Fulham kampen et trist unntak. Han spilte heller nærmest ingenting på høstsesongen... Ringer det en bjelle? ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har sakt at det blit Gilberto!

 

Synes allikevel at det er bedre å bruke Song! Gilberto er for treg og Song kan gjøre alt det Gilberto kan gjøre + litt til!. Typisk at Flamini skulle bli skada nå! Det er jo nesten slik at hver gang Flamini ikke er med så taper vi og hver gang Gilberto er med så taper vi.. Bruk Song!

Link to comment
Share on other sites

Lagene:

 

Arsenal

01 Lehmann

05 Toure

10 Gallas

17 Song Billong

22 Clichy

27 Eboue

04 Fabregas

19 Silva

13 Hleb

11 Van Persie

25 Adebayor

 

Substitutes

20 Djourou, 21 Fabianski, 26 Bendtner, 31 Hoyte, 32 Walcott

 

Man Utd

01 Van der Sar

06 Brown

05 Ferdinand

19 Pique

03 Evra

07 Ronaldo

16 Carrick

04 Hargreaves

18 Scholes

13 Park

10 Rooney

 

Substitutes

29 Kuszczak, 08 Anderson, 11 Giggs, 22 O'Shea, 32 Tevez

Link to comment
Share on other sites

Den lagoppstillinga var det nok ikke mange som kunne gjetta på! Regner med at det blir Song som midtstopper og Toure som back. Lykke til, det kommer til å gå til helvete...

Link to comment
Share on other sites

Jepps, så det akkurat..

 

Forøvrig fikk jeg skikkelig flashbacks til et visst 1-6 tap på samme bane da jeg så den lagoppstillinga. Off, gruer meg nå.

Men nå skal Jensemann få vise at han er så mye bedre enn Almunia, lykke til alle mann..

Link to comment
Share on other sites

Lehmann er rett type idag, uansett om Almunia er frisk eller ikke.

Lehmann er en vinnertype, og har et vinner-innstinkt som ikke ligner grisen.

 

Han kan piske gutta, og få de til å yte bedre. I tillegg så tror jeg han ikke sløser bort sjansen til å spille, når han først får den!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...