Jump to content

2008.04.08 Manchester United B


hermz

  

68 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Forskjellen på lagene i dag er kvaliteten på avslutningene. Vi er ikke giftig, mens de er farlige HVER gang de er i nærheten av 16-meteren. Derfor må vi ty til noen farligheter som de ikke trenger å gjøre.

 

Sånn er det bare, og jeg håpe bare nå at guttene kan holde ryggen rak de siste 20 minuttene.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt sant som du sier, du som sa at forskjellen er avslutningene. Jeg er drittlei av Adebayors sjansesløseri. Han var med på å koste oss CL-semi, og har en utrolig lav utnyttelseprosent av sjansene sine.

Vi har ingen spisser i troppen nå (bare Eduardo, men han er ute leeenge), som kan score på slike sjanser.Vi må ut på markedet i sommer. Gi oss Benzema!!!

Link to comment
Share on other sites

Forskjellen på lagene i dag er kvaliteten på avslutningene. Vi er ikke giftig, mens de er farlige HVER gang de er i nærheten av 16-meteren. Derfor må vi ty til noen farligheter som de ikke trenger å gjøre.

 

Sånn er det bare, og jeg håpe bare nå at guttene kan holde ryggen rak de siste 20 minuttene.

united har avsluttet hardere mot eget mål enn det ade, cesc og rvp har gjort! rett og slett tragisk!

 

kanonkamp av hleb, og jens viser at han er arsenals klart beste keeper. song derimot, har ikke akkurat imponert, men har i forhold til klønete gallas(straffespark) og gilberto(frispark) gjort en ok jobb. eboue er en ok back, men fremover på banen, minner han mye om en småguttespiller i kamp mot voksne menn...

 

tror weneger etterhvert vil se at 1 ny spiller ikke på noe vis kan være nok for denne slimline arsenalstallen...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt. Etter Birmingham kampen har vi ledet så å si alle kamper. Men så klarer vi å slippe inn mål i hvertfall i andre omgang. Vi har slitene spiller. Sesongen er slutt. La de unge prøve seg

de unge få prøve seg?! de har da for pokker gjort det hele sesongen...

 

ser faan meg ut som en del arsenal spillere tror de får mål om de klarer 5 pasninger i laget inne i motstandernes sekstenmeter. faan ikke å se at noen prøver å avslutte utenfor 5 meteren!

 

bra innhopp av dansken.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt. Etter Birmingham kampen har vi ledet så å si alle kamper. Men så klarer vi å slippe inn mål i hvertfall i andre omgang. Vi har slitene spiller. Sesongen er slutt. La de unge prøve seg

de unge få prøve seg?! de har da for pokker gjort det hele sesongen...

 

Hvile unge. VI har hatt så å si den samme midtbanen hele året. La denilson løpe litt eller noe. Fabregas er sykt sliten. HVis vi ikke ahr en bred stall må vi alekevel bruke den stallen vi har. Og la noen få litt hvile

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...