Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet hva den endelige prisen for Arshavin ble?

Ikke at det betyr så mye nå, men kjekt å vite ;) 12, 15 eller 16 er det vell mest snakk om?

 

Og til de andre som bestilte Arshavin-drakt; noen som har fått den?

Er to uker siden jeg bestilte nå, tenkte det kunne være artig å ha den på seg på lørdag :P

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva den endelige prisen for Arshavin ble?

Ikke at det betyr så mye nå, men kjekt å vite ;) 12, 15 eller 16 er det vell mest snakk om?

 

Og til de andre som bestilte Arshavin-drakt; noen som har fått den?

Er to uker siden jeg bestilte nå, tenkte det kunne være artig å ha den på seg på lørdag :P

Jeg har fått den jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva den endelige prisen for Arshavin ble?

Ikke at det betyr så mye nå, men kjekt å vite ;) 12, 15 eller 16 er det vell mest snakk om?

 

Og til de andre som bestilte Arshavin-drakt; noen som har fått den?

Er to uker siden jeg bestilte nå, tenkte det kunne være artig å ha den på seg på lørdag :P

fikk den i dag ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva den endelige prisen for Arshavin ble?

Ikke at det betyr så mye nå, men kjekt å vite ;) 12, 15 eller 16 er det vell mest snakk om?

 

Og til de andre som bestilte Arshavin-drakt; noen som har fått den?

Er to uker siden jeg bestilte nå, tenkte det kunne være artig å ha den på seg på lørdag :P

fikk den i dag ;)

fikk min igår ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var da ikke såå voldsomt... Men ettersom videoen er fjernet kan jeg vel prøve å forklare hendelsen da ;) Arshavin kommer inn fra høyresiden mot mål, Nasri forsvarer seg idet Arshavin tar Zidane-finta(?) på en finfin måte, går enkelt forbi på Nasris høyre side og avslutter med et svakt skudd med venstrefoten, som keeper redder.

 

Hvertfall dette jeg husker utifra å ha sett den en gang tidligere i dag. Ikke så mye som sagt, mens Samir får gjennomgått i media... Håper heller vi får se Arshavin gjøre dette på bedre forsvarsspillere enn Nasri! ;)

Link to comment
Share on other sites

Fy f.. for en spiller han er! Det er nesten sånn at savnet av Pires er til å leve med. Strålende avleveringer, ble litt sliten i går. Vi har festfotball i vente!

Gleder meg til han blomstrer, ingen tvil om at han har kvalitetet i verdenstoppen. Angående kampen viste han et par lure stikkere som brøt opp Fulham. Men det er ikkje vanskelig å sjå at han er off-season, da arbeidskapasiteten hans var på høyde med ei høygravid trebarnsmor på høye hæler. Gjør seg nok best som supersub fremover, inntil han får kondis igjen. Foreløpig holder det med ein halv omgang på vår kjære russer.

Link to comment
Share on other sites

Han har kommet fra en fjern liga, hatt en lang treningspause og han har kun spilt to kamper for oss. Selvsagt er han ikke i toppform enda, og selvsagt er han ikke helt sammenspilt med resten av laget enda. Likevel har han spilt utrolig bra i de to kampene han har spilt, og vi har nok veldig mye bra fotball å se frem til. Jeg gleder meg!

 

Fant forresten et fint bilde av han på Teamtalk:

 

Arsenal-v-Fulham-Andrey-Arshavin-frustrated_1932811.jpg

Link to comment
Share on other sites

90 gode minutter av Arshavin igjen. For et blikk, teknikk, løpskapasitet og vilje! Deilig å ha en spiller som er like bra på høyresiden, venstre og i midten. Utrolig synd at han ikke scorer i dag.

 

Edit: Og han er ute av form!!

Link to comment
Share on other sites

Gledelig å se hvor bra Arshavin har klart seg så langt. Med enda flere kamper og mer kjennskap til resten av spillerne og spillestilen så vil han heve seg enda flere hakk.

 

Han kan spille overalt offensivt og er god med begge bein noe som gjør han veldig uforutsigbar. Tror vi har mye i vente av Arshavin. ;)

Link to comment
Share on other sites

Arshavin er en klassespiller når han kommer til Arsenal helt ute av form, men allikevel preger kampen slik han gjør, det er imponerende. Jeg trodde han ville bruke lang tid, ihvertfall halvt år, på å akklimatisere seg til Arsenals spillestil. Det vitner om en meget intelligent og god spiller! Gleder meg til fortsettelsen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...