Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Arshavin kan vel ikke spille i Champions League for oss, siden han har spilt for Zenit?

Det kan han ikke nei. Kjipt, for hadde vært moro å se han leike med Riise ;)

Riise røk korsbåndet, så tviler på om han blir klar.

Så det nå! Beklager :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Etter å ha oppdatert lagene på Fifa09 i går, spilte jeg med Arsenal, og det var en fryd å se på Lagoppsettet før kampen. Midtbanen var i en 4-5-1 taktikk slik: Walcott, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Herlig frekk midtbane. Ikke så mange defensive fibrer der, men i en 4-5-1 formasjon trenger man kanskje ikke det. Håper alle blir friske slik at vi kan mønstre denne femmern. Og hvis noen tenker at Arshavin er litt gammel; Se på spillere som er litt like, som Nedved som er med på øverste nivå enda, selv om han blir 37...

 

(På papiret er jo ikke "reservefemmern" på midten så verst heller med Eboue, Denilson, Song, Diaby, Vela. Tredjerekka er ungdommelig og består av Simpson, Ramsey, Wilshere, Merida, Gibbs.)

 

jeg lastet ned den siste oppdateringa jeg og, men det var fortsatt ingen arshavin på Arsenal? ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha oppdatert lagene på Fifa09 i går, spilte jeg med Arsenal, og det var en fryd å se på Lagoppsettet før kampen. Midtbanen var i en 4-5-1 taktikk slik: Walcott, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Herlig frekk midtbane. Ikke så mange defensive fibrer der, men i en 4-5-1 formasjon trenger man kanskje ikke det. Håper alle blir friske slik at vi kan mønstre denne femmern. Og hvis noen tenker at Arshavin er litt gammel; Se på spillere som er litt like, som Nedved som er med på øverste nivå enda, selv om han blir 37...

 

(På papiret er jo ikke "reservefemmern" på midten så verst heller med Eboue, Denilson, Song, Diaby, Vela. Tredjerekka er ungdommelig og består av Simpson, Ramsey, Wilshere, Merida, Gibbs.)

 

jeg lastet ned den siste oppdateringa jeg og, men det var fortsatt ingen arshavin på Arsenal? ;)

 

Han har nok oppdatert selv.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha oppdatert lagene på Fifa09 i går, spilte jeg med Arsenal, og det var en fryd å se på Lagoppsettet før kampen. Midtbanen var i en 4-5-1 taktikk slik: Walcott, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Herlig frekk midtbane. Ikke så mange defensive fibrer der, men i en 4-5-1 formasjon trenger man kanskje ikke det. Håper alle blir friske slik at vi kan mønstre denne femmern. Og hvis noen tenker at Arshavin er litt gammel; Se på spillere som er litt like, som Nedved som er med på øverste nivå enda, selv om han blir 37...

 

(På papiret er jo ikke "reservefemmern" på midten så verst heller med Eboue, Denilson, Song, Diaby, Vela. Tredjerekka er ungdommelig og består av Simpson, Ramsey, Wilshere, Merida, Gibbs.)

 

jeg lastet ned den siste oppdateringa jeg og, men det var fortsatt ingen arshavin på Arsenal? ;)

 

Han har nok oppdatert selv.

 

da så :D

Link to comment
Share on other sites

Forundrer meg ikke ett sekund. Sånn går det Wenger, når du faen ikke får ut fingeren fortere enn det, så må det gå til helvete. Hadde Wenger bare akseptert kravene til Zenit med en gang (Vi ga jo til slutt 16 mill pund uansett) så hadde Arshavin kunne spilt mot West Ham også.

 

Edit: Var ment som svar på Evjus innlegg.

Helt enig!!!!!!

Uansett om det er Wenger eller styret som har siste ord er det klart at Wenger ikke har stått på sidelinja. Blir ikke denne overgangen noe av, er mye av skylden Wenger sin. Det er slik i denne saken at selgende klubb ikke var nødt til å selge, og hvor den kjøpende klubben måtte kjøpe (innse det, at det trengs noe nytt i Arsenal nå!!!). Da har man i utgangspunktet ikke de beste forhandlingskorta på hånd, og bør langt på vei akseptere kravet til selgerklubben. Hvis ikke risikerer man å sitte igjen med skjegget i postkassa...

å idag, Akkurat som ventet fra min side, er det du so sitter med skjegget i postkassa ;)

 

som sagt tidligere, dette ordner seg, å nå er vi alle glade for vår nye russer :D :D

 

gratulerer alle sammen :D

Jeg sa "blir ikke denne overgangen noe av...". Derfor, i og med at det ble noe av, annuleres resten av innholdet. Og for det andre, det viser seg jo at vi måtte ut med 16-17 mill uansett så vi kunne liksågodt kjøpt han for en måned siden..

mulig det, men du er ekstremt flink til å krisemaksimere alt, FØR det egentlig er ferdig..

mange andre ger inne som dømmer arsenal nord og ned pga en dårlig pasning eller et dårlig rykte fra thesun, etc etc

 

men la oss være glad for vår nye russer nå :P

Link to comment
Share on other sites

I tillegg kommer vel toll på 25% av prisen (uten frakt).

Jeg bestilte drakta med Arshavin på, men kom på mystisk vis til å lage han som nr .1, har sendt mail om dette, men har ikke fått svar( sendte i går kveld) tar det lang tid før de svarer, eller klarer de e.vt rette opp dette?

Det skal nok være mulig å få endret det. De har sikkert veldig mye å gjøre siden så mange har bestilt drakt, så det kan ta litt tid.

Bare vær nøye at du får med all informasjon på mailen du sender til de. Feks ordrenummer. Da bør de nok se det. Hvis de ikke svarer på en stund kan du jo ringe.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha oppdatert lagene på Fifa09 i går, spilte jeg med Arsenal, og det var en fryd å se på Lagoppsettet før kampen. Midtbanen var i en 4-5-1 taktikk slik: Walcott, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Herlig frekk midtbane. Ikke så mange defensive fibrer der, men i en 4-5-1 formasjon trenger man kanskje ikke det. Håper alle blir friske slik at vi kan mønstre denne femmern. Og hvis noen tenker at Arshavin er litt gammel; Se på spillere som er litt like, som Nedved som er med på øverste nivå enda, selv om han blir 37...

 

(På papiret er jo ikke "reservefemmern" på midten så verst heller med Eboue, Denilson, Song, Diaby, Vela. Tredjerekka er ungdommelig og består av Simpson, Ramsey, Wilshere, Merida, Gibbs.)

 

jeg lastet ned den siste oppdateringa jeg og, men det var fortsatt ingen arshavin på Arsenal? ;)

Arshavin finnes ikke på klubbnivå i spillet, så du må vente til offisiell oppdatering før du kan få han inn på Arsenal. Jeg har derimot "oppdatert" manuelt (alle overgangene i PL), men måtte lage Arshavin selv. Ble ganske lik faktisk :D , men fikk han ikke høyere opp enn 70 i total ferdigheter. Litt kjipt det, men har han nå på laget...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror de klarer å fikse det. Tror ikke også du at det ringer noen bjeller når de får inn en Arsenaldrakt med en gul lapp der det står "Arshavin number 1"? Vi får håpe det hele ordner seg. ;)

 

Har man sett de som jobber i "The Armoury", ville jeg ikke sjanset på at de reagerte på det.. :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha oppdatert lagene på Fifa09 i går, spilte jeg med Arsenal, og det var en fryd å se på Lagoppsettet før kampen. Midtbanen var i en 4-5-1 taktikk slik: Walcott, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Herlig frekk midtbane. Ikke så mange defensive fibrer der, men i en 4-5-1 formasjon trenger man kanskje ikke det. Håper alle blir friske slik at vi kan mønstre denne femmern. Og hvis noen tenker at Arshavin er litt gammel; Se på spillere som er litt like, som Nedved som er med på øverste nivå enda, selv om han blir 37...

 

(På papiret er jo ikke "reservefemmern" på midten så verst heller med Eboue, Denilson, Song, Diaby, Vela. Tredjerekka er ungdommelig og består av Simpson, Ramsey, Wilshere, Merida, Gibbs.)

 

jeg lastet ned den siste oppdateringa jeg og, men det var fortsatt ingen arshavin på Arsenal? ;)

Arshavin finnes ikke på klubbnivå i spillet, så du må vente til offisiell oppdatering før du kan få han inn på Arsenal. Jeg har derimot "oppdatert" manuelt (alle overgangene i PL), men måtte lage Arshavin selv. Ble ganske lik faktisk :D , men fikk han ikke høyere opp enn 70 i total ferdigheter. Litt kjipt det, men har han nå på laget...

 

da får jeg prøve det jeg og :D

Link to comment
Share on other sites

I tillegg kommer vel toll på 25% av prisen (uten frakt).

Jeg bestilte drakta med Arshavin på, men kom på mystisk vis til å lage han som nr .1, har sendt mail om dette, men har ikke fått svar( sendte i går kveld) tar det lang tid før de svarer, eller klarer de e.vt rette opp dette?

Kun av ren nysgjerrighet; hvordan klarte du å få 23 til å bli 1? Og hvorfor skrev du det inn selv istedenfor for å ta det fra listen? ;)

Link to comment
Share on other sites

I tillegg kommer vel toll på 25% av prisen (uten frakt).

Jeg bestilte drakta med Arshavin på, men kom på mystisk vis til å lage han som nr .1, har sendt mail om dette, men har ikke fått svar( sendte i går kveld) tar det lang tid før de svarer, eller klarer de e.vt rette opp dette?

Kun av ren nysgjerrighet; hvordan klarte du å få 23 til å bli 1? Og hvorfor skrev du det inn selv istedenfor for å ta det fra listen? :P

hehe, jeg vet faktisk ikke, trykte på 23 Arshavin, og så trykte jeg på str. M så det må vell ha vert da det endret seg til nr 1, men Arshavin sto fortsatt :)

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha oppdatert lagene på Fifa09 i går, spilte jeg med Arsenal, og det var en fryd å se på Lagoppsettet før kampen. Midtbanen var i en 4-5-1 taktikk slik: Walcott, Nasri, Fabregas, Rosicky, Arshavin. Herlig frekk midtbane. Ikke så mange defensive fibrer der, men i en 4-5-1 formasjon trenger man kanskje ikke det. Håper alle blir friske slik at vi kan mønstre denne femmern. Og hvis noen tenker at Arshavin er litt gammel; Se på spillere som er litt like, som Nedved som er med på øverste nivå enda, selv om han blir 37...

 

(På papiret er jo ikke "reservefemmern" på midten så verst heller med Eboue, Denilson, Song, Diaby, Vela. Tredjerekka er ungdommelig og består av Simpson, Ramsey, Wilshere, Merida, Gibbs.)

 

jeg lastet ned den siste oppdateringa jeg og, men det var fortsatt ingen arshavin på Arsenal? :)

Arshavin finnes ikke på klubbnivå i spillet, så du må vente til offisiell oppdatering før du kan få han inn på Arsenal. Jeg har derimot "oppdatert" manuelt (alle overgangene i PL), men måtte lage Arshavin selv. Ble ganske lik faktisk :P , men fikk han ikke høyere opp enn 70 i total ferdigheter. Litt kjipt det, men har han nå på laget...

 

Faktisk så kan du få Arshavin på spillet. Bare gå på club transfers, så går du inn på Arsenal, trykker search og søker på Arshavin. :)

Link to comment
Share on other sites

Med Arshavin på plass håper jeg at midtbanen vår ser sånn ut inntil Fabregas, Walcott og Rosicky kommer tilbake.

 

Arshavin - Song - Denilson - Nasri

 

,men også slik...

 

Ebouè - Arshavin - Song - Nasri

...og slik..

 

Song - Denilson

 

Ebouè - Arshavin/Nasri - Nasri/Arshavin

 

...er gode formasjoner

 

Når så disse tre offensive kraftene kommer tilbake regner jeg etterhvert at disse blir førstevalgene:

 

Arshavin - Fabregas - Denilson - Rosicky

 

Men ønsker også en midtbane med 5 stk. også velkommen for å få brukt all den kreative kraften vi har:

 

Song

 

Nasri/Walcott - Rosicky - Fabregas - Arshavin

 

Alt i alt en fantastisk signering. Men vi må huske på å gi vår nyervervelse tid til å finne seg til rette :)

Link to comment
Share on other sites

La meg få minne om at vi diskuterer Andrej Arsjavin i den tråden her, og ikke f.eks. draktsalg fra Arsenal.com eller Fifa 09.

Link to comment
Share on other sites

Forundrer meg ikke ett sekund. Sånn går det Wenger, når du faen ikke får ut fingeren fortere enn det, så må det gå til helvete. Hadde Wenger bare akseptert kravene til Zenit med en gang (Vi ga jo til slutt 16 mill pund uansett) så hadde Arshavin kunne spilt mot West Ham også.

 

Edit: Var ment som svar på Evjus innlegg.

Helt enig!!!!!!

Uansett om det er Wenger eller styret som har siste ord er det klart at Wenger ikke har stått på sidelinja. Blir ikke denne overgangen noe av, er mye av skylden Wenger sin. Det er slik i denne saken at selgende klubb ikke var nødt til å selge, og hvor den kjøpende klubben måtte kjøpe (innse det, at det trengs noe nytt i Arsenal nå!!!). Da har man i utgangspunktet ikke de beste forhandlingskorta på hånd, og bør langt på vei akseptere kravet til selgerklubben. Hvis ikke risikerer man å sitte igjen med skjegget i postkassa...

å idag, Akkurat som ventet fra min side, er det du so sitter med skjegget i postkassa :)

 

som sagt tidligere, dette ordner seg, å nå er vi alle glade for vår nye russer :P :)

 

gratulerer alle sammen :P

Jeg sa "blir ikke denne overgangen noe av...". Derfor, i og med at det ble noe av, annuleres resten av innholdet. Og for det andre, det viser seg jo at vi måtte ut med 16-17 mill uansett så vi kunne liksågodt kjøpt han for en måned siden..

Tviler på det Ravenghost. Zenit krevde vel til å begynne £ 20 mill pund, og etter at tiden randt ut kom begge parter frem til et kompromiss på £ 16,5 mill. Uten å ha noe bevis er jeg ganske sikker på at russerne ikke hadde takka ja(med en gang) dersom vi hadde kommet med den endelige summen til å starte med. Da hadde vi sikkert kommet frem til et kompromiss enda høyere.

Link to comment
Share on other sites

Henter opp linken til Dagi fra Aston Villa-tråden, der Aston Villa klager på Arshavin-kjøpet.

 

Etter alt som har vært skrevet i denne saken, så skal man være forsiktig med å trekke noen konklusjoner. Men jeg sitter med en følelse av dette var på nære nippet at dette gikk galt. Har sittet med den følelsen før jeg leste denne og andre linker. For det er jo rart at det skulle ta så forbaska lang tid. Joda, det tok sikkert litt tid å ta bilder til websiden og autografene, samt det å trykke drakter, men...

 

Skal man tro på det som er skrevet i linken, så bekrefter det i alle fall det mange har skrevet om Zenit. Amatører! Heldigvis gikk det bra! :)

 

Vel, jeg gir blanke i det hele. Men jeg ser at yidsa garantert vil bruke dette for alt det er verdt. Greit nok. Vi fikk'n, men de fikk halve laget i retur. :P

Link to comment
Share on other sites

Kan overgangen ryke likevel? Jeg håper ikke det, men nå får vi se hva som skjer på møtet i premier league

 

Det skal nok mye til å gå tilbake på dette nå. Og Aston Villa har ikke levert noen formell klage, de ønsker bare å få klarhet, for eventuelt å se om det er grunnlag for noen klage. Og det er da helt i orden, og i Aston Villas fulle rett. For hvis overgangen ikke tåler denne syretesten, ja da er den ikke mye verdt! Men som sagt, la oss anta at Aston Villa klager, hvilke alternativer har da FA? Når man har kommet så langt, vil det bli en meget ubehagelig juridisk nøtt å rydde opp i dette. Det kan godt hende at denne saken er et bevis på at det alltid er lettere å få tilgivelse enn tillatelse, og husk at enhver lov har gråsoner. At Arsenal har vært langt ute i denne er det nok ingen tvil om, men spørsmålet er om de har vært tilstrekkelig langt ute til å gjøre om dette nå, flere dager etterpå?

Link to comment
Share on other sites

Har Villa virkelig så liten tro på at de skal klare å havne blant topp 4? Tviler på at Villa hadde kommet til å lagt seg oppi en lignende sak, hvis det hadde vært snakk om en klubb midt på tabellen.

 

Dette minner mye om sesongen 2005/06 da Tottenham truet med å saksøke Uefa hvis de skulle ende på 4. plass, og Arsenal hadde vunnet CL, noe som ville ført til at de hadde mistet CL-plassen. Det hele endte med at Tottenham mistet fokus på det som skulle skje på banen, og endte som kjent opp på 5. plass.

 

Så fohåpentligvis fører denne saken til at Villa mister fokus på det som teller, nemmelig det som skal skje ute på banen.

 

Vi får uansett håpe at det blir en endelig avklaring på dette rimelig kjapt. Arsenal bør iallefall ikke benytte Arshavin før det har væt en endelig avklaring i saken.

Link to comment
Share on other sites

Har Villa virkelig så liten tro på at de skal klare å havne blant topp 4? Tviler på at Villa hadde kommet til å lagt seg oppi en lignende sak, hvis det hadde vært snakk om en klubb midt på tabellen.

 

Dette minner mye om sesongen 2005/06 da Tottenham truet med å saksøke Uefa hvis de skulle ende på 4. plass, og Arsenal hadde vunnet CL, noe som ville ført til at de hadde mistet CL-plassen. Det hele endte med at Tottenham mistet fokus på det som skulle skje på banen, og endte som kjent opp på 5. plass.

 

Så fohåpentligvis fører denne saken til at Villa mister fokus på det som teller, nemmelig det som skal skje ute på banen.

 

Vi får uansett håpe at det blir en endelig avklaring på dette rimelig kjapt. Arsenal bør iallefall ikke benytte Arshavin før det har væt en endelig avklaring i saken.

som jeg ser det så er denne saken endelig avklart! Arshavin har stilt opp og blitt tatt bilder av i Arsenal drakt, Premier league har Godkjent overgangen og zenit har fått penga..

Vi kan ikke pluttselig kreve pengene tilbake fra zenit og sende han tilbake til Russland..

Gjort er gjort, to bad to sad for Villa...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...