Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

For å pirke litt.

Mod bør endre tittelen. Han heter Andrey og ikke Andrei :)

 

Jaha, og du syns ikke det er litt rart når Arsenal's hjemmeside skriver Andrei?

 

Hvis noe skulle endres i tittelen burde det vært at "Arsenals" ble fjernet, for at han er Arsenals er vel rimelig opplagt når tråden ligger i "Arsenal FC"-forumet.

 

Arsenal's hjemmeside skriver Andrey.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

For å pirke litt.

Mod bør endre tittelen. Han heter Andrey og ikke Andrei :D

 

Jaha, og du syns ikke det er litt rart når Arsenal's hjemmeside skriver Andrei?

 

Hvis noe skulle endres i tittelen burde det vært at "Arsenals" ble fjernet, for at han er Arsenals er vel rimelig opplagt når tråden ligger i "Arsenal FC"-forumet.

 

 

Jeg tror du tar litt feil der - kopiert fra Arsenal.com: Factfile on new signing Andrey Arshavin, Andrey Arshavin - his career before Arsenal :) enig med at "Arsenals" kunne blitt fjernet, ganske opplagt

Link to comment
Share on other sites

For å pirke litt.

Mod bør endre tittelen. Han heter Andrey og ikke Andrei :)

 

Jaha, og du syns ikke det er litt rart når Arsenal's hjemmeside skriver Andrei?

 

Hvis noe skulle endres i tittelen burde det vært at "Arsenals" ble fjernet, for at han er Arsenals er vel rimelig opplagt når tråden ligger i "Arsenal FC"-forumet.

 

Arsenal's hjemmeside skriver Andrey.

 

Han skriver jo navnet sitt med det kyrriliske alfabetet, og da må det omskrives til det latinske alfabetet, så vidt jeg vet slik at det blir så lydrett som mulig.

 

På samme måte som det var riktig å skrive Hleb som Gleb i Norge, er den riktige måten å skrive navnet på vår nye signering Andrej Arsjavin på norsk og Andrey Arshavin på engelsk så vidt jeg vet.

 

Språkrådets retningslinjer for transkripsjon fra kyrillisk til norsk

Link to comment
Share on other sites

Arsenal spør : ''Have you speak white Roman Pavlushencho before you came'' ?

 

Arshavin :'' He's not a friend of mine'' :) :D :lol:

 

Lerer fort.

 

 

LOL, det la jeg også merke til. Ekte gooner fra første øyeblikk :P

Link to comment
Share on other sites

Fantastiske ferdigheter:

 

 

Har ikke tillatt meg selv å se skrytevideoer fordi jeg var redd for det skulle i vasken. Nå har jeg ikke gjort annet den siste halvtimen. Han er definitivt en klassespiller med ekstreme ferdigheter. Enjoy! :)

Link to comment
Share on other sites

For å pirke litt.

Mod bør endre tittelen. Han heter Andrey og ikke Andrei :)

 

Jaha, og du syns ikke det er litt rart når Arsenal's hjemmeside skriver Andrei?

 

Hvis noe skulle endres i tittelen burde det vært at "Arsenals" ble fjernet, for at han er Arsenals er vel rimelig opplagt når tråden ligger i "Arsenal FC"-forumet.

Jeg ser det ikke. Og uansett så på SSN og reporteren/en annen person hadde spurt Arshavin og han selv sa at det skrives med "y" og ikke "i"

Link to comment
Share on other sites

Kom nettopp hjem, og synet av Arsenals hjemmeside var fantastisk!

 

På samme måte som det var riktig å skrive Hleb som Gleb i Norge, ...

Må bare kommentere denne. Dette stemmer ikke, iom at han var hviterussisk, og ikke russisk. Dessverre greide ikke media å få med seg dette, på tross av uttallige påpekninger, både fra meg og andre. Hleb skal skrives Hleb, også på norsk. :)

 

HVITERUSSISK

Alfabet og transkripsjoner:

 

Г г h motfør g for russisk

Sitat fra Språkrådets pdf-fil om transkripsjon fra kyrillisk alfabet, som du linker til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig spent på hvor lang tid han bruker på å tilpasse seg den engelske ligaen. Ikke nok med at han kommer midt i sesongen og ikke får noen oppkjøring med laget, han er også ute av kampform. For tiden skal det dog ikke så mye til for å skape mer offensivt enn det vi har gjort i det siste. Noen som vet hva lønnen til Arshavin blir? Hvis han kommer til klubben og allerede får den høyeste lønnen i klubben vil vel det bli et par andre sure spillere.

Link to comment
Share on other sites

Har stooore planer om å bestille en Arsenal-drakt med Arshavin og 23 på ryggen. Usikker på om det blir borte eller hjemme, men drakt skal det bli. Uansett, en knall signering som hever midtbanen betraktelig. Håper han kommer i form så fort som mulig. Vi trenger han!

Link to comment
Share on other sites

For øvrig syns jeg vi har sikret Arshavin til en knallpris, hvis det er 150 millioner som er betalt. Det er halvparten av det Man United betalte for Berbatov, f eks. Og i mine øyne er Arshavin bedre enn Berbatov. Og for ikke å nevne Robbie Keane, som for en eller annen grunn prisen mye høyere enn vår nye spiller. Enig med Dick Advookat (?), vi har vært kjempeheldig her!

Link to comment
Share on other sites

For øvrig syns jeg vi har sikret Arshavin til en knallpris, hvis det er 150 millioner som er betalt. Det er halvparten av det Man United betalte for Berbatov, f eks. Og i mine øyne er Arshavin bedre enn Berbatov. Og for ikke å nevne Robbie Keane, som for en eller annen grunn prisen mye høyere enn vår nye spiller. Enig med Dick Advookat (?), vi har vært kjempeheldig her!

Enig med deg, godt poeng.

Men nå skal det jo også sies at det egentlig er SYKT mye penger det er snakk om. Om du tenker deg om så er egentlig prisen for en god fotball spiller i dag altfor mye.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...