Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Nå har jeg kommet til et punkt der jeg har forberedt meg selv på at Arshavin ikke kommer. Hadde ting vært i orden, hadde vi visst det for lenge, lenge, lenge siden. Hadde det vært noe småplukk, hadde vi også visst det. Det er tydelig at noe er galt. Når tok en overgang sist så lang tid? Jeg kan ha gått glipp av mye, men jeg har aldri opplevd det selv.

Link to comment
Share on other sites

Adrian Bevington, FA Director of Communications:

 

"Yes, it's true, the transfer is in doubt. There is a chance it will take us 2-3 days. The odds are 50/50. If the transfer is declared invalid, Arshavin will be returned to Zenit. We can't rule this out. I don't think that would be a severe ruling: both clubs had a lot of time to complete it during the window."

 

Hentet det fra Arseblog

Og slikt kan arsenal.com oppdatere fans med underveis...

Link to comment
Share on other sites

Adrian Bevington, FA Director of Communications:

 

"Yes, it's true, the transfer is in doubt. There is a chance it will take us 2-3 days. The odds are 50/50. If the transfer is declared invalid, Arshavin will be returned to Zenit. We can't rule this out. I don't think that would be a severe ruling: both clubs had a lot of time to complete it during the window."

 

Hentet det fra Arseblog

Og slikt kan arsenal.com oppdatere fans med underveis...

 

Nå er det vel ingen store nyhetskanaler som har skrevet noe om dette enda. Så vi får ta det med en klype salt. Selv om det ikke er usannsynlig at det kan være noe i dette.

 

Men med alle rykta og vendingene i denne sagen, så tror jeg ikke på noen lenger....

 

 

Og vi havner nok på nærmere 150 sider før det er over....

Link to comment
Share on other sites

Adrian Bevington, FA Director of Communications:

 

"Yes, it's true, the transfer is in doubt. There is a chance it will take us 2-3 days. The odds are 50/50. If the transfer is declared invalid, Arshavin will be returned to Zenit. We can't rule this out. I don't think that would be a severe ruling: both clubs had a lot of time to complete it during the window."

 

Jeg er helt enig med denne informasjonsdirektøren forutsatt at vedkommede er rett sitert; klubbene har hatt nok av tid for å få dette i land i tide. Og siden dette drøyer så veldig er det jo åpenbart at det er problemer. Det store spørsmålet er derfor om Arsenal likevel ikke klarte å få dette i havn før den utvidete tidsfristen løp ut, og i så fall, blir jo dette en nøtt å knekke for FA, selv om man kan argumentere for at været gjorde at alt tok lengre tid; sluttforhandlinger, legesjekk og overføring av papirer. Skal man la tvilen komme tiltalte til gode selv om man har hatt nok av tid? En frist er en frist, og det pleier jo å være søkers ansvar å ta høyde for uforutsette ting som værforhold. Så jeg frykter at Arsenal har rotet seg bort her.

Link to comment
Share on other sites

Adrian Bevington, FA Director of Communications:

 

"Yes, it's true, the transfer is in doubt. There is a chance it will take us 2-3 days. The odds are 50/50. If the transfer is declared invalid, Arshavin will be returned to Zenit. We can't rule this out. I don't think that would be a severe ruling: both clubs had a lot of time to complete it during the window."

 

Hentet det fra Arseblog

Og slikt kan arsenal.com oppdatere fans med underveis...

 

Nå er det vel ingen store nyhetskanaler som har skrevet noe om dette enda. Så vi får ta det med en klype salt. Selv om det ikke er usannsynlig at det kan være noe i dette.

 

Men med alle rykta og vendingene i denne sagen, så tror jeg ikke på noen lenger....

 

 

Og vi havner nok på nærmere 150 sider før det er over....

Men det er ikke avkreftet enda på arsenal.com. Det vil de nok gjøre. Men... hvor god er han egentlig. Bygger vårt ønske om overgangen på en slags messiasforventning? Og det er få fra andre ligaer som ikke har trengt en laaaaaaaang tilvenningstid. Husker f.eks Reyes

Link to comment
Share on other sites

Adrian Bevington, FA Director of Communications:

 

"Yes, it's true, the transfer is in doubt. There is a chance it will take us 2-3 days. The odds are 50/50. If the transfer is declared invalid, Arshavin will be returned to Zenit. We can't rule this out. I don't think that would be a severe ruling: both clubs had a lot of time to complete it during the window."

 

Jeg er helt enig med denne informasjonsdirektøren forutsatt at vedkommede er rett sitert; klubbene har hatt nok av tid for å få dette i land i tide. Og siden dette drøyer så veldig er det jo åpenbart at det er problemer. Det store spørsmålet er derfor om Arsenal likevel ikke klarte å få dette i havn før den utvidete tidsfristen løp ut, og i så fall, blir jo dette en nøtt å knekke for FA, selv om man kan argumentere for at været gjorde at alt tok lengre tid; sluttforhandlinger, legesjekk og overføring av papirer. Skal man la tvilen komme tiltalte til gode selv om man har hatt nok av tid? En frist er en frist, og det pleier jo å være søkers ansvar å ta høyde for uforutsette ting som værforhold. Så jeg frykter at Arsenal har rotet seg bort her.

men på det forumet her frykter mann det verste hele tiden!!!!!!!!!!

 

SLAPP AV, han kommer.. :D

Hvor mange av de andre "seriøse" ryktene har stemt tilnå????

Link to comment
Share on other sites

Tydeligvis en russisk avis som har fått tak i dette. Hvorfor skulle en i FA prate til dem om dette? Når ingen andre engelske eller internasjonale nyhetskilder har fått snakket med dem.. Uansett så har vel neppe FA folk lov å uttale seg om slikt offentlig.

 

Calm down!

Link to comment
Share on other sites

Det som skremmer mest er at Arsenal.com er totalt fraværende. Ikke et fordømt ord om saken, uansett hvilken vei det måtte gå. En side som liksom skal være til for fansen...

 

Kanskje klubben sitter på nåler for øyeblikket. Muligens de har fått "korreks" av FA for å ha annonsert dette før det egentlig var klart (jfr Wengers uttalelser i går ettermiddag), og at de derfor holder kjeft istedenfor å risikere å rote det enda mer til enn det allerede har blitt?

 

Så kan man spørre seg om Zenit får det som de vil dersom handelen går i vasken, og at trenering var en bevisst strategi fra deres side, eller om det var Arsenals forsøk på å holde hodet kaldt til siste slutt som til slutt ødela. Det går jo an å bli for lur også, slik at man ender opp med å lure seg selv...

Link to comment
Share on other sites

Hva er det dere er så pessimistiske for, egentlig? Zenit har bekreftet at de har kommet til enighet om Arshavin, Arsenal (Wenger) har bekreftet at det kom til å skje og hovedpersonen selv, Arshavin, forteller allerede nå hvilket draktnummer han får. ALt vi trenger nå er en bekreftelse fra FA, og det tror jeg vi får om ikke alt for lenge. Ganske sikker på han blir klar til Tottenham kampen. :D

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på hvor lang tid dette har drøyet utover dagen nå så syns jeg det hadde vært på sin plass om Arsenal.com kom med en "statement".

 

Bare forklare hva som er problemet - hvis det er et problem og gi beskjed om når de forventer at ting vil være avklart, en eller annen vei. Det er ikke værre enn det, og denne overgangen er en såpass dårlig skjult hemmlighet nå at det spiller ingen rolle om de kommer ut med en slik "statement".

 

Var det ikke han Anatoly Tymoschuk som ble solgt til Bayern M? Nå skriver Zenit følgende på sin hjemmeside; FC Zenit would like to declare, that information about Anatoly Tymoschuk's transfer to another club, which was publishe in some media is not true. As of this moment Anatoly has an active contract with FC Zenit. Signing of new contract by Tymoschuk is only possible in the summer transfer window, when FC Zenit will be able to consider offers from other clubs.

 

For en klubb dette er. Makan!

Link to comment
Share on other sites

"Kan jo gjøre som russik media har gjort.."

 

Her kan du ringe eller fakse rett til FA. Lykke til!

 

Tel:+44-207/745 4545 Fax:+44-207/745 4546

 

 

Nå blir jeg pc fri i 1 time. Måtte noe skje i mellomtiden!

Link to comment
Share on other sites

Sendte russisk FA inn papirene for sent???

 

Her står det at Zenit ga det russiske fotballforbundet beskjed om at avtalen var gjennomført kl 20:52GMT, altså fikk ikke FA papirene fra Russland før ca 4 timer etter transfer deadline :D

 

Dette tror jeg ikke går gjennom...

Link to comment
Share on other sites

Det som skremmer mest er at Arsenal.com er totalt fraværende. Ikke et fordømt ord om saken, uansett hvilken vei det måtte gå. En side som liksom skal være til for fansen...

 

Kanskje klubben sitter på nåler for øyeblikket. Muligens de har fått "korreks" av FA for å ha annonsert dette før det egentlig var klart (jfr Wengers uttalelser i går ettermiddag), og at de derfor holder kjeft istedenfor å risikere å rote det enda mer til enn det allerede har blitt?

 

Så kan man spørre seg om Zenit får det som de vil dersom handelen går i vasken, og at trenering var en bevisst strategi fra deres side, eller om det var Arsenals forsøk på å holde hodet kaldt til siste slutt som til slutt ødela. Det går jo an å bli for lur også, slik at man ender opp med å lure seg selv...

du må ikke tro "alt" du leser....

dette går i orden!! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...