Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Har oppdatert Arsenal.com hvert 5. minutt siden klokken 16 i dag og sett bilde av et snødekt Emirates Stadium. Kommer til å falle av stolen når jeg ser Arshavin øverst!

 

Du er ikke alene :P

 

hehe, sjæææl!

sky fortsetter å si "possible sign" om Arshavin

 

Det legger jeg også merke til! Litt rart at det sto en flokk mennesker og jublet hemningsløst utenfor Emirates tidligere, men de hadde vel en så nedsatt vurderingsevne etter å ha blitt fysisk og psykisk nedbrutt av kulda der de har stått i hele dag at de ikke vet hva de skulle tro (men det var tydelig hva de trodde).

Link to comment
Share on other sites

Sitter også her venter på Zenit avklaringen. Kommer ikke inn på siden dessverre, noen andre som gjør det?

Venter jeg også.... Arsenal.com funker fett her!

Det er nok Zenit siden det er snakk om.

 

Dette her er virkelig slitsomt, få en avklaring øyeblikkelig!!

Link to comment
Share on other sites

Sitter også her venter på Zenit avklaringen. Kommer ikke inn på siden dessverre, noen andre som gjør det?

Venter jeg også.... Arsenal.com funker fett her!

Mente den offisielle Zenit-siden, ble jo sagt at de skulle komme med en annonsering klokken 20.00.

Var det 20.00 russisk tid, eller var det 20.00 engelsk tid?

Link to comment
Share on other sites

Sitter også her venter på Zenit avklaringen. Kommer ikke inn på siden dessverre, noen andre som gjør det?

Venter jeg også.... Arsenal.com funker fett her!

Mente den offisielle Zenit-siden, ble jo sagt at de skulle komme med en annonsering klokken 20.00.

Var det 20.00 russisk tid, eller var det 20.00 engelsk tid?

Ganske sikker på at det var norsk tid.

Link to comment
Share on other sites

 

Direkte oversatt med google translate, tolk det den som vil..

 

En angriper Midfielder Team Russlands Andrei Arshavin er ennå ikke flyttet til «Arsenal». Dette ble rapportert av representanter fra St. Petersburg «Zenit».

 

På mandag, alle fulgt tett den skjebne Andrej Arshavin, som var å flytte til England «Arsenal». Og lange gått forskjellige rykter: at han dro hjem, synes det å være tilbake på kontoret «cannoneer», han har tenkt å kjøpe «Tottenham» ... Så nær Deadline hånd fortsatt finne et kompromiss. Og, i henhold til Luftforsvaret, spilleren har avtalt en kontrakt på tre og et halvt år. Presse-tjenesten «Zenit» så lenge spilleren er i bevegelse korrespondent «Gazety.Ru» refuted. Som følge av transaksjonen ikke finner sted, og nå Andrew vil tilbake til «Zenit», handle som han er ikke klar til å brenne.

 

Selv om tidligere ble det rapportert at klubbene ikke har avtalt beløp for overføring og de foreslåtte lønn av Andrew er ikke arrangert. Og ifølge Guardian, forhandlingene kommer til ingenting.

 

«Vi er svært skuffet, vi jobbet med denne transaksjonen, ni måneder. Først var «Tottenham», er «Arsenal» - sa en kilde nær spilleren. - Som alltid er det viktigste problemet med overføringen er penger. Arshavin får € 3,87 millioner, mens «Arsenal» foreslås halvert. Hvilken spiller ville godta den senking av lønn double ».

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...