Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Jeg er rett og slett drittlei. Et transfervindu burde være åpent i maks en uke, etter det blir det drit kjedelig.

 

BE

 

Tanken bak transfervinduet er nok ikke primært å underholde fansen :)

 

Det er jeg smertelig klar over, men en uke burde holde for å inngå en avtale. Så kan man konsentrere seg mer om fotball og mindre om sladder.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rett og slett drittlei. Et transfervindu burde være åpent i maks en uke, etter det blir det drit kjedelig.

 

BE

 

Tanken bak transfervinduet er nok ikke primært å underholde fansen :)

 

Det er jeg smertelig klar over, men en uke burde holde for å inngå en avtale. Så kan man konsentrere seg mer om fotball og mindre om sladder.

 

BE

 

Veeeel... det er vel strengt tatt en god del papirarbeid som skal være i orden. Samt at overgangsreglementet er innviklet i seg selv. Hvis man samtidig legger ett slikt tidspress på klubbene så ville ikke mange overgangene gå i orden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rett og slett drittlei. Et transfervindu burde være åpent i maks en uke, etter det blir det drit kjedelig.

 

BE

 

Tanken bak transfervinduet er nok ikke primært å underholde fansen :)

 

Det er jeg smertelig klar over, men en uke burde holde for å inngå en avtale. Så kan man konsentrere seg mer om fotball og mindre om sladder.

 

BE

 

Veeeel... det er vel strengt tatt en god del papirarbeid som skal være i orden. Samt at overgangsreglementet er innviklet i seg selv. Hvis man samtidig legger ett slikt tidspress på klubbene så ville ikke mange overgangene gå i orden.

 

Du må ikke ta alt jeg skriver seriøst. Dette er bare skrevet i ren frustrasjon over at vi alltid klarer å dra forhandlingene ut i det lengste. I sommer så endte det med at vi ikke fikk kjøpt alt vi ønsket. Burde ikke wenger ha lært til nå?

Man U var ferdig med dette transfervinduet ca 1 januar. Da hadde de kjøt begge spillerene de var ute etter og kan konsentrere seg om fotball resten av januar. Der har wenger litt å lære

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rett og slett drittlei. Et transfervindu burde være åpent i maks en uke, etter det blir det drit kjedelig.

 

BE

 

Tanken bak transfervinduet er nok ikke primært å underholde fansen :)

 

Det er jeg smertelig klar over, men en uke burde holde for å inngå en avtale. Så kan man konsentrere seg mer om fotball og mindre om sladder.

 

BE

 

Veeeel... det er vel strengt tatt en god del papirarbeid som skal være i orden. Samt at overgangsreglementet er innviklet i seg selv. Hvis man samtidig legger ett slikt tidspress på klubbene så ville ikke mange overgangene gå i orden.

 

Du må ikke ta alt jeg skriver seriøst. Dette er bare skrevet i ren frustrasjon over at vi alltid klarer å dra forhandlingene ut i det lengste. I sommer så endte det med at vi ikke fikk kjøpt alt vi ønsket. Burde ikke wenger ha lært til nå?

Man U var ferdig med dette transfervinduet ca 1 januar. Da hadde de kjøt begge spillerene de var ute etter og kan konsentrere seg om fotball resten av januar. Der har wenger litt å lære

 

BE

 

Der er jeg helt enig <_< 2 siste "større" signeringene våre (sett at Arshavinfatisk kommer) har dratt ut i 1 måned med Arshavin, og tok vel litt over 2(?) måneder med NAsri.

 

 

 

Hmm.. ikke helt lett å skjønne alt det der... så velger å la det forsvinne som useriøst. som så mye annet :P

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hmm.. ikke helt lett å skjønne alt det der... så velger å la det forsvinne som useriøst. som så mye annet :)

 

 

Nå står tilsvarende på Zenits hjemmeside...

 

http://translate.google.com/translate?prev...history_state0=

 

her også: http://translate.google.co.uk/translate?hl...fe.ru%26hl%3Den

Link to comment
Share on other sites

Godt klubbene er enige, men hvis det tyder på at Arshavin skal ha £100,000+ i uka, kan vi drite i overgangen

enig, mellom £60000-80000 syns jeg høres greit ut :) ..

 

Regner med å våkne opp imorgen med et bilde av Arshavin med arsenal trøye nr 23 <_< ,

føler meg sikrere enn noensinne på overgang nå, men på langt når sikker

Link to comment
Share on other sites

Dette kan ikke stemme, regner med at Arshavins agent, eller han selv avkrefter dette i morgen. Om denne overgangen skal falle i vasken pga den personlige kontrakten, så er det i såfall meget merkelig, ettersom Arshavin selv og via agenten har stadig gitt utrykk for at han er svært lysten på Arsenal-spill. Men man vet jo aldri med denne overgangen, nå må vi jo heller ikke glemme hvordan russisk media er, det har vi vell fått erfare en del ganger i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Krever han såpass mye i lønn så er det bare å glemme det.

Han er nødt til å gå ned i lønn, ellers blir dette helt urimelig.

 

Skal bli spennende å se hva han velger. Nå har han muligheten til å komme seg unna Zenit - er han villig til å ta lønnskutt, eller....... Blir interessant å se. :)

Link to comment
Share on other sites

Det skal liksom være bekfreftet på Zenitz hjemmesider, men jeg finner ikke noe der :) http://www.fc-zenit.ru/eng/news.phtml

 

Og når han krever 100000 i ukelønn, må vi ikke har for store forventninger til at dette går i orden. Wenger bruker som han har sagt maks 3% prosent energi på overganger, og dersom Arshavin krever for høy lønn, tror jeg det koster Wenger 3 promille å si nei.

 

Wenger overvurderer ikke fotballspillere. Nei, jeg tror vi ender opp med et mer uskrevent blad. Det jobbes nok på flere kanter!

Link to comment
Share on other sites

Fant det, sto på russisk! Engelsk oversettelse.

 

Negotiations between FC «Zenit» and London «Arsenal» on the transfer of Andrei Arshavin are continuing. Both the clubs have reached agreement in principle to transfer the player on terms agreed by both sides with reference to the actual market value of a football player.

 

At the moment, the main obstacle in the implementation of the deal are the personal terms of Andrei Arshavin. The player and his agent have asked the London club to be paid an amount but «Arsenal» is not ready to pay the football player this value and currently «Arsenal» will only agree to comply with the transfer of the player only by reducing his transfer value.

 

In turn, Andrei Arshavin does not intend to go to reduce the demands on his personal contract, and has thus hindered the negotiation process, calling into question all the agreements reached between the clubs.

 

FC «Zenit» waives its willingness to sell the player, and continues to negotiate, offering another way out of this situation. One possible option for reducing the transfer price is that Arshavin could be paid a compensation for the player over a 4-year contract. As in 2006, when signing a contract with FC «Zenit» at the request of the player he was paid one-subscription payment for long-term rate of 5 million euros, in the early termination of the contract Andrei Arshavin can return to the club half the amount (2.5 million euros) and it will be credited to the player’s transfer value.

 

 

Kilde : FC-Zenit.ru

Link to comment
Share on other sites

Endelig ser avtalen ut til og gå i orden. Nu har Arshavin sutra hele Januar om å få gå til en klubb i Europa og helst til Arsenal. Ser at han vil ha ei lønn på 1 mill i følge en del aviser (som sikkert ikke er helt sant) men hvis han skal begynne å sutre over at han ''bare'' tjener 800 000 i steden for 1 mill så er han jo for å si det på godt Nord-Norsk dum i haue. Nu har han endelig fått det han ville, dra ut å spille fotball i Europa så da må han nu for all del ikke begynne og si at han vil ha 1 mill i uka.

 

Men jeg har stor tro på at han blir klar i dag og at det står på Arsenal sin hjemmeside :)

Link to comment
Share on other sites

Det skal liksom være bekfreftet på Zenitz hjemmesider, men jeg finner ikke noe der <_< http://www.fc-zenit.ru/eng/news.phtml

 

Og når han krever 100000 i ukelønn, må vi ikke har for store forventninger til at dette går i orden. Wenger bruker som han har sagt maks 3% prosent energi på overganger, og dersom Arshavin krever for høy lønn, tror jeg det koster Wenger 3 promille å si nei.

 

Wenger overvurderer ikke fotballspillere. Nei, jeg tror vi ender opp med et mer uskrevent blad. Det jobbes nok på flere kanter!

 

 

 

Hvorfor være pesimist nå? Etter det jeg kan skjønne har vi aldri vært nærmere en Arshavin-overgang. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor være pesimist nå? Etter det jeg kan skjønne har vi aldri vært nærmere en Arshavin-overgang.

 

Tja, mulig vi aldri har vært nærmere en overgang, men inntrykket til nå har vært at hinderet har vært uenighet mellom klubbene og at Arsjavin har vært klar som et egg. Nå har det inntrykket plutselig blitt snudd på hodet. Og med tanke på Arsenals lønnspolitikk, og tidligere transfersagaer, er det vel da kanskje grunn til en viss nøkternhet, hvis de lønnskrav media rapporterer er riktige da (noe som jo er et åpent spørsmål)? :)

Link to comment
Share on other sites

I følge tidligere kommentarer så har Arsenal og Arshavin en stund vert enige om den personlige biten. Nå må jeg ærlig si at jeg ikke husker hvem som skal ha sagt dette, men har et svakt minne om at det kan ha vert agenten til Arshavin.

 

Så skriver Zenit at det er opp til Arsenal og Arshavin om å personilig kontrakt.

 

Selv om de skriver det, så betyr det i mine øyne ikke at partene alt kan være enige. Dette er i utgangspunktet noe som Zenit ikke har noe med, og dermed vet de vel heller ikke hvor langt partene er komt.

 

Men om en skal tro på alt som er sagt tidligere er jo også et spørsmål. Personlig ville jeg tro at Wenger og Arsenal har kontroll på dette. Tviler på at de ville ha forhandlet sålenge med Zenit om de tvilte på at den personlige avtalen ikke skulle gå i orden.

Link to comment
Share on other sites

Zenit og agenten har uttalt litt av hvert i den sagaen her. Det er tydelig at ikke Zenit driver business på samme måte som Arsenal, så jeg tar nå alt som kommer fra den klubben med en klype salt. Det er riktignok lovende å høre at de melder at en enight om overgangssummen har blitt nådd, men jeg tror ikke Zenit har noen oversikt over hva som skjer mellom Arsenal og Arshavin.

 

Det eneste jeg venter på er Arsenal.com. Forhandlingene mellom Arsenal og Arshavin tror jeg ikke vi får høre så mye fra, det som står i avisene nå er bare spekulasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...