Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Kanskje litt grei å ha denne Usmanov allikevel da, hvis dette stemmer.

 

Tja, naturligvis kan folk med penger være gode å ha i mange situasjoner, og i dette tilfellet kan kanskje nasjonaliteten ha hatt betydning (språk/kultur etc), både overfor Arsjavin og i forhold til forhandlingene med hans klubb. På den annen side har vi alle betenkelighetene - i sær en mulig økt uforutsigbarhet - med at folk som Usmanov forsøker å kjøpe opp klubben. Det er vel slik i fotball som ellers i livet, det er vanskelig å få i pose og sekk...!? :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Med Arshavin på laget har vi ved skadefri tropp det jeg vil kalle den best rustede offensive midtbanetrio i verden.

 

En førsterekke der vil nok se sånn ut og er,om ikke verdens beste offensiv trio på midtbane,en veldig sterk en:

 

Arshavin - Fabregas - Nasri

 

Men når vi har følgende som andrevalg...

 

Walcott - Rosicky - Vela

 

...har vi det jeg mener er den best besatte offensive midtbaner/kanter i verden. I tillegg kan vi jo ramse opp Ramsey og Wilshere som også kan steppe inn og gjøre gode innhopp.

 

 

Når vi ser på den defensive delen av midtbanen er det litt større problemer. Den defensive kvartetten Song, Ebouè, Diaby og Denilson er desverre ikke god nok.

 

Men vi får heller glede oss over en nærmest komplett offensiv lagdel, hvis Arshavin kommer da! :D

Link to comment
Share on other sites

I følge Sky Sports News skal Man City nå ha kastet seg inn i jakten på Arshavin...

Håper inderlig at dette ikke medfører riktighet :D

 

De har vel vert med ei stund nå. Men virker som om Arshavin vil til Arsenal. Han har vel lyst til å vinne noe rekner jeg med, det er vel menneskelig det.....

Link to comment
Share on other sites

I følge Sky Sports News skal Man City nå ha kastet seg inn i jakten på Arshavin...

Håper inderlig at dette ikke medfører riktighet :D

 

De har vel vert med ei stund nå. Men virker som om Arshavin vil til Arsenal. Han har vel lyst til å vinne noe rekner jeg med, det er vel menneskelig det.....

Vil vel tro at City både burde og gjør, konsentrere seg om Kaka overgangen nå..

Og i og med at de for øyeblikket jobber med Kaka, så er det jo fint at Arsjavin skriver under for oss i morra så City ikke rekker å rette tankene mot han :)

Link to comment
Share on other sites

Syns det er litt fett hvis han får nummer 23 jeg, alle stjerner trenger ikke å ha 7, 9 og 10. 23 klinger veldig godt i mine ører ihvertfall :D

Enig! Sol Campbell og en viss David er jo eksempler på andre spillere som har mønstret drakter med dette nummeret. Kan det forresten stemme at jeg har sett bilder av Arshavin med nr 23 på ryggen for Zenit? Mener å huske det, men mulig jeg er helt på jordet.

Link to comment
Share on other sites

Har jo virket tidligere som om han er veldig pengegrisk og stemmer det så går han til Man City, hvis de kaster seg inn i kampen om han. Og hvis så skjer, så er det like greit, fordi da vil jeg ikke ha han til klubben.

 

Hvis han ønsker det beste for sin karriere og virkelig liker spillestilen vår etc, så bør han så klart komme til oss. Enten får vi han, ellers får vi han ikke. Vi får ikke gjort noe med det allikevel. Jeg er opptatt av at de spillerne vi henter virkelig vil spille for Arsenal og hvis han virkelig vil det så er det samme om Chelsea eller Man City kaster seg inn i kampen. Vi får bare se hva som skjer i morgen. :D

Link to comment
Share on other sites

I følge Sky Sports News skal Man City nå ha kastet seg inn i jakten på Arshavin...

Håper inderlig at dette ikke medfører riktighet :D

Hvor fant du det? Fant ingenting på skysports om det.

 

 

Leste det på ett par engelske forum. Har vært nyhetsoppslag på Tv i ettermiddag.

 

Kan vel si det sånn at det ville ha vert veldig rart om City ikke ville ha en spiller med Arshavin sine kvaliteter.

De vil stort sett ha alt av spillere akkurat nå og da er det ikke bare snakk om spillere som har kvaliteter som Arshavin har. Når de betaler ekstreme summer for en golfspiller så er det klart at de snuser på en slik kvalitetsspiller.

Men som jeg har nevnt før så virker det som om Arshavin har et klart syn på hvilke fotball han vil spille og hvilke lag han vil går til. Om han kommer til oss så er jeg ganske så sikker på at han kunne ha valgt å gå til en annen klubb og fått utbetalt mer i måneden der. Men jeg tror og håper fyren er fornuftig og vil til oss

Link to comment
Share on other sites

Har jo virket tidligere som om han er veldig pengegrisk og stemmer det så går han til Man City, hvis de kaster seg inn i kampen om han. Og hvis så skjer, så er det like greit, fordi da vil jeg ikke ha han til klubben.

 

Hvis han ønsker det beste for sin karriere og virkelig liker spillestilen vår etc, så bør han så klart komme til oss. Enten får vi han, ellers får vi han ikke. Vi får ikke gjort noe med det allikevel. Jeg er opptatt av at de spillerne vi henter virkelig vil spille for Arsenal og hvis han virkelig vil det så er det samme om Chelsea eller Man City kaster seg inn i kampen. Vi får bare se hva som skjer i morgen. :D

 

Pengegrisk? Jeg har lest at han er villig til å betale 5 mill pund av egen lomme for å komme seg ut av kontrakten han har, men samme det. Det er bare rykter alt likevel.

Ang. spilleren Arshavin så er han helt fantastisk og selvsagt er det plass til ham i klubben, jeg håper selvsagt at dette går i orden, men jeg i likhet med flere her håper ikke det går på bekostning av defensive innkjøp, noe jeg frykter at det vil gjøre. Jeg tviler på at vi handler inn mer i denne omgang dersom vi får napp på russeren.

 

Jeg ser alle skriver at dersom man velger City så er man pengegriske. Jeg mener at det ikke bare er penger som er spennende i city om dagen. Det er jo også et faktum at det er kult å spille sammen med verdensstjerner noe som vil bli tilfelle dersom sheikene fortsetter galskapen de har startet. Jeg personlig tror ikke City vil lykkes i deres nye taktikk, men som en spiller så må det jo være veldig hyggelig å bli ønsket av samme klubb som ønsker Kaka, Buffon og alt annet av toppspillere i verden.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har jo virket tidligere som om han er veldig pengegrisk og stemmer det så går han til Man City, hvis de kaster seg inn i kampen om han. Og hvis så skjer, så er det like greit, fordi da vil jeg ikke ha han til klubben.

 

Hvis han ønsker det beste for sin karriere og virkelig liker spillestilen vår etc, så bør han så klart komme til oss. Enten får vi han, ellers får vi han ikke. Vi får ikke gjort noe med det allikevel. Jeg er opptatt av at de spillerne vi henter virkelig vil spille for Arsenal og hvis han virkelig vil det så er det samme om Chelsea eller Man City kaster seg inn i kampen. Vi får bare se hva som skjer i morgen. :D

 

Pengegrisk? Jeg har lest at han er villig til å betale 5 mill pund av egen lomme for å komme seg ut av kontrakten han har, men samme det. Det er bare rykter alt likevel.

Ang. spilleren Arshavin så er han helt fantastisk og selvsagt er det plass til ham i klubben, jeg håper selvsagt at dette går i orden, men jeg i likhet med flere her håper ikke det går på bekostning av defensive innkjøp, noe jeg frykter at det vil gjøre. Jeg tviler på at vi handler inn mer i denne omgang dersom vi får napp på russeren.

 

Jeg ser alle skriver at dersom man velger City så er man pengegriske. Jeg mener at det ikke bare er penger som er spennende i city om dagen. Det er jo også et faktum at det er kult å spille sammen med verdensstjerner noe som vil bli tilfelle dersom sheikene fortsetter galskapen de har startet. Jeg personlig tror ikke City vil lykkes i deres nye taktikk, men som en spiller så må det jo være veldig hyggelig å bli ønsket av samme klubb som ønsker Kaka, Buffon og alt annet av toppspillere i verden.

 

BE

 

Enig i det du sier her. Er også et godt poeng at ved å reise til city kan du være med å gjøre utd til nest best i byen ;)

Nå tror jeg ikke City kommer til å kjempe om Arshavin etter at de hentet Bellamy, men man vet aldri.

Link to comment
Share on other sites

 

I samme artikkel står det en del om Usmanovs ønske om å få Arsjavin til sin klubb.

Usmanov kan bli nøkkelen i hele overgangsdramaet.

Skal være en delegasjon med IG i spissen på vei til Leningrad. Så da blir vel Usmanov å slutte seg til delegasjonen fra verdens fineste klubb.

Dette indikerer vel for en avtale, eller hva kjære venner.

Snapper City spilleren orker jeg ikke engasjere meg mer i SSS - sillyseasonspekulasjoner - tenker jeg kanskje.

Link to comment
Share on other sites

 

I samme artikkel står det en del om Usmanovs ønske om å få Arsjavin til sin klubb.

Usmanov kan bli nøkkelen i hele overgangsdramaet.

Skal være en delegasjon med IG i spissen på vei til Leningrad. Så da blir vel Usmanov å slutte seg til delegasjonen fra verdens fineste klubb.

Dette indikerer vel for en avtale, eller hva kjære venner.

Snapper City spilleren orker jeg ikke engasjere meg mer i SSS - sillyseasonspekulasjoner - tenker jeg kanskje.

Bra sagt med SSS, begynner jo nesten å bli lei selv om det gjelder en spiller av Arshavin kaliber. Håper på en avklaring iløp av morra dagen.

Link to comment
Share on other sites

Nå ser det ut som om Kaka-sagaen er over, med det resultatet at Kaka blir i Milan. Nå frykter jeg at City hiver seg over telefonen, og byr hva det skal være for Arsjavin. Hvis ikke avtalen blir klar i løpet av onsdagen, tror jeg ikke det kommer til å skje i det hele tatt.

 

Jeg krysser fingrene for i morra. Jeg tror denne spilleren er verdt de £20m, så om vi slipper unna billigere, tror jeg vi skal være veldig fornøyde.

 

Edit:

"Skysports Understands Man City is Arshavins ideal destination, and a 22million pound bid is being tabled.

 

Sky Sports News"

 

(Hentet fra et annet Arsenal-forum)

 

Pokker, skjer dette blir jeg mektig forbanna.

Link to comment
Share on other sites

Arshavin vil spille for Arsenal han flørta vilt med oss i sommer også.

 

Hjelper ikke om City byr 300-400 vis Arshavin ikke vil spille for City..

 

Ser jo Kaka ville ikke gå dit, Arshavin vil skyte seg selv i foten går han til City der kommer han neppe til å vinne noe som helst.

 

For håpe Arshavin har tankene på rett sted å tenker det jeg skriver.

 

City vil nok aldri spillle CL på mange år enda tror jeg så hva Robinho tenkte på da han gikk dit må gudene vite.

 

Var jo Chelsea han skulle til, men penger kan gjøre mye rart med visse spillere, griskheten tar overhånd.

 

Gosser meg rått at de har hatt en fjasko sesong hittel og de klarer neppe å ta i gjen de 5 lag som ligger i toppen innen sesongen er ferdig. :D

Link to comment
Share on other sites

Har en magefølelse på at om det ikke blir en avtale i løpet av dagen i dag, og spilleren blir presentert i dag eller i morgen, så kommer han til å spille i City.

 

Føler vi har et par timers forsprang visst det stemmer at det er satt opp et møte i dag. Håper de kan komme til enighet i dag, visst ikke er jeg redd løpet er kjørt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...