Jump to content

FA Cupen 2008


Daniel

Recommended Posts

 

 

De trekker vel ikke i morgen ? :ph34r: Siden det er mange omkamper som skal spilles så trodde jeg de ventet med trekningen :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Helt fantastisk oppvisning av Luton idag, synd de ikke fikk med seg seieren da dette hadde vore helt fortjent.

Alt i alt en fantastisk 3. runde i cupen, der 7 PL - lag ( Tok med en av West Ham - City og totenham - Reading ) allerede er ute. Potensielt kan 4 nye, Newcastle, Liverpool, Fulham og Derby, også ryke ut. Det betyr at det potensielt at 11 ( om jeg har talt riktig ) PL-lag allerede kan ryke ut i 3. runde! Sjangsen for dette er nå heller liten, men ser slettes ikke bort fra at Wednesday og Bristol Rovers tar henholdsvis Derby og Fulham på hjemmebane!

 

Håper selvsagt på svak motstand for Arsenals del i 4. runde, så tett som kampprogrammet er. Blir en spennende trekning imorgen!

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk oppvisning av Luton idag, synd de ikke fikk med seg seieren da dette hadde vore helt fortjent.

Alt i alt en fantastisk 3. runde i cupen, der 7 PL - lag ( Tok med en av West Ham - City og totenham - Reading ) allerede er ute. Potensielt kan 4 nye, Newcastle, Liverpool, Fulham og Derby, også ryke ut. Det betyr at det potensielt at 11 ( om jeg har talt riktig ) PL-lag allerede kan ryke ut i 3. runde! Sjangsen for dette er nå heller liten, men ser slettes ikke bort fra at Wednesday og Bristol Rovers tar henholdsvis Derby og Fulham på hjemmebane!

 

Håper selvsagt på svak motstand for Arsenals del i 4. runde, så tett som kampprogrammet er. Blir en spennende trekning imorgen!

 

 

Viss informasjonen i innlegget ditt stemmer, er det vel ikkje noko som kan kallas svak motstand :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

De trekker jo da f.eks:

 

Arsenal mot Liverpool ELLER Luton.

 

Dette er bare et eksempel. De trekker liksom "kampen" som da gjenstår å avgjøres.

 

Litt vanskelig å forklare skriftlig, men håper du skjønner det. :)

 

 

Ja, skjønner :P Selvfølgelig blir det sånn :D

Bare jeg som tenkte helt feil :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Viktig med hjemmebane!

Blir hardt for tottene med en etterlengtet FA-cup triumf iår også, de møter United om de klarer seg gjennom omkampen mot Reading.

Legger merke til at Oldham møter Huddersfield, noe som betyr at vi er garantert et League 1 lag i 5. runde. Oldham årets askeladd?

Link to comment
Share on other sites

Grei trekning dette. Bra å få hjemmekamp da.

 

Ser ikke at Newcastle, slik de spiller i dag, har noe sjans på Emirates.

Hvis det blir Stoke, kommer de vel til å gi alt, men holder ikke tempoet til Arsenal i 90 min.

Link to comment
Share on other sites

Grei trekning. Vi møter mest sannsynlig et PL-lag og er sånn sett uheldige. Men så er kampen hjemme og Newcastle i elendig form(Kan endre seg) så det skal gå bra. Men vi kan jo håpe på at Stoke klarer Newcastle, Allardyces mannskap er ikke akkurat i storform.

Link to comment
Share on other sites

grei trekning for Arsenal dette. Legger ellers merke til at ManU nok en gang fikk walk over, forutsatt at Reading ryker ut! :withstupid:

 

Hvordan skulle det gå til? Nei, her er nok United på gyngende grunn når Reading kommer på besøk.

 

Nei si det. Ganske så hypotetisk dette....! Så ManU får nok en tøff kamp mot Reading ja!

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med trekningen. Bryr meg ikke om hvem vi møter av Stoke eller Newcastle, begge lag skal vi klare å vinne mot uansett hva slags form ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med trekningen. Bryr meg ikke om hvem vi møter av Stoke eller Newcastle, begge lag skal vi klare å vinne mot uansett hva slags form ! ;)

 

Nå er jeg ikke så sikker på akkurat det. Sam A har på en eller annen måte funnet litt ut av Arsenal, så Newcastle kan være harde å slå.

Link to comment
Share on other sites

Omkamper 3.runde:

 

Bury 2-1 Norwich

Millwall 2-1 Walsall

Liverpool 5-0 Luton

Reading 0-1 Tottenham

West Brom 2-2 Charlton (West Bromwich vant på straffekonk)

Havant & W 4-2 Swansea

Hereford 1-0 Tranmere

Newcastle 4-0 Stoke

 

Ca 80 minutter:

Man City 1-0 West Ham

 

Utsatt på grunn av for mye regnvann:

Sheffield Wednesday - Derby

Bristol Rovers - Fulham

Barnet - Swindon

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...