Jump to content

FA Cupen 2008


Daniel

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet når kvart-finalen i FA-cupen spilles? (kampen etter at vi slår United)

Man Shit - Arsenal lørdag 16 feb kl 1815

 

Tror han mente kampen etter vi har slått ManU >_<

Mener det er 9 Mars, men er ikke helt sikker..

Link to comment
Share on other sites

Fordelen med en slik kamp mellom nettopp Man Utd og Arsenal rett foran CL tar til igjen er jo at begge lagene vil ha disse CL oppgjørene i bakhodet. Kan jo være at tempoet kan bli litt begrenset (noe jeg egentlig ikke tror siden det er FA cup og hatoppgjør), men allikevel tror jeg det kanskje kan være bedre å spille Man Utd, enn f.eks et annet PL på bortebane som ikke spiller i CL og som kun har FA cupen å satse på hvor de kan vinne noe denne sesongen.

Vi får håpe på at heller ikke de 100% og har CL møte i bakhodet. Det beste med denne kampen er at det er umulig at noen andre kamper kan bli priorotert før oss på viasat >_<

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Helt fantastisk lørdag! This is what the FA Cup is all about! Når slike resultater blir en realitet så gjør det meg egentlig fint lite at Arsenal er ute av FA cupen. Vi hadde gått på trynet mot Pompey uansett! :)

 

Også Barnsley da! Først Liverpool, så Chelsea. Møkka-byen fortjener det, uansett hvor stor drittby Oldham egentlig er!

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk lørdag! This is what the FA Cup is all about! Når slike resultater blir en realitet så gjør det meg egentlig fint lite at Arsenal er ute av FA cupen. Vi hadde gått på trynet mot Pompey uansett! :P

 

Også Barnsley da! Først Liverpool, så Chelsea. Møkka-byen fortjener det, uansett hvor stor drittby Oldham egentlig er!

 

Utrolig artig med cup, selv om jeg hadde sett at både Chelsea og Man U hadde fått en omkamp med mange gule og røde kort før exiten.

 

Ellers håper jeg at du eller noen andre kan utdype dette med møkka-byen. Her er jeg blank. :)

Link to comment
Share on other sites

Oooop North, Charlie. Skittent, kaldt, problemer med mye kriminalitet, raseproblemer, arbeidsledighet und zu weiter. Vel og merke tilbake på 80 og 90 tallet da jeg føyk innom. Det kan være bedre nå, men jeg er litt i tvil.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk moro at FA Cupen endelig blir vunnet av noen andre enn en av "topp 4". Riktignok vant Chelsea i '97 og '00 (pre-Roman), ellers må vi helt tilbake til '95 for å finne en annen vinner, Everton.

 

Så lenge vi ikke vinner, kan det ikke bli mer moro enn dette! Det er bare 2 av 6 gjenværende lag som er fra Premier League. Om en av de fire andre skulle vinne, er det første gang siden vi tapte for West Ham i 1980. Jeg krysser fingrene for Barnsley, vanvittig imponerende å slå ut Liverpool og Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk moro at FA Cupen endelig blir vunnet av noen andre enn en av "topp 4". Riktignok vant Chelsea i '97 og '00 (pre-Roman), ellers må vi helt tilbake til '95 for å finne en annen vinner, Everton.

 

Så lenge vi ikke vinner, kan det ikke bli mer moro enn dette! Det er bare 2 av 6 gjenværende lag som er fra Premier League. Om en av de fire andre skulle vinne, er det første gang siden vi tapte for West Ham i 1980. Jeg krysser fingrene for Barnsley, vanvittig imponerende å slå ut Liverpool og Chelsea.

 

I 1995 var det ex-gooner Anders Limpar som gjorde livet surt for Sur Alex i finalen. :P

 

Ellers seiler Pompey opp som en favoritt, men personlig håper det blir et lag fra divisjonen under. Barnsley fortjener noe spesielt!

Link to comment
Share on other sites

Begge kampene går på Wembley.

 

 

For første gang er jeg enig i noe syte-sir alex sier. Semi-finalene burde ikke gå på Wembley

 

Men kanskje ikke egentlig ikke så merkelig. Its all about the money!!

 

Litt synd. Jeg ville hatt dem på nøytrale baner, men samtidig får jo vesentlig fler supportere fulgt laget sitt da...

 

Go Barnsley! ;)

 

Liverpool vs Barnsley i neste års Uefa Cup. Gjett hvem som går videre! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...