Jump to content

2007.12.12 Steaua H


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

steaua02102007_8.jpg

(Arsenal vant 1-0 tidligere i høst, da scoret Van Persie målet, hollenderen har en god sjanse til å spille på onsdag)

 

Arsenal - Steaua Bucuresti

12. Desember 2007 Klokken 20.45 Norsk tid

 

Før kampen:

Storfavoritten Arsenal har Abou Diaby og Robin Van Persie tilbake, mens Arsene Wenger fortalte idag at Jens Lehmann starter i mål for The Gunners. Selv hvis Arsenal skulle vinne så er de avhengig av Sevilla's kamp i Praha. Steaua er ute og har ingenting å spille for.

 

TV Kanaler:

Viasat Sport 3 (Komentator: Rolf-Otto Eriksen)

Viasat 4 (Reprise: 23.30)

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Yuri Baskakov (Russland)

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Verdensvevet.com

 

Formkurve:

Arsenal: S S T S U T

Steaua: T S U S U S

 

Siste fem møter: (Kun møtt hverandre en gang)

CL, 02-10-07 Steaua - Arsenal 0-1

 

God kamp!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

RVP er tilbake til kampen i morgen. Wenger har ikke bestemt seg for om han skal starte eller sitte på benken fra start. :)

 

En skikkelig opptur! Får håpe at han bare trenger denne kampen for å komme seg i toppslag igjen.

Wenger meldte også om at Lehmann starter i buret. Håper/tror på dette laget:

 

1. Jens Lehmann

3. Bakari Sagna

6. Phillipe Senderos

5. Kolo Toure ©

30. Armand Traore

17. Alex Song

19. Gilberto

8. Lassana Diarra

7. Tomas Rosicky

26. Nicklas Bendtner

9. Eduardo da Silva

 

Håper også at Van Persie får noen minutter.

Link to comment
Share on other sites

Ein halvtime på slutten på vere perfekt for Robin i morgen. Digg at Lehmann er tilbake også. Håper han snart er tilbake permanent. Forstod det slik at Diaby var tilbake, men ikkje han heller kom til å starte.

 

Vil sjå dette laget:

Lehmann

Hoyte - Senderos - Song - Traore

Walcott - Denilson - Gilberto - Gibbs

Bendtner - Eduardo

 

Gilberto kan spele dersom Flamini er tilbake mot Chelsea. Ellers håper eg Wenger kviler samtlige som skal spele søndag.

Link to comment
Share on other sites

Bare vi ikke rusher RvP tilbake slik at han slår opp skaden og må stå over mot Chelski

 

Håper ikke RvP spiller, vertfall ikke fra start. Spar han til Chelsea. Skal bli deiligt å se Jens bakerst igjen :) Håpe vi spiller me noe kreativitet på miden denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Viktigere å ha van Persie klar til Chelskijkampen enn at han skal hives utpå i morra og risikere å slå opp skaden igjen. I tillegg er han vel ikke akkurat trent særlig lenge med ball enda, så la han heller få denne uka til det.

 

Men håper vi starter med Bendtner-Ade/Eduardo på topp og Denilson-Gilberto/Diarra på midten. Walcott på høyre!

 

Det viktigste er at vi IKKE lar Diarra-Gilberto starte sammen. Da vil vi slite med å få til noe spill fremover på banen. De har vist de bruker altfor lang tid med ballen, i tillegg til at de ikke tør ta tunge løp fra egen boks til motsatt for å komme å scoringsposisjon!

Link to comment
Share on other sites

Som noen av dere andre nevner vil heller ikke jeg ha Gilberto og Diarra sammen på midten, det funker tydeligvis ikke.....

Jeg håper at RvP får seg 20-30 minutter slik at han får ordentlig føling med ball før kampen mot chelsea. Ellers håper jeg på et relativt ungt lag, fordi dette burde bli seier uansett lag vi stiller med.

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte - Senderos - Gilberto - Traorè

 

Walcott - Denilson - Diarra - Gibbs(Tomas har hatt mange kamper)

 

Bendtner - Eduardo

 

Håper også på RvP og Diaby på benken. Ade har virket veldig sliten i det siste og trenger nok litt hvile før den viktige kampen på søndag.

 

Tipper 3-0, mål av Eduardo, Walcott, Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å undervurdere motstanderen, men denne kampen føler jeg er et lite pusterom i et ellers så hektisk og vanskelig kampprogram. Håper noen av gutta får hvile samt at RvP spiller en omgang, eller en halvtime eller noe sånt. Jeg går for disse ellve

 

Lehmann

Hoyte - Kolo - Gallas - Clichy

Walcott - Denilson - Diarra - Rosicky

Bendtner - Adebayor

 

Tror dette er en grei blanding mellom spillere som er faste og spillere som sliter benk. Det er viktig å vinne, for så lenge mulighetene for gruppeseier er tilstede er det verdt å satse, men spillere som Lehmann, Hoyte, Walcott, Denilson og Bendtner bør få prøve seg fra start. Og om det går bra bør kanskje en av stopperne, Ade og Rosicky byttes ut etter en times spill, eller etter første omgang eller noe sånt for å hvile litt/unngå skader, men bare hvis vi har full kontroll på kampen og resultatet.

 

 

Edit: For de som ikke har tilgang til Viasat Sport 3 kan kampen sees i opptak på Viasat4 kl 23:30;)

Link to comment
Share on other sites

Ein halvtime på slutten på vere perfekt for Robin i morgen. Digg at Lehmann er tilbake også. Håper han snart er tilbake permanent. Forstod det slik at Diaby var tilbake, men ikkje han heller kom til å starte.

 

Vil sjå dette laget:

Lehmann

Hoyte - Senderos - Song - Traore

Walcott - Denilson - Gilberto - Gibbs

Bendtner - Eduardo

 

Gilberto kan spele dersom Flamini er tilbake mot Chelsea. Ellers håper eg Wenger kviler samtlige som skal spele søndag.

Stiller vi med dette laget, er det godt mulig vi ikke vinner. Lukter 0-0 lang vei med det laget der. Og da er vi sjanseløse på 1.plassen i gruppa. Jeg tror Slavia kan få uavgjort mot Sevilla, så derfor er det viktig at Arsenal vinner. Da unngår vi Real, Barca, Milan, Porto og Inter, mens vi heller kan få Olympiakos, Schalke, Fenerbache/PSV, Rangers/Lyon, Roma, Celtic. Bortsett fra at Roma er bedre enn Porto er alle de førstnevnte sterkere enn de sistnevnte, så jeg håper vi vinner gruppen.

Link to comment
Share on other sites

Telegraph melder et merkelig lag etter min mening: Arsenal (4-4-2): Lehmann; Hoyte, Traore, Clichy, Senderos; Diaby, Gilberto Silva, Diarra, Denilson; Walcott, Bendtner.

 

Lurer på hvem som skal spille MS sammen med Senderos der. Kunne tenkt meg å se Traore på venstre kant. Ellers blir det fint å se van Persie igjen.

Link to comment
Share on other sites

Godt å få VP tilbake igjen men tror også han kommer inn siste halvtimen.

 

Tipper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Senderos Clichy

 

Walcott Gilberto Denilson Rosicky

 

Bendtner Dudu

Link to comment
Share on other sites

Godt å få VP tilbake igjen men tror også han kommer inn siste halvtimen.

 

Tipper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Senderos Clichy

 

Walcott Gilberto Denilson Rosicky

 

Bendtner Dudu

 

Kunne det ikke vært et poeng å hvile Rosicky? Ellers er jeg åpen for å hvile Toure også. Kanskje vi skulle la Hoyte spille midtstopper med Senderos? Traore må spille for Clichy. Denne kampen er ikke veldig viktig, etter min mening!

Link to comment
Share on other sites

Godt å få VP tilbake igjen men tror også han kommer inn siste halvtimen.

 

Tipper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Senderos Clichy

 

Walcott Gilberto Denilson Rosicky

 

Bendtner Dudu

 

Kunne det ikke vært et poeng å hvile Rosicky? Ellers er jeg åpen for å hvile Toure også. Kanskje vi skulle la Hoyte spille midtstopper med Senderos? Traore må spille for Clichy. Denne kampen er ikke veldig viktig, etter min mening!

 

Tror nok du har rett Helge:-) Tviler vel på at Clichy,Mozart og Toure spiller.

Ser ut som Wenger prioriterer Chelseakampen nå. Helt greit egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Godt å få VP tilbake igjen men tror også han kommer inn siste halvtimen.

 

Tipper på dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Senderos Clichy

 

Walcott Gilberto Denilson Rosicky

 

Bendtner Dudu

 

Kunne det ikke vært et poeng å hvile Rosicky? Ellers er jeg åpen for å hvile Toure også. Kanskje vi skulle la Hoyte spille midtstopper med Senderos? Traore må spille for Clichy. Denne kampen er ikke veldig viktig, etter min mening!

 

Tror nok du har rett Helge:-) Tviler vel på at Clichy,Mozart og Toure spiller.

Ser ut som Wenger prioriterer Chelseakampen nå. Helt greit egentlig.

 

 

Bare å se på at Lehmann vokter bure sier seg selv at Wenger prioritere chelski kampen ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper vi finner flyten frå start i dag, sjølv om vi starter med eit tilnærma b-lag skal vi vere betre enn Steaua. Ein seier her vil løfte laget igjen, og sjølvtilliten vil heves, noe som trengs før kampen på søndag.

 

Satser på at Robin får ein liten halvtime på slutten og får ein god gjennomføring, så han er klar til helga, det trenger vi!

 

Trur vi kommer til å styre kampen frå start til slutt og vinner 2-0 eller 3-0.

Link to comment
Share on other sites

Ein halvtime på slutten på vere perfekt for Robin i morgen. Digg at Lehmann er tilbake også. Håper han snart er tilbake permanent. Forstod det slik at Diaby var tilbake, men ikkje han heller kom til å starte.

 

Åh! Kan du begrunne hvorfor du vil se Lehmann tilbake permanent?

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Lehmann

Diarra - Toure [C] - Senderos - Clichy

Walcott - Denilson - Gilberto - Rosicky

Bendtner - Eduardo/RvP

 

Tror det kan bli noe sånt. Dette er en kamp vi burde vinne, men vi får se. Mitt tips; 2-0 H. FM: Bendtner

 

Lykke til! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...