Jump to content

2007.12.12 Steaua H


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

En meget god omgang. SAMTLIGE framover gjør en herlig kamp. Walcott har jeg aldri sett så livlig før, selvo m han ved et par annledninger burde fått en bedre avslutning / sistepasning. Bendtner viser at han er et meget bra oppspillspunkt mens van Persie har hatt flere nydelig gjennombruddspasninger. Kanskje vi også får se et par frekke skudd av han etter hvert? Diaby har mange gode raid og viser hvilken enorm styrke han har. Song har noen ballmiss, men gjør generelt en god omgang. Denilson har vært veldig solid og har fordelt ballen godt med få ballmiss. Sagna har kommet veldig godt med oppver. Traore har ikke kommet like mye opp. Bakover er det sikkert. Eneste action det ble på Lehmann var da han drible en spiller :P. Gleder meg til neste omgang (hehe, sist gang jeg sa det var mot Villa, får satse på at det går bedre denne gangen :P)

Link to comment
Share on other sites

Det er litt vanskelig å komme med SKIKKELIGE argumenter når du ikke godtar mine argumenter.

 

Mine argumenter:....

Vi burde vel egentlig fortsatt denne diskusjonen i en annen tråd. Men:

Jo, jeg er enig i det at Lehmann er en bedre keeper, men synes likevel det blir tåpelig å ikke la Almunia stå så lenge han gjør det såpass bra.

Almunia kommer til å gjøre feil, og kommer til å få en "dupp" i form siden han er (som vi er enige om) en middelmådig keeper. Da bør Lehmann være klar til å ta over. Jens bør, istedet for å gå ut i media å si at han er en enormt bedre keeper enn Almunia, fortsette å jobbe på treningsfeltet og bruke "pausen" fra førstelaget til å prøve å forbedre det han har slitt med tidligere.

 

Jeg sa da Almunia tok over i starten av sesongen at Jens kom til å ta plassen tilbake. Og det tror jeg fortsatt på, MEN han må kjempe for plassen, og ikke bare få komme rett inn uten grunn.

Det er det jeg mener... Og dette er siste argument i denne debatten jeg kommer med i denne tråden. Vil du argumentere noe mer, får vi ta det i en annen tråd...

Link to comment
Share on other sites

We're back in business! Herlig omgang! Diaby er tilbake og herjer, samme gjør Walcott (og Jensemann :P ). Godt med van Persie tilbake også, og godt for Bendtner å putte en, etter et fantastisk bra forarbeid! Håper virkelig andre omgang fortsetter i samme sporet, og at vi ikke, på en eller annen måte, skulle gjenta ting fra de siste kampene... Men dette går veien, samtidig uavgjort for Sevilla, så slipper vi å møte et veldig godt lag allerede i 8-delsfinalen! Såå, pass opp Chelski!

Link to comment
Share on other sites

walcott må seriøst snart begynne å sentre ballen til bendtner. Føler det er sånn i hver eneste kamp, bendtner helt ledig, men walcott bare sløser bort sjansen.

 

Nå har det vel vært mer at Walcott faktisk har prøvd å sentre bort ballen istedet for å skyte selv..

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 12 2007, 09:42 PM) 112035[/snapback]

walcott må seriøst snart begynne å sentre ballen til bendtner. Føler det er sånn i hver eneste kamp, bendtner helt ledig, men walcott bare sløser bort sjansen.

 

Nå har det vel vært mer at Walcott faktisk har prøvd å sentre bort ballen istedet for å skyte selv..

Walcott har mye å lære som fotballspiller, og det er den fotballfaglige delen han mangler mest. Altså å bedømme når han skal gjøre hva. Dette er nok noe som kommer med årene, og vi ser jo i dag at han ER det talentet han ble sagt å være da vi hentet ham.

 

Gøy å se Walcott og Diaby briljere. Herlig å se RvP på topp, og å se Bendtner som nok en gang scorer.

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra så langt :P deilig å ha noen spillere tilbake.. Diaby har vært stor i første omgang, og Van Persie har gjort noen glimrende ting..ser ut som det er mye som fungerer, Lehmann som finter bort en spiller, og Song med en herlig flikk med hælen :P Mangler bare kanonskudd fra Senderos :P

Ingen andre som ser kampen på viasatondemand? koster jo bare 40 kr for TV-kvalitet :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...