Jump to content

2007.12.09 Middlesbrough B


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bendtner når aldri Arsenal stadard.

 

Bendter er 19 år og han har mange gode år foran seg som fotballspiller, han var faktisk en av de bedre på et Arsenal lag i dag og han hadde et meget solid innlegg til Adebayor som klarte å fomle ballen inn til keeper..han sto på og kjempet til fløyta gikk..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Beklager så meget Rocky, mistet litt besinnelsen i dag, ja! Uff, først Eboue, og så dette, skal ikke skje igjen Rocky, I promise! ;) Se der, nå er smiliey`en på plass igjen. Men Eboue får du meg ikke til å si noe pent om! Verre enn John Hawley! I hvertfall når det gjelder oppførsel.

 

 

Patetisk er et dumt ord som jeg gjerne vil trekke tilbake, det beklager jeg, tull og skrive slik..

 

Du overrasket meg idag, du er en meeeeeeeget fornuftig mann (jeg er en av dem som leser mye mer enn jeg skriver på dette forumet..). Jeg leser alltid innleggene dine med beundring, men ikke idag :'( .

 

Jeg er SVÆRT nysgjerrig på hvilken mottakelse Eboue får framover. Kan ikke huske at vi har hatt denne type "problem" før.

 

Gutten er stein gal og her kommer det en reaksjon, det som skjedde idag har alle fått med seg.

 

Hva sier Highburyfaithful til denne karen er jeg usikker på.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er SVÆRT nysgjerrig på hvilken mottakelse Eboue får framover. Kan ikke huske at vi har hatt denne type "problem" før.

 

 

Nei, det er akkurat det som er problemet. Som alle andre lag`s supportere så forsvarer vi våre spillere. Stort sett mer eller mindre ukritisk. Arsenal har hatt sine "svin" på skogen før, som de fleste andre klubber. Vi har forsvart Vieira for hans grisetacklinger, DB10 for mildt sagt viltre albuer, og Pires for sine enkelte teatralske fall.

Helt pesonlig; jeg skulle elsket å hatt en Roy Keane på laget, for pokker vi har da hatt spillertypene; nevnte Vieira, "Nutty" Winterburn, Peter Storey, vi kan nevne flere. Men mer genuint usympatisk type enn Eboue tror jeg vi skal lete lenge etter. Og i min verden så hører ikke denne typen spillere hjeme hos oss. Han diver, slår, sparker, trør på motspillere, og er rett og slett uspiselig. Det "verste" er jo at fyren er meget dyktig når han er "skrudd riktig på". Men det er ikke nok. Det er for mye dritt og vas med Eboue. He ain`t my kind of Arsenal player.

Link to comment
Share on other sites

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

 

støttes. eduardo har vært blek og usynlig i nesten alle kamper han har vært involvert i og har helt åpenbart absolutt INGEN selvtillit.. ingen kjempetilhenger av dansken vår heller, men syns faktisk han bør starte fremfor dudu. er også overrasket over hvor mye gilberto virker å ha tapt seg. ( Men jeg har faktisk litt tro på at han kan komme tilbake til gamle høyder) synd at en så herlig klubbspiller og 100 % profosjonelle gilberto spiller så dårlig som det han har gjort i det siste..

 

Diarra på høyreback for frankrike..? Aldri jeg gjort var jeg Domenech! Feilpasninger blir som kjent ekstra straffa i forsvar. Og når det gjelder feilpasninger er Diarra er nokså ekstrem... Skrøt av Diarra etter Wigan-kampen var det vell, pga hans arb.kapasitet og hans styrke, men etter n`castle og idag veit jeg ikke helt for å si det sånn... Vanvittig mange horrible pasningsfeil på egen banehaldel, spes. mot magpies, som VIL bli straffa og som ødelegger mange potensielt gode overgangsmuligheter.

 

Eboue.... huff.. Ikke bare har han dårlig holdning og spiller dårlig i hver kamp for tida, hadde dommeren fulgt med i dag hadde vi spilt med 10 mann i ca 60 min. Går bare ikke ann å oppføre seg sånn! La han bli igjen i Afrika spør du meg...

 

Mange virket slitne og uinspirerte idag. Forståelig selvfølgelig at de er slitne, men idag spilles det laaangt under pari av de fleste. Men som en annen påpeker her; Se for deg Chelsea uten Lamp,Drogba. United uten R&R, og Liverpool uten Gerrard og Torres. Og det er veldig sant. Det var først og fremst det offensive som kollapset helt idag og det henger selvfølgelig mye sammen med våre to beste spillere denne sesongen er skada. I tillegg til van persie og flamini som også hadde starta.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, som mange nevner ville også våre rivaler i toppen slitt med såpass mange sentrale spillere ute som vi har hatt så langt.

Når vi mister våre to førstevalg sentralt på midten, vårt førstevalg på høyreving og på spissplass, da sier det seg selv at vi vil slite.

 

Vi klarte oss godt uten van Persie. Vi klarte oss uten Fabregas. Men når vi mister vår toppscorer (da han ble skadet), våre to beste playmakere og vår midtbaneterrier, da skal det mye til å ta full pott i en vanskelig borte-periode.

Flaminis arbeidskapasitet på midten er sårt savnet, det samme er Hlebs driv med ballen, Fabregas' pasningsspill og van Persies eminente teknikk og avslutningsegenskaper.

 

Får vi bare 2 av disse tilbake mot Chelskij, vil vi se et helt annet Arsenal-lag enn det vi har gjort de 3-4 siste kampene.

 

4 poeng av 9 mulige i en desemberperiode hvor vi har slitt såpass mye med skader er virkelig ikke avskrekkende med tanke på at vi fortsatt er på topp.

 

Spørsmålet er om vi vil klare å få tilbake spillerne fort nok og klare til å fortsatt ligge i toppen og kjempe. Eller om vi kommer til å slite med skader på de samme spillerne resten av sesongen.

 

Hva som er mest positivt for vår del, sier seg selv...

Link to comment
Share on other sites

Heil enig, Vi mangler i denne kampen og manglet i forige kamp di kanskje to beste offensive midtbane/kantspiller i England nemlig Hleb og Fabregas og d merkes enormt på spillet.

Vi har jo tross alt Rvp,Hleb,Flamini og Fabregas ute m skade og hvilket lag klare å ha full kontroll med 4 førstelags spillere ute i flere kamper? E veldig skeptisk til helga mot Chelsey hvis alle disse fortsatt er ute :blink: MEN e Hleb el Fabregas klar så tror eg Chelsey bare skal slå dobbelknute på skoa :P

Eg kjenne jo at d her va et veldig stort og tungt tap men ja vi har jo spilt 16 uten og fortsetter vi å få lov å spille med lite skade så kan vi nok senke skuldra.

Vi slår Chelsey og LiverpoolMan U så e jo alt som d va ;)

 

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

 

 

Hva i helvete er det jeg ser???

 

Først tenkte jeg at noen har stjålet nicket ditt, men det er jo ikke mulig.

 

Jeg er mildt sagt sjokkert over at en Arsenalfan som du tar slike ord i din munn etter en slik start som vi har hatt på sesongen. Vi snakker altså om en mann som har beholdt fattningen i mye verre tider enn dette og lansert seg som forumets far, selveste vokteren av positive uttalelser om laget.

Kom du med oppgulp om laget i dårlige tider ble vi skutt ned av deg med "du skulle sett åttiåra", "vi som har opplevd virkelig tørke" og ikke minst hvordan du "kunne overleve trofeløse sesonger". en som deg burde jo vært sjeleglad om dagen. Istedet angriper du enkeltspillere etter ett tap på 16 kamper?????

 

Rimelig patetisk, respekten min for deg forsvant idag.

 

Vi tapte klart idag og var i beste fall nest best..

 

Cesc, Hleb, Van Perise er spillere som alle ville savnet, Utd uten Rooney, Ronaldo og Rio ville hatt liknende resultat for ManU.

 

Vi kommer tilbake, stakkars Chelsea på søndag.

Link to comment
Share on other sites

De som klager på Almunia i dag er helt tåpelige! Almunia var prikkfri i dag, og har vært det i et par kamper nå. Tror det eneste han trengte var litt tillitt.

Mener du at i straffesitasjonen at almunia burde rykket ut? Jeg mener det var helt feil, og helt klart kritikkverdig. Det er stor sjans for at det ikke hadde blitt straffe hvis almunia hadde holdt seg i mål. De kræsjer jo nermest i hverandre.

Ellers så var Almunia god. Han bokser ofte bra ut i feltet, og han er flink på å holde ballen. Han var så nære på å redde straffen også, synd at den gikk via han og i mål. Og han er utrolig trygg ved tilbakespill, i motsetning til Jens.

 

Jeg mener at Almunia gjør rett i å rykke ut: Toure ligger bak Ali, og det er han som gjør feilen, som bryter inn i duellen mellom Almunia og Ali. Hadde ikke Kolo kappet beina på Ali kunne Almunia hatt en sjangs på ballen. Ikke skyld på Almunia, Arsenals beste idag.

Nei, eg e uenig med det der. toure følger han veldig bra. Og han er centimetere fra å takle ballen 100%. Almunia burde holdt seg ved mål. Tenk om det hadde blitt et innlegg? da hadde målet stått helt åpent. Jeg har ikke sagt at Almunia var skyld i straffen! Det er helt klart Kolo sin skyld, men keeper burde ikke rykke ut i den situasjonen. Vi har sett akkurat det samme tidligere, og da ble det innlegg og mål mot oss.

Link to comment
Share on other sites

Syns faktisk at kampen ble bedre med Bentner på banen i dag, syns han e et vanvittig bra tallent.

Eduardo tror eg og håper han vil finne formen i england,men d ser ut til at han tren litt lengre tid

 

Heil enig, Vi mangler i denne kampen og manglet i forige kamp di kanskje to beste offensive midtbane/kantspiller i England nemlig Hleb og Fabregas og d merkes enormt på spillet.

Vi har jo tross alt Rvp,Hleb,Flamini og Fabregas ute m skade og hvilket lag klare å ha full kontroll med 4 førstelags spillere ute i flere kamper? E veldig skeptisk til helga mot Chelsey hvis alle disse fortsatt er ute :blink: MEN e Hleb el Fabregas klar så tror eg Chelsey bare skal slå dobbelknute på skoa :P

Eg kjenne jo at d her va et veldig stort og tungt tap men ja vi har jo spilt 16 uten og fortsetter vi å få lov å spille med lite skade så kan vi nok senke skuldra.

Vi slår Chelsey og LiverpoolMan U så e jo alt som d va ;)

 

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

 

 

Hva i helvete er det jeg ser???

 

Først tenkte jeg at noen har stjålet nicket ditt, men det er jo ikke mulig.

 

Jeg er mildt sagt sjokkert over at en Arsenalfan som du tar slike ord i din munn etter en slik start som vi har hatt på sesongen. Vi snakker altså om en mann som har beholdt fattningen i mye verre tider enn dette og lansert seg som forumets far, selveste vokteren av positive uttalelser om laget.

Kom du med oppgulp om laget i dårlige tider ble vi skutt ned av deg med "du skulle sett åttiåra", "vi som har opplevd virkelig tørke" og ikke minst hvordan du "kunne overleve trofeløse sesonger". en som deg burde jo vært sjeleglad om dagen. Istedet angriper du enkeltspillere etter ett tap på 16 kamper?????

 

Rimelig patetisk, respekten min for deg forsvant idag.

 

Vi tapte klart idag og var i beste fall nest best..

 

Cesc, Hleb, Van Perise er spillere som alle ville savnet, Utd uten Rooney, Ronaldo og Rio ville hatt liknende resultat for ManU.

 

Vi kommer tilbake, stakkars Chelsea på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

Du vet at Arsenal har spilt en dårlig kampda Chaz skriver slike innlegg.

Er enig i Eboue, og delvis i at Dudu neppe er noen storspiller, men tror Bendtner tror jeg kan bli en god spiller.

Se på det du skriver her...

Du skriver at DU tror at BENDTNER tror DU kan bli en god spiller... :blink:

Link to comment
Share on other sites

HEI! Nå syns jeg vi må få opp øynene gutter! Vi sitter her å svartmaler en kamp som vi ikke hadde fortjent å vinne, Tenk dere selv på dette tidspunktet ifjor! Hadde vi for eks. skjelt ut laget på denne måten da?

Nei! Vi har rett å slett blitt litt for bortskjemte med seiere hver bidige helg.

Å språkbruken vi bruker på hverandre her på forumet idag er rett å slett uhørt, ta dere sammen.

jeg tror vi rett å slett har glemt at det er helt normalt med en midt i trynet, dette kan vere en vekker både for laget, å for oss som supportere.

 

Rett å slett rystende oppførsel til noen her på forumet idag :blink:

 

Eivind.

Link to comment
Share on other sites

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

Du vet at Arsenal har spilt en dårlig kampda Chaz skriver slike innlegg.

Er enig i Eboue, og delvis i at Dudu neppe er noen storspiller, men tror Bendtner tror jeg kan bli en god spiller.

Se på det du skriver her...

Du skriver at DU tror at BENDTNER tror DU kan bli en god spiller... :blink:

Hvilken rett har du til å påstå Bendtner ikke har trua på Korslundinho? hehe

Link to comment
Share on other sites

Ingen overaskelse dette resultatet og egentelig ikke at vi var så lang under pari heller. Nedturer vil komme i løpet av en lang sesong. Vi kunne vell alle føle hva som skulle komme i dag med tanke på 2. omg mot villa og newcastle kampen. Det som er spennende nå, er om vårt unge mannskap klarer å reise seg igjen og hvor lang tid dette tar......

Det som er positivt i dag er to ting som jeg tror kan tyde på at denne nedturen fort tar slutt. 1. Selv om ingenting stemmer og ballen heletiden spretter i favør av motstanderen, står vi på og gir alt helt til dommeren blåser av kampen. 2. Wenger sier etter kampen at vi tapte fordi vi fortjente å tape. Det var godt å lese at le boss ikke klandrer noen andre enn oss selv for tapet. Det hadde vert patetisk og betyr at han har tenkt å gjøre noe med saken.

 

Vi reiser oss mot kjellsi til helgen, og med poengdeling eller pool seier på anfield, er vi fortsatt trygt plassert på toppen av PL der vi hører hjemme.

 

Come on u Arsenal

Link to comment
Share on other sites

De som klager på Almunia i dag er helt tåpelige! Almunia var prikkfri i dag, og har vært det i et par kamper nå. Tror det eneste han trengte var litt tillitt.

Mener du at i straffesitasjonen at almunia burde rykket ut? Jeg mener det var helt feil, og helt klart kritikkverdig. Det er stor sjans for at det ikke hadde blitt straffe hvis almunia hadde holdt seg i mål. De kræsjer jo nermest i hverandre.

Ellers så var Almunia god. Han bokser ofte bra ut i feltet, og han er flink på å holde ballen. Han var så nære på å redde straffen også, synd at den gikk via han og i mål. Og han er utrolig trygg ved tilbakespill, i motsetning til Jens.

 

Jeg mener at Almunia gjør rett i å rykke ut: Toure ligger bak Ali, og det er han som gjør feilen, som bryter inn i duellen mellom Almunia og Ali. Hadde ikke Kolo kappet beina på Ali kunne Almunia hatt en sjangs på ballen. Ikke skyld på Almunia, Arsenals beste idag.

 

det ER feil av almunia å rykke ut i den situasjonen, men det spiller ingen rolle. det er nemlig helt unødvendig å takle en spiller som er på vei bort fra målet...

Link to comment
Share on other sites

Kampen idag summerer opp ting til det gjentagende. Adebayors veldig varierende prestasjoner (er overbevist om at grunnen til at han er PL's toppscorer (ref til en tidlegare post, eg har ikkje oversikt over toppscorerstatestikk 08-sesongen) er til de grader overprestering i starten av sesongen), og hans unike syn på offside-regelen.

 

Almunia gjør stadig utrusninger som eg, som aldri har vært goallie engang, lærte på sjuerfotball at keeperen holder seg i buret når det er duell om ballen. Mistofrstå meg rett, eg gir verken Almunia eller Adebayor skylda for tapet idag, men dette er repeterande unødvendige feil, som kan, vil og har kosta oss poeng.

 

Dette er ein annan diskusjon, men føler for å lufte det: Adebayor er ingen giftig spiss, man kan rett og slett ikkje støtte seg til at han vil gjøre mål når det butter i mot, eller forvente å gjøre minst 15 mål i ein sesong. Eg trur ihvertfall ikkje det. Han scorer oftast når heile laget har flyt, men sjølv da trengs det 10 sjansar på eit mål. Eduardo har ikkje overbevist tilstrekkelig til nå, og Bendtner viser til tider gode takter. Van Persie er den einaste som har vist at han holder nivået over tid, og som man kan støtte seg til vil gjøre jobben som spiss og score mål, sjølv når det butter i mot Diverre har han slitt med skader, får håpe dette no betrar seg.

Link to comment
Share on other sites

HEI! Nå syns jeg vi må få opp øynene gutter! Vi sitter her å svartmaler en kamp som vi ikke hadde fortjent å vinne, Tenk dere selv på dette tidspunktet ifjor! Hadde vi for eks. skjelt ut laget på denne måten da?

Nei! Vi har rett å slett blitt litt for bortskjemte med seiere hver bidige helg.

Å språkbruken vi bruker på hverandre her på forumet idag er rett å slett uhørt, ta dere sammen.

jeg tror vi rett å slett har glemt at det er helt normalt med en midt i trynet, dette kan vere en vekker både for laget, å for oss som supportere.

 

Rett å slett rystende oppførsel til noen her på forumet idag :blink:

 

Eivind.

Deilig å endelig lese et innlegg som ikke er skrevet i frustrasjonens øyeblikk. Det skulle nesten vært slik at forumet skulle vært stengt 3 timer etter et tap slik at vi hadde sluppet frustrasjonsinnlegg, som det har kommet veldig mye av i det siste :P. Uansett er det ny kamp mot Chelsea på søndag. Sjansen for at noen av de kritiske spillerne er tilbake til denne kampen er nok stor, og Wenger kommer garantert ikke til å godta at laget spiller like dårlig mot en rival som det vi presterte mot Boro. Det er bare i motbakke det går oppover!!

Link to comment
Share on other sites

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

Du vet at Arsenal har spilt en dårlig kampda Chaz skriver slike innlegg.

Er enig i Eboue, og delvis i at Dudu neppe er noen storspiller, men tror Bendtner tror jeg kan bli en god spiller.

Se på det du skriver her...

Du skriver at DU tror at BENDTNER tror DU kan bli en god spiller... :blink:

Hvilken rett har du til å påstå Bendtner ikke har trua på Korslundinho? hehe

AI!! Jeg er et stortalent....

 

Neida, skulle selfølgelig stå;

...men tror Bendtner kan bli en god spiller. - Noe jeg fortsatt mener.

Link to comment
Share on other sites

Fikk bare med meg slutten av denne kampen. Kanskje like greit. Mye tyder jo på at dette ikke var rare greiene. Tydelig at laget begynner å merke det tette kampprogrammet, med tilhørende skader (og karantener). At de siste fire kampene er bortekamper, gjør neppe saken noe lettere.

 

Det som slår meg aller mest, er faktisk hvor lett mange trodde at dette ville bli. Kan strekke meg til å si at Boro er en grei hjemmekamp, men å forvente at en bortekamp mot samme lag skal være plankekjøring, den kjøper jeg ikke. Arsenalmaskinen fungerer ikke alltid like bra mot svakere lag. Det er det mange eksempler på. Dessverre!

 

På tide å snu den negative trenden! Starter vi allerede i neste ligakamp? Håper det; Trio may return for Chelsea!

Link to comment
Share on other sites

Beklager så meget Rocky, mistet litt besinnelsen i dag, ja! Uff, først Eboue, og så dette, skal ikke skje igjen Rocky, I promise! :rolleyes: Se der, nå er smiliey`en på plass igjen. Men Eboue får du meg ikke til å si noe pent om! Verre enn John Hawley! I hvertfall når det gjelder oppførsel.

 

 

Patetisk er et dumt ord som jeg gjerne vil trekke tilbake, det beklager jeg, tull og skrive slik..

 

Du overrasket meg idag, du er en meeeeeeeget fornuftig mann (jeg er en av dem som leser mye mer enn jeg skriver på dette forumet..). Jeg leser alltid innleggene dine med beundring, men ikke idag ;) .

 

Jeg er SVÆRT nysgjerrig på hvilken mottakelse Eboue får framover. Kan ikke huske at vi har hatt denne type "problem" før.

 

Gutten er stein gal og her kommer det en reaksjon, det som skjedde idag har alle fått med seg.

 

Hva sier Highburyfaithful til denne karen er jeg usikker på.

 

Caballero var ve samme "typen". Han ble sendt tilbake på første fly

 

BE

Link to comment
Share on other sites

De sier han er den morsomste 1.lagsspilleren i Arsenal, han har selv sagt at han tar fram Bibelen når han sitter i bilen. Det er jammen det siste man skulle tro om ham.

 

Spørs nok om det er gamletestamentet Eboue leser. Et øye for et øye og en tann for en tann og den slags. Selv om Eboues praksis i går var et øye og et lår for ingenting... Men.. Som de sies i House på nrk: "Det går an å tro på noe uten å klare å leve opp til det" (sitert etter hukommelsen).

 

Selg selg! Sunderland har jo en trener som har en forkjærlighet for å klikke og skade motspillere. Kanskje Eboue kan finne seg til rette der? Problemet da er at Arsenal kan risikere å møte han... Men med Eboue på laget rykker Sunderland rett ned, så da går det fint.

Link to comment
Share on other sites

Så mye holding, sliting og riving i trøyene det har blitt, så er det ikke rart at det klikker for enkelte i blandt... jeg kan gjerne sitte her og si at eboue absolutt ikke må reagere slik, men jeg kan lagt i fra garantere at jeg ikke hadde gitt en lusing på samme måte selv. Spør du meg skulle det vært lov å gi en lusing tilbake til de som holdt i trøya, samtidig som han som holdt ble utvist. holding hadde så og si vært borte fra fotballen, og vi kunne sett mye mer underholdende fotball, med mye mye mindre unødvendige avbrudd.

 

Og forresten: gidder ikke svare tilbake på alle som lar seg provosere av dette innlegget, det var kun min og ingen andre sin, personlige mening om denne saken ;)

Link to comment
Share on other sites

De sier han er den morsomste 1.lagsspilleren i Arsenal, han har selv sagt at han tar fram Bibelen når han sitter i bilen. Det er jammen det siste man skulle tro om ham.

 

Spørs nok om det er gamletestamentet Eboue leser. Et øye for et øye og en tann for en tann og den slags. Selv om Eboues praksis i går var et øye og et lår for ingenting... Men.. Som de sies i House på nrk: "Det går an å tro på noe uten å klare å leve opp til det" (sitert etter hukommelsen).

 

Utrolig artig skrevet Runcie!! Ikke til å tro! At den gutten har sans for bibelen henger jo overhodet ikke på greip. Litt av en skrue! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nå må jeg jo leve opp til mine ord ;) :

 

Arsenal Mag, januar 2007, i intervju med Manu Eboue:

 

Spørsmål fra Svein Clouston: "You are a great believer in God aren't you? We often see you at the end of matches with a "Jesus Loves You" t-shirt on. Is your religion very important to you?"

 

Svar fra Manu: "Yes, it is very important. I believe God has a path for you. He decides what happens to you. This is something shared by everybody in my family. I even have a bible in my car which I always read... I like to thank Him whenever I can and I love doing it."

 

Han er sikkert en grei fyr utenfor banen, sterke ord, og legger ikke skjul på sin tro... Men det han viser på fotballbanen er vel ikke en kristen person særlig verdig... Det står i bibelen: Du skal ikke drepe! ;)

 

Selvom jeg har kommer over det meste av tapet, er jeg enna sikker i min sak: Emmanuel Eboue, finn deg en ny klubb!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...