Jump to content

2007.12.09 Middlesbrough B


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg tror jeg skal vente til i morgen med å komme med et ordentlig gjennomtenkt innlegg, for nå er jeg bare forbannet over at det går ann å spille så dårlig mot et så dårlig lag!!

Dommeren var elendig i mange situasjoner, men vi burde egentlig ikke klage fordi Ebouè burde ha vært utvist 2 ganger!!

kanskje like greit at vi hadde vi spilt med 10 mann, elr kanskje 9, uten Ade også!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

Link to comment
Share on other sites

Diarra og Giberto var en katastrofe på midtbanen idag! Er det rart vi ikke skaper en dritt når ingen av dem har lyst på ballen? Når ballen var hos forsvarerne sto de stille og ventet, noe som betydde at vi måtte kline ballen opp til Ade og usynlige Eduardo. Det virket som om de trodde at Adebayor skulle drible hele Boro-forsvaret alene, for de flyttet heller ikke etter når langpasningen til slutt var uungåelig. Da ble Adebayor tvunget til å ta ned ballen og vandre rundt i stedet for å heade den i støtte eller evt. ta den ned og spille støtte!

Link to comment
Share on other sites

Det eneste lyspunktet i dag er Almunia som står en bra kamp, og at vi nok en gang scorer mål. Ellers er det helt på tryne!

Diarra-Gilberto fungerer ikke i det hele tatt, Eboue er en stygg stygg spiller, Eduardo/Bendtner klarer ikke hjelpe Ade på topp.

Link to comment
Share on other sites

De som klager på Almunia i dag er helt tåpelige! Almunia var prikkfri i dag, og har vært det i et par kamper nå. Tror det eneste han trengte var litt tillitt.

Mener du at i straffesitasjonen at almunia burde rykket ut? Jeg mener det var helt feil, og helt klart kritikkverdig. Det er stor sjans for at det ikke hadde blitt straffe hvis almunia hadde holdt seg i mål. De kræsjer jo nermest i hverandre.

Ellers så var Almunia god. Han bokser ofte bra ut i feltet, og han er flink på å holde ballen. Han var så nære på å redde straffen også, synd at den gikk via han og i mål. Og han er utrolig trygg ved tilbakespill, i motsetning til Jens.

Link to comment
Share on other sites

Så mye krangel det var her da, vi må da respektere hverandres meninger gutter, og ikke slenge dritt!

 

Det er tydlig at vi har 4 klare førstevalg skadet i dag, og det setter dessverre preg på hele kampen. Gilberto virker det som har eldres dårlig, han har jo ikke halvparten av løpskapasiteten til Flamini, og vi savner Hleb og Cesc`s evne til å holde på ballen, finne riktige pasningsalternativ, og ikke minst slå presise pasninger.

 

Setter spørsmålstegn på om det var nødvendig av Wenger å holde hele vår småskadet midtbanetrio ute av troppen på grunn av en par ukers gammel strekk. Jeg har ikke akkurat vært på treningsfeltet å sett hvor alvorlig det er, men vil tru at minst en av dæm kunna ha bitt det i seg, de er jo tross alt menn. Er vår franske professor blitt litt for forsiktig for tiden?

Link to comment
Share on other sites

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

Du vet at Arsenal har spilt en dårlig kampda Chaz skriver slike innlegg.

Er enig i Eboue, og delvis i at Dudu neppe er noen storspiller, men tror Bendtner tror jeg kan bli en god spiller.

Link to comment
Share on other sites

Du vet at Arsenal har spilt en dårlig kampda Chaz skriver slike innlegg.

 

Dagens oppgjør går det ikke an å pakke inn i bomull. Facts are facts, og i dag var Arenal så dårlige at jeg tror knapt jeg har sett tilsvarende på denne siden av tusenårsskiftet! Ja, den som greier å se noe spesielt positivt i dagens oppgjør bør umiddelbart søke proffesjonell hjelp.

 

I morgen skal 15 åringene og juniorlaget trene. Kommer det en eneste spydige kommentar DA, ja da skal småjævlene få springe til de ser mannen med ljåen! :P Man må ta dritten ut en eller annen plass! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Du vet at Arsenal har spilt en dårlig kampda Chaz skriver slike innlegg.

 

Dagens oppgjør går det ikke an å pakke inn i bomull. Facts are facts, og i dag var Arenal så dårlige at jeg tror knapt jeg har sett tilsvarende på denne siden av tusenårsskiftet! Ja, den som greier å se noe spesielt positivt i dagens oppgjør bør umiddelbart søke proffesjonell hjelp.

Er jo såklart helt enig. Men shit happens. Jeg ser humoren til spillerne, da de var Tottenham for en dag.. Matchende drakter og greier ;)

Link to comment
Share on other sites

:'(

 

Ja, dette var nok en forbanna kamp! Vi ble rundspilt av Middlesbrough! Er det mulig? Uten Fabregas og Hleb er vi faen meg nesten ingenting på dårlige dager! Og jeg som trodde Gerrard hadde feil, det med skader på nøkkelspillere... Ja, dette får meg til å tenke på Sheffield United kampen i fjor, skrekk og gru!

 

Men vi har en unskyldning, som sagt, skadene. Diaby ville løftet dagens lag alene, og hvis du plusser på Fabregas, Flamini, Hleb og van Persie, er jeg sikker på at vi hadde vunnet. Og jeg mener vi burde startet med Bendtner, Denilson, Walcott, unge og friske bein. Gilberto er alt for gammel for Arsenal Football Club, Dudu trenger mye mer tid, og Eboue har vært elendeig på høyrekant! At Wenger ikke klarer å se dette selv :blink: Nå sier ikke jeg at jeg vet bedre enn Sjefen, men hvis han bare kan tenke på ligacupen i fjor og i år, kunne han mye heller sendt ut noe ala laget som slo West Bromwich i ligacupens 3.runde i fjor. De jobber hvertfall...

 

Og når Toure lager straffe i begynnelsen ødelegger han det meste av noe som skulle bli en grusom kamp. Der burde han vært rutinert nok, og latt Ali gå videre, eller treffe ballen, om det var mulig. Ellers var det tragisk å se alle langpasningene til King Kolo. Når vi først begynner med sånt tull, som å sparke ballen vekk opp i lufta, så bør man treffe Adebayor, eller Bendtner, hvertfall en av gangene.

 

Men med Almunia i mål, Sagna og Clichy på backene, Toure og Gallas som midtstoppere, skal det ikke være mulig å slippe inn to mål mot Boro, samtidig som det kunne blitt flere. Så når forsvaret ikke holder, kan man ikke forvente at et skadeskutt angrep skal fungere heller. Eneste pluss i dag var målet, utenom noen enkelt spillere, jeg jublet ikke en ting, men det var bra å score i nok en kamp hvertfall. Ny 55? ;)

 

Synd med unbeaten rekka var det også, vi som var så fornøyde med scouser-tapet i går... Og nå er vi "bare" et poeng foran United, ja det er det som er så fantastisk, vi taper en kamp, spiller dritt, og leder enda Premier League :)

 

Om Liverpool da skulle slå United, og vi for en gangs skyld slå Chelsea, er vi tilbake! Vi må bare få mest mulige spillere tilbake, og takke Gud for at de stiller uten Drogba og Essien (Essien ja... Glemmer det aldri!).

Vi taper altså ikke ligagullet i dag, bare så dere pessimister vet det. Vi leder serien etter snart halvspilt sesong, og har "alt" våre hender. Så nå er det bare å la dagene gå til søndag, og drite i den Steaua kampen! Vi kan like så godt stille med Song, Senderos, Lehmann, Eboue og Gilberto her ;)

 

Og tilbake til Eboue... Jeg har som vane å "elske" alle Arsenal-spillere. Noe som er tilfelle med alle i dagens stall, utenom Eboue. Fy søren for en drittspiller. Ja, han skulle hatt to røde kort, og er ikke til god hjelp for oss i Fair Play-prisen, som vi ligger så godt ann i ;) De sier han er den morsomste 1.lagsspilleren i Arsenal, han har selv sagt at han tar fram Bibelen når han sitter i bilen. Det er jammen det siste man skulle tro om ham. Selg ham i januar, vi har blant annet Hleb, Theo og Bacary. Og nå for tiden spiller han ikke godt! Jeg synes det er synd, men nå MÅ det være nok. Han er vel kanskje tidenes mest usportslige Arsenal spiller?

 

Men jeg er fortsatt optimist: Vi kan enda vinne serien! We are top of the league, and I'm so f***ing proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Noe annet jeg har lagt merke til de siste kampene er hvor negativ og sur Gallas er gjennom hele kampen. Det virker som om han alltid er gretten. Greit nok at han er engasjert, men etter at han fikk den MC-Hammer sveisen er det nesten som om han hater alt og alle rundt seg.

 

Jeg begynner å se tendenser til fjorårets forsvar. Hele forsvarsrekka var under enhver kritikk i dag og Diarra og Gilberto var mildt sagt elendige!

Link to comment
Share on other sites

Mest ræva kampen jeg hars ett på flere år, Wenger burde da lært etter Newcastel kampen men nei da.

 

For meg er ikke de nest beste go nok og vi har en litt for dårlig spille stalle til at vi skal klare å dra i land liga gullet.

 

Dudu ræva i gjen som mot Newcastel han er ikke go nok for Arsenal, Wenger har henta katta i sekken.

 

Eboue fatter ikke hva gutten tenker, Wenger må ta tak i dettte tulle hans.

 

Gilberto er ikke til å kjenne i gjen fra i fjor, Diarra var et hakk dårligere i dag en sist.

 

Nei Wenger løp og kjøp sier jeg bare kvaliter spillere, ikke spillere som har feil prosent på feil pasninger på over 60-70%

 

Vi trenger en som kan styre mittbanen bedre en de vi har i dag de er alt for dårlige, greit vi har cesc men uten han blir vi tottal utspilt og runspilt ;)

Link to comment
Share on other sites

Å si vi har kjøpt katta i sekken fordi Dudu ikke har innfritt 4 kamper før halveis i sesongen blir vell litt feil. Alle trenger tid. Se på Drogba, de fleste trudde han skulle bli solgt etter sin første sesong, men han fikk tid og tillit det endte jo riktig bra.

Men etter i dag må væll så å si alle spillerne gå i seg selv etter innsatsen i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Dagens oppgjør går det ikke an å pakke inn i bomull. Facts are facts, og i dag var Arenal så dårlige at jeg tror knapt jeg har sett tilsvarende på denne siden av tusenårsskiftet! Ja, den som greier å se noe spesielt positivt i dagens oppgjør bør umiddelbart søke proffesjonell hjelp.

 

I morgen skal 15 åringene og juniorlaget trene. Kommer det en eneste spydige kommentar DA, ja da skal småjævlene få springe til de ser mannen med ljåen! ;) Man må ta dritten ut en eller annen plass! :'(

 

Tabellen er også et faktum:

 

09-12/2007

1. Arsenal 16 11-4-1 33-14 37

 

Og at alle goonere verden over ville tatt i mot dette med åpne armer før sesongen, er neppe langt fra et faktum heller.

 

At vi er inne i en skikkelig down-periode er forsåvidt helt riktig, men så lenge vi faktisk leder serien forbeholder jeg meg retten til å rødme av innlegg som sier at halve stallen ikke er god nok. Stallen er bred og mer enn god nok!

 

 

Da United tapte hjemme for Arsenal i fjor sa Ferguson at tittel-håpet ikke sto og falt med dét tapet. Avgjørende var hvordan og hvor fort laget reiste seg igjen - og hvor lenge man klarte å utsette neste tap. Det samme bør Wenger si i dag.

 

 

This was a defeat, not a disaster.

Link to comment
Share on other sites

Å si vi har kjøpt katta i sekken fordi Dudu ikke har innfritt 4 kamper før halveis i sesongen blir vell litt feil. Alle trenger tid. Se på Drogba, de fleste trudde han skulle bli solgt etter sin første sesong, men han fikk tid og tillit det endte jo riktig bra.

Men etter i dag må væll så å si alle spillerne gå i seg selv etter innsatsen i denne kampen.

 

Sett han i flere en 4 kamper i år du, han har ikke vist noe som skal si at han blir en bedre spiller.

 

Han er ikke rask nok til å bli en bedre spiss, trodde han skulle vært raskere, men har sett han er litt vel treig, lettere sakt det går alt for fort for han i PL ;)

 

Drogba har mange flere kvaliterter Dudu aldri vil få...

 

Drogba er mye raskere, høyere å bedre på hode, mye sterkere i kroopen..

 

Drogba er en stor stjerne og en mål maskin som Dudu aldri vil bli.

 

Drogba var en målmaskin i Frankrike også, Dudu skorte mye mål i hjemlande.

 

Men de laga der nede klarer til og med Brann slå så det sier jo alt :'(

Link to comment
Share on other sites

De som klager på Almunia i dag er helt tåpelige! Almunia var prikkfri i dag, og har vært det i et par kamper nå. Tror det eneste han trengte var litt tillitt.

Mener du at i straffesitasjonen at almunia burde rykket ut? Jeg mener det var helt feil, og helt klart kritikkverdig. Det er stor sjans for at det ikke hadde blitt straffe hvis almunia hadde holdt seg i mål. De kræsjer jo nermest i hverandre.

Ellers så var Almunia god. Han bokser ofte bra ut i feltet, og han er flink på å holde ballen. Han var så nære på å redde straffen også, synd at den gikk via han og i mål. Og han er utrolig trygg ved tilbakespill, i motsetning til Jens.

 

Jeg mener at Almunia gjør rett i å rykke ut: Toure ligger bak Ali, og det er han som gjør feilen, som bryter inn i duellen mellom Almunia og Ali. Hadde ikke Kolo kappet beina på Ali kunne Almunia hatt en sjangs på ballen. Ikke skyld på Almunia, Arsenals beste idag.

Link to comment
Share on other sites

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

Du vet at Arsenal har spilt en dårlig kampda Chaz skriver slike innlegg.

Er enig i Eboue, og delvis i at Dudu neppe er noen storspiller, men tror Bendtner tror jeg kan bli en god spiller.

Jeg har IKKE trua på Bendtner, føler ikke at han er noe Arsenal spiller.. ville heller brukt walcott på topp istedenfor han..

 

Jeg så desverre ikke kampen, men det må være en JÆVLIG god grunn for at vi tapte over boro:S

Faen, BARE 1 poeng foran Gaychester nå!

 

Mest ræva kampen jeg hars ett på flere år, Wenger burde da lært etter Newcastel kampen men nei da.

 

For meg er ikke de nest beste go nok og vi har en litt for dårlig spille stalle til at vi skal klare å dra i land liga gullet.

 

Dudu ræva i gjen som mot Newcastel han er ikke go nok for Arsenal, Wenger har henta katta i sekken.

 

Eboue fatter ikke hva gutten tenker, Wenger må ta tak i dettte tulle hans.

 

Gilberto er ikke til å kjenne i gjen fra i fjor, Diarra var et hakk dårligere i dag en sist.

 

Nei Wenger løp og kjøp sier jeg bare kvaliter spillere, ikke spillere som har feil prosent på feil pasninger på over 60-70%

 

Vi trenger en som kan styre mittbanen bedre en de vi har i dag de er alt for dårlige, greit vi har cesc men uten han blir vi tottal utspilt og runspilt ;)

 

Arsenal supporter:S? Eller har vi en tulling av en tottenham supporter her?!?!?

Lær deg litt om fotball og taktikk før du sier noe!

Henta katta i sekken? herregud,? henry og vieira var også "katta i sekken" til de kom inn i det engelske spillet;)

Gilberto har vell ikke spilt så mange kamper i år som ifjor da.. så det har vi vell forskjellen?

Link to comment
Share on other sites

Å si vi har kjøpt katta i sekken fordi Dudu ikke har innfritt 4 kamper før halveis i sesongen blir vell litt feil. Alle trenger tid. Se på Drogba, de fleste trudde han skulle bli solgt etter sin første sesong, men han fikk tid og tillit det endte jo riktig bra.

Men etter i dag må væll så å si alle spillerne gå i seg selv etter innsatsen i denne kampen.

 

Sett han i flere en 4 kamper i år du, han har ikke vist noe som skal si at han blir en bedre spiller.

 

Han er ikke rask nok til å bli en bedre spiss, trodde han skulle vært raskere, men har sett han er litt vel treig, lettere sakt det går alt for fort for han i PL ;)

 

Drogba har mange flere kvaliterter Dudu aldri vil få...

 

Drogba er mye raskere, høyere å bedre på hode, mye sterkere i kroopen..

 

Drogba er en stor stjerne og en mål maskin som Dudu aldri vil bli.

 

Drogba var en målmaskin i Frankrike også, Dudu skorte mye mål i hjemlande.

 

Men de laga der nede klarer til og med Brann slå så det sier jo alt :'(

 

Sier ikke han har spilt 4 kamper, men det er 4 kamper til halveis i sesongen. 15kamper spilt + 4 kamper = 19 kamper = halve sesongen.

 

Drogba viste ikke alle disse kvalitetene i sin første sesong, som var tiden han trengte for å tilpasse seg.

 

Hvis du leser hva jeg skrev så ser du kanskje også at det ikke var en sammenligning av spillerne, men et poeng på at mann trenger tid til å tilpasse seg i pl, når man blir kjøpt fra et annent land med en helt annen liga.

Eduardo har potensialet til å bli en god angriper for Arsenal, men som fotballspillere flest trenger han tid og tillit. Det er ikke uten grunn at professor Wenger hentet han.

 

Har du foresten sett noen av landskampene i em-kvaliken? Har vell strengt tatt vist en del potensiale der.

Link to comment
Share on other sites

Til Patryk2402: (orker ikke å quote alt det som står over)

 

Hvis du hadde sett kampen i dag, så hadde nok du også delt litt av Dannialdo's oppfatning over hvor dårlig Gilberto og Eboue var i dag. Må nok dessverre si at Gilberto's beste dager er long gone, og har nok ikke noe spesielt å bidra med videre i framtiden heller.

 

Men er enig i at det blir for dumt å avskrive Eduardo allerede. Han hadde riktignok en fantastisk dårlig dag på jobben i dag, men gi nå fyren litt mer tid!

Han blir jo uansett ikke med i start elleveren når V. Persie er tilbake, og da er det bra å ha en hissig kroat på benken.

Link to comment
Share on other sites

Rævva opp, og rævva i mente. Selv jeg greier å innse det. Eboue har fått egen tråd av meg. Selg! Fyren er ikke verdig å ikle seg en Arsenal drakt. Eduardo er rævva, Bendtner når aldri Arsenal stadard. Mozart, Gallas og Almunia får ståkarakter, resten er det bare å glemme. Ytterst pinlig.

 

 

Hva i helvete er det jeg ser???

 

Først tenkte jeg at noen har stjålet nicket ditt, men det er jo ikke mulig.

 

Jeg er mildt sagt sjokkert over at en Arsenalfan som du tar slike ord i din munn etter en slik start som vi har hatt på sesongen. Vi snakker altså om en mann som har beholdt fattningen i mye verre tider enn dette og lansert seg som forumets far, selveste vokteren av positive uttalelser om laget.

Kom du med oppgulp om laget i dårlige tider ble vi skutt ned av deg med "du skulle sett åttiåra", "vi som har opplevd virkelig tørke" og ikke minst hvordan du "kunne overleve trofeløse sesonger". en som deg burde jo vært sjeleglad om dagen. Istedet angriper du enkeltspillere etter ett tap på 16 kamper?????

 

Rimelig patetisk, respekten min for deg forsvant idag.

 

Vi tapte klart idag og var i beste fall nest best..

 

Cesc, Hleb, Van Perise er spillere som alle ville savnet, Utd uten Rooney, Ronaldo og Rio ville hatt liknende resultat for ManU.

 

Vi kommer tilbake, stakkars Chelsea på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Beklager så meget Rocky, mistet litt besinnelsen i dag, ja! Uff, først Eboue, og så dette, skal ikke skje igjen Rocky, I promise! ;) Se der, nå er smiliey`en på plass igjen. Men Eboue får du meg ikke til å si noe pent om! Verre enn John Hawley! I hvertfall når det gjelder oppførsel.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...