Jump to content

2007.12.09 Middlesbrough B


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

57 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Stor forbedring de siste 15, men det er fordi det var så elendig de første 30. Presisjonen i dag er det verste jeg har sett på lenge. Vi har sikkert 30/40% lavere presisjon enn vanlig - det uten å overdrive. Det er alt for dårlig bevegelse offensivt og venstresiden vår blir helt død fordi Rosickyy blir tvunget inn i banen grunnet ikke-eksisterende offensiv kraft sentralt. Dudu og Ade klarer overhode ikke å samarbeide. Dersom vi hadde hatt van Persie og Ade på topp, kunne i alle fall de to skapt noe alene. Denilson må komme inn sentralt. Vi trenger også litt mer fart og direkte spill i Walcott. Jeg forlanger bedre spill. Ikke siden førsteomgangen mot Villa synes jeg vi har gjort en godkjent omgang!!

Link to comment
Share on other sites

jeg får seriøst detten av og se på dette greiene her :) makan til tafatt lag skal du leite lenge etter!!

dette blir den 6 dårlige omgangen på 4 kamper, og spør du meg så ser det ut som en helt ny trend..

eboue må ta seg en bolle og reise, jævla clovn hele mannen!!!

 

håper det hjelper med litt drit slenging før andre omgang

Link to comment
Share on other sites

Så langt:

 

Straffen er grei nok. Hva skal Almunia ut i duellen å gjøre?

Eboue kunne glatt fått rødt.

Det ser ut som vi spiller med 5 mann mindre. Dårlig bevegelse.

Diarra/Gilberto fungerer ikke sammen. En må ut, Denilson inn.

Adebayor fortsetter å være dårligst. Dårlig både teknisk og taktisk, og som en skrev et dårlig eksempel for andre med sin væremåte. Bendtner er akkurat nå et bedre alternativ.

 

Dette er så svakt at en Mourinho variant med 3 bytter ved pause hadde vært like greit. Diarra ut Denilson inn. Eboue ut Walcott inn. Adebayor ut Bendtner inn.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det har var skuffende. Vi burde vært en mann mindre, men Senderos ble feilaktig utvist her i fjor (husker ikke når i kampen det var), så det veier opp litt. Jeg tror uansett vi snur dette til 1-2 med Rosicky og Adebayor. Wenger har forhåpentligvis noen visdomsord å dele med laget i pausa. Vi skal dra hjem med poeng i dag!

Link to comment
Share on other sites

Dette er FLAUT!!!! Er lenge sidan eg har sett Arsenal så dårlig som no... Vi vinner omtrent ikkje ein einaste duell og spelar vekk ballen så fort vi får anledning... Er ikkje vits i å trekke fram nokon spelarar idag, alle har vore rævva! Men ut med Eduardo, som øvrig må begynne å vise noko snart, og Eboue og inn med Walcott og Bendtner..

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi ikke denne kampen, blir vi ikke seriemestere. Så enkelt er det.

 

Tar man ikke 3 poeng mot et lag som ligger under streken, da er det ikke håp.

er du seriøs?????????

makan til negativitet!!!

Ja, jeg er seriøs. Og nei, det er ikke negativitet, men realitet.

stakkar!!

Link to comment
Share on other sites

Håper det kommer bytter med en gang... detta holder ikke.. Ut med Eboue som har vært elendig(!) og inn med Walcott..

Ut med Dudu som ikke gidder å jobbe engang-Inn med bendter..

Ut med diarra som har vært helt forferdelig og inn med Denilson!

 

håper det skjer med tviler på at det blir bytter med en gang... redd wenger velger å vente til 65 min eller no.. :)

Link to comment
Share on other sites

Rytmen i spillet er fraværende, og dette skyldes flere grunner slik jeg ser det.

 

Spissene Eduardo og Adebayor passer på dette tidspunktet ikke sammen. Adebayor trenger en spiss som går på løp mot målet, og ikke en som trekker seg mye mot venstre flanke. Hvorfor Eduardo med slike spisskompetanser han besitter gjør dette, veit jeg ikke....kan tippe at det ligger litt med selvtilitten og at PL har foreløbig et for høyt tempo for han.

 

 

Midtbanen synes jeg lider av en Gilberto ute av form, samt at Eboue og Rosicky ikke kommer frem på kantene i stor fart. Diarra har vært borte i deler av 1.omgang, men jeg liker spillestilen hans. God aggresiv spiller, som løper å kriger konstant, noe han har bevisst i de siste kamper. Luker vi vekk noen feilpasninger, så har vi en ny glimrende sentral midtbanespiller i fremtiden.

 

Målet kom etter en klønete inngrepen av Toure, samt at Almunia ikke skal gå ut der når han ser duellen med Toure og Aliadiere i en slik posisjon.

 

Det er mye å jobbe mot i 2.omgang, og det er nok flere spillere som trenger hvile/bli vraket etter de siste kampenes innsats. Nå skal vi tenke på at sålangt denne sesongen, har vi virkelig tatt mye poeng. Det er ingen krise at vi sliter i enkelte kamper, men jeg tror at enkelte spillere trenger å få seg en kamp på benken/byttet ut, slik at de jobber hardere fremover for å få spille. (ikke noe fast plass på laget holdning)

 

Uansett, langt ifra noen krise etter tidenes beste start i PL fra Arsenal sin side. Tror at vi ser et helt annet lag i 2.omgang, etter hvor irritert Wenger virket i 1.omgang.

 

1-1 Rosicky

1-2 Walcott

1-3 Diarra

 

Opptimist!

Link to comment
Share on other sites

dette var rett og slett trist å se på. En ting er positivt. Det kan ikke bli dårligere enn detta, så regner med at sjanseskapende Arsenal i 2.omgang. Derfor tipper jeg 3-1 seier til oss. Det krever selvfølgelig at gutta faktisk tar tak, jobber og gjør slik som de pleier. 1.Omgang var bare trist.

 

Forresten helt utrolig at rochemback ikke har fått gult ennå! Han har jammen meg fått 3 sjanser av dommen, hvor mange advarsler skal han få før han får gult? Kunne lett hatt det røde allerede! Helt utrolig.

Link to comment
Share on other sites

Nei, pokker så dårlig!

 

Horribel omgang! Dette må skjerpes, ellers vinner vi ALDRI Premier League denne sesongen. Forferdelig mange feilpasninger og upressede feil. 'Boro får til alt de prøver på, og vi står bare å ser på. Clichy er helt på bærtur gang på gang, noe som gjør at vi egentlig spiller med tre forsvarere. Clichy står i ingenmannsland. Sagna kommer ikke inn i kampen, og Downing leker med ham etter egen vilje. Eduardo jobber bra, men får lite til. Det samme med Adebayor. Diarra og Gilberto er jo helt horrible. Feilpasnigner, feilpasninger og feilpasninger. Tourè slår helt forferdelige lange baller. Som man sier i studio blir de bare slått uten å se seg for, med dårlig vinkel og ingen adresse. Rosicky er ok, men gjør ingen fantastisk kamp. Ebouè skulle vært utvist.

 

Gallas er den eneste som får godkjent, kanskje sammen med Tomas.

Link to comment
Share on other sites

Få ut Toure, inn med Senderos. Seriøst, Toure har vært banens dårligste sammen med Adebayor. Altså,

 

ut med Ade, Toure, Diarra.

 

Inn med Senderos, Bendtner og Denilson. Da vinner vi!

 

Ellers synes jeg Eduardo virker god. Han har et godt touch på ballen, synes jeg og virker litt som typen til å score på halvsjanser.

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi ikke denne kampen, blir vi ikke seriemestere. Så enkelt er det.

 

Tar man ikke 3 poeng mot et lag som ligger under streken, da er det ikke håp.

er du seriøs?????????

makan til negativitet!!!

Ja, jeg er seriøs. Og nei, det er ikke negativitet, men realitet.

stakkar!!

håpløst å si...

Manu hadde vel noen møkkakamper i fjor di også, ble vel ligagull forde?

tapte vel mot West Ham og uavgjort mot Reading?

men detta snur vi uansett trur jeg... =)

Link to comment
Share on other sites

Banens klarts dårligste i dag må sies å være Adebayor, men ettersom han har en tendens til å skape magi ut av ingenting ønsker jeg å beholde han på banen.

 

De som derimot MÅ byttes ut er Eduarod, Eboue og Gilberto/Diarra!

 

Og der ser jeg at det ene ønsket ble oppfylt. Blir gøy å se Bendtner og Ade dra dette mot 2 - 1 serier til oss :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...