Jump to content

2007.11.24 Wigan H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Diarra - Denilson - Rosicky

Adebayor - Eduardo

 

Håper dette blir kampen Walcott virkelig får vist hva han er god for! :D

Har også store forventninger til Eduardo etter å ha imponert for Kroatia :(

Link to comment
Share on other sites

Med disse ute: vanPersie, Fabregas, Hleb, Flamini, Diaby, Gilberto(Wenger virket klar på at han kom for sent tilbake) håper jeg på dette laget fra start:

Almunia

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Walcott-Diarra-Denilson-Rosicky

Adebayor-Eduardo

 

Alt annet enn seier er selvfølgelig ekstremt skuffende. Likevel kan det bli tøft med veldig mange viktige folk ute. Rett og slett helt utrolig hvor uheldig vi er med disse landslagspausene for tiden. Tidligere har vi taklet det og det må vi gjøre i dag og.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna Touré Gallas Clichy

Eboue Denilson Diarra Rozza

Theo Ade

 

Sub:

Jens

Eduardo

Song

Phil

Bendtner

 

 

laget til kampen..

hyggelig å se Theo få starte på topp..

Selv om Eduardo hadde fortjent etter onsdagens innsats mot england..

 

Er det laget offisielt :(

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 24 2007, 04:23 PM) 109836[/snapback]

Noen som har noen streams som fungerer? Ingen vil virke for meg i dag heller virker det som :(

 

Channel 1 og TVants @ myp2p.eu. La den jobbe litt, så kommer den etterhvert. Gjorde det til meg i alle fall. MEN den bufra LENGE.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Nov 24 2007, 04:23 PM) 109836[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Noen som har noen streams som fungerer? Ingen vil virke for meg i dag heller virker det som :(

 

Channel 1 og TVants @ myp2p.eu. La den jobbe litt, så kommer den etterhvert. Gjorde det til meg i alle fall. MEN den bufra LENGE.

 

Den kom der.. men stopper hele tida, men takk for rådet :D

Link to comment
Share on other sites

Gørrkjedelig kamp. Har heldigvis tatt seg litt opp de siste 10 minuttene, Adebayor med en god sjanse.

Det er veldig tydelig at det ikke er noen Fabregas på banen.

 

Btw: Bolton - Man Utd 1 - 0 Anelka

 

Enig. Ikke vanskelig å se at han mangler. Mindre spill langs midten, mer ut på sidene nå. Uansett, vi kaster bort altfor mange målsjangser. Burde hatt 2-3 mål nå :(

Link to comment
Share on other sites

 

Den funker aldri for meg :D står bare at jeg ikke har installert SopCast webplayeren selv om jeg har den installert.. har til og med uinstallert den og installert den igjen minst 10 ganger uten at det hjelper B)

Link to comment
Share on other sites

Diarra og Denilson har vært utrolig svake til nå. Denilson har hatt et par elendige dødballer og Diarra tripper bare rundt på midten, han er ikke involvert i det hele tatt og skuddfoten er elendig. Dette må være den svakeste omgangen til Arsenal på hjemmebane de siste 5 årene..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...