Jump to content

2007.11.24 Wigan H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Gode gud for en fantastisk ræva kamp. Må innrømme at jeg satt og så på Discovery når målene kom.

Deilig med seier. Godt å vinne selv om vi spiller ræva.

HÆÆÆÆÆ uansett revvakamp, Arsenal framfor Discovery

 

Om man tror at fotballen alltid skal være en enveiskjøring med fantastiske angrepspill og masse mål i sitt lags favør, ja da tror jeg at noen må slutte å bry seg om fotballen.

Fotball er så mye mer enn slike enkle konklusjoner, det er grunnen for at så mange på denne jordkloden elsker dette spillet.

 

Blir faktisk irritert over slike kommentarer som dere kommer med etter en slik kamp, når dere tydeligvis ikke ser noen faktorer i fotballens verden.

Har dere noengang tenkt over følgende spørsmål: Hva kan påvirke en fotballkamp (før og under kampen)?

 

Jeg synes kampen var helt grei, selv om det ikke ble prestert festfotball i 90 minutter. Wigan jobbet bra i store perioder av kampen, med å holde lagdelene tett. Arsenal sleit i perioder med å få igang tempoet i spillet, og komme til store sjanser.

Vi spilte med en del forandringer på midtbaneleddet, som sikkert gir litt av grunnen til at ting ikke fungerte slik som det har gjort tidligere iår med Fabregas og Flamini. For all del, Diarra og Denilson (i perioder) hadde en god kamp, men de er nok ikke like trygge på hverandre eller har den kjemien med de offensive brikkene på laget som Fabregas og Flamini har opparbeidet seg etter x-antall kamper fra start.

 

Etter en landskampsperiode (hater dette utenom EM og VM), så er det ikke alltid like enkelt å få laget til å fungere. Vi gjorde jobben på hjemmebane, og fikk en liten luke på Utd etter denne serierunden. Det tror jeg vi trenger for desember måneden, blir nok meget tøff. Frykter at det blir flere kamper der hvor vi skal slite med å få poeng, men tiden vil vise.

 

I dagens kamp synes jeg forsvaret har en god kamp, og jeg liker den oppstillingen med Sagna-Toure-Gallas-Clichy. Fart, styrke, og innsatsvilje på ypperste nivå.

Midtbanen hadde også en grei kamp, og spesielt Rosicky og Diarra var meget gode. Denilson hadde perioder i kampen hvor han hadde for mange feilpasninger, og rotet vekk ballen.....men en ung spiller som også i perioder tar et skikkelig tak på midtbanen, og som viser kvaliteter.

Eboue svinger som Denilson også litt for mye idag, men godkjent.

 

Ade og Walcott på topp sleit med å finne rom, takket være bra deffensiv jobb fra Wigan.

 

Alt i alt, et meget bra resultat etter 90 minutter denne serierunden.

MOM: Rosicky

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at Heskey får fullføre kampen. Først prøver han å rive ned Walcott, dermed går han etter beina hans og feller han bakfra og ikke nok med, han meier ballen bort. Har ikke sett så mye til den dommeren, men han burde bli degradert til The Championship om ikke lenger ned i systemet.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at Heskey får fullføre kampen. Først prøver han å rive ned Walcott, dermed går han etter beina hans og feller han bakfra og ikke nok med, han meier ballen bort. Har ikke sett så mye til den dommeren, men han burde bli degradert til The Championship om ikke lenger ned i systemet.

 

Da burde han tatt Heskey med seg nedover. Makan til dritt spiller!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med deg Vieira04! Sitter man å ser på Discovery Channel istedet for Arsenal-kamp med grunnlaget at kampen er kjedelig er det fristende å si at man er supporter på feil premisser.., ikke at jeg skal påstå at du er det på så tynt grunnlag! Er mildt sagt lei av folk som klager over hver bidige kamp hvor det ikke produseres over 20 hundreprosentsjanser og ikke kan se verdien av selve kampen i seg selv.. For meg er enhver kamp hvor Arsenal er innvolvert interessant, ikke nødvendigvis på grunn av blendende angrepsspill, men på grunn av betydningen Arsenal har for meg. Gårsdagens kamp mot Wigan var jo en kamp hvor vi totaldominerte, men Wigan forsvarte seg heroisk og jeg synes mange enkeltspillere var glimrende. Hele forvarsrekka imponerte og diarra var god på midten, synes også rosicky var god! Greit nok at man kan forvente en seier mot antatt svakere lag, som jeg også gjorde i går, men man må innse at de ikke kan vinne 5-0 hver kamp. Verdien av en seier som igår må sies å være vel så bra som en 5-0 seier da den styrker lagmoralen og gir spillerne troen på at de kan avgjøre "frustrerende kamper" i fremtiden!

 

God søndag! :P

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg vi trenger for desember måneden, blir nok meget tøff. Frykter at det blir flere kamper der hvor vi skal slite med å få poeng, men tiden vil vise.

 

Desember blir tøff ja. 5 borte og 2 heime i PL. Men håper og trur at vi går ubeseira gjennom den månaden og. Chelsea H , Aston Villa B og Portsmouth B blir nok dei vanskeligaste kampane, trur eg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med deg Vieira04! Sitter man å ser på Discovery Channel istedet for Arsenal-kamp med grunnlaget at kampen er kjedelig er det fristende å si at man er supporter på feil premisser.., ikke at jeg skal påstå at du er det på så tynt grunnlag! Er mildt sagt lei av folk som klager over hver bidige kamp hvor det ikke produseres over 20 hundreprosentsjanser og ikke kan se verdien av selve kampen i seg selv.. For meg er enhver kamp hvor Arsenal er innvolvert interessant, ikke nødvendigvis på grunn av blendende angrepsspill, men på grunn av betydningen Arsenal har for meg.

 

Enhver må jo være supporter på de premissene man selv føler for, men ja, dersom man først er supporter så virker det på meg merkelig at man heller ser på noe annet på TV. Å være supporter handler SOM REGEL om andre ting enn å bli underholdt, det handler for de fleste først og fremst om kjærlighet til en fotballklubb. Derfor er det vanskelig å forstå at noen prioriterer noe annet enn favorittlaget når anledningen er der. Og vi kan verken forvente eller kreve at alt skal gå på skinner. Det skal være vanskelig å vinne i PL. Og selv om det store spillet uteblir; det er da mye mer spennende å se på en kamp som står og vipper, enn kamper som er avgjort tidlig i første omgang, selv om det naturligvis er morsomt å se favorittlaget ha lekestue. Og det er naturligvis sunnere for nerver og hjerte at de dreper kampene så tidlig som mulig. Så kanskje grunnen til at man ikke orker å se en kamp som den i går er at man rett og slett synes det blir for spennende? I så fall kan vi jo "godkjenne" at noen ser på noe annet...! :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med deg Vieira04! Sitter man å ser på Discovery Channel istedet for Arsenal-kamp med grunnlaget at kampen er kjedelig er det fristende å si at man er supporter på feil premisser.., ikke at jeg skal påstå at du er det på så tynt grunnlag! Er mildt sagt lei av folk som klager over hver bidige kamp hvor det ikke produseres over 20 hundreprosentsjanser og ikke kan se verdien av selve kampen i seg selv.. For meg er enhver kamp hvor Arsenal er innvolvert interessant, ikke nødvendigvis på grunn av blendende angrepsspill, men på grunn av betydningen Arsenal har for meg.

 

Enhver må jo være supporter på de premissene man selv føler for, men ja, dersom man først er supporter så virker det på meg merkelig at man heller ser på noe annet på TV. Å være supporter handler SOM REGEL om andre ting enn å bli underholdt, det handler for de fleste først og fremst om kjærlighet til en fotballklubb. Derfor er det vanskelig å forstå at noen prioriterer noe annet enn favorittlaget når anledningen er der. Og vi kan verken forvente eller kreve at alt skal gå på skinner. Det skal være vanskelig å vinne i PL. Og selv om det store spillet uteblir; det er da mye mer spennende å se på en kamp som står og vipper, enn kamper som er avgjort tidlig i første omgang, selv om det naturligvis er morsomt å se favorittlaget ha lekestue. Og det er naturligvis sunnere for nerver og hjerte at de dreper kampene så tidlig som mulig. Så kanskje grunnen til at man ikke orker å se en kamp som den i går er at man rett og slett synes det blir for spennende? I så fall kan vi jo "godkjenne" at noen ser på noe annet...! :P

 

Det er ofte slik at det er så fryktelig spennende at man har mest lyst til å bare skru over på noe annet og se på resultatet når kampen er ferdig, men så klarer man jo ikke heller få seg selv til å gjøre det. :D

Link to comment
Share on other sites

Etter nok en viktig seier mot et av bunnlaga som vi tidligere har slitt mot så kan vi si at det nok mye større sjanse for at manu kommer til å gå på flere slike smeller enn oss når man tenker på at de er så avhengige av Rooney/Ronaldo.

 

Det kunne se ut til at vi var avhengige av Hleb, Cesc, van Persie i starten av sesongen for å vinne kamper, noe kampen i går beviste at vi faktisk ikke er. Bendtner gjorde et strålende innhopp og var involvert i begge målene, Sagna blir bare bedre og bedre offensivt, Gallas tok ansvar og Rosicky spilte en ok kamp og scoret et mål. Skjønner ikke at folk kan si at han spilte dårlig, for det gjorde han faktisk ikke!

 

I tillegg var Walcott en veldig kreativ spiller i spesielt 1. omgangen hvor han var involvert i det meste av sjanser vi hadde og det kun var en Titus Bramble(utrolig nok), Michael Pollitt og en Emerson Boyce som sto i veien. Hadde vi hatt marginene litt på vår side i 1. omgangen, kunne vi fort ha ledet med 2-3 mål når 2. omgangen ble satt igang.

Men nok en gang viser dette laget en enorm lagmoral ved å score mål i den siste og viktigste perioden av kampen, i tillegg betaler Gallas tilbake for tilliten Wenger viste ved å gi ham kapteinsbindet.

 

Nå begynner en skikkelig prøvelse for laget med mange bortekamper på rad, men etter det de har vist så langt tror jeg de også er kapable til å ta tilnærmet full pott også i desember.

Link to comment
Share on other sites

Står på arsenal.com at skaden ikke var så alvorlig som man kunne anta utifra bildene sett på tv. THANK GOD :D

Så det jeg også. Takker Gud. Jeg så ikke kampen, var opptatt :P

Men så det så stygt ut at det var snakk om ute i 6 mnd?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selvfølgelig enig i at man må få være supporter på det premisset man selv vil, kom kanskje litt feil ut.. Da begrunnelsen var at det var "en fantastisk ræva kamp" stusset jeg bare litt over dette.., men som sagt er det feil å "dømme" noen utifra så tynt grunnlag.. Rent generelt må det selvfølgelig være lov å være supporter på grunnlag av klubbens fenomenale angrepsspill, forkjærlighet for en spesiell spiller, pene drakter etc, men siden man selv føler så mye for klubben er det vanskelig å "akseptere" eller se for seg dette.. På samme grunnlag har jeg vanskelig for å "akseptere" fotballinteresserte som mener at "det er like greit at Norge ikke kom til EM så kjedelig fotball som de spiller".. Man vil da det beste for klubben eller landslaget uansett hvor kjedelig eller bra de spiller.. Dette ble kanskje litt søkt og avsporende, hehe, men poenget VAR iallefall i starten at det er vanskelig å aksepterer at klubben har tilegnet seg mange av det som kan fremstå som typiske medgangssupportere... (håper jeg ikke bannet i kjerka her nå.. :P )

Link to comment
Share on other sites

Herlig!!! Jeg smiler enda etter kampen(e) i går! :P

 

Min +/- konklusjon:

 

- Hvorfor får Ebouè Wengers tillit kamp etter kamp, ettersom at han i HVER ENESTE KAMP har spilt ræva dårlig!?

- Engentlig en kjedelig kamp frem til måla kom.

- Walcott ute i x uker/måneder.... Som tyder på at Ebouè må spille frem til eventuelt Hleb, eller Walcott er tilbake.

- Ade gjør seg ofte umulig å spille på.

 

Ikke noe mer jeg kommer på.

_______________________

 

+ Diarra og Denilson viste fine takter.

+ Spesiell evne til å kunne score etter at uret viser 80 min.

+ Gallas viser frem sin gode lederegenskap.

+ Rosicky har begynt å score.

+ Vi stikker i fra United med 3 poeng!!! :D

___________________________________

 

5-4 til + ;)

Link to comment
Share on other sites

Herlig!!! Jeg smiler enda etter kampen(e) i går! :P

 

Min +/- konklusjon:

 

- Hvorfor får Ebouè Wengers tillit kamp etter kamp, ettersom at han i HVER ENESTE KAMP har spilt ræva dårlig!?

 

 

Eboue spilote mest sannsynlig på grunn av skadene i går. Har vi alle på plass er han vel ikke noe klart førstevalg. Litt avhengig av hjemme eller borte kamp/ 4-4-2 eller 4-4-1-1 formasjon.

 

Ett annet poeng er kanskje for å stabilisere midtbanen litt? Eboue er kanskje ikke verdens beste høyre back defensivt, men som en høyre ving vil jo hans deffensive kvaliteter gi laget ekstra deffensiv trygghet!?

Link to comment
Share on other sites

Herlig!!! Jeg smiler enda etter kampen(e) i går! :P

 

Min +/- konklusjon:

 

- Hvorfor får Ebouè Wengers tillit kamp etter kamp, ettersom at han i HVER ENESTE KAMP har spilt ræva dårlig!?

 

 

Eboue spilote mest sannsynlig på grunn av skadene i går. Har vi alle på plass er han vel ikke noe klart førstevalg. Litt avhengig av hjemme eller borte kamp/ 4-4-2 eller 4-4-1-1 formasjon.

 

Ett annet poeng er kanskje for å stabilisere midtbanen litt? Eboue er kanskje ikke verdens beste høyre back defensivt, men som en høyre ving vil jo hans deffensive kvaliteter gi laget ekstra deffensiv trygghet!?

Wenger kunne spilt med Walcott på kant og Eduardo som spiss. Som regel så har det vært katastrofalt på høyrevingen når Ebouè har spilt der. Når Wenger har byttet ut Ebouè i Walcott så har det faktisk resultert i mål, da tenker jeg bl.a mot Bolton. Assist når Rosicky scorte. Mens den tida Ebouè spilte; feilpasninger, prøver å drible seg gjennom et nåløye som er AAALT FOR LITE.

 

Jeg tror Arsenal greier seg fint uten Ebouè. Han er en grei backup på høyrebacken for Sagna.

Link to comment
Share on other sites

Gode gud for en fantastisk ræva kamp. Må innrømme at jeg satt og så på Discovery når målene kom.

Deilig med seier. Godt å vinne selv om vi spiller ræva.

HÆÆÆÆÆ uansett revvakamp, Arsenal framfor Discovery

 

Om man tror at fotballen alltid skal være en enveiskjøring med fantastiske angrepspill og masse mål i sitt lags favør, ja da tror jeg at noen må slutte å bry seg om fotballen.

Fotball er så mye mer enn slike enkle konklusjoner, det er grunnen for at så mange på denne jordkloden elsker dette spillet.

 

Så du mener at jeg like godt kan slutte å følge med på Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Gode gud for en fantastisk ræva kamp. Må innrømme at jeg satt og så på Discovery når målene kom.

Deilig med seier. Godt å vinne selv om vi spiller ræva.

HÆÆÆÆÆ uansett revvakamp, Arsenal framfor Discovery

 

Om man tror at fotballen alltid skal være en enveiskjøring med fantastiske angrepspill og masse mål i sitt lags favør, ja da tror jeg at noen må slutte å bry seg om fotballen.

Fotball er så mye mer enn slike enkle konklusjoner, det er grunnen for at så mange på denne jordkloden elsker dette spillet.

 

Så du mener at jeg like godt kan slutte å følge med på Arsenal?

 

Jeg synes det er smålig å komme med slike betegnelser på kampen igår ja, og lurer på hva slags forventninger du har til Arsenal.

En kamp spilles med to lag, har det slått deg at motstanderlaget kan gjøre en god kamp?

 

Slik som Wenger sa det til arsenal.com:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...he+resources%27

 

"On Wigan's resistance...

"We were not really under the threat of conceeding but we needed to find an opening and I must say, for me, Wigan produced that extra ten percent that you get from a team when the new manager is here - to defend and focus on every ball, they played a real cup game defensively. They defended extremely well, I must say. I was surprised how long they did last without giving us an inch, and how tight they could mark for ninety minutes - it was absolutely amazing."

 

Vi vant med flere spillere ute (skade+karantene), og etter en landskampsperiode hvor x-antall spillere ikke har vært på treningsfeltet sammen i Arsenal. Vi sliter med å finne rom og åpninger, men vinner likevel. Beviser styrke når man til slutt klarer å dra i land en seier, hvor motstanderlaget gjennomfører kampen nesten prikkfritt med tanke på det defensive spillet sitt.

 

En tid i fremtiden så vil nok Arsenal neppe ha like stor % av kampene med offensiv angrepsfotball, som vi har hatt det under Wenger. Vi har blitt bortskjemte med en utrolig angrepsfotball, hvor teknikk, tempo, one touch, bevegelighet, osv er av ypperste kvalitet.

Dette vil neppe vare i all tid, og da blir det spennende å høre betegnelsen enkelte kommer med etter kamp da.

 

Fotballkamper handler om så mye mer enn det statistikken og analysene sier før kamp, det er derfor det er en sport som så mange elsker.

Link to comment
Share on other sites

Herlig!!! Jeg smiler enda etter kampen(e) i går! :lol:

 

Min +/- konklusjon:

 

- Hvorfor får Ebouè Wengers tillit kamp etter kamp, ettersom at han i HVER ENESTE KAMP har spilt ræva dårlig!?

 

 

Eboue spilote mest sannsynlig på grunn av skadene i går. Har vi alle på plass er han vel ikke noe klart førstevalg. Litt avhengig av hjemme eller borte kamp/ 4-4-2 eller 4-4-1-1 formasjon.

 

Ett annet poeng er kanskje for å stabilisere midtbanen litt? Eboue er kanskje ikke verdens beste høyre back defensivt, men som en høyre ving vil jo hans deffensive kvaliteter gi laget ekstra deffensiv trygghet!?

Wenger kunne spilt med Walcott på kant og Eduardo som spiss. Som regel så har det vært katastrofalt på høyrevingen når Ebouè har spilt der. Når Wenger har byttet ut Ebouè i Walcott så har det faktisk resultert i mål, da tenker jeg bl.a mot Bolton. Assist når Rosicky scorte. Mens den tida Ebouè spilte; feilpasninger, prøver å drible seg gjennom et nåløye som er AAALT FOR LITE.

 

Jeg tror Arsenal greier seg fint uten Ebouè. Han er en grei backup på høyrebacken for Sagna.

Jeg er forsåvidt helt enig. Jeg er ingen stor fan av Eboue og har egentlig aldri vært det. Men du skal ikke se bort i fra at det deffensive bidraget til Eboue har en viss innvirkning på Wengers valg.

Link to comment
Share on other sites

Gode gud for en fantastisk ræva kamp. Må innrømme at jeg satt og så på Discovery når målene kom.

Deilig med seier. Godt å vinne selv om vi spiller ræva.

HÆÆÆÆÆ uansett revvakamp, Arsenal framfor Discovery

 

Om man tror at fotballen alltid skal være en enveiskjøring med fantastiske angrepspill og masse mål i sitt lags favør, ja da tror jeg at noen må slutte å bry seg om fotballen.

Fotball er så mye mer enn slike enkle konklusjoner, det er grunnen for at så mange på denne jordkloden elsker dette spillet.

 

Så du mener at jeg like godt kan slutte å følge med på Arsenal?

 

Jeg synes det er smålig å komme med slike betegnelser på kampen igår ja, og lurer på hva slags forventninger du har til Arsenal.

En kamp spilles med to lag, har det slått deg at motstanderlaget kan gjøre en god kamp?

 

 

Folk kan vel da mene akkurat hva de vil om en kamp?

Arsenal er et mye bedre lag en Wigan, og jeg hadde ikek trodd at de skulle slite så mye.

Derfor ble jeg selvfølgelig forbannet.

Men jeg respekterer selvfølgelig din mening. :lol:

 

Vi vant hvertfall. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er helt utrolig at Heskey får fullføre kampen. Først prøver han å rive ned Walcott, dermed går han etter beina hans og feller han bakfra og ikke nok med, han meier ballen bort. Har ikke sett så mye til den dommeren, men han burde bli degradert til The Championship om ikke lenger ned i systemet.

 

Da burde han tatt Heskey med seg nedover. Makan til dritt spiller!

 

Mest ræva dommeren jeg har sett på lenge, Wigen burde hatt 2 rødekort, vis ikke 3, Denilson blir takla stygt bakfra og spillere forsetter å utføre sakseklippen etter ballen er trilla langt fra dem. For meg et soleklart rødkort, når en spiller takler så stygt brafra, hadde ikke mulighet på ballen.

 

Heskey skulle nesten hatt rødkort for at han flyr på Gallas slik han gore, Gallas blir rimelig iriter men skal han også staffes med gulkort når han bare forsvarer seg. Letter sakt han gjore ikke så mye mot Heskey en å si i fra, den han tar på Walcott med å presse han ned med armene lenge og så utføre et idiotisk takling er for meg en gåte at ikke blir gulkort. Vis det ikke er gult er ingen ting gult, men tydeligvis for Wigen drive med grise spill og dommer å linjemann tilater det. Han dommeren der burde faen ikke fått dømt mer på en stund spør du meg, han gjore store feilstadigvekk. Men syns dette må være årsværste hjemme kamp av Arsenal vi skapte overhode ikke noe. Spillere sto alt for mye stille, ser at savne til Cesc; Hleb o.s.v var alt for stor :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med deg Vieira04! Sitter man å ser på Discovery Channel istedet for Arsenal-kamp med grunnlaget at kampen er kjedelig er det fristende å si at man er supporter på feil premisser.., ikke at jeg skal påstå at du er det på så tynt grunnlag! Er mildt sagt lei av folk som klager over hver bidige kamp hvor det ikke produseres over 20 hundreprosentsjanser og ikke kan se verdien av selve kampen i seg selv.. For meg er enhver kamp hvor Arsenal er innvolvert interessant, ikke nødvendigvis på grunn av blendende angrepsspill, men på grunn av betydningen Arsenal har for meg. Gårsdagens kamp mot Wigan var jo en kamp hvor vi totaldominerte, men Wigan forsvarte seg heroisk og jeg synes mange enkeltspillere var glimrende. Hele forvarsrekka imponerte og diarra var god på midten, synes også rosicky var god! Greit nok at man kan forvente en seier mot antatt svakere lag, som jeg også gjorde i går, men man må innse at de ikke kan vinne 5-0 hver kamp. Verdien av en seier som igår må sies å være vel så bra som en 5-0 seier da den styrker lagmoralen og gir spillerne troen på at de kan avgjøre "frustrerende kamper" i fremtiden!

 

God søndag! :lol:

Takk for det.

Et godt innspill hvor du virkelig lever opp til nicket ditt.

Kjempebra.

Det er i motgang hjertet måles, selv om kampen i går ikke hadde noe med det å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er uenig i de som sier savnet av Fabregas og Hleb ikke viste seg voldsomt. Vårt offensive spill led kraftig av vi manglet de to. All kreditt til de som kom inn og bidra til at vi vant men på topp offensivt spill manglet det mye. Men det er veldig bra at vi klarer å vinne selv om flere veldig viktige offensive spillere er ute. Mannskapet viste nok en gang voldsom karakter mot et Wigan-lag som forsvarte seg tappert. På en dag der ManU feilet sto vi opp og tok en særdeles viktig trepoenger på en dag da mye lå an til at vi kun skulle klare uavgjort. Angående Rosicky er det vanskelig å ha en bestemt mening. På sitt beste er han utrolig god men foreløpig har han skuffet, la oss håpe grunnene til det har vært veldig mye skader og at han må venne seg til ligaen. At han er best sentralt synes helt klart men på sitt beste er han og en veldig ressurs for oss på venstrekanten. Husker bl a i fjor at han spilte helt fantastisk en kamp og sp ble han skadet. Så jeg håper virkelig Rosicky og de andre holder seg skadefrie utover vinteren, da kan dett bli utrolig moro.

Gleder meg voldsomt til å følge dette laget videre! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...