Jump to content

2007.11.24 Wigan H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ein skikkelig slitekamp der vi avgjør i slutten, igjen! Fantastisk å se den lagmoralen!! ;)

Såg den gleden Gallas viste etter målet, då gikk frysningane langt inn i ryggmargen, ekta glede...!

Etter min meining, pluss til Diarra, Rosicky og backene er (som alltid) gode!!

 

Herlig å se at rivalene frå nord taper 3 poeng, så no får vi berre håpe Derby kan gi naboene våre ein ny nedtur!

No skal det feirast med nokon "kalde"! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

JAAAAAAAAAAA! Fantastisk nok en gang! 3 poeng, Manu fikk 0, vi leder serien med 3 poeng og en kamp mindre spilt :) Og om Liverpool vinner hengekampen, kan det se ut som om de går forbi United på målforskjell ;) Synes virkelig "synd" på alle Unitedfans nå :D Så da leder vi med 6 poeng på de to lagene, om vi også da vinner. Så vi har et fantastisk forsprang nå!

 

Selvom United og Chelsea har "bedre" spillere enn oss, tror jeg ikke de hadde vunnet med de skadene vi hadde i dag. Bare ta United uten disse: Rooney (van Persie), Ronaldo (Hleb), Anderson (Diaby), Hargreaves (Gilberto), Scholes (Fabregas) og Carrick (Flamini) for eksempel. Så bredden vår er egentlig veldig bra, og Diarra og Denilson er gode spillere, men vi hadde klart oss bedre med Flamini og Fabregas for å si det sånn, men selvfølgelig, de gjorde det bra og hjalp Arsenal til nok en trepoenger.

 

Og hvem andre enn Billy Gallas avgjør dette!? Han begynner virkelig å se ut som en leder og en sterk kaptein, selvom jeg ikke vil glemme den lille kommunikasjonsfeilen mellom han og Toure. I år ser det allikevel ut som vi har et fantastisk forsvar, bedre enn på lenge! Så nå får vi tilbake alle som var skadet, forhåpentlig vis. Det så da stygt ut med Theo og håper virkelig ikke dette varer lenge! Forbannede feite Heskey! Han og Wigan spillerne gjorde bokstavelig talt ikke annet enn å sparke ned spillerne våre, samtidig sparke vekk ballen når de fikk den. Hørt den før? Men det som er bra er at i år avgjører vi hvertfall kampene, selvom vi ikke spiller opp til vårt beste.

 

Begge målene var fine, bra spill og gøy også for Tomas å få et mål, og herlig assist fra Bendtner der ja. Så dette blir noen dager i himmelen, før vi må ned på jorda, og se fram til den mindre viktige kampen mot Sevilla. Vi er videre, men, ja, vi bør vinne gruppa, og Sevilla kan bli vanskelig, så vi bør absolutt stille sterkt her, i motsetning til hjemmekampen mot Steaua. Vi har fire bortekamper på rad nå, mot Sevilla, Villa, Toon og Boro, så dette er begynnelsen på et virkelig tøft kampprogram, som vil vare ut januar, og her vil mye avgjøres... Jeg gleder meg til å følge dette laget framover!

 

We're gonna win the league, and now you're gonna believe us!

Link to comment
Share on other sites

Det der var en skikkeleg deilig seier.

Wigan forsvarer seg godt og vi er tidvis veldig tannlause, men vi gir ikkje opp og kjemper til fløyta går. Det resulterer i 3 velfortjente poeng. Wigan skaper null og niks, men dei kunne fort ha stjelt med seg 1 poeng.

Er litt skeptisk til Wenger som velger å en 451 i en lik kamp, vi burde hatt 2 mann på topp frå 1. minutt for å bryte gjennom muren til Wigan.

Men det enda godt, det er det viktigaste.

Link to comment
Share on other sites

Det der var en skikkeleg deilig seier.

Wigan forsvarer seg godt og vi er tidvis veldig tannlause, men vi gir ikkje opp og kjemper til fløyta går. Det resulterer i 3 velfortjente poeng. Wigan skaper null og niks, men dei kunne fort ha stjelt med seg 1 poeng.

Er litt skeptisk til Wenger som velger å en 451 i en lik kamp, vi burde hatt 2 mann på topp frå 1. minutt for å bryte gjennom muren til Wigan.

Men det enda godt, det er det viktigaste.

 

Vi spilte da 4-4-2. Walcott var på topp med Adebayor.

I andre omgang gikk Walcott ned på venstre kant, mens Rosicky tok en rolle bak Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

Kom over denne: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116...21%21%21&Page=0

 

Walcott ute i 6 måneder? Tenk om det stemmer da? Er bare å begynne å grine da! Heskey har kanskje ødelagt Theos karriere her, han kunne ha kommet tilbake, men nå har han allerede vært skadet så lenge for ei stund siden og er i en stor utviklingsfase. Nå er det bare å håpe dette er tull og be til Gud, ellers vet jeg f**n meg ikke hva jeg skal gjøre...

Link to comment
Share on other sites

Det der var en skikkeleg deilig seier.

Wigan forsvarer seg godt og vi er tidvis veldig tannlause, men vi gir ikkje opp og kjemper til fløyta går. Det resulterer i 3 velfortjente poeng. Wigan skaper null og niks, men dei kunne fort ha stjelt med seg 1 poeng.

Er litt skeptisk til Wenger som velger å en 451 i en lik kamp, vi burde hatt 2 mann på topp frå 1. minutt for å bryte gjennom muren til Wigan.

Men det enda godt, det er det viktigaste.

 

Vi spilte da 4-4-2. Walcott var på topp med Adebayor.

I andre omgang gikk Walcott ned på venstre kant, mens Rosicky tok en rolle bak Adebayor.

 

My bad. Men det føltest seriøst som om Adebayor var heilt åleine der oppe, for Walcott jobba veldig mykje ute på kanten som ein ving. Og det er denne posisjonen eg føler han er best i og bør vere foran Eboue i køa, som ikkje fekk til så veldig mykje idag.

Link to comment
Share on other sites

Kom over denne: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116...21%21%21&Page=0

 

Walcott ute i 6 måneder? Tenk om det stemmer da? Er bare å begynne å grine da! Heskey har kanskje ødelagt Theos karriere her, han kunne ha kommet tilbake, men nå har han allerede vært skadet så lenge for ei stund siden og er i en stor utviklingsfase. Nå er det bare å håpe dette er tull og be til Gud, ellers vet jeg f**n meg ikke hva jeg skal gjøre...

 

 

Faen hvis dette stemmer. Han tjukke klumpen Heskey oppførte seg som en drittunge i dag. Han begynte jo å dytte Gallas og startet den konflikten og.

 

Ellers må jeg bare si meg enig i det som blir sagt. Fantastisk seier, at united taper gjør kvelden bare enda bedre. Om rottene oppe i gate taper for West Ham i morra har denne serierunden vært bortimot perfekt ;)

Link to comment
Share on other sites

THEO ;)

 

Selv med tanke på seier for oss og tap for Manure blir jeg meget lei meg hvis Theo må ut i 6 måneder. Jeg følte han hadde noe på gang, og idag som spiss, og faktisk på venstrekanten føler jeg han har mye mer innvirkning på kampene enn det han har hatt tidligere på vingen.

 

Hvis nå da gutten har pådratt seg en alvorlig skade, er det da mulig at han bruker tiden til å bli mer sulten og kommer dermed sterkere tilbake.

Vell vell, får bare håpe det ikke er så alvorlig som der antatt.

Link to comment
Share on other sites

Gode gud for en fantastisk ræva kamp. Må innrømme at jeg satt og så på Discovery når målene kom.

Deilig med seier. Godt å vinne selv om vi spiller ræva.

HÆÆÆÆÆ uansett revvakamp, Arsenal framfor Discovery

 

Akkurat der og da, så var det riktig å se på Discovery.

Kunne like gjerne sett på Animal channel.

Ble skikkelig gretten av å se på.

 

Savner Fabregas i dag. Hvor lenge er Flamini ute?

 

Når ikke alt går på skinner og vi leder med et par mål er det likeså greit å se på noen Zebra formere seg?

 

Neida... men det der hadde jeg aaaaaldri klart... Bra man er forskjellige ;)

Link to comment
Share on other sites

THEO ;)

 

Selv med tanke på seier for oss og tap for Manure blir jeg meget lei meg hvis Theo må ut i 6 måneder. Jeg følte han hadde noe på gang, og idag som spiss, og faktisk på venstrekanten føler jeg han har mye mer innvirkning på kampene enn det han har hatt tidligere på vingen.

 

Hvis nå da gutten har pådratt seg en alvorlig skade, er det da mulig at han bruker tiden til å bli mer sulten og kommer dermed sterkere tilbake.

Vell vell, får bare håpe det ikke er så alvorlig som der antatt.

 

 

Hvor står det at det er 6 mnd?

 

Virkelig synd viss dette er tilfelle. Eneste posetive eg kan tenke meg da er at han kan løfte skrapjern i e halvt års tid. Og kanskje han veier over 50 kg i slutten av sesongen..

Link to comment
Share on other sites

Haha, men Discovery er en utrolig bra kanal! Noen som ser på Mythbusters? Jeg har dessverre ikke Discovery, men ser det ofte hos en venn av meg.

 

Over til kampen, så synes jeg det var ganske som forventet. Dog meget skuffet over balltempoet til Arsenal i første omgang. Diarra var strålende defensivt. Makan til styrke! Synes både Denilson og Diarra kom bedre med og turte mer i annen omgang. Deilig med seier!

 

Noen som vet noe om Walcott? Jeg ser ikke noe noe sted...

Link to comment
Share on other sites

Haha, men Discovery er en utrolig bra kanal! Noen som ser på Mythbusters? Jeg har dessverre ikke Discovery, men ser det ofte hos en venn av meg.

 

 

Mythbusters er veldig bra! ;) Også mye annet bra som pleier å gå der - ser ofte på dokumentarer blandt annet :)

 

Come on you Gunners! :D

Link to comment
Share on other sites

Haha, men Discovery er en utrolig bra kanal! Noen som ser på Mythbusters? Jeg har dessverre ikke Discovery, men ser det ofte hos en venn av meg.

 

 

Mythbusters er veldig bra! ;) Også mye annet bra som pleier å gå der - ser ofte på dokumentarer blandt annet :)

 

Come on you Gunners! :D

 

Er veldig mykje underholdande og spennande på Discovery, for eksempel Hooligans.

Men ingenting kjem foran foran ein direktesendt kamp med gutane i raudt frå London.

Link to comment
Share on other sites

Sitter å venter litt på at Ebou skal slå ut i full blomst, har ingen problemer med å se hvorfor Wenger bruker han,en spiller med et enormt potensiale tror jeg. Ellers er Walcott med i aftenbønnen min idag.

 

En fin fin dag ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Står på arsenal.com at skaden ikke var så alvorlig som man kunne anta utifra bildene sett på tv. THANK GOD ;)

 

 

Ja det var virkelig deiligt og høre. Wenger regnet med at han var tilbake til neste kamp.

 

Har aldri likt jungelbukken heskey, han er en stygg spiller som er for treig til PL og må hevde seg på andre måter.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com...

 

Arsene Wenger on Theo's injury...

"Theo looks not bad. The physio told me he has to come off straight away because he was numb, he has been kicked certainly on the nerve. He twisted his ankle, we checked his X-ray now, he looks alright"

 

For en herlig runde! Jævlig viktig seier, og at man u tapte blir jo for mye av det gode! Bare å kjøre på videre nå..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er strålende fornøyd etter at vi nok en gang vant fortjent. Wigan forsvarer seg godt i 80 minutter og vi stanger hele veien og de gjorde det veldig vanskelig for oss.

 

Det var veldig synlig at vi manglet kreativiteten til Fabregas, men synes Diarra og Denilson gjorde en kjempekamp, men litt for forsiktige i begynnelsen. Diarra løper som om han har fanden i hælene hele kampen og Denilson viser bra pasningskvalitet. Men ingen av de har nok kreativiteten til Fabregas ;)

Men litt misfornøyd med at vi ikke scorer tidligere.

 

Det går mange negler i løpet av en slik kamp :)

Håper det går bra med Walcott og at vi har van Persie tilbake til neste kamp.

Vet noen hvordan skadesituasjonen med flamini er ?

Link to comment
Share on other sites

Wenger mente Flamini var ute en uke. Så mot Villa neste helg er vel både Farbegas, Flamini og kanskje Van Persie tilbake.

 

Herlig med seier i dag. Hadde en dårlig følelse i hele dag ,helt frem til det var passert 83 min. Desto deiligere med 3 poeng!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...