Jump to content

2007.11.24 Wigan H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er fornøyd, vi vann på ein dårleg dag og mot et kompakt defansivt Wigan lag som gjekk for eit poeng. Dette skiller oss frå forrige sesong.

 

Denne likte jeg.

 

Man kan ikke gå rundt å forvente at Arsenal skal knuse lag som Wigan. Ingen kamper er lette i utgangspunktet. Man behøver bare å gå tilbake til forrige sesong, der de dårlige lagene gang på gang klarte uavgjort på vår bane.

 

Vi vinner uten å imponere, men gjør det lille som må til. Enkelt og greit!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Er fornøyd, vi vann på ein dårleg dag og mot et kompakt defansivt Wigan lag som gjekk for eit poeng. Dette skiller oss frå forrige sesong.

 

Denne likte jeg.

 

Man kan ikke gå rundt å forvente at Arsenal skal knuse lag som Wigan. Ingen kamper er lette i utgangspunktet. Man behøver bare å gå tilbake til forrige sesong, der de dårlige lagene gang på gang klarte uavgjort på vår bane.

 

Vi vinner uten å imponere, men gjør det lille som må til. Enkelt og greit!

 

Henger meg også på denne. En spennende kamp til det 85 min. Wigan gjorde sitt

på sine premisser og de gjorde det imponerende bra.

Igjen avgjorde vi i de siste 10-15 min og viser styrke.

Litt lite kreativitet i laget vårt men med Hleb,Fab og Flamini ute så er vi litt svekka der.

Så ja en seier som sitter langt inne og de som liker Discovery bedre enn slike kamper.

Vel,valget sier det meste;-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...