Jump to content

Gabriel Agbonlahor


Eboue

Recommended Posts

John Carews lagkamerat Gabriel Agbonlahor kan bli Arsenal-spiller i januar.

 

Arsenal-manager Arsene Wenger sjekket markedet for spisser i sommer.

 

Han endte opp med Eduardo da Silva, men den kroatiske landslagsspilleren har ikke helt akklimatisert seg i England ennå.

 

Dermed er Wenger veldig avhengig av at Emmanuel Adebayor holder seg skadefri. Han har også Robin van Persie, men nederlenderen liker seg best litt bak spissen.

 

Ifølge Daily Express skal Aston Villas unggutt Gabriel Agbonlahor være ønsket på Emirates Stadium i januar.

 

Den anvendelige angrepsspilleren kan brukes både på kanten, som tilbaketrukket spiss og helt på topp.

 

Avisen spekulerer i en overgangssum på 15 millioner pund.

 

Wenger fikk 70 millioner pund til å kjøpe for i sommer, men valgte å la pengene stå i banken til en senere anledning.

 

- Pengene er der for å hjelpe deg å skape et godt lag. Når du føler du har et godt lag trenger du ikke nødvendigvis bruke dem. I en stor klubb som vår, er det midler tilgjengelig for nødssituasjoner, som om du får mange skader. Eller om du kommer i en situasjon hvor du må gjøre et kjapt kjøp. Derfor er det viktig å bruke pengene fornuftig, sier Arsenal-manageren.

 

Jeg mener dette kunne vært et svært bra kjøp.

 

Han har scoret fem mål til nå i PL, og det for et lag som Villa.

 

Først og fremst kunne han vært backup for duoen Ade - RvP, men han kunne også fått spilt en hel del på førstelaget pga sitt store talent.

 

Jeg sier løp å kjøp, Wenger. Jeg vil ikke spille mer 4-5-1!!!

Link to comment
Share on other sites

Har sansen for Agbonlahor. Og jeg tror han kunne blomstret enda mer ved å få bedre spillere rundt seg, som gjør at han kan utnytte sin teknikk i enda større grad, noe han definitivt hadde hatt mulighet til i Arsenal. Spørs bare om det er plass, og om det kunne økt misnøyen blant andre som banker på døra til en plass på førstelaget..?

Link to comment
Share on other sites

Har sansen for Agbonlahor. Og jeg tror han kunne blomstret enda mer ved å få bedre spillere rundt seg, som gjør at han kan utnytte sin teknikk i enda større grad, noe han definitivt hadde hatt mulighet til i Arsenal. Spørs bare om det er plass, og om det kunne økt misnøyen blant andre som banker på døra til en plass på førstelaget..?

 

hvis det er som wenger sier og eduardo er på gang, ser jeg på det som lite nødvendig og hente en spiss til..

kan tenke meg at det blir mye grining fra bendtner sin side hver fall hvis dette skulle skje.

men er det sånn at eduardo har hjemlengsel, hadde det hvert en perfekt erstatter.

 

enig med helmik, vil ikke spille 4-5-1 mer

Link to comment
Share on other sites

Håper han kommer, men tviler. Ung, engelsk og god, er selve oppskriften på en dyr spiller. Om £15M stemmer tror jeg Wenger ser en annen vei, men om man klarer å bake inn summen i diverse kalsuler kan det hende Wenger blar opp (som med Theo-overgangen). Uansett, med fire spisser pluss Walcott trenger vi egentlig ikke noen ny spiss, men på en annen side er det bare Ade og RvP som har vist seg som gode nok for toppen av PL. Agbonlahor kan spille ving òg, og om han funker på venstresida er ville det vært et glimrende kjøp tror jeg. Jeg er positiv.

Link to comment
Share on other sites

Til nå denne sesongen tror jeg Agbonlahor har spilt både venstre- og høyreving samtidig som han er spiss av natur.

 

Hvor høres det forresten at Dudu har hjemlengsel? Eller er det bare spekulasjoner?

 

 

Agbonlahor. Tviler på at det blir noe av dette. Ikke noe typisk Wenger kjøp. Desuten synest eg at vi burde gitt vår danske flere muligheter før vi kjøper inn noe nytt.

Link to comment
Share on other sites

Har sansen for Agbonlahor. Og jeg tror han kunne blomstret enda mer ved å få bedre spillere rundt seg, som gjør at han kan utnytte sin teknikk i enda større grad, noe han definitivt hadde hatt mulighet til i Arsenal. Spørs bare om det er plass, og om det kunne økt misnøyen blant andre som banker på døra til en plass på førstelaget..?

 

hvis det er som wenger sier og eduardo er på gang, ser jeg på det som lite nødvendig og hente en spiss til..

kan tenke meg at det blir mye grining fra bendtner sin side hver fall hvis dette skulle skje.

men er det sånn at eduardo har hjemlengsel, hadde det hvert en perfekt erstatter.

 

enig med helmik, vil ikke spille 4-5-1 mer

Synes da ikke kampene mot Liverpool og Reading på borte bane var så helt gale selv med 4-5-1. Personlig er jeg i mot flere kjøp. Stallen er stor nok og med masse talent.

Link to comment
Share on other sites

John Carews lagkamerat Gabriel Agbonlahor kan bli Arsenal-spiller i januar.

 

Arsenal-manager Arsene Wenger sjekket markedet for spisser i sommer.

 

Han endte opp med Eduardo da Silva, men den kroatiske landslagsspilleren har ikke helt akklimatisert seg i England ennå.

 

Dermed er Wenger veldig avhengig av at Emmanuel Adebayor holder seg skadefri. Han har også Robin van Persie, men nederlenderen liker seg best litt bak spissen.

 

Ifølge Daily Express skal Aston Villas unggutt Gabriel Agbonlahor være ønsket på Emirates Stadium i januar.

 

Den anvendelige angrepsspilleren kan brukes både på kanten, som tilbaketrukket spiss og helt på topp.

 

Avisen spekulerer i en overgangssum på 15 millioner pund.

 

Wenger fikk 70 millioner pund til å kjøpe for i sommer, men valgte å la pengene stå i banken til en senere anledning.

 

- Pengene er der for å hjelpe deg å skape et godt lag. Når du føler du har et godt lag trenger du ikke nødvendigvis bruke dem. I en stor klubb som vår, er det midler tilgjengelig for nødssituasjoner, som om du får mange skader. Eller om du kommer i en situasjon hvor du må gjøre et kjapt kjøp. Derfor er det viktig å bruke pengene fornuftig, sier Arsenal-manageren.

 

Jeg mener dette kunne vært et svært bra kjøp.

 

Han har scoret fem mål til nå i PL, og det for et lag som Villa.

 

Først og fremst kunne han vært backup for duoen Ade - RvP, men han kunne også fått spilt en hel del på førstelaget pga sitt store talent.

 

Jeg sier løp å kjøp, Wenger. Jeg vil ikke spille mer 4-5-1!!!

 

Enig i det du sei.. men når du sei At han har scora fem mål i PL, og det for et lag som Villa

Villa er jo et godt lag da? for meg så er det større prestasjon å score 8 mål for portsmouth, sann som Benjani. Men heilt enig i løp og kjøp.

Så kvittar vi oss med Bendtner (som eg ikkje har trua på). Og i 4-5-1 formasjon for ikkje vi nok kraft i angrepet, føler eg. Eg trur vi kunne ha scora meir mål i 4-4-2 formasjon.

 

Sjekk : http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...al=8&CID=33&vd=

 

Tabellen heilt nederst. Legg merke til Adebayor's accuracy. ikkje så overbevisande.

Link to comment
Share on other sites

vet ikke helt om agbonlahor er mannen å satse på. greit han har scoret 5 mål, men veit ikke helt jeg... synes ikke han viser "klassen" vi trenger ;D men positivt med en engelskmann

 

 

noen som veit når en eventuell kvoteregel vil komme på plass?? jeg mener klubbene burde få minimum 3 år til å gjennomføre noe såpass omfattende

Link to comment
Share on other sites

Agbonlahor er en meget god spiller, men er vel en typisk spisstype, så spørsmålet er vel hvem som eventuelt skulle selges?

Noen må vel ut av klubben før det kommer en ny inn..

 

På midtbanen har vi for mange og vi har jo praktisk talt 5 spisser hvis man teller med Walcott.

Jeg tror egentlig dette bare er rykter og ikke et kjøp Wenger har planer om.

Tviler også på Villa har noen planer om å selge han. Jeg tror de sakte men sikkert prøver å bygge opp laget rundt spillerne de har nå.

 

Han har sagt han kanskje kjøper en spiller hvis det blir nødvendig, men jeg har mine tvil.

Og jeg tror han er fornøyd med spissene vi har..

 

Eduardo har vel kanskje ikke fått vist sitt beste enda, men jeg tror han blir bedre til våren eller neste sesong.

 

Bendtner har jo stor karriere foran seg, men jeg er usikker på om det blir i Arsenal faktisk..god spiller, men se det bare ikke helt for meg.

 

Det blir ganske sikkert Ade og Van Persie som spiller fast på topp denne sesongen og også kanskje neste sesong..

Tipper godeste Nicklas har mistet tålmodigheten for lenge siden fram til da..

Link to comment
Share on other sites

John Carews lagkamerat Gabriel Agbonlahor kan bli Arsenal-spiller i januar.

 

Arsenal-manager Arsene Wenger sjekket markedet for spisser i sommer.

 

Han endte opp med Eduardo da Silva, men den kroatiske landslagsspilleren har ikke helt akklimatisert seg i England ennå.

 

Dermed er Wenger veldig avhengig av at Emmanuel Adebayor holder seg skadefri. Han har også Robin van Persie, men nederlenderen liker seg best litt bak spissen.

 

Ifølge Daily Express skal Aston Villas unggutt Gabriel Agbonlahor være ønsket på Emirates Stadium i januar.

 

Den anvendelige angrepsspilleren kan brukes både på kanten, som tilbaketrukket spiss og helt på topp.

 

Avisen spekulerer i en overgangssum på 15 millioner pund.

 

Wenger fikk 70 millioner pund til å kjøpe for i sommer, men valgte å la pengene stå i banken til en senere anledning.

 

- Pengene er der for å hjelpe deg å skape et godt lag. Når du føler du har et godt lag trenger du ikke nødvendigvis bruke dem. I en stor klubb som vår, er det midler tilgjengelig for nødssituasjoner, som om du får mange skader. Eller om du kommer i en situasjon hvor du må gjøre et kjapt kjøp. Derfor er det viktig å bruke pengene fornuftig, sier Arsenal-manageren.

 

Jeg mener dette kunne vært et svært bra kjøp.

 

Han har scoret fem mål til nå i PL, og det for et lag som Villa.

 

Først og fremst kunne han vært backup for duoen Ade - RvP, men han kunne også fått spilt en hel del på førstelaget pga sitt store talent.

 

Jeg sier løp å kjøp, Wenger. Jeg vil ikke spille mer 4-5-1!!!

Har du noen kilder med uttalelser? Det er som regel de mest troverdige kildene. Sikkert ikke dumt å kjøpe han for dudu er langt i fra en plass i 11'ern, men vil heller satse på vår danske og theo!

Link to comment
Share on other sites

Agbonlahor for en slik penge? Løp og kjøp! Det er bare et tidsspørsmål før Manure, Liverpool eller Chelsea snapper han opp. Han er utrolig hurtig og har i tillegg en strålende teknikk. Jeg er 100% for et slikt kjøp(om ryktene stemmer da). Bendtner forsvinner nok i januar eller i sommer.

 

Jeg har savnet en slik spiller i år. En spiller med utrolig fart og teknikk som løper rett på mål. En spiller som f.eks Henry som kan finne på noe uventet og ekstraordinert.

Link to comment
Share on other sites

Agbonlahor for en slik penge? Løp og kjøp! Det er bare et tidsspørsmål før Manure, Liverpool eller Chelsea snapper han opp. Han er utrolig hurtig og har i tillegg en strålende teknikk. Jeg er 100% for et slikt kjøp(om ryktene stemmer da). Bendtner forsvinner nok i januar eller i sommer.

 

Jeg har savnet en slik spiller i år. En spiller med utrolig fart og teknikk som løper rett på mål. En spiller som f.eks Henry som kan finne på noe uventet og ekstraordinert.

 

Ening pluss han skorere nesten alle måla på hode, klasse spiller når du skorer mål mot Chelsea og Man Utd på hode, utrolig go spenst og teiming på hode :D

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig vi henter ham :angry: Har sett ham en del og for ett talent! Supertalent, som jeg trur vil passe godt inn i Arsenal stilen :D

Vi vil nok få skader+at Adebayor drar vel til Afrikamesterskapet?

Da kan det bli veldig tynt med bare Bendter, Walcott, Persie og Dudu.. De har ikke spilt no særlig sammen og er redd det blir for svakt.. Har ikke blitt så imponert av Bendter og Dudu. kan være godt å heve innpå, men har ikke sett noe ekstra av dem enda.. :angry:

Adebayor er så sinnsykt bra at vi vil nok savne han veldig.. men får håpe vi unngår noe mer skader på spisser..

Men blir VELDIG glad hvis vi henter han... vil si han er klart mer målfarlig enn både Dudu og Bendter

Link to comment
Share on other sites

IKKE KJØP AGBONLAHOR WENGER!

 

 

Hvorfor?

 

Wenger MÅ ikke kjøpe spiller som koster over 100 mill ! :)

 

 

 

Selvfølgelig en spøk det her, men samtidig en liten påpekelse...

 

 

 

Følgende spillere har Wenger kjøpt til over 100 mill ;

 

- Frannie Jeffers (Traff han mål? Dro så fort han fikk autofrafen til Dennis... )

 

- Sylvain Wiltord (Ok, men tilbakebetalte ikke nok spør du meg! )

 

- Gio Bronckhorst ( Husker han bare vagt...)

 

- Reyes ( Klasse-spiller i mitt syn - synd han er psykisk allergisk mot regn og vind! )

 

- Regner ikke med TH14, kosta vell 90 ca, hehe :)

 

 

Ingen over, ingen under. Dette sier man om proffessors evne til finne talenter og "uskrevne blader" verden rundt og utvikle dem til verdensklasse-spillere. Men de litt mer annerkjente spillerne hvor han har måtte grave litt i pundsedlene har ikke vært altfor suksessfulle selv om jeg bare kan vise til 4 stk. (Tar forebehold for at jeg kanskje har glemt noen i farta)

 

Skulle vi være nær en avtale med Agbonlahor,som nok vil koste 10-15 £, vil jeg selvfølgelig ikke være negativ fordi Wengers tidligere dyre kjøp ikke har slått til. Bare en liten tanke jeg har kommet over.

Når det gjelder spilleren Agbonlahor er det en spennende spiller, men han har kanskje blitt oppskrytt litt vell mye på dette forumet... Må huske på at han er 21 år og ikke vært i England A-tropp ennå... Har scoret 5 mål, men ikke dominert eller vist noe som skulle tilsi at alle toppklubbene skal legge seg flate for han i januar som noen her indikerer de vil.. Men engelskmann er han! og jeg må innrømme at det hadde vært greit å kanskje hatt noen briter fler i troppen... Men ikke noe jeg tenker mye på

Link to comment
Share on other sites

Togo kvalet ikke, Adebayor blir hjemme..

 

Dette visste jeg ikke, men jeg ble veldig glad når jeg hørte det ;)

Adebayor har utviklet seg til en klassespiss i år!

Selv har jeg trua på at Agbonlahor kan bli god, og hvis muligheten faktisk er åpen burde arsene punge ut, for penger har vi!

Link to comment
Share on other sites

IKKE KJØP AGBONLAHOR WENGER!

 

 

Hvorfor?

 

Wenger MÅ ikke kjøpe spiller som koster over 100 mill ! :P

 

 

 

Selvfølgelig en spøk det her, men samtidig en liten påpekelse...

 

 

 

Følgende spillere har Wenger kjøpt til over 100 mill ;

 

- Frannie Jeffers (Traff han mål? Dro så fort han fikk autofrafen til Dennis... )

 

- Sylvain Wiltord (Ok, men tilbakebetalte ikke nok spør du meg! )

 

- Gio Bronckhorst ( Husker han bare vagt...)

 

- Reyes ( Klasse-spiller i mitt syn - synd han er psykisk allergisk mot regn og vind! )

 

- Regner ikke med TH14, kosta vell 90 ca, hehe :P

 

 

Ingen over, ingen under. Dette sier man om proffessors evne til finne talenter og "uskrevne blader" verden rundt og utvikle dem til verdensklasse-spillere. Men de litt mer annerkjente spillerne hvor han har måtte grave litt i pundsedlene har ikke vært altfor suksessfulle selv om jeg bare kan vise til 4 stk. (Tar forebehold for at jeg kanskje har glemt noen i farta)

 

Skulle vi være nær en avtale med Agbonlahor,som nok vil koste 10-15 £, vil jeg selvfølgelig ikke være negativ fordi Wengers tidligere dyre kjøp ikke har slått til. Bare en liten tanke jeg har kommet over.

Når det gjelder spilleren Agbonlahor er det en spennende spiller, men han har kanskje blitt oppskrytt litt vell mye på dette forumet... Må huske på at han er 21 år og ikke vært i England A-tropp ennå... Har scoret 5 mål, men ikke dominert eller vist noe som skulle tilsi at alle toppklubbene skal legge seg flate for han i januar som noen her indikerer de vil.. Men engelskmann er han! og jeg må innrømme at det hadde vært greit å kanskje hatt noen briter fler i troppen... Men ikke noe jeg tenker mye på

 

Godt det er Wenger som bestemmer og ikke du, da hadde vel Arsenal ligget en divisjon under tenker jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

Han scorte i U21 landslagskampen mot Bulgaria på fredagen :P

 

Jeg er ikke klar for flere spisser, jeg mener vi har nok. Men hvis Bendtner bestemmer seg for å dra hadde vell egentlig ikke Agbonlahor vært så dum, men spørsmålet er jo om han hadde evt. hadde fått noe mer spilletid enn det Bendtner får og om han er villig til å kjempe hardt for å komme inn på første ellveren og evt. må sitte på benken en stund før han får sine muligheter, har han samme mentalitet som Hoyte? Positive er at han kjenner Walcott fra U21 landslaget som kanskje vil gjøre det lettere for han i starten.

 

Men jeg sier det igjen, trenger vi egentlig flere klassespisser/ spisser med stort potensial? det er ikke jeg som veit best, det er Wenger. Så jeg skal la den største franskmannen vi har i Arsenal bestemme, for han veit klart best, det er hvertfall min mening ;)

Link to comment
Share on other sites

Han scorte i U21 landslagskampen mot Bulgaria på fredagen ;)

 

Jeg er ikke klar for flere spisser, jeg mener vi har nok. Men hvis Bendtner bestemmer seg for å dra hadde vell egentlig ikke Agbonlahor vært så dum, men spørsmålet er jo om han hadde evt. hadde fått noe mer spilletid enn det Bendtner får og om han er villig til å kjempe hardt for å komme inn på første ellveren og evt. må sitte på benken en stund før han får sine muligheter, har han samme mentalitet som Hoyte? Positive er at han kjenner Walcott fra U21 landslaget som kanskje vil gjøre det lettere for han i starten.

 

Vi har nok spisser for resten av sesongen tror jeg, etter det kan bendtner for min del gå for da er vel Barazite og Vela klare som nye unge spisser + han Gilles Sunu

 

Men jeg sier det igjen, trenger vi egentlig flere klassespisser/ spisser med stort potensial? det er ikke jeg som veit best, det er Wenger. Så jeg skal la den største franskmannen vi har i Arsenal bestemme, for han veit klart best, det er hvertfall min mening :P

Amen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...