Jump to content

Gabriel Agbonlahor


Eboue

Recommended Posts

IKKE KJØP AGBONLAHOR WENGER!

 

 

Hvorfor?

 

Wenger MÅ ikke kjøpe spiller som koster over 100 mill ! ;)

 

 

 

Selvfølgelig en spøk det her, men samtidig en liten påpekelse...

 

 

 

Følgende spillere har Wenger kjøpt til over 100 mill ;

 

- Frannie Jeffers (Traff han mål? Dro så fort han fikk autofrafen til Dennis... )

 

- Sylvain Wiltord (Ok, men tilbakebetalte ikke nok spør du meg! )

 

- Gio Bronckhorst ( Husker han bare vagt...)

 

- Reyes ( Klasse-spiller i mitt syn - synd han er psykisk allergisk mot regn og vind! )

 

- Regner ikke med TH14, kosta vell 90 ca, hehe ;)

 

 

Ingen over, ingen under. Dette sier man om proffessors evne til finne talenter og "uskrevne blader" verden rundt og utvikle dem til verdensklasse-spillere. Men de litt mer annerkjente spillerne hvor han har måtte grave litt i pundsedlene har ikke vært altfor suksessfulle selv om jeg bare kan vise til 4 stk. (Tar forebehold for at jeg kanskje har glemt noen i farta)

 

Skulle vi være nær en avtale med Agbonlahor,som nok vil koste 10-15 £, vil jeg selvfølgelig ikke være negativ fordi Wengers tidligere dyre kjøp ikke har slått til. Bare en liten tanke jeg har kommet over.

Når det gjelder spilleren Agbonlahor er det en spennende spiller, men han har kanskje blitt oppskrytt litt vell mye på dette forumet... Må huske på at han er 21 år og ikke vært i England A-tropp ennå... Har scoret 5 mål, men ikke dominert eller vist noe som skulle tilsi at alle toppklubbene skal legge seg flate for han i januar som noen her indikerer de vil.. Men engelskmann er han! og jeg må innrømme at det hadde vært greit å kanskje hatt noen briter fler i troppen... Men ikke noe jeg tenker mye på

 

Godt det er Wenger som bestemmer og ikke du, da hadde vel Arsenal ligget en divisjon under tenker jeg :P

 

tror de hadde ligget litt mer enn en divisjon under da.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Han scorte i U21 landslagskampen mot Bulgaria på fredagen ;)

 

Jeg er ikke klar for flere spisser, jeg mener vi har nok. Men hvis Bendtner bestemmer seg for å dra hadde vell egentlig ikke Agbonlahor vært så dum, men spørsmålet er jo om han hadde evt. hadde fått noe mer spilletid enn det Bendtner får og om han er villig til å kjempe hardt for å komme inn på første ellveren og evt. må sitte på benken en stund før han får sine muligheter, har han samme mentalitet som Hoyte? Positive er at han kjenner Walcott fra U21 landslaget som kanskje vil gjøre det lettere for han i starten.

 

Vi har nok spisser for resten av sesongen tror jeg, etter det kan bendtner for min del gå for da er vel Barazite og Vela klare som nye unge spisser + han Gilles Sunu

 

Men jeg sier det igjen, trenger vi egentlig flere klassespisser/ spisser med stort potensial? det er ikke jeg som veit best, det er Wenger. Så jeg skal la den største franskmannen vi har i Arsenal bestemme, for han veit klart best, det er hvertfall min mening :P

Amen

 

Skal vi sammenligne med Man Utd, Liverpool og Chelsea ligger vi et hav etter når det kommer til klasse spisser, vi har 2 som holder nivået i PL mens de andre klubbene har 4-5 spisser vær seg.

 

Så ja vi trenger 1-2 spisser til som skorer mål, ikke middels go spisser som ikke er goe nok.

 

Hjelper heller ikke at vi har 2 spisser som har fast klippekort, de for jo ikke noe kamp om plassen sin.

 

Faktisk skorer ADB alt for lite mål og brenner drøssevis med store sjangser, nei Wenger løp og kjøp en typisk nr 9 spiss som er super man innefor 16 meteren ;)

Link to comment
Share on other sites

IKKE KJØP AGBONLAHOR WENGER!

 

 

Hvorfor?

 

Wenger MÅ ikke kjøpe spiller som koster over 100 mill ! :D

 

 

 

Selvfølgelig en spøk det her, men samtidig en liten påpekelse...

 

 

 

Følgende spillere har Wenger kjøpt til over 100 mill ;

 

- Frannie Jeffers (Traff han mål? Dro så fort han fikk autofrafen til Dennis... )

 

- Sylvain Wiltord (Ok, men tilbakebetalte ikke nok spør du meg! )

 

- Gio Bronckhorst ( Husker han bare vagt...)

 

- Reyes ( Klasse-spiller i mitt syn - synd han er psykisk allergisk mot regn og vind! )

 

- Regner ikke med TH14, kosta vell 90 ca, hehe ;)

 

 

Ingen over, ingen under. Dette sier man om proffessors evne til finne talenter og "uskrevne blader" verden rundt og utvikle dem til verdensklasse-spillere. Men de litt mer annerkjente spillerne hvor han har måtte grave litt i pundsedlene har ikke vært altfor suksessfulle selv om jeg bare kan vise til 4 stk. (Tar forebehold for at jeg kanskje har glemt noen i farta)

 

Skulle vi være nær en avtale med Agbonlahor,som nok vil koste 10-15 £, vil jeg selvfølgelig ikke være negativ fordi Wengers tidligere dyre kjøp ikke har slått til. Bare en liten tanke jeg har kommet over.

Når det gjelder spilleren Agbonlahor er det en spennende spiller, men han har kanskje blitt oppskrytt litt vell mye på dette forumet... Må huske på at han er 21 år og ikke vært i England A-tropp ennå... Har scoret 5 mål, men ikke dominert eller vist noe som skulle tilsi at alle toppklubbene skal legge seg flate for han i januar som noen her indikerer de vil.. Men engelskmann er han! og jeg må innrømme at det hadde vært greit å kanskje hatt noen briter fler i troppen... Men ikke noe jeg tenker mye på

 

Godt det er Wenger som bestemmer og ikke du, da hadde vel Arsenal ligget en divisjon under tenker jeg :)

 

hva var det du ikke skjønte med at jeg sa det var en spøk a?? Men er jo sant da, de dyre kjøpene til wenger har skjeldent vært noe særlig... Så lurer egentlig på hvorfor det jeg skrev var så gæli..??

 

Tipper jeg ikke får noe svar jeg....

 

Hadde styrt Arsenal 10 ganger bedre enn dere to til sammen ! :D

Link to comment
Share on other sites

Alle her vet jo at Wenger ikke kommer til å kjøpe han hvis han koster over £15 millioner. Men Agbonlahor er en spiller med hodestyrke og stor fart. Men han mangler litt på teknikken, noe han helt sikkert får med årene. Etter mitt syn har vi nok spisser(Ade, RvP, Bendtner, Walcott og selvfølgelig Eduardo). Ade har hatt en liten down periode og jeg er sikker på at han kommer sterkere tilbake. Bendtner har stort potensiale, noe han helt sikkert vil vise senere i kveld. Jeg synes faktisk Wiltord var en klassespiller for klubben og det er vel ikke Wenger's skyld at Reyes er ei pingle som ikke tåler litt vær og vind?

Og det er nok ingen managere i verden som ikke har gjort et eneste bomkjøp?!

ja, Wenger har hatt noen, men se på Ferguson!

sier bare Djemba Djemba og Kleberson.

 

Så jeg sier at vi ikke trenger Agbonlahor, men hvis en av spissene våre blir solgt kan vi kjøpe han.

 

Tviler på at noen av oss ville ha styrt Arsenal særlig bra!

Link to comment
Share on other sites

Etter mitt syn har vi nok spisser(Ade, RvP, Bendtner, Walcott).

 

Har vi solgt Eduardo? :)

eller hadde man bare glemt en :D

 

Hadde nok glemt en :D

Takk for at du sa i fra, skal endre det nå ;)

 

det var dagens gode gjerning ;)

Hehe "og selvfølgelig Eduardo" ;)

 

Litt ontopic er jeg ganske enig i det du sier, hvis vi mister en av spissene så er det en fin erstatning, men da er spørsmålet om Wenger vil hente han til £15 mill...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...