Jump to content

Problem med gunners.no


Fabregas15

Recommended Posts

For en annen gangs skyld, kunne det vært en ide at de internettansvarlige sendte ut en massemail til medlemmene? Jeg antar at de har lagret alle medlemmenes mail på sin PC? Hvis ikke, kan man jo gjøre det nå?

 

Bare en tanke...

 

Smart. Meget smart. Støtter denne fullt og helt.

 

Forøvrig er det meget morsomt å se hvor mange medlemmer som har funnet tilbake til siden etter en såpass lang borteperiode. Altså.. det viser hvor mye dette forumet betyr for oss Arsenalfans, at så mange er tilbake kun 2-3 dager etter en 2(?) ukes periode borte. Det betyr at folk har vært innom linken gunners.no hele tiden selv om den var nede, og sjekket om den var tilbake, og ikke ga opp.

 

Jeg støtter også den. Er absolutt ingen dum ide.

 

Selv prøvde jeg forum linken min 5-10 ganger daglig. Skriver ikke like mye her nå som før. Men etter å ha vært aktiv i 4 år, så blir det ikke det samme uten. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dette er vel ikke akkurat noe problem, men legger det her, da det er unødvendig med en egen tråd om det...

 

Jeg lurer på om det mulig å gjøre noe med innstillinger og søkefunksjon på gunners.no?

Hadde tenkt å legge inn en kjapp melding om Fabregas. Men det ser ut til at det er bare aktive tråder siste måned som vises. Er det noen innstillinger jeg kan gjøre i fht det? Eller er det slik det må være?

 

Vel, vel, så jeg søkte etter Fabregas, og tenkte at det da dukker tråden opp rimelig fort. Men nei, den kommer opp som forslag nr 22! Er det mulig for mod å gjøre noe med hvilke kriterier søkefunksjonen legger til grunn, eller er det leverandøren av tjenesten som må gjøre det? Hadde vel vært mer naturlig om treff med søkeord i trådens tittel hadde dukket opp først?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja, da var det oppe å gå igjen. Hva var det som skjedde denne gangen?

Tok serveren påskeferie?

 

Uansett hva "ferien" skyldes, tror jeg den kom på et beleilig tidspunkt. Mtp siste tids resultater, tror jeg eder-og-galle-barometeret ville nådd uante høyder hadde forumet vært tilgjengelig. Håper og tror likevel både gunners.no og A-laget er ferdig med den utvidede påskeferien nå!

Link to comment
Share on other sites

Tidspunktet på denne nedeperioden kunne vel neppe vært timet bedre. Tror nok at det var like greit å bli spart for mye dritt her inne med den labre perioden vi har hatt i det siste. Spesielt like etter kampslutt pleier det å florere med tull og vas, og det ble unngått nå.

 

Allikevel har jeg vært annig etter å få forumet tilbake. "Man vet ikke hvor viktig en ting er for en før man mister det", eller noe i den duren, er det vel et ordtak som går. Dette er vel så godt som det perfekte tidspunktet å dra opp dette.

Link to comment
Share on other sites

Den siste uken har ikke jeg hatt tilgang på gunners.no. Gunners.no er hjemmesiden min så hver gang jeg har skrudd på microsoft/mozilla internett så har det kommet opp at linken tilhører active24 eller noe.. Hva har skjedd? Er det bare hos meg det er problemer?

 

 

 

 

Jeg hadde også problemer me Gunners.no

Link to comment
Share on other sites

Surftown er vel ikke akkurat blandt de beste webproviders. Vi betaler jo en kontigent, det må vel gå ann å øke den med 5kr hvis det er det som skal til for at vi kan få et stabilt webhotel. Det er jo ikke første gangen dette skjer. Ingen krise, men unødvendig.

 

Er heilt enige.

Syns faktisk at ein så seriøs institusjon som Gunners.no bør satse på eit seriøst webhostingselskap.

Det er ikkje akurat snakk om så stor forskjell i pris at det er skal gå utover økonomien til supporterklubben.

Eg bruker f.eks Domeneshop for å hoste heimesida mi og har til no ikkje opplevd noko form for nedetid.

Link to comment
Share on other sites

Surftown er vel ikke akkurat blandt de beste webproviders. Vi betaler jo en kontigent, det må vel gå ann å øke den med 5kr hvis det er det som skal til for at vi kan få et stabilt webhotel. Det er jo ikke første gangen dette skjer. Ingen krise, men unødvendig.

 

Er heilt enige.

Syns faktisk at ein så seriøs institusjon som Gunners.no bør satse på eit seriøst webhostingselskap.

Det er ikkje akurat snakk om så stor forskjell i pris at det er skal gå utover økonomien til supporterklubben.

Eg bruker f.eks Domeneshop for å hoste heimesida mi og har til no ikkje opplevd noko form for nedetid.

ditto. hvis problemet ligger hos Surftown er det bare en ting å gjøre. tror ikke vi har så dårlig råd. Arsenal er tross alt livet vårt :D

Link to comment
Share on other sites

Ahhh! Endelig back in business!

 

Fint å ha gunners.no tilbake i drift igjen. Hadde nok vært en støtte i den tunge tiden som vi har vært igjennom i det siste. Ser imidlertid også noen fordeler slik andre her påpeker. Hadde nok nærmet oss en saklighet ala TV-forumet når Arsenal gikk på trynet. Greit å slippe det!

Link to comment
Share on other sites

Ikke første gang at dette skjer nei! :)

Gunners.no er dessvere ingen god side. Bare se på Liverpool.no og United.no. De har opptil 10 oppdateringer på nyheter hver dag. Og forumet dere er mye mer aktivt en våres.

Jeg klager ikke på noen, jeg skjønner selvsagt at Mod her inne også har ett liv. Men hva hvis vi kunne reklamert på neste utgave av The Gunners post om siden? Arsenal Norway har veldig mange fler brukere enn det hva gunners.no har. Og jeg er sikker på at det er mange fler Arsenal fans der ute som er interisert til å registrere seg her.

Vi kunne lett ha samlet inn noen kroner for å pusse opp gunners.no. Jeg er sikker på at mange ville ha gidd ekstra penger for det. Kunne økt prisen til 200kr i stedet for 175kr, for å abbonere på TGP.

 

En ting er også at jeg synes det er litt for strengt for å starte nye tråder her inne. Folk som er nye og ved en tabbe lager en ny tråd blir jo nærmest slaktet stakkar!

 

Bare si ifra hvis jeg har skrevet noe tull. Og ingen må ta dette personlig, men vi har nok ikke den beste hjemmesiden. Men jeg takker likevel for et forum med mange fine og forskjellige personligheter. Dette er bare et forslag, jeg håper at jeg ikke blir hudflettet.

Link to comment
Share on other sites

Ikke første gang at dette skjer nei! :)

Gunners.no er dessvere ingen god side. Bare se på Liverpool.no og United.no. De har opptil 10 oppdateringer på nyheter hver dag. Og forumet dere er mye mer aktivt en våres.

Jeg klager ikke på noen, jeg skjønner selvsagt at Mod her inne også har ett liv. Men hva hvis vi kunne reklamert på neste utgave av The Gunners post om siden? Arsenal Norway har veldig mange fler brukere enn det hva gunners.no har. Og jeg er sikker på at det er mange fler Arsenal fans der ute som er interisert til å registrere seg her.

 

Både Liverpool og ManU har lønnede arbeider som holder på med både hjemmesiden og bladet. At de har mer aktive forumer har nok noe å gjøre med at Liverpool har 26,000 medlemmer (sist jeg sjekka) og ManU 32,000 (sist jeg sjekka). Til sammenligning ligger vi på drøye 5,000. Hvis vi sammenligner aktivitet per medlem ville jeg tro vi hadde kommet best ut. Jeg er dermot enig i at siden og forumet burde få litt mer oppmerksomhet i bladet, som fra før av er mye bedre enn United-supporteren og litt bedre enn The Kopite.

 

Men det med nedetiden til siden håper jeg vi er ferdige med.

Link to comment
Share on other sites

Ikke første gang at dette skjer nei! ;)

Gunners.no er dessvere ingen god side. Bare se på Liverpool.no og United.no. De har opptil 10 oppdateringer på nyheter hver dag. Og forumet dere er mye mer aktivt en våres.

Jeg klager ikke på noen, jeg skjønner selvsagt at Mod her inne også har ett liv. Men hva hvis vi kunne reklamert på neste utgave av The Gunners post om siden? Arsenal Norway har veldig mange fler brukere enn det hva gunners.no har. Og jeg er sikker på at det er mange fler Arsenal fans der ute som er interisert til å registrere seg her.

Vi kunne lett ha samlet inn noen kroner for å pusse opp gunners.no. Jeg er sikker på at mange ville ha gidd ekstra penger for det. Kunne økt prisen til 200kr i stedet for 175kr, for å abbonere på TGP.

 

En ting er også at jeg synes det er litt for strengt for å starte nye tråder her inne. Folk som er nye og ved en tabbe lager en ny tråd blir jo nærmest slaktet stakkar!

 

Bare si ifra hvis jeg har skrevet noe tull. Og ingen må ta dette personlig, men vi har nok ikke den beste hjemmesiden. Men jeg takker likevel for et forum med mange fine og forskjellige personligheter. Dette er bare et forslag, jeg håper at jeg ikke blir hudflettet.

 

Tenkte jeg skulle svare deg på denne, Hermes, men jeg skal ikke hudflette deg.

 

Hva nedetiden angår, kjenner jeg ikke til hva som er skjedd, men alle synes vel at dette er beklagelig.

 

Men jeg er litt nyskjerrig på hva du ville gjort med disse 25,- ekstra pr medlem? Med 5000 medlemmer gir dette 125 000,- ekstra å rutte med. Mye mulig man kunne brukt mer på design, men det må da vel være innholdet som er det viktigste. Og da kan jeg ikke se hva de pengene skulle komme til godt for?

Som du påpeker har både ManUs og Liverpools supporterklubbers websider mer innhold, og hyppigere oppdateringer enn vi har. Litt enkel regning, med bakgrunn i medlemstall og medlemsavgift i de respektive klubbene, gir henholdsvis 4,7 og 3,6 MILLIONER kroner mer i inntekter. De har det luksuriøse privilegiet at de kan ansette personer til å ta seg av disse tingene, uten at jeg har dyp innsikt i hvordan disse supporterklubbene er organisert.

Vi må forholde oss til frivillig arbeide og "dugnad". I så måte er det fantastisk hvilket produkt The Gunners Post er. Desverre kommer ikke den samme dugnadsånden websiden tilgode. Per i dag er faktisk undertegnede den eneste som gidder å oppdatere nyhetsseksjonen. Og det er en aktivitet som jeg synes er gøy, og lærerikt for mitt eget vedkommende. Men det er ikke fullt så gøy å ha dårlig samvittighet for at man ikke klarer å holde tritt med hva som skjer, fordi, som du påpeker, jeg har også et liv ved siden av.

 

( NB Jeg skriver ikke dette for å klage og syte, men for å forklare litt om hvorfor tingene er som de er..)

 

Et par mann ekstra til å oppdatere nyhetene ville hjulpet, men det må komme av frivillig arbeide.

 

Forumet diskuteres i en annen tråd, men i den saken er jeg enig med vieira04, jeg etterlyser flere meningsfylte innlegg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...