Jump to content

Problem med gunners.no


Fabregas15

Recommended Posts

Den siste uken har ikke jeg hatt tilgang på gunners.no. Gunners.no er hjemmesiden min så hver gang jeg har skrudd på microsoft/mozilla internett så har det kommet opp at linken tilhører active24 eller noe.. Hva har skjedd? Er det bare hos meg det er problemer?

Link to comment
Share on other sites

Årsaken vites ikke, men du er nok ikke alene. Tipper at internettansvarlig har gjort alt som har stått i hans makt.

 

Uansett så har det vært rimelig frustrerende. Vi har imponert stort i de siste kampene, samtidig som våre naboer som vanlig har sine nedturer. Satser nå på at alt fortsetter som normalt, for hjemmesiden, Arsenal og Spudz! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også hatt problemer med gunners.no de siste 3 ukene ;)

 

noen som vet hva det var?

 

det var noe aktive 24 greier ;)

Vi får nok en foklaring senere. Foreløpig så regner jeg med at de som driver nettstedet har hatt nok med å få det opp å gå.

De utfører en kjempejobb med gunners.no, så jeg er takknemlig for at sidene er tilbake.

Det tar vel noen dager før alle har funnet ut at nettstedet er oppe igjen. Så i løpet av helgen er vel diskusjonene tilbake til normalen.

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens. Problemet oppstod ved bytta av leverandør av domene. De vi byttet til opplyste ikke om at de også flyttet adressen til våre servere. Så var det en hel del frem og tilbake vedrørende adresser og kontaktpersoner for domenene. Mye rot og en del frustrerende telefoner, men nå er vi heldigvis tilbake :D

 

 

Takk og lov!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

For en annen gangs skyld, kunne det vært en ide at de internettansvarlige sendte ut en massemail til medlemmene? Jeg antar at de har lagret alle medlemmenes mail på sin PC? Hvis ikke, kan man jo gjøre det nå?

 

Bare en tanke...

 

Smart. Meget smart. Støtter denne fullt og helt.

 

Forøvrig er det meget morsomt å se hvor mange medlemmer som har funnet tilbake til siden etter en såpass lang borteperiode. Altså.. det viser hvor mye dette forumet betyr for oss Arsenalfans, at så mange er tilbake kun 2-3 dager etter en 2(?) ukes periode borte. Det betyr at folk har vært innom linken gunners.no hele tiden selv om den var nede, og sjekket om den var tilbake, og ikke ga opp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...