Jump to content

2007.10.20 Bolton H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal 2-0 Bolton

(Kolo Toure, Tomas Rosicky)

20. oktober klokka 16.00 Norsk tid

 

arsenalvbolton.gif

 

TV Kanaler:

Canal +Sport 2

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Chris Foy

 

Lagene:

Arsenal

Innbyttere

 

Bolton

Innbyttere

 

Utilgjengelige spillere:

Ingen

 

Skade Info:

Arsenal.com - Injury News

 

Klipp fra kampen:

YouTube.com

Dailymotion.com

Verdensvevet.com

 

Info om kampen:

Arsenal.com - MatchMenu

 

Formkurve:

Arsenal: S S S S S S

Bolton: U U S U S T

 

Siste fem oppgjør:

PL, 14-04-07 Arsenal 2-1 Bolton

FAC, 14-02-07 Bolton 1-3 Arsenal

FAC, 28-01-07 Arsenal 1-1 Bolton

PL, 25-11-06 Bolton 3-1 Arsenal

PL, 11-02-06 Arsenal 1-1 Bolton

 

Før avspark:

Link to comment
Share on other sites

Dette må bli seier da dette er min første tur på Emirates.

Regner ikke med at de vinner like mye denne gangen enn sist gang jeg var over. Da ble det 5-0 mot Leeds.

Og med de dvindyre billettene jeg har, så bør det blir bra. =)

Link to comment
Share on other sites

Dette bør bli en klar seier, med tanke på hvordan sesongen har utviklet seg så langt. Selv om Bolton gjorde en god figur mot Chelskij, er ikke russerne noen særlig målestokk akkurat nå.

 

Bolton under Big Sam var et lag vi fryktet. Nå når han er i Castle, bør ikke Little Sam være god nok som motivator eller taktiker for å gjøre det for vanskelig for oss.

Hjemmebane og god form så langt bør gi oss fordelen i denne kampen, men spesielt Anelka kan bli til hodebry for våre stoppere, spesielt Senderos.

De har også andre spillere som kan dukke opp og stjele poeng fra oss, det har vi sett tidligere. Men vi må huske at vi de siste kampene mot Bolton har begynt å ta igjen når Wanderers har prøvd å kjempe oss ut av stilen.

 

Tror på en seier, men tror det kan bli jevnt, hvis ikke vi trøkker skikkelig til fra start og ikke gjør samme feilen som mot S'Land.

Link to comment
Share on other sites

 

Hjemmebane og god form så langt bør gi oss fordelen i denne kampen, men spesielt Anelka kan bli til hodebry for våre stoppere, spesielt Senderos.

 

 

det som er deilig er at gallas er tilbake mot bolton! ;) var hvertfall tilbake i trening

på fredag var det vell så regner med vi får se william fra start mot bolton. er tatt ut i frankrikes tropp, håper inderlig han ikke skal spille...

 

blir veldig deilig å få med gallas isteden for senderos i denne tiden fremover med mange kamper og hvor vi bl.a skal opp mot liverpool og manu. jeg må bare gjenta meg selv, jeg er vant til dårlige klareringer og klønete inntredener, men før synes jeg senderos tok så og si alt i lufta. Hva har skjedd med det? Mot Sunderland tapte han mye og n år han først vant headet han innover i banen, som endte,som jeg kan huske, med hvertfall to ganske farlige situasjoner. Og i tidligere kamper har jeg opplevd at han til og med har tapt enda flere dueller.

 

Før eller senere vil vi få en U mot et "dårlig" lag på Emirates, men jo lengre det går jo bedre selvfølgelig :D kan robin bli matchvinner for 4 kamp på rad..? herlig at han er igang igjen etter en liten "down"

Link to comment
Share on other sites

Skal bli seier dette her ;) Skal over til London og da er de nøtt til å vinne ! :D

Link to comment
Share on other sites

Kommer til å bli utrolig viktig å ta tre poeng her! For å fortsette den gode trenden og få en god start igjen etter landslagspausen. Bolton har slitt så langt i år, men så har vi jo veldig ofte hatt trøbbel mot Bolton så dette kommer nok til å bli en ny tøff kamp.

 

Når man også ser på de andre lagene sine kamper så kan det bli gullverdt med tre poeng i denne kampen. Liverpool spiller borte mot Everton, Man Utd borte mot Aston Villa og Chelsea får det helt sikkert ikke så lett borte mot Boro. Man City har hjemme mot Birmingham dog, og bør vel ta tre poeng.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette kommer til og bli en veldig jevn og en tøff match. Bolton sliter i begynnelsen av sesongen, mens vi er inne i en veldig god form. Men vi har som sagt slitt med Bolton de siste kampene hvor vi har møttes. Men siden vi er i en god form nå for tiden, har jeg en følelse av at dette ikke er kampen hvor akkurat det skal snu, selv om vi kommer til og bli presset hardt av spissene til Bolton. Tror vi stikker av med en 2-0 seier til slutt hvor Adebayor og Van Persie scorer.

Dette laget skal slå Bolton 2-0:

----------------Almunia---------------

Sagna--Toure--Senderos--Clichy

 

Diaby--Fabregas--Flamini--Hleb

 

---------Adebayor--Van Persie

 

Benk: Fabianski,Diarra,Denilson,Walcott, Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi kommer til å knuse Bolton spillemessig, men slite med å få hull på byllen den første delen av kampen. Mitt tips: 3-1

 

Dette laget vinner 3-1(Ade, Fabregas og Rvp):

 

Almunia

 

Sagna - Tourè - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - RvP

 

Benk: Lehmann, Eduardo, Senderos, Flamini og Walcott

 

Jeg velger Gilberto foran Flamini i denne kampen for å få mer tyngde og styrke på midten, ikke for at Flamini er noen dårlig spiller.

Link to comment
Share on other sites

Gruer meg skikkelig til denne kampen, var alltid livredd i fjor når Anelka kom på kontringene sine. Noen som husker det sinnsyke skuddet litt skrått utenfor 16 metern og opp i krysset forbi en maktesløs Lehmann :) Så lenge vi klarer å markere Anelka godt og minimalt med feilpasninger og farlige dribleforsøk tror jeg det vil gå greit(mhp kontringer). Syns vi begynner å få tak på dødballer i eget felt, men føler vi fortsatt er ganske sårbare for kontringer.

Link to comment
Share on other sites

Bolton er et av de verste lagene å møte synes jeg.

De har en veldig fysisk spillestil, og de har skapt store problemer for Arsenal de siste årene.

Men nå har Big Sam forlatt Bolton, og jeg tror han spilte en stor rolle i å skape problemer for Arsenal.

Så denne kampen bør vi vinne.

 

2-0 Etter nok en litt "stygg" kamp.

Adebayor og Eduardo skårer!

Link to comment
Share on other sites

Vi har nå blitt et krigerteam, og jeg er sikker på at vi endelig skal bite fra oss mot det skitne laget. Bolton har også hatt en dårlig start, og Fat Sam er som sagt borte fra klubben. Dette skal gå greit. Viktig at vi har mye agressivitet i midtbaneleddet! Har en god følelse foran kampen - MEN det kan hende at landslagsperioden fører til at spillere kommer slitne tilbake, og i verste fall med skader. Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

Til alle de som skal til Emirates mot Bolton, ønsker jeg lykke til! <_<

Var på den samme kampen ifjor (2-1 H), håper vi kan kopiere det.

 

Men det kan bli tøft, 2-1 eller 1-1.

 

Takk, takk ;) Ja, håper vi kopierer den :P

Link to comment
Share on other sites

Til alle de som skal til Emirates mot Bolton, ønsker jeg lykke til! <_<

Var på den samme kampen ifjor (2-1 H), håper vi kan kopiere det.

 

Men det kan bli tøft, 2-1 eller 1-1.

Foreldrene mine skal på denne. Far min har ikke akkurat en kjempe statestikk når det gjelder Arsenal kamper: Liverpool U 1-1, Birmingham U 0-0, United T 2-4, Sheffield U 1-1, Newcastle T ?-?, Portsmouth S 4-0, Barcelona T 2-1, PSV T/U 1-1. Så vi får alle håpe at lykken snur :P Nesten litt bra av meg også å huske kampene far har vært på ;)

Link to comment
Share on other sites

Til alle de som skal til Emirates mot Bolton, ønsker jeg lykke til! :rolleyes:

Var på den samme kampen ifjor (2-1 H), håper vi kan kopiere det.

 

Men det kan bli tøft, 2-1 eller 1-1.

Foreldrene mine skal på denne. Far min har ikke akkurat en kjempe statestikk når det gjelder Arsenal kamper: Liverpool U 1-1, Birmingham U 0-0, United T 2-4, Sheffield U 1-1, Newcastle T ?-?, Portsmouth S 4-0, Barcelona T 2-1, PSV T/U 1-1. Så vi får alle håpe at lykken snur ;) Nesten litt bra av meg også å huske kampene far har vært på :)

Skremmende statistikk :)

Håper han får sin første seier,uten at Du er med :P

Link to comment
Share on other sites

Håper for guds skyld at spilerne våre pådrar seg skader, det kan bli kostbart mot Bolton.

Ønsker å se Gilberto spille. Hadde ikke gjort noe med Eduardo og Walcott heller, sistnevnte hadde et sterkt innhopp mot Sunderland.

 

Du håper for guds skyld at spillerne våre pådrar seg skader? :huh: :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Oct 13 2007, 08:05 PM) 107780[/snapback]

Håper for guds skyld at spilerne våre pådrar seg skader, det kan bli kostbart mot Bolton.

Ønsker å se Gilberto spille. Hadde ikke gjort noe med Eduardo og Walcott heller, sistnevnte hadde et sterkt innhopp mot Sunderland.

 

Du håper for guds skyld at spillerne våre pådrar seg skader? :huh: :P

 

Ja for guds skyld det må vi håpe på.... ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...