Jump to content

2007.10.20 Bolton H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Oct 13 2007, 08:05 PM) 107780[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Håper for guds skyld at spilerne våre ikke pådrar seg skader, det kan bli kostbart mot Bolton.

Ønsker å se Gilberto spille. Hadde ikke gjort noe med Eduardo og Walcott heller, sistnevnte hadde et sterkt innhopp mot Sunderland.

 

Du håper for guds skyld at spillerne våre pådrar seg skader? :huh: ;)

 

Ja for guds skyld det må vi håpe på.... :P B)

 

Oi!

Endret det. Det jeg mener er at jeg håper ikke spillerne våre pådrar seg skader på landslagsopphold. Et slurvete innlegg fra meg. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper, og tror, at Wenger kommer til å starte med "det faste laget" som har spilt alle PL kampene til nå denne sessongen. Det er noe som heter "dont fix anything that is not broken" og så lenge dette laget fortsetter å vinne kamper så er det ingen grunn til å gjøre forandringer uten spillere er skadet/syk osv.

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos(Gallas?) - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky(Diaby)

Adebayor - Van Persie

 

 

Eduardo, gilberto og evt diaby/walcott kan bli friske innhopp de siste 15-20min.

 

Jeg skjønner mange ønsker å slippe til Gilberto, han er tross alt en god og viktig spiller, men på enn annen side så har Flamini jobbet hardt, og biter fast på plassen sin, fullt fortjent!

 

Vi skal jo møte Slavia Prague på tirsdagen etter, og man skulle da tro at Wenger ville spart noen av de "faste", men han gjorde ikke det tidligere (for eks Hleb spilte selv etter den grisetaklingen), og derfor tror jeg ikke han vil bryte opp de "11 faste" denne gangen heller.

 

tipper resultat; 1-0 (hleb blir felt innenfor 16m'en, v persie dunker ballen opp i krysset på straffen) :)

Link to comment
Share on other sites

Litt tidlig å komme med lag, men har ikke noe annet å gjøre.

 

Lehmann

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

van Persie - Adebayor

 

Benk: Almunia, Hoyte, Gilberto, Denilson, Eduardo

 

Skulle gjerne hatt plass til flere spillere, ser jeg. Nå er vi jo skadefrie. Det er ikke ofte.

Link to comment
Share on other sites

Sitter å kjeder livet av meg, så tenkte kunne gi mitt forslag til lag.

 

Lehmann (Virker sikker sjøl på at han skal stå)

Sagna (Bankers)

Toure (Bankers)

Gallas (Treng han i kamp-form til Liverpool om to veker)

Clichy (Keine Zweifel)

Hleb (I fantastisk form for tida)

Flamini (La han få spele seg ut av laget...)

Fabregas (Motoren)

Rosicky (Er han frisk nok?)

Adebayor (Får kvile i landslagspausen)

Van Persie (Har funnet formen etter ein middels start)

Link to comment
Share on other sites

Sitter å kjeder livet av meg, så tenkte kunne gi mitt forslag til lag.

 

Lehmann (Virker sikker sjøl på at han skal stå)

Sagna (Bankers)

Toure (Bankers)

Gallas (Treng han i kamp-form til Liverpool om to veker)

Clichy (Keine Zweifel)

Hleb (I fantastisk form for tida)

Flamini (La han få spele seg ut av laget...)

Fabregas (Motoren)

Rosicky (Er han frisk nok?)

Adebayor (Får kvile i landslagspausen)

Van Persie (Har funnet formen etter ein middels start)

 

Hva betyr Keine Zweifel? :)

Link to comment
Share on other sites

Laget jeg tror stiller mot Bolton:

 

Manuel Almunia/Jens Lehmann er litt usikker akkurat der, tror Jens kunne gjort en god innsats.

Men Almunia tipper jeg starter.

 

Bacary Sagna en som har spilt seg til fast plass på høyrebacken. Gjorde også en god jobb for France.

 

Kolo Toure [C] Kolo har ihvertfall til nå klippekort på laget, en forsvarskjempe. Tipper han starter med kapteisbindet.

 

William Gallas etter en skade er han vel nå tilbake på stopper plass. Senderos er også en mulig kandidat til å starte siden Gallas ikke er helt i kampform. Håper på William.

 

Gaèl Clichy en som har imponert iår, en soleklar ener på venstreback.

 

Alexander Hleb har vist greietakter iår, greit hvis han starter. Emmanuel Eboue er en god backup for Alex på vinga. Ikke noe stort problem her.

 

Cesc Fabregas selvskreven på laget, tar PL med storm. Nok sagt.

 

Mathieu Flamini/Gilberto Vil gjerne se Gilberto fra start nå, men Flamini har vært god iår, ikke lett å ta fra ham plassen nå.

 

Tomàs Rosicky/Abou Diaby Tomàs har jo vært ute med skade, så mulig Diaby starter etter noen gode kamper nå.

 

Robin van Persie en målscorer vi virkelig trenger.

 

Emmanuel Adebayor også en målscorer som vi trenger. Han og RvP blir/er viktige.

 

Laget i en 4-4-2 formasjon:

 

Almunia/Lehmann

Sagna - Toure - Gallas/Senderos - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini/Gilberto - Rosicky/Diaby

van Persie - Adebayor

 

Noen spillere er selvskrevende på laget, noen ikke alltid det. Blir noen spennende duller om hvem som starter. Da tenker jeg på Almunia/Lehmann, Gallas/Senderos, Flamini/Gilberto og Rosicky/Diaby. Blir artig å se hvem som starter av disse 4 ''parene''. Uansett blir det ingen lett kamp, Bolton har startet dårlig i sesongen. Men de kan fort bli farlige her. Tipper 2-1 seier.

 

Benk; Lehmann/Almunia - Gallas/Senderos - Gilberto/Flamini - Rosicky/Diaby - Eduardo

Mange fler som kunne kommet inn, å gjort en god innsats, da tenker jeg på Walcott, Hoyte, Bendtner, Densilon med fler selvfølgelig. Troppen er virkelig sterk nå! :P

Link to comment
Share on other sites

Hørt uttrykket, men mistolket det i sammenhengen. Beklager.. Med Flamini-misnøyen på forumet her vet man jo aldri!

 

Ja, han har fått kraftig pepper i det siste?

 

Tror heller du bør gå i deg selv og se hva du har skrevet om Flamini. Vi andre med et realistisk bilde på fotballspilleren Flamini så ifjor en spiller som ikke var god nok til å spille i Arsenal. I år har dette endret seg og han har derfor fått kraftig skryt på forumet. De som har tatt helt feil i Flaminisaken var de som mente han var god nok selv da han spilte elendig i fjor, altså sånne som deg.

 

Flamini var ikke god nok i fjor, til nå i år har han vært det.

Link to comment
Share on other sites

Hørt uttrykket, men mistolket det i sammenhengen. Beklager.. Med Flamini-misnøyen på forumet her vet man jo aldri!

 

Ja, han har fått kraftig pepper i det siste?

 

Tror heller du bør gå i deg selv og se hva du har skrevet om Flamini. Vi andre med et realistisk bilde på fotballspilleren Flamini så ifjor en spiller som ikke var god nok til å spille i Arsenal. I år har dette endret seg og han har derfor fått kraftig skryt på forumet. De som har tatt helt feil i Flaminisaken var de som mente han var god nok selv da han spilte elendig i fjor, altså sånne som deg.

 

Flamini var ikke god nok i fjor, til nå i år har han vært det.

Pepper har han ikke fått, men det skulle da bare mangle så god som han har vært hittil. Det er ikke mange spillere som er supergode da de bare får spille kamp en gang iblandt. Ikke engang Cesc hadde blitt så god om han aldri hadde spilt hele kamper uke etter uke, men heller kommet inn et kvarter her og der 2-3 ganger i måneden.

 

Dog, føles det ut som "sånne som deg" ikke kan vente til at han driter seg ut så vi får han ut av laget.

 

Nei, de som tok feil var "sånne som deg".. De som mente at Flamini aldri kommer til å bli god nok for Arsenal. Jeg har alltid ment han er god nok, selv om jeg såklart har innsett at han ikke er god nok til å bli førstevalg i plassen sin. Det er han i øyeblikket. Han har fått tillitt over tid, og har vist hva han er god for.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir litt som mot West Ham (selv om West Ham er et bedre lag nå). I likhet med West Ham har Bolton stukket mange kjepper i våre hjul de siste årene. Men dette blir kanskje annerledes. Sammy Lee har ikke samme røffe spillestil som Big Sam (så kanskje de årlige "Bolton-kampene" denne sesongen blir mot Newcastle...). Tror det kan bli festlig på Emirates...:(

Link to comment
Share on other sites

Ser at Samme Lee er sparket. Hvilke konsekvenser får det for den forestående kampen? Vi har jo slitt mot Bolton tidligere, men Samme Lee har jo ikke klart å følge opp "Bully Boy" taktikken som Big Sam alltid brukte mot lag som var Bolton overlegne teknisk, og som særlig Arsenal ikke klarte å mestre. Sånn sett lå det jo nå an til at Arsenal nå skulle komme litt lettere til det mot Bolton, men hvem vet hva som nå skjer? En oppsigelse pleier jo enten å føre til noe dårligere eller bedre på kort sikt, for NOE er jo endret. Så dette kan med andre ord slå begge veier for Arsenal; enten blir det grusing, eller så blir det på nytt slit og neglebiting mot et lag man BURDE slå klart... time will show.

Link to comment
Share on other sites

Ser at Samme Lee er sparket. Hvilke konsekvenser får det for den forestående kampen? Vi har jo slitt mot Bolton tidligere, men Samme Lee har jo ikke klart å følge opp "Bully Boy" taktikken som Big Sam alltid brukte mot lag som var Bolton overlegne teknisk, og som særlig Arsenal ikke klarte å mestre. Sånn sett lå det jo nå an til at Arsenal nå skulle komme litt lettere til det mot Bolton, men hvem vet hva som nå skjer? En oppsigelse pleier jo enten å føre til noe dårligere eller bedre på kort sikt, for NOE er jo endret. Så dette kan med andre ord slå begge veier for Arsenal; enten blir det grusing, eller så blir det på nytt slit og neglebiting mot et lag man BURDE slå klart... time will show.

 

Det eg har lagt merke til at lag ofte får ein oppsving etter eit trenerbytte.

Under Big Sam sleit vi veldig, så håper og trur at all uroen vil kome oss til gode.

At Robin mest sannsynleg er ute kan nok svekke oss, men føler at vi har backup nok til at det ikkje skal svekke oss veldig.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...