Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 29 2007, 11:32 PM) 106479[/snapback]

Henry har lagd hattrick mot Levante.. og kampen er fortsatt ikke ferdig :)

Og hvilken spiller spilte ikke kampen? ;)

Henry kan komme til å gjøre det bra i Barca, men da må nok Ronaldinho vike.. Med Ronaldinho på banen, i sin "vante" posisjon, ute til venstre vil han og Henry nok bare komme til å gå i veien for hverandre. Iallefall sånn som det har sett ut så langt i sesongen. Men den kampen Ronaldinho ikke spiller, pga skade, tar Henry likegodt å scorer hattrick (nå må vi ikke glemme at det "kun" er Levante de spilte mot i kveld..)

Link to comment
Share on other sites

Huff... har begynt å få Thierry litt opp i halsen nå.

Jeg respekterer mannen, og jeg er fullt klar over hva han har betydd for klubben gjennom hans tid her.. MEN!

 

MEN... Bare å se ham spille i Barcatrøya gjør meg kvalm. En så stor legende for klubben bør være mer lojal mot den enn at han bare drar sin kos, helt uten videre. Jeg føler meg mer og mer sviket av vår kjære franske venn, til mer jeg ser ham i den rød/blåstripete drakta til det katalanske laget.

 

Jeg følte det ikke slik i begynnelsen, men nå når jeg har sett ham score mål i den spanske ligaen kjenner jeg det mer og mer.. Det gnager virkelig på meg, faktisk.

 

Som sagt... Thierry.. jeg respekterer det du har gjort for klubben, og du er en god spiller, men jeg klarer allikevel ikke å glede meg over at han gjør det bra i Spania.

Link to comment
Share on other sites

Sløkket av Henry å gå på en egoistisk feiring med finger i været og tull når han kun setter inn returen etter et fantastiskt raid av et 18årig talent. Om han ikke scorer der er det skandale, og sjansen i seg selv er han heller ikke med på å skape.

Herregud... Kvar vil du hen?

 

Personlig synest jeg det var dårlig og arrogant gjort mot det fantastiske talentet Giovani som lager målet med et bra raid å løpe vekk fra han og være veldig stolt over seg selv etter å ha dyttet ballen over streken fra en meter. Sikkert veldig godt for Henry å få sin første skikkelige goal for Barca, men likevel.

 

At han går hen og kysser logoen deres er og litt rart, så kjapt etter klubbytte. Det er ikke mye troverdighet i det. Personlig vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke rundt Henry, på en måte vil jeg fortsatt at han skal ha suksess som den fantastiske fotballspilleren han er. På en annen måte er jeg ganske bitter for at han stakk. Uttalelsene når han signet ny kontrakt om at Arsenal var hans klubb og han ikke kunne se seg selv spille for en annen klubb osv er ikke mye verdt. Jeg må si jeg var bombesikker på at Henry kom til å bli lenger enn et år da han signerte den kontrakten. Mulig forholdet mellom Wenger og Henry ble litt dårligere, eller at Wenger rett og slett mente Henry hemmet ungguttas utviking og ville ha han vekk. Personligheten til Henry er ganske spesiell og har og store negative sider ved seg. Jeg tror nesten Henry må spille med store personligheter for å gjøre det bra. Det vil ikke forundre meg om enten Wenger, Henry eller noen andre i Arsenal senere vil komme ut med ny informasjon om ting som kan ha skjedd før Henrys overgang. Prislappen kan tyde på at Arsenal ikke var spesielt interessert i å holde på han.

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere ha litt gangsyn. Thierry Henry er Barca spiller. Han spiller for Barca`s supportere. La nå mannen feire akkurat som han vil. Han har gjort mer for Arsenal i sin karriere enn de fleste andre. Lev på minnene, og la Henry nyte sin tid i Barcelona. Det er ham vel forundt.

Link to comment
Share on other sites

Nå må dere ha litt gangsyn. Thierry Henry er Barca spiller. Han spiller for Barca`s supportere. La nå mannen feire akkurat som han vil. Han har gjort mer for Arsenal i sin karriere enn de fleste andre. Lev på minnene, og la Henry nyte sin tid i Barcelona. Det er ham vel forundt.

 

Enig i dette. "enn de fleste andre"? For å vri og vrenge litt: Har du noen andre navn? Selv husker jeg ikke lenger tilbake enn 1970. Jeg har hørt om Ted Drake og Jimmy Brain (artig navn). Håper det er flere som kan nevnes, ellers vil det statistisk sett gå 70-80 år før vi får en ny Henry/Drake/Brain ;) Det er lenge det.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan det går med Henry gir jeg faktisk fullstendig blaffen i. Selvfølgelig er jeg ekstremt takknemlig for det han har gjort for Arsenal, men uansett hvordan man vrir og vender på det så forlot han klubben på bakgrunn og etter det jeg kan forstå med å lyve supporterne rett opp i trynet. Det har jeg faktisk trøbbel med å godta. Men som sagt vil han alltid huskes som en av de store i Arsenal historien.

 

På min liste er han dog ett godt stykke bak spillere som Adams, Bergkamp og Seaman.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er ikke mange slike store spillere som ville godtatt en guttunges utspill slik som Titi her gjør, dette viser bare at han i tillegg til å være en stor fotballspiller, også har en flott personlighet. Noe han har vist ved flere anledninger de siste åra.

Det står respekt av denne mannen! Uansett hvem han spiller for, vil han alltid være en Gooner!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eg må bare stille et spørsmål da!

 

Hvis dere leser denne linken så står det:

"Nicolas ville tilbake hit og jeg vurderte ham fordi han ville gjøre rett for seg, men vi takket nei fordi vi har en streng politikk på å akseptere at en spiller har forlatt oss."

 

Da blir mitt spørsmål følgende: Hva med Henry da? Da kan vel ikke han heller komme tilbake om Arsenal\Wenger har den "strenge politikken"?! Eller kan han komme tilbake som trener\manager eventulet i fremtiden?

 

Synspunkter mine Arsenal vennner? <_<

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...