Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Henry er den beste spiller gjennom historien som trukket i Arsenal`s farger.

 

Det som gjør han unik er like mye hans optreden utenfor banen som på.

 

Gratulerer Thiery!

Link to comment
Share on other sites

Signerer han ikke ny kontrakt så er ikke det krise. Han ødelegger ikke ettermælet sitt i mine øyne iallfall. Han er en voksen mann, ønsker han seg nye utfordringer, så er det ingenting galt med det. Han har vært fantastisk i Arsenaltrøya, og JEG vil uansett huske han for nettopp dette.

 

Men alt sagt, håper og tror han blir. Å ha en slik spiller på laget er ikke akkurat en ulempe for fremmadstormende unge spillere.

 

Vet forøvrig ikke om jeg helt likte at han spilte så mye som han gjorde i dag. Håper vi slipper samme situasjon som sist sesong, hvor han spilte halvskadd lenge.

23764[/snapback]

 

Enig i det du sier. Henry har gitt Arsenal så mye at vi ikke kan klandre ham hvis han drar.

 

Hadde nok vært vanskelig å ta ham av banen i går. Han var nok ganske høy etter 2 mål og rekord i comebacket i går. Tror ikke han merket mye til skaden underveis, får håpe han ikke våknet med nye problemer i dag...

Link to comment
Share on other sites

Signerer han ikke ny kontrakt så er ikke det krise. Han ødelegger ikke ettermælet sitt i mine øyne iallfall. Han er en voksen mann, ønsker han seg nye utfordringer, så er det ingenting galt med det. Han har vært fantastisk i Arsenaltrøya, og JEG vil uansett huske han for nettopp dette.

 

Men alt sagt, håper og tror han blir. Å ha en slik spiller på laget er ikke akkurat en ulempe for fremmadstormende unge spillere.

 

Vet forøvrig ikke om jeg helt likte at han spilte så mye som han gjorde i dag. Håper vi slipper samme situasjon som sist sesong, hvor han spilte halvskadd lenge.

23764[/snapback]

 

Enig i det du sier. Henry har gitt Arsenal så mye at vi ikke kan klandre ham hvis han drar.

 

Hadde nok vært vanskelig å ta ham av banen i går. Han var nok ganske høy etter 2 mål og rekord i comebacket i går. Tror ikke han merket mye til skaden underveis, får håpe han ikke våknet med nye problemer i dag...

23790[/snapback]

 

 

Men vi må ikke glemme at Arsenal har gjort like mye, hvis ikke mer for Henry!

 

Vil samtidig benytte anledningen til å gratulere en av tidenes største Arsenalspillere med fortjent målrekord, fantastisk spiller! ;)

Hans første mål i går var årets Arsenalmål så langt, helt genialt!

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Vil bare si grattis til Henry med scoringsrekord i Arsenal!!

 

Ian Wright var stor, men jeg tror nok Henry er og blir Arsenal beste spiss noensinne!

23746[/snapback]

 

Enig idette. Gratulerer så mye. Han når nok 200 mål for Arsenal. Tror ikke han stikker til annen klubb. Han er uerstattelig - må bare gi han det han forlanger i lønn.

 

Han er nå tilbake på Fantasy League laget mitt. Klar til å ta nye poeng! ;)

Nå som han er størst i Arsenal burde kanskje tråden her fryses som en liten ære til historiens beste spiss??

 

--

Lucky Lars

23778[/snapback]

 

En liten ettertanke: Wright kan fremdeles smykke seg med å være mer effektiv enn Henry. Han brukte 288 kamper på å sette rekorden. Henry trengte 302.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Bergkampboy:

 

Svarer på denne måten for å slippe alt for lange siteringer:

 

Jeg er ikke enig i at klubben har gjort så mye for Henry. Han ble hentet av Wenger, som han kjente fra Monaco, fra Juventus da han slet der. Det ble betalt en god slump med penger, det var ikke et vrakgods man plukket opp fra gaten. Han hadde tilbragt 6 mnd i Italia ikke mange år. Da han kom spilte han noen svake kamper før han begynte å levere varene, men igjen; han fikk ikke mange mnd og år på seg. Han har levert fra første år, og har siden vært toppscorer i klubben.

Han har levert langt mer enn hva man kunne forvente da han kom, så hva han skylder klubben mer enn 8 år av sin karriere skjønner jeg ikke. Han signerte i -99 og har kontrakt til sommeren(?) 2007- han har i mine øyne betalt sin pris uttallige ganger og jeg takker ham for alt han har bidratt med og alt han vil bidra med så lenge han er i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Der klarte han det, min yndlingsspiller gjennom tidene! Han er helt herlig, bare synd jeg ikke fikk sett det siden tamme tv3 velger å sende tafatte united kamper fremfor en kamp som kunne gjøre historie:( Uansett så er det helt utrolig det som har skjedd! Dette er over forventningene til champions league, og håper dette blir året arsenal stikker av med champions league gullet ;) Grattis Henry, du er one of a kind! Synd det ikke skjedde på Highbury, men det skjedde forran øynene på en hel verden, city neste, og da skal det smelle i målene! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Bergkampboy:

 

Svarer på denne måten for å slippe alt for lange siteringer:

 

Jeg er ikke enig i at klubben har gjort så mye for Henry. Han ble hentet av Wenger, som han kjente fra Monaco, fra Juventus da han slet der. Det ble betalt en god slump med penger, det var ikke et vrakgods man plukket opp fra gaten. Han hadde tilbragt 6 mnd i Italia ikke mange år. Da han kom spilte han noen svake kamper før han begynte å levere varene, men igjen; han fikk ikke mange mnd og år på seg. Han har levert fra første år, og har siden vært toppscorer i klubben.

Han har levert langt mer enn hva man kunne forvente da han kom, så hva han skylder klubben mer enn 8 år av sin karriere skjønner jeg ikke. Han signerte i -99 og har kontrakt til sommeren(?) 2007- han har i mine øyne betalt sin pris uttallige ganger og jeg takker ham for alt han har bidratt med og alt han vil bidra med så lenge han er i klubben.

23795[/snapback]

 

 

Selvfølgelig skal vi takke Henry for hva han gjort, han er jo allerede en legende, men man skal tenke på at det bare var EN klubb i verden (eller en mann for den saks skyld) som så potensialet hans som angrepsspiller! Det var jo tross alt kantspiller han figurierte som i utgangspunktet.

Han var ikke noe "vrakgods", men han var i ferd med å bli det, og hadde ikke Wenger hentet han så er jeg overbevist om at Henry ikke ville blitt i nærheten så god som det han har vært her!

 

Konklusjonen må bli at Henry skylder Arsenal, og ikke minst Wenger alt for alle sine individuelle utmerkelser og vannvittige suksess de siste årene!

Arsenal har skapt angrepsspilleren Thierry Henry, og derfor mener jeg at Henry fortsatt skylder Arsenal noe!!! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

 

Imens vi er inne på det å "kjøpe for å kjøpe" så vil jeg tilføye at et kjøp av Jenas, eller Owen helt klart ville vært solide forsterkninger. Begge to har bøttevis med rutine fra toppkamper i PL, og ville vært med på å få ungguttene til yte maks for å nå opp på høyest mulig nivå! Det er IKKE å " kjøpe for å kjøpe"!

Da det gjelder Owen, så kunne han fort vært den som avsluttet våre kremangrep denne sesongen, vi har som kjent slitt litt med uttellingen uten Henry i startelleveren i år. Owen har begynt bra i

Newcastle!

Og så Jenas da, mannen som ikke var god nok for Arsenal ifølge mange her! Tenk hvor nyttig han kunne vært i konkurranse med Fabregas og Flamini! Tror ikke Fabregas blir den verdensstjernen mange spår uten at han får SKIKKELIG konkurranse om plassen på midtbanen!

22898[/snapback]

Du har fått med deg at Jenas gikk til Tottenham og for en dundrande suksess han har vert? Han har vert elendig. Berre nevner det. Ikkje i nærheten av vårt nivå. Dessuten har han ingen rutine å snakke om.

 

Owen er eit litt anna spørsmål. Felles for dei begge er dog klare mangler som fotballspelarar.

 

Dei kunne sjølvsagt gjort ein grei jobb begge to. Men til sammen ville dei kosta 28 millionar £. Då skal vi forvente litt meir enn ein grei jobb. Ingen av dei hadde vert verdt pengane vi måtte ha betalt for dei.

 

Når det gjeld Gilberto kontra Ballack så er eg av den klare oppfatninga av at Arsenal ALDRI kunne spelt så offensivt som dei gjer, utan Gilberto på bana, dersom ein ønsker resultat. Ein må ha balanse bakover i laget. Ein ting er å spele offensivt. Ein annan ting er å spele hovudlaust!

22904[/snapback]

 

 

Litt sent svar! :ph34r:

 

Jenas og Owen har en ting til felles, og det er at Wenger har vurdert begge to som mulige kjøpsobjekter, og da kan vel ting tyde på at begge har kvaliteter Wenger ser etter. Det jeg tror gjorde at Wenger verken slo til på Jenas eller Owen er at prisen lå noe for høyt, spesielt på Jenas!

Owen kunne vi fått mye billigere enn £18 millioner. Grunnen til at Newcastle måtte betale såpass mye er at Owen i utgangspunktet ville til enten Chelsea, ManU, Pool, eller oss, og når han ikke fikk det ønsket oppfylt sto det kun Newcastle igjen. På grunn av av Owens motvilje til å gå til Newcastle, og Newcastles desperasjon, så Real sitt snitt til å ta litt ekstra for den lille kjappe goalgetteren!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Hehe...er enig med alle andre her. Henry er verdens beste spiller, og det faktum at han spiller for verdens beste klubb, gjøre det hele bare bedre :ph34r:

Satt og jublet som en gæææærning når han scorte ;)

 

Oooog, her en en bitte liten setning hvor Henry sier en liten ting om ryktene...hihi. Sjekk linken!!

I Play With My Hearth

Link to comment
Share on other sites

Hehe...er enig med alle andre her. Henry er verdens beste spiller, og det faktum at han spiller for verdens beste klubb, gjøre det hele bare bedre :ph34r:

Satt og jublet som en gæææærning når han scorte ;) 

 

Oooog, her en en bitte liten setning hvor Henry sier en liten ting om ryktene...hihi. Sjekk linken!!

I Play With My Hearth

23829[/snapback]

Jeg leste også dette, men bare i dagens VG da. Tror han blir i klubben hvis han fortsetter å score. Får håpe han setter den "in the back of the net" mot City og da. Håper bare han drar igjen Hesten på toppscorer lista i PL!

Link to comment
Share on other sites

Bergkampboy:

 

Svarer på denne måten for å slippe alt for lange siteringer:

 

Jeg er ikke enig i at klubben har gjort så mye for Henry. Han ble hentet av Wenger, som han kjente fra Monaco, fra Juventus da han slet der. Det ble betalt en god slump med penger, det var ikke et vrakgods man plukket opp fra gaten. Han hadde tilbragt 6 mnd i Italia ikke mange år. Da han kom spilte han noen svake kamper før han begynte å levere varene, men igjen; han fikk ikke mange mnd og år på seg. Han har levert fra første år, og har siden vært toppscorer i klubben.

Han har levert langt mer enn hva man kunne forvente da han kom, så hva han skylder klubben mer enn 8 år av sin karriere skjønner jeg ikke. Han signerte i -99 og har kontrakt til sommeren(?) 2007- han har i mine øyne betalt sin pris uttallige ganger og jeg takker ham for alt han har bidratt med og alt han vil bidra med så lenge han er i klubben.

23795[/snapback]

 

 

Selvfølgelig skal vi takke Henry for hva han gjort, han er jo allerede en legende, men man skal tenke på at det bare var EN klubb i verden (eller en mann for den saks skyld) som så potensialet hans som angrepsspiller! Det var jo tross alt kantspiller han figurierte som i utgangspunktet.

Han var ikke noe "vrakgods", men han var i ferd med å bli det, og hadde ikke Wenger hentet han så er jeg overbevist om at Henry ikke ville blitt i nærheten så god som det han har vært her!

 

Konklusjonen må bli at Henry skylder Arsenal, og ikke minst Wenger alt for alle sine individuelle utmerkelser og vannvittige suksess de siste årene!

Arsenal har skapt angrepsspilleren Thierry Henry, og derfor mener jeg at Henry fortsatt skylder Arsenal noe!!! :ph34r:

23809[/snapback]

 

Han spilte spiss i Monaco og var rangert som et av verdens største talent da han var 17.. At det var bare en klubb som hadde sett talentet hans er vel i beste fall feil da han kunne velge mellom Juventus, RM og Barcelona da han gikk fra Monaco. Han var nok langtfra glemt selv om det var noen tunge måneder i Torino.

Jeg håper virkelig at han blir hos oss karrieren ut, misforstå ikke. Jeg er bare uenig i dette at han skulle skylde klubben noe.

Link to comment
Share on other sites

Det er bare å takke og bukke. Denne mannen har ikke gjort annet for Arsenal enn godt, og den avgjørelsen han tar i Januar må jo aksepteres, noe som jeg tror at alle vil gjøre her, selv om det blir sabla trist hvis han går! ;)

Som dere sier: Vi skylder Henry alt, men Henry skylder ingenting! :P

Link to comment
Share on other sites

Dønn seriøst; Thierry Henry skylder hverken oss supportere eller Arsenal FC en damned shit, vi skylder ham alt! Mannen er unik, og bare det å få lov å se dette geniet i levende live er en gave i seg selv.

23928[/snapback]

 

Etter å ha lest litt på forumet så ser jeg at jeg ikke nødvendigvis er enig med deg om et og annet, men her er jeg pokker så enig.

Link to comment
Share on other sites

Dønn seriøst; Thierry Henry skylder hverken oss supportere eller Arsenal FC en damned shit, vi skylder ham alt! Mannen er unik, og bare det å få lov å se dette geniet i levende live er en gave i seg selv.

23928[/snapback]

 

Helt korrekt Chaz. Vi har verdens beste spiller og jeg håper Wenger gjør alt

for å beholde denne unike spilleren.

Arsenal ute Henry er en dimensjon fattigere. Det har skadefraværet hans bevist.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er noen som skylder Henry noe så må det være unnskyldninger fra de som beskylder han for å ha noen skjulte motiver.

Slik jeg ser det har han et skjult motiv og det er å "presse" klubben til å forsterke laget. Det kommer han til å klare. Jeg får bare håpe at wenger kan søke kvalitet og ikke bare vente på at kvalitet skal passere vinduet hans.

All erfaring så langt i år viser at vi er sårbare. Sårbare overfor fem seks skader, men det kan skje igje og igjen. Det er dette Henry forsøker å si noe om.

"Skal dere beholde meg får dere ta litt ansvar for at klubben skal forbli og utvikle seg som en storklubb. Man kan spare seg til fant".

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...