Veginho Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Ser at noen setter Diaby inn på midtbanen, men han er vel skadet? Vises kampen på TVNorge? Kampen vises ikke på TV-Norge, det er det Macnhesterderbyet som gjør. Min feil, Diaby er selvfølgelig skadet, er jo delvis derfor det er så tynt på kantene. http://www.arsenal.com/injury.asp?thisNav=...tle=Injury+News Full skadeinfo her, synd at Diaby e ute, kunne blitt en god kriger for oss i denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Uff, eg skal sjå kampen med talsmannen til Rovers` supporterklubb i Norge.. Er nervøs no..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Alle på MSN under kampen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Alle på MSN under kampen! Ok, Legg meg til da: Leerby18@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Alle på MSN under kampen! Ok, Legg meg til da: Leerby18@hotmail.com Du er lagt til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Lehmann, Sagna, Toure, Gallas, Clichy, Walcott, Flamini, Fabregas, Hleb, Eduardo, Van Persie Blir spennende og se Dudu og RVP på topp idag.. Tror vi vinner 3-0 Hleb,Dudu og RvP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Skummel kamp dette. Blir enten tap eller seier. Har liten tro på uavgjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Gleder meg til å se Dudu i aksjon i en såpass viktig kamp. Angående kampens utfall tror jeg som Runcie at det enten blir seier eller tap, har liten tro på uavgjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Eduardo starter !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Der var kampen i gang. Lykke til! Tror på 2 - 1 med mål av Dudu og RVP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Noen andre som sliter med lyden på TVUplayer?? Edit: Glem det.. Men TVU player funker iallefall, til de som skal se kampen på streams.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Bra tendenser....hvis Eduardo dytter den ballen skikkelig opp er det fort rødt kort, hvorfor skal han ta sånn pingle-touch da??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 legg til ole_k_92@hotmail.com så kan vi ha konferanse Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Kampen går på truesport 3 på tvants!! http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Har noen en link der jeg kan se kampen, uten å laste ned masse greier? Noen har lagt ut en sånn link før, der vi bare trenger å ha Windows Media Player. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Har noen en link der jeg kan se kampen, uten å laste ned masse greier? Noen har lagt ut en sånn link før, der vi bare trenger å ha Windows Media Player. Har ikke funnet en slik i dag, dessverre. Last ned tvants, så har du ett program som er nok for å se det meste. www.myp2p.eu er en fin side for slikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Gooner konferanse på msn, skriv inn adressa så legger vi til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herrold Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Gooner konferanse på msn, skriv inn adressa så legger vi til Herrold2@msn.com! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAa, Van persie Arsenal leder 0-1!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 VAN PERSIE !! JEG ELSKER DEG ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Yesss! Vi leder og ManU taper, kan det bli bedre Veldig dumt hvis Gallas blir skadet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Noen som får sett kampen på stream? Alle kanalene som skal vise Arsenal og Blackburn fungerer ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
1General Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 .....og United gikk på en smell.... Digg!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Herlig med vP, men skulle gjerne sett det. ER Sopcast helt ferdig eller??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Gooner konferanse på msn, skriv inn adressa så legger vi til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.