1General Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 --> QUOTE(Stefan B @ Aug 19 2007, 04:25 PM) 101509[/snapback] Noen som får sett kampen på stream? Alle kanalene som skal vise Arsenal og Blackburn fungerer ikke Ser kampen med Tvants. Funker helt fint! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 christiansolbakken@hotmail.com legg meg til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Uff med Gallas skadet, kommer det til å bli et problem bakover med tanke på at Djourou er utlånt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tRosicky Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Herlig med vP, men skulle gjerne sett det. ER Sopcast helt ferdig eller??? Jeg ser kampen på Sopcast. Kanal 6029 funker fett den - Star Sports altså. Utrolig deilig å score så tidlig!! Edit: Veldig hissig stemning på Ewood Park... Trenger ikke flere skader nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Herlig med vP, men skulle gjerne sett det. ER Sopcast helt ferdig eller??? Jeg ser kampen på Sopcast. Kanal 6029 funker fett den - Star Sports altså. Utrolig deilig å score så tidlig!! Edit: Veldig hissig stemning på Ewood Park... Trenger ikke flere skader nå... Jeg får beskjed på sopcast at "navigering til siden ikke funket" ???? Hva betyr det? Forresten, jeg kan ikke se hvorfor eduardo skal ha blitt skadet (jeg ser nå på TVU), så jeg håper han ikke filmer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 De fortsatte behandlingen med kuldesprayen på sidelinjen, så tviler på at det var filming. Sopcast kanal 6029 funker her, måtte riktignok prøve en del ganger, men den kom etterhvert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tRosicky Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Jeg får beskjed på sopcast at "navigering til siden ikke funket" ???? Hva betyr det? Don't know. Får ikke den meldingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Gooner konferanse på msn, skriv inn adressa så legger vi til Link to comment Share on other sites More sharing options...
1General Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Virker som om Eduardo er hissig på å vise seg frem, få et mål. Er et par situasjoner der han kunne passet ballen videre... Men for all del, vi trenger avsluttere!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Hele fem minutters tilleggstid i førsteomgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tRosicky Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 På tide at Savage fikk det gule!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Gooner konferanse på msn, skriv inn adressa så legger vi til Ja, kom igjen nå! Vi er alt for få Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Eduardo har vist det vi har mangler, en som skyter! Han ser muligheten og kliner til. Dette var noe vi mangla i fjor! Jeg ser virkelig potensielt gull i dette laget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Langt mer fornøyd med denne kamoen (1.omgang) enn mot Fulham, for i den kampen kunne Fulham faktisk vunnet 5-0 hvis vi hadde vært ekstremt uheldig. Forsvaret sitter bedre idag...heldigvis Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Synd med Gallas skadet, får bare håpe at det ikke er noe alvorlig.. Frykter at Flamini kan få rødt kort men er vell ikke så usannsynlig at Savage ser rødt heller.. Walcott syns jeg er god, men litt uheldig noen ganger.. Fint å se at Dudu prøver seg, og at Sagna fortsetter å imponere stort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Hvordan gjør Hleb det på venstreving? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Veldig positiv første 45 minutter. Forsvarsrekka virker meget samkjørte og trygge... Blir bare mer og mer imponert over Sagna. Her har Wenger gjordt ett scoop. Eduardo tror jeg etterhvert kan få ett fryktingytende samarbeid med VanPersie. Regien har Fabregas og dette ser fryktelig lovende ut... Eneste lille minuset må være Walcott som ser ut til å mangle en del på dette nivået. Han velger feil løsninger en av fem ganger og det er ikke bra nok... Tror på tre nye poeng i dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 glenn-freeway666@hot...u know the rest add me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Bra jobbet av gutta! Bra og enderlig se et arsenal lag som presser og spiller agresivt. Men gud bedre og lei jeg er av disse skadene!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Hvordan gjør Hleb det på venstreving? Hleb gjør det mye bedre på venstre enn på høyre. Har gjort en absolutt godkjent omgang. Forsvaret er meget bra og blackburn skaper lite. Får dog et stolpetreff etter dødball, som er det eneste jeg kan se for meg at de kan score på så lenge McCharthy ikke kommer innpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1General Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Ser for meg 2 mål i 2.omgang. Eduardo & Walcott... Sagna imponerer kraftig! Eduardo prøver ihvertfall. Det vil løsne for han etterhvert. FÅ SAVAGE UT!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Å dæven, der satt jeg med hjertet i halsen. Hva endte det egentlig med siden det ikke ble dømt mål til Blackburn? Arsenal lever farlig igjen for andre gang på få minutter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Vet ikke, men skal jaggu si jeg var nervøs der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Drama. Denilson skal inn for å forsterke midten. Tipper Walcott ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 Verken TvAnts eller sopcast funker!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.