Jump to content

2007.08.19 Blackburn B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

93 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Enig med børsen din Balsnes.. Bortsett fra Flamini! Synes han spilte til 7er på børsen!

En spiller som passer til slike type kamper. Synes han gjorde det bra, iallefall bedre enn Fabregas. Kriger, kjemper, vinner dueller, og pasningene begynner å sitte litt mer. Han har hatt en god sesong hittil, men som vanlig blir han veldig undervurdert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Robbie Savage er frampå igjen, denne gongen med å stemple våre spelarar og manager som hyklarar.

Her talar ein autoritet på området. Mannen bak det flauaste filmeforsøk eg nokon gong har vore vitne til. Og dei er ikkje få. Nokon bør fortelje Savage at han eignar seg ekstremt dårleg i rolla som moralens vaktar.

Eg har full forståing for at Arsenal-spelarane denne gongen hadde ein meir fysisk spelestil, etter i årevis å ha blitt sparka både gul og blå, og utsett for dei fleste tjuvtriks som finst i boka, i møta med Blackburn. For ikkje å snakke om alle dei patetiske forsøka på å få motstandarane utvist. Og dei slepp unna med det meste kvar gong, p.g.a. inkompetente dommarar.

 

Eg vert nesten fysisk dårleg når eg tenkjer på slike som Savage. Dei eig inga skam, og ingen hemningar.

Det fanst harde spelarar før i tida også. Folk av typen Billy Bremner og Ron Harris. Dei hadde ein knallhard spelestil, og var ofte over grensa av det lovlege i ei tid då dommaren tillet mykje meir enn i dag. Men dei var ikkje "cheats", og hadde trass alt eit snev av ære og anstendigheit.

Som den gamle fotball-legenda Nat Lofthouse ei gong sa det: " Det var mange som sparka ballane av deg før i tida også. Skilnaden er at dei den gongen tok deg i handa etter kampen, og tilbaud seg å være med å leite etter dei."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...