hermz Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Arsenal 2-0 Sparta Praha (Fabregas, Hleb) 15.August 20.45 3. kvalifiseringsrunde til Champions League TV Kanaler: Setana Sports 1 Tjekkiske CT2 SHTV Streams: Forumets stream-tråd Myp2p.eu Dommer: Luis Medina Cantalejo (Spania) Lagene: Sparta Praha Postulka Repka Kadlec Kladrubsky Abraham Husek Horvath Pospech Dosek Kulic Rezek. Subs: Kozacik Limbersky Slepicka Kisel Brezinsky Zofcak Matusovic Arsenal Lehmann Sagna Toure Gallas Clichy Eboue Flamini Fabregas Rosicky Hleb Van Persie. Subs: Almunia Senderos Song Billong Bendtner Traore Justin Hoyte Walcott Utilgjengelige spillere: Dudu Gilberto Adebayor Diaby Denilson Formkurve: (Kun serie) Sparta Praha: S U Arsenal: S Skade info: Arsenal.com - Injury News Klipp fra kampen: Youtube.com Arsenalclips.tk Dailymotion.com Siste fem møter: Arsenal 3-0 Sparta Prague Sparta Prague 0-2 Arsenal Arsenal 4-2 Sparta Prague Sparta Prague 0-1 Arsenal (Kun fire ganger) MatchMenu: Arsenal.com - MatchMenu Gunners.no MatchMenu Før avspark: Det er klart for 3. mesterligakvalifisering. Arsenal møter det Tjekkiske laget Spata Praha. Som sikkert vil kjempe hardt mot et sterkt Arsenal lag. Jeg ønsker alle lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Håper på dette laget: Fabianski/Lehmann Sagna-Toure-Gallas-Clichy Eboue-Diaby*-Fabregas-Rosicky Hleb/Eduardo Van Persie Innbyttere: Lehmann/Fabianski, Senderos, Denilson, Flamini, Walcott, Hleb/Eduardo, Adebayor *= Bare hvis Gilberto fortsatt er ute etter Copa America Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Ser at Viasat ikke har rettighetene til denne kampen - da lurer jeg på hvem som har det? Eurosport? Eller er det bare diverse engelske kanaler? Er det noen som har noe mer info om saken? Ellers håper jeg vi stiller med ett nogenlunde likt lag som på Søndag - Men hvis Eduardo spiller og ikke Hleb, så håper jeg virkelig han spiller ren spiss og ikke hengende spiss - han er tross alt en goalgetter. Angående Gilberto så har det blitt sagt flere ganger at han er ute til september - så han ser vi nok ikke. Og jeg tror Flamini får fortsatt tillit, han gjorde en god defensiv jobb på søndag - og det gjorde han i pre-season også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Hvordan kan man få se denne kampen på tv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Synes både Bendtner og Walcott fortjener sjangsen fra start, men tør Wenger gi begge sjangsen i ein så viktig kamp? Neppe! Trur derfor at kun Bendtner får sjangsen, og at me stiller 4-4-2 igjen. Jens Sagna - Toure - Gallas - Clichy Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky Robin - Bendtner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Eneste kanal som sender denne kampen det jeg kan finne er Setana Sports 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Håper at vi stiller med enten dette laget: ---------------------------Fabianski------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Sanga------Toure--------------Gallas-------Clichy--------- --------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Walcott-------------Fabregas--------------Rosicky--------- --------------------------------------------------------------------- ---------------------------- Hleb----------------------------------- --------------------------------------------------------------------- ------------------Da Silva------van Persie----------------------- --------------------------------------------------------------------- Eller dette: ---------------------------Fabianski------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Sanga------Toure--------------Gallas-------Clichy--------- --------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Hleb---------Fabregas--------Diaby---------Rosicky-------- --------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- ------------------Da Silva------van Persie----------------------- --------------------------------------------------------------------- Håper både Dudu og Fabianski kan få sin debut i Arsenal-skjorta, og ta Arsenal-fansen med storm. Hleb og Rosicky er også viktige, som vi så mot Fulham. Håper også at Nordtveit er på benken, og blir byttet inn etter pause Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Dudu er skadet og er ikke med i troppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Dudu er skadet og er ikke med i troppen Åja, jeg trodde ikke det var helt sikkert om han kunne med eller ikke. Men isåfall: ---------------------------Fabianski------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Sanga------Toure--------------Gallas-------Clichy--------- --------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Walcott-------------Fabregas--------------Rosicky--------- --------------------------------------------------------------------- ---------------------------- Hleb----------------------------------- --------------------------------------------------------------------- ------------------Bendtner------van Persie----------------------- --------------------------------------------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 13, 2007 Author Report Share Posted August 13, 2007 Hmmm, ja... Setter opp Setana Sports 1. Men streams er jo også et alternativ fordi som ikke har Setana Sports. (Ikke at jeg har det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Dudu er skadet og er ikke med i troppen Det står på skysports.com at det er 50% sjanse for at han skal spille Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 ATVO viser kampen. De som ikke allerede har skaffet seg det burde gjøre det snarest. Jeg er veldig fornøyd med det, og har brukt ATVO mye fra jeg fikk det. Håper på en komfortabel seier på onsdagen, slik at det ikke blir for nervepirrende. Walcott fra start og Almunia inn for Jens. Bentner får kanskje også sjansen igjen, for han virket bra sist kamp. Tipper 3-1 til AFC Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Eneste kanal som sender denne kampen det jeg kan finne er Setana Sports 1. Danske TV2 sport sender også kampen, samme gjør tsjekkiske CT2. Selv har jeg et håp om å få sett den på CT2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 ATVO viser kampen. De som ikke allerede har skaffet seg det burde gjøre det snarest. Jeg er veldig fornøyd med det, og har brukt ATVO mye fra jeg fikk det. Håper på en komfortabel seier på onsdagen, slik at det ikke blir for nervepirrende. Walcott fra start og Almunia inn for Jens. Bentner får kanskje også sjansen igjen, for han virket bra sist kamp. Tipper 3-1 til AFC Er det ikke bare live kommentar ATVO har da? Vi spiller med samme lag som på lørdag og vi vinner 2-0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldhino Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Danske TV2 sport sender også kampen, samme gjør tsjekkiske CT2. Selv har jeg et håp om å få sett den på CT2 Hmm.. i følge sendeskjemaet så er det ikke satt opp noe kamp.. http://tv.tv2.dk/tv/?Soegeord=&Kategori=31...Region=0&Dato=0 hvor såg du dette? EDIT: hm.. kan det ha noe med artikkelen som er på forsiden av gunners.no at programbladet kan være feil? "De har dessverre ikke rettighetene til kampen i Tsjekkia 15.8. Viasat presiserer dette siden det kan komme til å stå i enkelt tv-programmer at det vil vise den." og dansk tv2 sport er vel i viasat pakken, så det er vel liten sjangs for at den blir vist der ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Noen puber i oslo som viser kampen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 ATVO viser kampen. De som ikke allerede har skaffet seg det burde gjøre det snarest. Jeg er veldig fornøyd med det, og har brukt ATVO mye fra jeg fikk det. Håper på en komfortabel seier på onsdagen, slik at det ikke blir for nervepirrende. Walcott fra start og Almunia inn for Jens. Bentner får kanskje også sjansen igjen, for han virket bra sist kamp. Tipper 3-1 til AFC Er det ikke bare live kommentar ATVO har da? Vi spiller med samme lag som på lørdag og vi vinner 2-0. [/quote Kampen blir vist på "LIVE" på akkurat samme måte som treningskampene i sommer ble vist der. Fra ATVO: NEXT - Sparta Prague v Arsenal Follow Arsenal's UEFA Champions League trip to face Sparta Prague with LIVE match commentary. STARTS - Wed, August 15, 7.45pm (UK time) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 ATVO: Wednesday's kick-off is at 7.45pm UK time. Select the LIVE AUDIO tab for more info on our coverage. Ergo er det "radio". Det er heller ikke helt direkte. Ligger inne med en forsinkelse på rundt 2 minutter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Troppen er klar: Jens Lehmann Manuel Almunia Alexander Hleb Tomas Rosicky Mathieu Flamini Cesc Fabregas Theo Walcott Nicklas Bendtner Gael Clichy Bacary Sagna William Gallas Kolo Toure Philippe Senderos Alex Song Robin van Persie Emmanuel Eboue Justin Hoyte Armand Traore Diaby, Denilson, Eduardo og Adebayor skadet da. (Here we go again...) Pluss Gilberto som ikke er matchklar. Får tro de fleste av dem er klar til helgen da Jeg tipper vi stiller samme lag som mot Fulham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stabak Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Viktig å spille to gode kamper mot SP, så vi kan dra med oss ytterligere selvtillitt inn i PL! For hvis vi først får flyt nå, blir det her alt annet enn en grå, kjedelig høst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jobosol Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Det blir nok sikkert dei samme som starta mot Fulham, som kjem til å starta mot Sparta Praha i morgen. Sjølv om eg godt kunne tenkt meg å sett Bendtner i tospann med van Persie Synest at han hadde eit svært bra inn hopp på søndag, og ville sjå meir til han.. Ellers kan det jo bli kjekt å sjå korleis Rosicky gjer det mot sin gamle klubb... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Jeg vil tippe at dette blir en tett kamp der stillingen enten blir 1 -1 eller 1 - 2 (altså seier til oss). Skulle ønske at Diaby eller Denilson fikk spille i denne kampen, men de er som sagt skadet. Regner med at det blir det samme laget som startet mot Fulham, noe som i grunnen er positivt med tanke på at da vil samarbeidet sitte bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Litt off topicmen jeg skyter det inn her: Jeg må si at det undrer meg ganske mye at vi allerede i andre serierunde vil ha noen lag som har hengekamper, dette skjedde vel i fjor og , da med de samme lagene som i år Lpool og oss. Det er av allmenn interesse at det er minst mulig hengekamper, så med god planlegging skal det være mulig å unngå dette eller iaf gjøre det til unntak. Datoene for UEFA-cup, og CL kvalik og sluttspil skal det være mulig å sette PL-rundene utenfor, disse datoene vil det med stor sannsynlighet alltid være engelske lag i aksjon. Også når det gjelder mellom de engelske turneringene synes jeg det er mye tull. Blant annet måtte vel noen seriekamper utsettes pga av FA-cup replays, hallo, sjansen for at det blir en eller flere kamper i f eks kvarten og åttendedels er ganske stor, hvorfor ikke legge dette på et annet tidspunkt enn PL-runde? Utrolig kjedelig med drøssevis av hengekamper hit og dit, mye bedre om de hadde klart å avvikle det på en sikkelig måte. I tillegg så kan dette i enkelte tilfeller gavne lag som har fått spilt sine kamper fordi mot slutten av sesongen blir løsningene litt panikk-preget og lag kan dermed få kamper tettere enn det de bør være. btt: Dette skal vi klare greit, satser på at vi gjør som i fjor da vi vel vant 3-0 borte og i realiteten sendte oss til gruppespillet. Uansett litt skummelt for oss dette her, vi har ikke mye å vinne akkurat. Motivasjonen til motspillerne vil være enorm. Hvis vi får to dårlige dager mot de og misser sjansene våre som mot Fulham lenge er det nok med flaksescoring fra deres side så er vi ute. FCK slo jo Ajax i fjor så alt er mulig, det beste er selvfølgelig at Lpool nok kan komme til å slite mye mer med Toulouse. Satser på disse 11, helt toppet lag: Lehmann Sagna-Toure-Gallas-Clichy Eboue-Fabregas-Flamini-Rosicky Hleb vanPersie Håper vi får se Bendtner litt mer enn sist, han var veldig frisk på søndag. Jeg må innrømme at jeg mente han var tatt opp for tidlig men fortsetter han i dette sporet kan han bli en viktig spiller for oss allerede denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1General Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Dudu er skadet og er ikke med i troppen Åja, jeg trodde ikke det var helt sikkert om han kunne med eller ikke. Men isåfall: ---------------------------Fabianski------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Sanga------Toure--------------Gallas-------Clichy--------- --------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------- -----Walcott-------------Fabregas--------------Rosicky--------- --------------------------------------------------------------------- ---------------------------- Hleb----------------------------------- --------------------------------------------------------------------- ------------------Bendtner------van Persie----------------------- --------------------------------------------------------------------- Ut i fra skadelisten, er dette det laget jeg også håper på!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Tror dette blir laget: Lehmann Sagna, Toure, Gallas, Clichy Eboue, Fabregas, Flamini, Rosicky Hleb van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.