Jump to content

2007.08.15 Sparta Praha


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Uff, jeg har på følelsen av at dette ender uavgjort. 1-1. Vi tar dem vel på Emirates, tenker jeg. Tror iallfall ikke det blir total walkover, som det virker som en del tror.

 

Rosicky vil jeg gjerne se i bedre slag enn mot Fulham. Champions League-gruppespillet må vi bare nå!

 

I følge det jeg har lest i dagbladet og her på forumet hadde Rosicky en strålende kamp mot Fulham :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Uff, jeg har på følelsen av at dette ender uavgjort. 1-1. Vi tar dem vel på Emirates, tenker jeg. Tror iallfall ikke det blir total walkover, som det virker som en del tror.

 

Rosicky vil jeg gjerne se i bedre slag enn mot Fulham. Champions League-gruppespillet må vi bare nå!

 

I følge det jeg har lest i dagbladet og her på forumet hadde Rosicky en strålende kamp mot Fulham :D

 

Kom til avslutning noen ganger, men på ingen måte en strålende kamp. Lønner seg å se kampene selv!

Link to comment
Share on other sites

Hva slags kanalpakke er Setena Sport1 i ??

Forsøkt å ringe rundt til div puber, men ingen finner kanalen...

 

Du tenkter vel på Setanta Sport 1, som har deler av rettighetene på Premier League nå...sammen med Sky Sports i England.

Disse finnes ikke på noen norske kanalpakker, men skulle da tro at diverse puber har ordnet med Setanta?

 

Champions League er det vel Sky Sports og ITV som har rettigheter til i England.

Arsenal-kampen i kveld vises på ITV1.

 

Tror nok også Viasat hadde fått rettighetene til kampen hvis de hadde giddet å bry seg, men Arsenal er jo som vanlig ikke deres prioritet akkurat...

 

 

Selv om vi kanskje ikke liker det..hehe...så har liverpool.no en veldig bra og oppdatert oversikt over hvor og hvilke kamper med engelske lag og landskamper som går på TV.

 

http://www.liverpool.no/CDA/storypg.aspx?i...=5&parentzone=0

 

Setanta skulle det sef være...

Sjekket ut tvguiden til ITV1. Står ingenting om Arsenalkampen der... Det som går der fra kl 20.30 er Coronation Street og The Bill... ( ut i fra hva jeg kan se )

Håpløst!!!!!!!!!

 

 

Ah...my mistake....og liverpool.no...hehe.

Den vises live på Setanta Sport 1 ja :D

Link to comment
Share on other sites

Vises kampen på Arsenal TV eller er det bare tekst-oppdateringer?

 

Arsenal TV Online har ikke rettigheter til å vise bilder fra kampen, men har kommentatorer du kan høre på.

 

Forresten. Noen som kan ha link til fungerende stream klar, slik at det bare er til å gå rett inn å se kamp. For jeg pleier alltid å lete halve kampen etter stream som funker, for jeg finner ikke rett kanal. Anyone?:)

Link to comment
Share on other sites

Uff, jeg har på følelsen av at dette ender uavgjort. 1-1. Vi tar dem vel på Emirates, tenker jeg. Tror iallfall ikke det blir total walkover, som det virker som en del tror.

 

Rosicky vil jeg gjerne se i bedre slag enn mot Fulham. Champions League-gruppespillet må vi bare nå!

 

I følge det jeg har lest i dagbladet og her på forumet hadde Rosicky en strålende kamp mot Fulham :)

 

Kom til avslutning noen ganger, men på ingen måte en strålende kamp. Lønner seg å se kampene selv!

 

Ja, men det er ikke så lett når jeg jeg ikke har Canal+ :D Men Pappa lover at han skal bestille det etter høstferien, så da skal jeg selvfølgelig se hver kamp.

Link to comment
Share on other sites

Tipper det blir en slitekamp, Sparta er nok veldig gira. Så vi må ikke ta noe på forskudd idag!

Laget jeg håper på idag:

 

Lehmann

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Fabregas - Rosicky

Hleb

Bendtner - van Persie

 

Likte deg jeg så av Bendtner mot Fulham, så håper han starter idag. Og Hleb syns jeg var god i den offensive rollen bak spissen i et 4-3-1-2 system. Rosicky burde skyte mye , noen han gjorde delevis mot Fulham. Han er et veldig godt skuddbein som jeg tror vi kan få bruk for i dag!

 

Tips idag er en 2-1 seier.

Første mål av Bendtner andre mål av Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Det er bekreftet at kampen vises her: http://livefooty.doctor-serv.com/wed15.8/S...a_Arsenal2.html

 

Det eneste du trenger er Windows Media Player. Har du det, da er det bare å trykke på linken over, vente til den er ferdig bufret, dermed er det bare å nyte den overraskende gode kvaliteten det er der.

Link to comment
Share on other sites

Det er bekreftet at kampen vises her: http://livefooty.doctor-serv.com/wed15.8/S...a_Arsenal2.html

 

Det eneste du trenger er Windows Media Player. Har du det, da er det bare å trykke på linken over, vente til den er ferdig bufret, dermed er det bare å nyte den overraskende gode kvaliteten det er der.

Helt suverent imers!! Håper den gode stemningen på forumet om dagen smitter over på Arsenal gutta!!

Link to comment
Share on other sites

Det er bekreftet at kampen vises her: http://livefooty.doctor-serv.com/wed15.8/S...a_Arsenal2.html

 

Det eneste du trenger er Windows Media Player. Har du det, da er det bare å trykke på linken over, vente til den er ferdig bufret, dermed er det bare å nyte den overraskende gode kvaliteten det er der.

 

Funker det på en dårlig data? :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...